Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 20 Juun 2019, 16:35

Sai remonditud mootor, uus keps, vändalaagrid, silinder järgmisesse remonti puuritud jne. Suurema koormuse all hakkab mootor tirisema, tegu võiks olla mingi detonatsiooni laadse teemaga. Segu sai rikkamaks sätitud ja asi on oluliselt paremaks läinud aga siiski eriti kõrge koormuse all ikka tiriseb veidikene. Mida ei ole teinud on plokikaan, hetkel on kolvi ja plokikaane vahe 2mm kui kolb on üleval surnudseisus, väljamaa foorumite järgi ongi see detonatsiooni põhjuseks, väidetavalt on ok 1-1.25mm. Lihtne oleks 0.75mm maha võtta aga kuna kubatuur on suuremaks läinud siis tuleks ringi teha ka plokikaane nö kausi osa? Kas kellelgi on sarnase teemaga kogemusi? Masin ise 94a.


Honda CR250

Sciev
Postitusi: 175
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Sciev » 20 Juun 2019, 19:41

Kui kaant madalamaks teha, suureneb surveaste ja detonatsioonirisk peaks olema suurem. :roll:

will111
Postitusi: 2903
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 187 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas will111 » 20 Juun 2019, 19:51

põlemiskambri ruumala väheneb, seega jah...det tekib suurema tõenäosusega.
hästi ei saa aru, et uus keps, värgid, silinder isegi puuritud...aga kolb jäi vana? :O
või kui kolvi vahetasid siis kas vana ja uus on ühesugused (pealmine pind)?

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 20 Juun 2019, 20:58

ikka uus kolb kah, kolb on kumer pealt. Varasemalt oli vale kolb sees, pealt sile mis on mõeldud aastatele 97-01. Plokikaan on kumera kolvi jaoks.
Sileda kolviga oli kompressioon suht olematu,ä jne, see polnud ka kuidagi seda plokikaant optimeeritud sileda kolvi jaoks.
Honda CR250
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1156
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 247 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Jesper » 20 Juun 2019, 21:19

Kogemusi pole, aga enne suure raginaga metalli kallale lendamist tasuks ka süütekõver üle kontrollida.

will111
Postitusi: 2903
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 187 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas will111 » 20 Juun 2019, 22:04

no kui kolb on pealt kumer ja eelmine oli sile, siis ju asi selge. põlemiskambri maht muutus pärast kolvivahetust päris arvestatavalt! väiksemaks siis...sellest ilmselt ka pingimine

Sciev
Postitusi: 175
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Sciev » 20 Juun 2019, 23:01

Bensiin ikka 98?

H3!M4R
Postitusi: 10
Liitunud: 13 Mär 2015, 17:08
Tsikkel: 1,75x Suzuki TS250X

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas H3!M4R » 21 Juun 2019, 01:24

Silindrit puurides ei suurene silindripea diameeter põlemiskambri kohal ja vahest jääb ka tihendi diameeter väiksemaks, kui puuritud silindri kolb. Alla paksem tihend või treid silindripea ala vastavaks. Üks viis testida ajada ca 1mm jootetina L tähe kujuliseks painutades silindri seinani välja ja ajad käsitsi mootorit ringi, kui läbi lõikab vastavas kohas või lömmi vajutab siis on ruumi vähe. Kolvil peaks ka poleeritud servad või raadius peal olema kui piisavalt ringi pinginud :D

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 21 Juun 2019, 06:51

Jootetinaga test tehtud juba varem ja tulemus 2mm ja see olevatki probleem, et hakkab detoneerima. Päris palju sellel teemal välismaa foorumites uurinud ja vädetavalt tuleb silindripealt töödelda, et see vahe oleks umbes 1,25mm ja siis tuleb ka silndripea kumerat osa töödelda vastavalt kubatuuri muutusega mis on toimunud vms. Oma loogika ütleks, et võtan igaltpoolt plokikaane alumiselt osalt, ka kumeratelt aladelt sama palju ehk siis 0,75 mm aga see ei andvat oodatud tulemust.
Pildil siis squish band thickness:
https://www.motoracingshop.com/images/P ... sh-ENG.jpg

Kütus ikka 98.
Viimati muutis raksike, 21 Juun 2019, 07:21, muudetud 1 kord kokku.
Honda CR250

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 21 Juun 2019, 07:02

will111 kirjutas:
20 Juun 2019, 22:04
no kui kolb on pealt kumer ja eelmine oli sile, siis ju asi selge. põlemiskambri maht muutus pärast kolvivahetust päris arvestatavalt! väiksemaks siis...sellest ilmselt ka pingimine
Plokikaan on koguaeg olnud kumera kolvi oma.
Honda CR250

will111
Postitusi: 2903
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 187 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas will111 » 21 Juun 2019, 07:19

no h'sti, kuid kolb ise ju ei olnud enne kumer?

