Kawasaki vaskseib

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 964
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 20 Juun 2019, 20:06

Ühesõnaga tundub et vajalik jupp on tootmisest maas. Tegemist on tihendava seibiga, mis on mingi värdkujuga. Kas seda tohiks asendada suvaka vaskseibiga või võib panna äkki mõlemile poole seda vasest juppi panna lambise vaskseibi. Sest see asi mul ei tihenda enam midagi ja õli lekib välja.

Tegemist jupiga nr 92200
Pilt


Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 507
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas Kauri » 20 Juun 2019, 20:36

Selle detaili ülesanne on hoida kaht voolikut ühel joonel. Tegelikult vajadus puudub ja pane sinna seib mis sobib. Kahe seibi juure lisamine kummalegi poolele võib kurvalt lõppeda. Poldis olevad õlikanalid jäävad valesse kohta, või jääb keeret väheseks.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

Raiku
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Mai 2009, 14:32
Tänanud: 4 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas Raiku » 20 Juun 2019, 22:29

Proovi ikka õige vidin leida. Kiire otsinguga tuli selline koht (iseasi, kas reaalne saadavus ka olemas on)
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya/ ... -922001049

Siin justkui küsides võiks? https://www.kawasakisklep.pl/en/washer-337323-p.html
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 964
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 21 Juun 2019, 21:47

Kuradikurat. Uued seibid sees ja lekib. Mis nendega valesti sai minna, ei mõista..
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2205
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas StreetMoto » 22 Juun 2019, 11:28

Kui seibid uued ja mõlemal pool banjot ikka üksainus, siis vaata üle, kas õlil on ka kuskile minna. Ehk siis kas see voolik kuhu õli surutakse ka õli läbi laseb. Vastasel juhul peabki kõige õrnemast kohast lekkima hakkama.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4500
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 963 korda
Tänatud: 202 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 22 Juun 2019, 12:19

Vaskseibi saab pidavuse parandamiseks väga lihtsalt pehmemaks teha.
Ajad gaasileegil punaseks ja siis pauh külma vette. Kõik vanad vaskseibid olen uue puudumisel nii pidama saanud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 964
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 26 Juun 2019, 18:14

StreetMoto kirjutas:
22 Juun 2019, 11:28
Kui seibid uued ja mõlemal pool banjot ikka üksainus, siis vaata üle, kas õlil on ka kuskile minna. Ehk siis kas see voolik kuhu õli surutakse ka õli läbi laseb. Vastasel juhul peabki kõige õrnemast kohast lekkima hakkama.

Seibid said jälle uued. puhusin suuga voolikuid mõlemit, õhk liigub läbi. Ikka lekib. Mõistus täiesti otsas.

Panen pilte ka, et kõik saaksid aru, millest täpselt jutt käib.
Pilt
Pilt
Pilt
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 507
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas Kauri » 26 Juun 2019, 19:30

Pildi järgi tundub, et banjod on viga saanud. Seibid justkui veidi suure sisediameetriga, vaadates kuidas muljumisjäljed on tekkinud. Äkki on polt ära veninud vms, ja seibid ei oöe oma õige koha peal? Nihikuga peaks saama banjode paralleelsust kontrollida. Kui need on banaaniks keeratud, siis suht keeruline pidama saada.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250

will111
Postitusi: 3004
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 201 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas will111 » 26 Juun 2019, 20:17

seibid on liiga suured ning mingil põhjusel jäävad väga vildakalt sinna vahele. sellepärast lekibki. ürita leida õiged seibid, need on sellise hästi kitsa "rõngaga", sellesama banjo ümbermõõduga, võibolla isegi veel natuke kitsamad. sellised seibid saab tihedalt kinni tõmmata, nii et jääb pidama ka. seibimaterjal deformeerub ühtlaselt ja see paneb ühenduse pidama. kui need ka samamoodi viltu veavad ja pidama ei jää siis on ilmselt keermega juba mingi jama.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1177
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 260 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas Jesper » 26 Juun 2019, 20:23

