Kawasaki vaskseib
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1039
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Kawasaki vaskseib
Ühesõnaga tundub et vajalik jupp on tootmisest maas. Tegemist on tihendava seibiga, mis on mingi värdkujuga. Kas seda tohiks asendada suvaka vaskseibiga või võib panna äkki mõlemile poole seda vasest juppi panna lambise vaskseibi. Sest see asi mul ei tihenda enam midagi ja õli lekib välja.
Tegemist jupiga nr 92200
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Selle detaili ülesanne on hoida kaht voolikut ühel joonel. Tegelikult vajadus puudub ja pane sinna seib mis sobib. Kahe seibi juure lisamine kummalegi poolele võib kurvalt lõppeda. Poldis olevad õlikanalid jäävad valesse kohta, või jääb keeret väheseks.
Re: Kawasaki vaskseib
Proovi ikka õige vidin leida. Kiire otsinguga tuli selline koht (iseasi, kas reaalne saadavus ka olemas on)
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya/ ... -922001049
Siin justkui küsides võiks? https://www.kawasakisklep.pl/en/washer-337323-p.html
-
Teema algataja - Postitusi: 1039
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Kuradikurat. Uued seibid sees ja lekib. Mis nendega valesti sai minna, ei mõista..
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki vaskseib
Kui seibid uued ja mõlemal pool banjot ikka üksainus, siis vaata üle, kas õlil on ka kuskile minna. Ehk siis kas see voolik kuhu õli surutakse ka õli läbi laseb. Vastasel juhul peabki kõige õrnemast kohast lekkima hakkama.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7196
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1858 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Vaskseibi saab pidavuse parandamiseks väga lihtsalt pehmemaks teha.
Ajad gaasileegil punaseks ja siis pauh külma vette. Kõik vanad vaskseibid olen uue puudumisel nii pidama saanud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1039
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki vaskseib
StreetMoto kirjutas: ↑22 Juun 2019, 11:28Kui seibid uued ja mõlemal pool banjot ikka üksainus, siis vaata üle, kas õlil on ka kuskile minna. Ehk siis kas see voolik kuhu õli surutakse ka õli läbi laseb. Vastasel juhul peabki kõige õrnemast kohast lekkima hakkama.
Seibid said jälle uued. puhusin suuga voolikuid mõlemit, õhk liigub läbi. Ikka lekib. Mõistus täiesti otsas.
Panen pilte ka, et kõik saaksid aru, millest täpselt jutt käib.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Pildi järgi tundub, et banjod on viga saanud. Seibid justkui veidi suure sisediameetriga, vaadates kuidas muljumisjäljed on tekkinud. Äkki on polt ära veninud vms, ja seibid ei oöe oma õige koha peal? Nihikuga peaks saama banjode paralleelsust kontrollida. Kui need on banaaniks keeratud, siis suht keeruline pidama saada.
Re: Kawasaki vaskseib
seibid on liiga suured ning mingil põhjusel jäävad väga vildakalt sinna vahele. sellepärast lekibki. ürita leida õiged seibid, need on sellise hästi kitsa "rõngaga", sellesama banjo ümbermõõduga, võibolla isegi veel natuke kitsamad. sellised seibid saab tihedalt kinni tõmmata, nii et jääb pidama ka. seibimaterjal deformeerub ühtlaselt ja see paneb ühenduse pidama. kui need ka samamoodi viltu veavad ja pidama ei jää siis on ilmselt keermega juba mingi jama.
Re: Kawasaki vaskseib
Lisaks Kauri öeldule, mul pole praegu kuskil vaadata, aga mälu järgi oli sellise M10 banjo soovituslik kinnitusmoment stiilis 20Nm. Mis lihtsamates ühikutes tähendab, et 1/4" narrega ühe käega pingutades kostuv häälitsus on maksimaalselt "mmmmh", mitte kindlasti "oink". Sealt seibidelt vaataks justkui vähe suurem jõud vastu, kui just minu seibid mingist tugevamast materjalist olema ei juhtu.