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 21 Juun 2019, 07:22

will111 kirjutas:
21 Juun 2019, 07:19
no h'sti, kuid kolb ise ju ei olnud enne kumer?

jah aga see kolb oleks pidanud olema koguaeg kumer, see sile kolb oli vale aastakäigu masina oma ja ei toiminud selle setupiga. Selle sileda kolviga oli kompressioon olematu, esialgu ei jälginud ise kah, et sees on vale kolb ja kui ma kunagi vahetasin kolbi ja ostsin uue kolvi vastavalt sees olevale kolvile siis kokkupannes ei olnud ikka kompressiooni ja uurima hakates selguski tõsiasi, et sees vale kolb. Saigi ostetud õige kumer kolb ja kompressioon olemas ja eelnevad probleemid said lahenduse aga tekkiski see pinging.
Honda CR250
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 4688
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono V4R
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 439 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas reimps » 21 Juun 2019, 07:35

Palun lahkesti sõna "plokikaan" asemel kasutada nimetavas käändes siiski sõna "plokikaas".
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people

will111
Postitusi: 2903
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 187 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas will111 » 21 Juun 2019, 07:40

no kompressioon on hoopis midagi muud kui surveaste. kolvi kuju kompressiooni väga palju mõjutada küll ei saa. surveastet aga küll, ja täiesti 100% kindlasti ta seda ka mõjutab. ning liiga suur surveaste on see, mis paneb sul mootori pingiga...kuigi võib ka teisi põhjuseid olla teoorias aga antud juhul see tundub nagu tõenäoliseim.

siin on natuke räägitud kompressioonist ja surveastmest näiteks http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6759

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 21 Juun 2019, 08:02

will111 kirjutas:
21 Juun 2019, 07:40
no kompressioon on hoopis midagi muud kui surveaste. kolvi kuju kompressiooni väga palju mõjutada küll ei saa. surveastet aga küll, ja täiesti 100% kindlasti ta seda ka mõjutab. ning liiga suur surveaste on see, mis paneb sul mootori pingiga...kuigi võib ka teisi põhjuseid olla teoorias aga antud juhul see tundub nagu tõenäoliseim.

siin on natuke räägitud kompressioonist ja surveastmest näiteks http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6759
Sellest jutust saan ma justkui aru, et pm peaksin ma hoopis surveastet vähendama? Nagu näiteks lisaksin paksema tihendi või kogunisti 2tk? Sellega vähendan surveastet ja on vähem tõenäoline, et tekib pinging?
Lisaks kui kellelgi on mahti ja huvi, siis täpselt sama teema mis sai tehtud väljamaa foorumisse: https://thumpertalk.com/forums/topic/12 ... t-14966484

Ma pole surveastmete jne teemadega nii sina peal aga seal viidatakse justkui sellele, et ma peaksin ikkagi seda 2mm squish bandi madalamaks saama.
Honda CR250

Tort
Postitusi: 1527
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 96 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Tort » 21 Juun 2019, 08:21

Küüraka kolviga on põlemiskamber pisemaks läinud ilmselt ehk surve suurem. Sul on vaja maha saada seda. Pead lihvides hoopis suurendad.

Lugesin huvi pärast ja paksemaid silindripealseid tihendeid (ehk auto keeles nö plokikaanetihendeid) ei leiduvat ja topelt ei soovitata kindlasti panna. Küll aga võid sa silindri aluseid 2 tk panna, seal pole survet ka. Saavutad selle, et kolb käib nö pisut vähem põlemiskambrisse sisse.

Keerulisem variant oleks põlemiskambri sügavamaks freesimine.

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 21 Juun 2019, 08:32

Tort kirjutas:
21 Juun 2019, 08:21
Küüraka kolviga on põlemiskamber pisemaks läinud ilmselt ehk surve suurem. Sul on vaja maha saada seda. Pead lihvides hoopis suurendad.

Lugesin huvi pärast ja paksemaid silindripealseid tihendeid (ehk auto keeles nö plokikaanetihendeid) ei leiduvat ja topelt ei soovitata kindlasti panna. Küll aga võid sa silindri aluseid 2 tk panna, seal pole survet ka. Saavutad selle, et kolb käib nö pisut vähem põlemiskambrisse sisse.
Jep, ise mõtlesingi tegelt kah seda tihendit mis käib silindri alla. Küll aga siis läheb see squish band height veel suuremaks, mis mõndade allikate väitel ongi praeguste probleemide põhjuseks. Kui lugeda seda teemat millele viitasin oma eelmises postituses, siis seal väidetakse, et just teisele poole pean minema, ehk seda squish bandi tuleb saada väiksemaks.

