Tartus vaja abi roostevaba detaili keevitamisel

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
claw
Postitusi: 367
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 39 korda

Tartus vaja abi roostevaba detaili keevitamisel

Lugemata postitus Postitas claw » 02 Juul 2019, 11:13

Tere,

Dekompressiooni magnetklapil on ära murdnud keerme osa, roostevaba, tundub äkki, et on olnud M6.
Originaalkeerme taastamine antud kohas ei ole oluline, küll aga oleks vaja sinna midagi otsa keevitada, et ma saaks sinna mingisuguse trossikinnituse ehitada, kasvõi augu läbi puurida. Antud asukohas pole võlli läbimõõdu säilimine oluline s.t. võib sinna mida iganes otsa keevitada, kasvõi konksu, kandlilise tüki, mida iganes - kuhu hiljem saaks lihtsalt trossi kinnituse ehitada.
Pidasin tuttava metallimehega nõu ja ta arvas, et see TIG keevitusega teostatav küll.
Panen juurde siis pildid ka, MUST osa on ilmselt raud vms (magnet hakkab külge, seda osa elektromagnet tõmbabki), Heledam metall on vist roostevaba, magnet igatahes seda ei võta.
Kui keegi viitsib aidata ja tal vahendid/võimalused olemas sinna midagi otsa keevitada (näiteks roostevaba polt, vms, selle saan ka ise organiseeritud), siis on abi oodatud.
Tasuta ei taha, aga päris uue klapi raha ka maksta ei taha.
Kirjutada võib siia samma foorumisse või ivokralla@gmail.com, edasi suhtleks juba telefoni teel, aga ma ei saa päev otsa kogu aeg kättesaadav olla.

Pilt
Pilt


Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 994
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Re: Tartus vaja abi roostevaba detaili keevitamisel

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 02 Juul 2019, 11:57

Stopper lahti, pulk välja ja treipingis uus pulk teha. Oluliselt vastupidavam kui keevitusega lappida.
PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
claw
Postitusi: 367
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Tartus vaja abi roostevaba detaili keevitamisel

Lugemata postitus Postitas claw » 02 Juul 2019, 12:46

Tõsi, see variant tuli ka mulle pähe, tuttava treiali vast isegi leiaks.
Aga.. see pulk tundub olevat peale vaadates sinna sisse oksüdeerunud s.t. kui stopper välja võtta, siis ma pole kindel, et ma ta sealt seest mõistlikult kätte saan. Lisaks ei tulnud mul eile ühtegi head mõtet kuidas see stopper sealt sees kätte saada. Niisama urgitsedes ta igatahes ei irdu.
Puurida välja?
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4917
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 974 korda
Tänatud: 211 korda

Re: Tartus vaja abi roostevaba detaili keevitamisel

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 02 Juul 2019, 15:39

Seal stopperi augus tundub ju kuuskant olevat või see ainult tundub? Kui kuuskant ,siis suurema efekti saamiseks keeramisel võib sinna torx otsa sisse lüüa ja proovida keerata.Pärast annad sellele mustast metallis osale kuuma ja lööd ta sealt välja. Kuuma saab ka fööniga anda, ei pea kohe gaasileeki andma.No ja kui föön ei mõju siis gaasileegiga punaseks ja hakkab liikuma.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
claw
Postitusi: 367
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Tartus vaja abi roostevaba detaili keevitamisel

Lugemata postitus Postitas claw » 02 Juul 2019, 15:41

Ei ole kuuskant, väga väga peenikese seinaga toru tundub olevat.
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1104
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Tartus vaja abi roostevaba detaili keevitamisel

Lugemata postitus Postitas Ronk » 02 Juul 2019, 15:55

Oled sa kindel. Enamustel pannakse ikka kuuskant nö stopper sinna, mis siis otsast terav. Proovi ikka kuuskant sisse lüüa ja proovi välja keerata. Kui hakkad lahti puurima ja avastad et ikka oli keermega, siis jälle üks asi juures, mida vaja lappida.

Muidu õige jutt, et uus võll treida ja asi korras. Tallinnas saaks aidata.
Kasutaja avatar

Teema algataja
claw
Postitusi: 367
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Tartus vaja abi roostevaba detaili keevitamisel

Lugemata postitus Postitas claw » 02 Juul 2019, 16:07

Üsna kindel olen hetkeseisuga. 1,5mm kuuskant sinna igatahes sisse ei lähe, ühegi nipiga.
Ka põhjalikult valgustades ja selle stopperi sisemust uurides on ta seest ikka ümar, nii kaugele kui paistab.

See võll ilmselt polegi mõeldud lahti käima - eks tootja poolne lahendus on uus klapp, aga käsi ei tõuse 150 euri maksma selle eest ja kasutatud selliseid rattaid ka väga ei vedele lademes.

Lisaks tundub häda olevat täitsa lahendatav võlli parandamisega, eriti kuna klapp ise on täitsa töökorras.

Üritan õhtul asjale puuriga läheneda, äkki tõesti peale stopperi ära puurimist ja kerget soojendamist annab selle võlli sealt kätte saada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
claw
Postitusi: 367
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Tartus vaja abi roostevaba detaili keevitamisel

Lugemata postitus Postitas claw » 02 Juul 2019, 20:26

Kokkuvõtvalt - see võll sealt ei eraldu.

Seega jääb ikka keevitamise variant.
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1557
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 205 korda

Re: Tartus vaja abi roostevaba detaili keevitamisel

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 03 Juul 2019, 01:13

Kui vajad Tartus abi mistahes keevitusega, siis soovitan pöörduda Janek Galkini poole. Tel: 56397766, ilmselt professionaalsemat keevitajat sa ei leia 8)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”