-
Teema algataja - Postitusi: 1039
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki vaskseib
will111 kirjutas: ↑26 Juun 2019, 20:17seibid on liiga suured ning mingil põhjusel jäävad väga vildakalt sinna vahele. sellepärast lekibki. ürita leida õiged seibid, need on sellise hästi kitsa "rõngaga", sellesama banjo ümbermõõduga, võibolla isegi veel natuke kitsamad. sellised seibid saab tihedalt kinni tõmmata, nii et jääb pidama ka. seibimaterjal deformeerub ühtlaselt ja see paneb ühenduse pidama. kui need ka samamoodi viltu veavad ja pidama ei jää siis on ilmselt keermega juba mingi jama.
Läbi käidud fixus, automaailm, baltic bolt, stikke diislikeskus, tööriistamarket. Mitte kuskil pole olemas 10se auguga ja väiksema välismõõduga 1.5mm paksusega seibe. Täiesti võimatu tundub. Andke ideid, kust sellist seibi saab. Tehas näeb ette 10x14.5x1.5 seibe ja sellises mõõdu pole kuskilt suutnud neid võluda. Narr oleks nüüd tellima ka hakata ja jätta ratas ootele mitmeks nädalaks kuni seibid välismaalt tulevad.
-
Teema algataja - Postitusi: 1039
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Jesper kirjutas: ↑26 Juun 2019, 20:23Lisaks Kauri öeldule, mul pole praegu kuskil vaadata, aga mälu järgi oli sellise M10 banjo soovituslik kinnitusmoment stiilis 20Nm. Mis lihtsamates ühikutes tähendab, et 1/4" narrega ühe käega pingutades kostuv häälitsus on maksimaalselt "mmmmh", mitte kindlasti "oink". Sealt seibidelt vaataks justkui vähe suurem jõud vastu, kui just minu seibid mingist tugevamast materjalist olema ei juhtu.
Mul pole nii väikse numriga njuutonvõtit ja panin 28Nm jõuga selle kinni.
Re: Kawasaki vaskseib
Ok, no 28Nm vast ei ole veel nii suur probleem, et polt ja banjod kõveraks väänata. Mis ei tähenda muidugi seda, et sealt juba enne mõni jõumees üle käia ei võinud.
Muidu seibi saab äkki Hydroscandist? Tallinna Fixuses on kindlalt need kitsamad ka olemas, täpset mõõtu ei oska küll peast öelda.
Re: Kawasaki vaskseib
njaa, kunagi sain enda omad tööriistamarketist järvel. muidugi ma usun, et ega nad nüüd hirmsa täpsusega tehasemõõdus just olema ei pea. ehk et ilmselt käib väga hästi ka a'la 10x14x1. kui mälu ei peta siis midagi just sellist mina sealt tööriistamarketist saingi omale. mälu võib muidugi ka petta ning võis sama hästi 1.5 olla aga no point selles, et vähemalt ma nad sain. nende seibidega kipub muidugi tänapäeval olema vist see teema, et kui kuskil müüakse siis proovitakse sulle iga hinna eest müüa mingi suur karp kõikvõimalikus mõõdus seibe. mitte ühte või kahte õiges mõõdus seibi. viimati poolas käies ehituspoes vaatasin seda karpi seal ja mõtlesin, et kas võtta või mitte. hind olid muidugi suht soodne aga tookord võtsin hoopis samasuguse karbi o-rõngaste valikut
kui kuidagi ei saa 10se auguga seibi siis võid ju ka osta mingi suurema 8se auguga vaskseibi ja selle sisemine ava ise 10seks töödelda. kunagi tuli sellist asja ka teha, ilmselt samal põhjusel, et 10st polnud lihtsalt kuskilt võtta
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7196
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1858 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki vaskseib
sinilind123 kirjutas: ↑26 Juun 2019, 20:24will111 kirjutas: ↑26 Juun 2019, 20:17seibid on liiga suured ning mingil põhjusel jäävad väga vildakalt sinna vahele. sellepärast lekibki. ürita leida õiged seibid, need on sellise hästi kitsa "rõngaga", sellesama banjo ümbermõõduga, võibolla isegi veel natuke kitsamad. sellised seibid saab tihedalt kinni tõmmata, nii et jääb pidama ka. seibimaterjal deformeerub ühtlaselt ja see paneb ühenduse pidama. kui need ka samamoodi viltu veavad ja pidama ei jää siis on ilmselt keermega juba mingi jama.