Lisaks Kauri öeldule, mul pole praegu kuskil vaadata, aga mälu järgi oli sellise M10 banjo soovituslik kinnitusmoment stiilis 20Nm. Mis lihtsamates ühikutes tähendab, et 1/4" narrega ühe käega pingutades kostuv häälitsus on maksimaalselt "mmmmh", mitte kindlasti "oink". Sealt seibidelt vaataks justkui vähe suurem jõud vastu, kui just minu seibid mingist tugevamast materjalist olema ei juhtu.
Viimati muutis Jesper, 26 Juun 2019, 20:24, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 964
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 26 Juun 2019, 20:24

will111 kirjutas:
26 Juun 2019, 20:17
seibid on liiga suured ning mingil põhjusel jäävad väga vildakalt sinna vahele. sellepärast lekibki. ürita leida õiged seibid, need on sellise hästi kitsa "rõngaga", sellesama banjo ümbermõõduga, võibolla isegi veel natuke kitsamad. sellised seibid saab tihedalt kinni tõmmata, nii et jääb pidama ka. seibimaterjal deformeerub ühtlaselt ja see paneb ühenduse pidama. kui need ka samamoodi viltu veavad ja pidama ei jää siis on ilmselt keermega juba mingi jama.

Läbi käidud fixus, automaailm, baltic bolt, stikke diislikeskus, tööriistamarket. Mitte kuskil pole olemas 10se auguga ja väiksema välismõõduga 1.5mm paksusega seibe. Täiesti võimatu tundub. Andke ideid, kust sellist seibi saab. Tehas näeb ette 10x14.5x1.5 seibe ja sellises mõõdu pole kuskilt suutnud neid võluda. Narr oleks nüüd tellima ka hakata ja jätta ratas ootele mitmeks nädalaks kuni seibid välismaalt tulevad.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 964
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 26 Juun 2019, 20:24

Jesper kirjutas:
26 Juun 2019, 20:23
Lisaks Kauri öeldule, mul pole praegu kuskil vaadata, aga mälu järgi oli sellise M10 banjo soovituslik kinnitusmoment stiilis 20Nm. Mis lihtsamates ühikutes tähendab, et 1/4" narrega ühe käega pingutades kostuv häälitsus on maksimaalselt "mmmmh", mitte kindlasti "oink". Sealt seibidelt vaataks justkui vähe suurem jõud vastu, kui just minu seibid mingist tugevamast materjalist olema ei juhtu.

Mul pole nii väikse numriga njuutonvõtit ja panin 28Nm jõuga selle kinni.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1177
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 260 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas Jesper » 26 Juun 2019, 20:28

Ok, no 28Nm vast ei ole veel nii suur probleem, et polt ja banjod kõveraks väänata. Mis ei tähenda muidugi seda, et sealt juba enne mõni jõumees üle käia ei võinud.

Muidu seibi saab äkki Hydroscandist? Tallinna Fixuses on kindlalt need kitsamad ka olemas, täpset mõõtu ei oska küll peast öelda.

will111
Postitusi: 3004
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 201 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas will111 » 26 Juun 2019, 21:40

njaa, kunagi sain enda omad tööriistamarketist järvel. muidugi ma usun, et ega nad nüüd hirmsa täpsusega tehasemõõdus just olema ei pea. ehk et ilmselt käib väga hästi ka a'la 10x14x1. kui mälu ei peta siis midagi just sellist mina sealt tööriistamarketist saingi omale. mälu võib muidugi ka petta ning võis sama hästi 1.5 olla :D aga no point selles, et vähemalt ma nad sain. nende seibidega kipub muidugi tänapäeval olema vist see teema, et kui kuskil müüakse siis proovitakse sulle iga hinna eest müüa mingi suur karp kõikvõimalikus mõõdus seibe. mitte ühte või kahte õiges mõõdus seibi. viimati poolas käies ehituspoes vaatasin seda karpi seal ja mõtlesin, et kas võtta või mitte. hind olid muidugi suht soodne aga tookord võtsin hoopis samasuguse karbi o-rõngaste valikut :D
kui kuidagi ei saa 10se auguga seibi siis võid ju ka osta mingi suurema 8se auguga vaskseibi ja selle sisemine ava ise 10seks töödelda. kunagi tuli sellist asja ka teha, ilmselt samal põhjusel, et 10st polnud lihtsalt kuskilt võtta
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4500
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 963 korda
Tänatud: 202 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 26 Juun 2019, 21:50

sinilind123 kirjutas:
26 Juun 2019, 20:24
will111 kirjutas:
26 Juun 2019, 20:17
seibid on liiga suured ning mingil põhjusel jäävad väga vildakalt sinna vahele. sellepärast lekibki. ürita leida õiged seibid, need on sellise hästi kitsa "rõngaga", sellesama banjo ümbermõõduga, võibolla isegi veel natuke kitsamad. sellised seibid saab tihedalt kinni tõmmata, nii et jääb pidama ka. seibimaterjal deformeerub ühtlaselt ja see paneb ühenduse pidama. kui need ka samamoodi viltu veavad ja pidama ei jää siis on ilmselt keermega juba mingi jama.

