Hüdrauliline sidur ja raske käiguvahetus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Hipponen
Postitusi: 66
Liitunud: 03 Aug 2016, 00:30
Tsikkel: Yamaha XJR1200
Asukoht: Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Hüdrauliline sidur ja raske käiguvahetus

Lugemata postitus Postitas Hipponen » 19 Juun 2019, 13:13

Tervitus!

Küsiks nõu. Eile sai vahetatud XJR1200 siduri lehtvedru kõvema/uue vastu, sest sidur kippus suurel kiirusel õige pisut libisema ja vana vedru oli juba väsinud.
Lisaks vahetasin siduri vooliku, taastasin uute osadega slave- ja mastersilindri ja õhutasin korralikult süsteemi ära.
Siduri kettad on kasutatud, aga ilusti sirged ja üle miinimumi veel kõvasti jääki. Kuumuskahjustust ei ole.

Peale seda tööd muutus käiguvahetus väga raskeks ja neutraali võimatu pmt. sisse saada töötava mootoriga. Mootor seisab siis läheb ilusti.
Sidur lahtuab hästi. Keskhargil ratas ei pöörle kui käik sees ja sidur all. Ka gaasi andes mitte. Sidur hakkab alt ilusti võtma ka. Mõtteid :?:
Tänud.


Honda CB600F + Honda CB1 -> Yamaha XJR1200 + Suzuki SV650
Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”