Läbi käidud fixus, automaailm, baltic bolt, stikke diislikeskus, tööriistamarket. Mitte kuskil pole olemas 10se auguga ja väiksema välismõõduga 1.5mm paksusega seibe. Täiesti võimatu tundub. Andke ideid, kust sellist seibi saab. Tehas näeb ette 10x14.5x1.5 seibe ja sellises mõõdu pole kuskilt suutnud neid võluda. Narr oleks nüüd tellima ka hakata ja jätta ratas ootele mitmeks nädalaks kuni seibid välismaalt tulevad.
Kui poest pole saada,siis töökojad ostavad ju ka kuskilt. Müüakse selliseid seibide komplekte kus mitusada erinevat karbis. Külmatöö mehed omavad selliseid ja hüdraulika mehed samuti. Kui näiteks Tallinnast Peterburi tee Hüdroskandist(või kuskilt mujalt) saaks neid,siis meil käib peaaegu igapäev mõni Tartu veokas ehk saan saata sulle kuskile kuhu ise vastu lähed. Mul pole aega neid mööda linna otsida,aga kui ise leiad kus on, võin ära tuua ja teele panna. Pakiautomaat pole ka ju hingehinnaga.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1039
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Vaatan homme tartu hydroscandi. Ma ei teagi milline neist mõõtudest olulisema täpsusega olema peab. Kas paksus või välisläbimõõt?
Re: Kawasaki vaskseib
välisläbimõõt ei tohiks kindlasti olla liiga suur. see tehase 14.5 on max, pigem olgu siis juba natukene väiksem ehk 14. rohkem pole samas ruumi ka väiksemaks minna. paksus pole niivõrd oluline, kuigi kui sul käib sinna vist kokku 3 seibi siis eks pead ise vaatama ega miskid augud või keermed liiga paigast ära ei lähe kui 3x0.5m=1.5mm vähem paksust vahele laod. pidamise mõttes ei tohiks mingit vahet olla, kas paned 1.5, 1.25 või näiteks 1mm seibi.
Re: Kawasaki vaskseib
Nojah, need poolikud millimeetrid saidki probleemiks, 10x14x1 oleksid Fixusest saanud: http://fixus24.ee/?st=5;toode=040-K10-1 ... kseib.html
Samas muidugi ma olen kitsaste otsasaamise korral neid laiemaid ka ilma suurema kärata banjode alla ja peale pannud, küll mitte konkreetselt sinna topeltühendusse.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7196
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1858 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki vaskseib
sinilind123 kirjutas: ↑26 Juun 2019, 22:00Vaatan homme tartu hydroscandi. Ma ei teagi milline neist mõõtudest olulisema täpsusega olema peab. Kas paksus või välisläbimõõt?
Võid ka näiteks Volvo rekka esindusest küsida,seal on üldjuhul palju erinevaid asju kohapeal olemas. Sisemõõt peab raudselt olema õige,mitte suur. Välisläbimõõt pole ju nii oluline, peaasi et ära mahub. Paksus +- 0,5mm ei tohiks ka probleem olla.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3134
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 328 korda
Re: Kawasaki vaskseib
13.5x10x1.7 saadaval Automaailmas.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Lapikud 10mm sisemõõduga olemas vähemalt 1 laius Peterburi tee Hydroscandis ja 2 laiust Streetmoto letis.
-
Teema algataja - Postitusi: 1039
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Guuglisin, mis ma guuglisin ja leidsin, et alumiinium on pehmem, ehk teoorias võiks paremini tihendada???
Tellisin terve suure portsu erinevas mõõdus alumin seibe, et tulevikus ka oleks vahva õlipunnidele jne alla toppida neid. Kas on see nüüd siis halb või hea või pole vahet, et vase asemel alumiiniumi panen?