Läbi käidud fixus, automaailm, baltic bolt, stikke diislikeskus, tööriistamarket. Mitte kuskil pole olemas 10se auguga ja väiksema välismõõduga 1.5mm paksusega seibe. Täiesti võimatu tundub. Andke ideid, kust sellist seibi saab. Tehas näeb ette 10x14.5x1.5 seibe ja sellises mõõdu pole kuskilt suutnud neid võluda. Narr oleks nüüd tellima ka hakata ja jätta ratas ootele mitmeks nädalaks kuni seibid välismaalt tulevad.
Kui poest pole saada,siis töökojad ostavad ju ka kuskilt. Müüakse selliseid seibide komplekte kus mitusada erinevat karbis. Külmatöö mehed omavad selliseid ja hüdraulika mehed samuti. Kui näiteks Tallinnast Peterburi tee Hüdroskandist(või kuskilt mujalt) saaks neid,siis meil käib peaaegu igapäev mõni Tartu veokas ehk saan saata sulle kuskile kuhu ise vastu lähed. Mul pole aega neid mööda linna otsida,aga kui ise leiad kus on, võin ära tuua ja teele panna. Pakiautomaat pole ka ju hingehinnaga.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 964
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 26 Juun 2019, 22:00

Vaatan homme tartu hydroscandi. Ma ei teagi milline neist mõõtudest olulisema täpsusega olema peab. Kas paksus või välisläbimõõt?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

will111
Postitusi: 3004
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 201 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas will111 » 26 Juun 2019, 22:11

välisläbimõõt ei tohiks kindlasti olla liiga suur. see tehase 14.5 on max, pigem olgu siis juba natukene väiksem ehk 14. rohkem pole samas ruumi ka väiksemaks minna. paksus pole niivõrd oluline, kuigi kui sul käib sinna vist kokku 3 seibi siis eks pead ise vaatama ega miskid augud või keermed liiga paigast ära ei lähe kui 3x0.5m=1.5mm vähem paksust vahele laod. pidamise mõttes ei tohiks mingit vahet olla, kas paned 1.5, 1.25 või näiteks 1mm seibi.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1177
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 260 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas Jesper » 26 Juun 2019, 22:22

Nojah, need poolikud millimeetrid saidki probleemiks, 10x14x1 oleksid Fixusest saanud: http://fixus24.ee/?st=5;toode=040-K10-1 ... kseib.html

Samas muidugi ma olen kitsaste otsasaamise korral neid laiemaid ka ilma suurema kärata banjode alla ja peale pannud, küll mitte konkreetselt sinna topeltühendusse.
Viimati muutis Jesper, 26 Juun 2019, 22:27, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4500
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 963 korda
Tänatud: 202 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 26 Juun 2019, 22:26

sinilind123 kirjutas:
26 Juun 2019, 22:00
Vaatan homme tartu hydroscandi. Ma ei teagi milline neist mõõtudest olulisema täpsusega olema peab. Kas paksus või välisläbimõõt?
Võid ka näiteks Volvo rekka esindusest küsida,seal on üldjuhul palju erinevaid asju kohapeal olemas. Sisemõõt peab raudselt olema õige,mitte suur. Välisläbimõõt pole ju nii oluline, peaasi et ära mahub. Paksus +- 0,5mm ei tohiks ka probleem olla.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1919
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 156 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas ranel » 26 Juun 2019, 22:28

received_1241504159357257.jpeg
13.5x10x1.7 saadaval Automaailmas. :bsmile:
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121

Tort
Postitusi: 1554
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 99 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas Tort » 26 Juun 2019, 23:04

Lapikud 10mm sisemõõduga olemas vähemalt 1 laius Peterburi tee Hydroscandis ja 2 laiust Streetmoto letis.
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 964
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 27 Juun 2019, 04:44