Too large a squish traps mixture instead of forcing it into the compression dome,

as the mixture compresses in the squish band, it heats up and it self ignites (detonation)


IMO that is pretty huge, as mentioned 1.25mm seems the ballpark norm for a 250cc
Honda CR250

Tort
Postitusi: 1527
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 96 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Tort » 21 Juun 2019, 08:38

Mina lugesin, et muu mõju on praktikas ebaoluline, aga põlemiskambrile jällegi samas piisav, et murest vabaneda. Kaotada pole tegelikult midagi vist, see alune tihend ei maksa ka midagi eriti. Ühel tüübil oli probleem, et ainult võidusõidu kütusega sai sõita, aga tahtis tava premiumiga ja sellega oli ping.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7041
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas mx77 » 21 Juun 2019, 09:13

Mina ajaks selle squishi paika ja unustaks selle põlemiskambri mahu probleemi. Squish (liiga suur) mõjutab tööd oluliselt rohkem, kui veidi suureneneud surveaste, kasuta 98-t ja ongi asi OK.

Tort
Postitusi: 1527
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 96 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Tort » 21 Juun 2019, 09:19

The squish is adjusted by changing the thickness of the gasket that is between the base of the cylinder and the engine crankcase.

http://www.southwestairsports.com/ppgte ... squish.htm

Ehk probleem ja lahendus on siiski mõnevõrra justkui seotud, põlemiskambri suurus ja squish.

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 21 Juun 2019, 09:46

Praegune tihend mis on kasutusel on 0,5mm paks. Tihendiga vist kahjuks antud olukorras ei pääse.
Lisaks squishile tuleks mul pm ideaalis ka põlemiskambrit ringi teha, kuna sees on +1,10mm kolb võrreldes originaaliga.

Hetkel tundub, et parim mida teha saab ongi lasta plokikaanelt 0,75mm maha silindri ja silindripea kontaktala pealt. Kas keegi oskab Tartumaal soovitada mõnda tegijat, kes selle tööga aidata saaks?
Honda CR250

H3!M4R
Postitusi: 10
Liitunud: 13 Mär 2015, 17:08
Tsikkel: 1,75x Suzuki TS250X

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas H3!M4R » 24 Juun 2019, 23:41

Alusta alumisest tihendist. Pane 2x orignaaltihendi paksus, ja kui siis veel vajadust on võin rakist laenata treipinki kinnitamiseks küünlaava kaudu ja kohalikud treialid teevad ära ca 10-25 juurikuga.

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 25 Juun 2019, 08:54

H3!M4R kirjutas:
24 Juun 2019, 23:41
Alusta alumisest tihendist. Pane 2x orignaaltihendi paksus, ja kui siis veel vajadust on võin rakist laenata treipinki kinnitamiseks küünlaava kaudu ja kohalikud treialid teevad ära ca 10-25 juurikuga.
Kui ma alumisse otsa tihendi juurde panen, siis läheb asi veel hullemaks, hetkel on vaja just madalamale saada.
Honda CR250

Tort
Postitusi: 1527
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 96 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Tort » 25 Juun 2019, 09:33

Seleta teistele ka seda loogikat nüüd.

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 25 Juun 2019, 09:46

Esimeses postituses kirjas: hetkel on kolvi ja plokikaane vahe 2mm kui kolb on üleval surnudseisus, väljamaa foorumite järgi ongi see detonatsiooni põhjuseks, väidetavalt on ok 1-1.25mm.

Siin fotol kollasega märgitud alas on vahe kõrgus 2mm aga peaks olema 1,25mm. Nagu mina olen aru saanud, siis väidetavalt ei suruta selle vahega kütust põlemiskambrisse täielikult mingitel situatsioonidel ja plahvatus toimub siis seal squish band alas ja see põhjustabki selle pingimise.

Foto:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/File:Squish_band.svg
Honda CR250
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7041
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas mx77 » 25 Juun 2019, 09:50

raksike kirjutas:
25 Juun 2019, 09:46
Esimeses postituses kirjas: hetkel on kolvi ja plokikaane vahe 2mm kui kolb on üleval surnudseisus, väljamaa foorumite järgi ongi see detonatsiooni põhjuseks, väidetavalt on ok 1-1.25mm.

Siin fotol kollasega märgitud alas on vahe kõrgus 2mm aga peaks olema 1,25mm. Nagu mina olen aru saanud, siis väidetavalt ei suruta selle vahega kütust põlemiskambrisse täielikult mingitel situatsioonidel ja plahvatus toimub siis seal squish band alas ja see põhjustabki selle pingimise.