Re: Kawasaki vaskseib
ma poleks nii kindel selles, et alumiinium pehmem on https://mechanics.stackexchange.com/que ... o-fittings
iseenesest kui pidama jääb ja mingit veidrat keemilist reaktsiooni esile ei kutsu siis muidugi lõppkokkuvõttes ei ole ju vahet. nii et eks võid ju ära proovida. aga see nö. annealed copper ehk kuumutatud vask on päris kindlasti pehmem kui alumiinium! lisaks vasel on väga hea corrosion resistance ja minuteada on see tihtipeale teiste metallide vahel "isolaatoriks"
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Pane alu seib ja palju vasemääret...
[mention]Kalapea[/mention]
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki vaskseib
Isiklikult soovitaks tõrva
Et väga offtopic ei oleks, siis seda vahepealset pilti kõveraks pressitud seibidest vaadates ei näe põhjust miks ta seibide vahelt peaks lekkima. Äkki on voolik pressihülsist katki, banjo ise katki või hoopis alumiiniumist korpuses pragu.
-
Teema algataja - Postitusi: 1039
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Kalapea kirjutas: ↑27 Juun 2019, 14:58Isiklikult soovitaks tõrva
Et väga offtopic ei oleks, siis seda vahepealset pilti kõveraks pressitud seibidest vaadates ei näe põhjust miks ta seibide vahelt peaks lekkima. Äkki on voolik pressihülsist katki, banjo ise katki või hoopis alumiiniumist korpuses pragu.
Korpuses pragu ei paistnud. Uurisin lähedalt. banjod tunduvad terved ja voolikutest ei tule, sest vooliku osa on kuiv, seibivahelt tilgub. Ootan oma megamiljon alumin seibi ära, seal on täitsa enamvähem õige mõõt ka sees olemas ja katsetan. keeran täpselt manuali järgi õige njuutoniga kinni ka.
-
Teema algataja - Postitusi: 1039
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Nonii. Proovitud on mitmes erimõõdus seibe, mitut erijõudu kasutatud pingutamises, erimaterjalides seibe on proovitud. Proovitud banjosid ümber pöörata ja ka omavahel kohta vahetada neil. Igatpidi on leke täpselt sama kohapeal, korpuse ja seibi vahelt. Tuleb tunnistada ilmselt, et korpuses ikka mingi error, mida mina oma silmaga tuvastada ei mõista. Siit küsimus, et kuhu ma Tartus pöörduksin selle karteripõhjaga, kes tuvastaks, kas seal on mingi mõra või ebatasasus või midagi muud, et miks ta õli pidama ei jää? Ideaalis võiks leida sellise mehe, kes lisaks vea tuvastamisele selle ka kuidagi lahendada oskaks. Keevitatakse mõrasid või lihvitakse ebatasasusi?
Re: Kawasaki vaskseib
ebatasasuse peaks/võiks ikkagi silmaga ära tuvastada. mõra tegelikult ka aga see on ehk tsipa raskem ja koht peab väga puhas olema. arvan, õigemini olen suht kindel et sul ei ole pinnad paralleelsed lihtsalt. ehk siis banjo poldipea ja korpuse vaheline pind. nende väga veidralt kõveraks keeratud seibide on seda nagu ka näha
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Aja gaasipõleti või fööniga kuumaks.Kui pragu sees siis sealt vahelt hakkab õli välja immitsema.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Kawasaki vaskseib
Kui tahad veel katsetada seibidega siis jaapani maalt olen näinud selliseid kummitihendiga seibe.
https://4into1.com/banjo-bolt-sealing-washer-10mm/
Kumm pressitakse siis põhimõtteliselt sinna tihendiks ja asi vunts. Kuid korpuse errorit ei välistaks samuti kui juba nii paljude erinevate seibidega proovitud. Kas vana seibi vahetus tuligi lekkimisest või lihtsalt kokku pannes vana seibiga jäi lekkima?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.