Guuglisin, mis ma guuglisin ja leidsin, et alumiinium on pehmem, ehk teoorias võiks paremini tihendada???
Tellisin terve suure portsu erinevas mõõdus alumin seibe, et tulevikus ka oleks vahva õlipunnidele jne alla toppida neid. Kas on see nüüd siis halb või hea või pole vahet, et vase asemel alumiiniumi panen?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

will111
Postitusi: 3004
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 201 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas will111 » 27 Juun 2019, 06:24

ma poleks nii kindel selles, et alumiinium pehmem on https://mechanics.stackexchange.com/que ... o-fittings

iseenesest kui pidama jääb ja mingit veidrat keemilist reaktsiooni esile ei kutsu siis muidugi lõppkokkuvõttes ei ole ju vahet. nii et eks võid ju ära proovida. aga see nö. annealed copper ehk kuumutatud vask on päris kindlasti pehmem kui alumiinium! lisaks vasel on väga hea corrosion resistance ja minuteada on see tihtipeale teiste metallide vahel "isolaatoriks"
Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 426
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas h0lger » 27 Juun 2019, 14:42

Pane alu seib ja palju vasemääret...
@Kalapea (togi) :-|||
Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 981
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 27 Juun 2019, 14:58

Isiklikult soovitaks tõrva :ner:

Et väga offtopic ei oleks, siis seda vahepealset pilti kõveraks pressitud seibidest vaadates ei näe põhjust miks ta seibide vahelt peaks lekkima. Äkki on voolik pressihülsist katki, banjo ise katki või hoopis alumiiniumist korpuses pragu.
PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 964
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 27 Juun 2019, 18:38

Kalapea kirjutas:
27 Juun 2019, 14:58
Isiklikult soovitaks tõrva :ner:

Et väga offtopic ei oleks, siis seda vahepealset pilti kõveraks pressitud seibidest vaadates ei näe põhjust miks ta seibide vahelt peaks lekkima. Äkki on voolik pressihülsist katki, banjo ise katki või hoopis alumiiniumist korpuses pragu.
Korpuses pragu ei paistnud. Uurisin lähedalt. banjod tunduvad terved ja voolikutest ei tule, sest vooliku osa on kuiv, seibivahelt tilgub. Ootan oma megamiljon alumin seibi ära, seal on täitsa enamvähem õige mõõt ka sees olemas ja katsetan. keeran täpselt manuali järgi õige njuutoniga kinni ka.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 964
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas sinilind123 » 29 Juun 2019, 19:29

Nonii. Proovitud on mitmes erimõõdus seibe, mitut erijõudu kasutatud pingutamises, erimaterjalides seibe on proovitud. Proovitud banjosid ümber pöörata ja ka omavahel kohta vahetada neil. Igatpidi on leke täpselt sama kohapeal, korpuse ja seibi vahelt. Tuleb tunnistada ilmselt, et korpuses ikka mingi error, mida mina oma silmaga tuvastada ei mõista. Siit küsimus, et kuhu ma Tartus pöörduksin selle karteripõhjaga, kes tuvastaks, kas seal on mingi mõra või ebatasasus või midagi muud, et miks ta õli pidama ei jää? Ideaalis võiks leida sellise mehe, kes lisaks vea tuvastamisele selle ka kuidagi lahendada oskaks. Keevitatakse mõrasid või lihvitakse ebatasasusi?
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

will111
Postitusi: 3004
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 201 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas will111 » 29 Juun 2019, 19:47

ebatasasuse peaks/võiks ikkagi silmaga ära tuvastada. mõra tegelikult ka aga see on ehk tsipa raskem ja koht peab väga puhas olema. arvan, õigemini olen suht kindel et sul ei ole pinnad paralleelsed lihtsalt. ehk siis banjo poldipea ja korpuse vaheline pind. nende väga veidralt kõveraks keeratud seibide on seda nagu ka näha

franz125
Postitusi: 2415
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 101 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas franz125 » 29 Juun 2019, 23:21

Aja gaasipõleti või fööniga kuumaks.Kui pragu sees siis sealt vahelt hakkab õli välja immitsema.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1082
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Kawasaki vaskseib

Lugemata postitus Postitas Ronk » 30 Juun 2019, 22:41

Kui tahad veel katsetada seibidega siis jaapani maalt olen näinud selliseid kummitihendiga seibe.

https://4into1.com/banjo-bolt-sealing-washer-10mm/

Kumm pressitakse siis põhimõtteliselt sinna tihendiks ja asi vunts. Kuid korpuse errorit ei välistaks samuti kui juba nii paljude erinevate seibidega proovitud. Kas vana seibi vahetus tuligi lekkimisest või lihtsalt kokku pannes vana seibiga jäi lekkima?



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”