Foto:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/File:Squish_band.svg
Oled täitsa õigel teel
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4383
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 930 korda
Tänatud: 193 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 25 Juun 2019, 09:52

Tee omale kõigepealt selgeks,et mis teoreetiliselt tekitab detonatsiooni mootoris ja siis hakka mõtlema,et mida sa peaksid oma mootoris tegema. Põlemis kambrit väiksemaks tehes sa ju just suurendad detonatsiooni riski. Ma ei viitsi seda lingitud asja lugema hakata,sest tundub,et tõlkes on sul midagi kaduma läinud. Füüsika on kõigile üks. Suurendades rõhku(vähendades põlemiskambri mahtu,nagu sa teha tahad) põlemiskambris, on detonatsiooni risk suurem, mitte vastupidi.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Teema algataja
raksike
Postitusi: 52
Liitunud: 24 Veebr 2007, 14:02

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas raksike » 25 Juun 2019, 09:59

urmas66 kirjutas:
25 Juun 2019, 09:52
Tee omale kõigepealt selgeks,et mis teoreetiliselt tekitab detonatsiooni mootoris ja siis hakka mõtlema,et mida sa peaksid oma mootoris tegema. Põlemis kambrit väiksemaks tehes sa ju just suurendad detonatsiooni riski. Ma ei viitsi seda lingitud asja lugema hakata,sest tundub,et tõlkes on sul midagi kaduma läinud. Füüsika on kõigile üks. Suurendades rõhku(vähendades põlemiskambri mahtu,nagu sa teha tahad) põlemiskambris, on detonatsiooni risk suurem, mitte vastupidi.
Jah, sellega kui ma võtan plokikaanelt 0,75 maha, et saavutada see 1,25mm squish suurendan ma ohtu teistpidi detonatsiooni osas. Õige olevat, kui ma lasengi plokikaanelt 0,75mm maha ja siis vastavalt tulebki põlemiskambrit suuremakd teha, et kompressioon väga suureks ei läheks mis siis põhjustab samuti pingimist.
Honda CR250
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4383
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 930 korda
Tänatud: 193 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 25 Juun 2019, 10:07

raksike kirjutas:
25 Juun 2019, 09:59
urmas66 kirjutas:
25 Juun 2019, 09:52
Tee omale kõigepealt selgeks,et mis teoreetiliselt tekitab detonatsiooni mootoris ja siis hakka mõtlema,et mida sa peaksid oma mootoris tegema. Põlemis kambrit väiksemaks tehes sa ju just suurendad detonatsiooni riski. Ma ei viitsi seda lingitud asja lugema hakata,sest tundub,et tõlkes on sul midagi kaduma läinud. Füüsika on kõigile üks. Suurendades rõhku(vähendades põlemiskambri mahtu,nagu sa teha tahad) põlemiskambris, on detonatsiooni risk suurem, mitte vastupidi.
Jah, sellega kui ma võtan plokikaanelt 0,75 maha, et saavutada see 1,25mm squish suurendan ma ohtu teistpidi detonatsiooni osas. Õige olevat, kui ma lasengi plokikaanelt 0,75mm maha ja siis vastavalt tulebki põlemiskambrit suuremakd teha, et kompressioon väga suureks ei läheks mis siis põhjustab samuti pingimist.
On ka juhtumeid,kus kolvilt on maha võetud, kui on piisavalt varu. Ajad servast vahe paika ja lased treipingis kolbi keskelt natuke maha, kui seal on mida maha lasta. Aga kuidagi ei taha pähe mahtuda,et kui kõik õiged osad on paigas,siis midagi on ikka valesti ehk detoneerib.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Tort
Postitusi: 1527
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 96 korda

Re: Honda CR250 2t pinging/detonatsioon

Lugemata postitus Postitas Tort » 25 Juun 2019, 10:13

raksike kirjutas:
25 Juun 2019, 09:46
Esimeses postituses kirjas: hetkel on kolvi ja plokikaane vahe 2mm kui kolb on üleval surnudseisus, väljamaa foorumite järgi ongi see detonatsiooni põhjuseks, väidetavalt on ok 1-1.25mm.

Siin fotol kollasega märgitud alas on vahe kõrgus 2mm aga peaks olema 1,25mm. Nagu mina olen aru saanud, siis väidetavalt ei suruta selle vahega kütust põlemiskambrisse täielikult mingitel situatsioonidel ja plahvatus toimub siis seal squish band alas ja see põhjustabki selle pingimise.

Foto:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/File:Squish_band.svg
No jah, aga nagu Urmas ütles, siis surve silindris suureneb ja teistpidi tekib deto probleem, kui squish paremaks lähebki. 0.75mm on ikka jõhker vahe. Ainult lihviga ei tundu küll pääsevat sa.



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”