Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 17 Aug 2019, 23:07

Tere. Küsimus siis Horneti külmkäivituse kohta.
Nimelt jama selles, et igal külmkäivitusel toorega ei taha hästi pöördesse minna, vaid pöörded langevad peaaegu täitsa nulli hetkeks ning siis jukerdab(puterdab) edasi tagasi. Samas olen proovinud ka pool toorega ja teeb samamoodi aga ei lange ja jukerda nii hullusti, kui täis toorega. Paar korda käivitamisel ka kohe välja surnud, kui toores peal ja seejärel ketrab kauem. Milles probleem olla võiks? Kas küünlad võivad probleemiks olla? Aku? Karpades mingi jama? Saab äkki kütet liiga palju peale? Vahest olen käivitanud ka nii, et toorega mänginud ja on lööönud ja hoidnud pöörde ca 2000 peal ning peale veits aega käimist olen õrnalt gaasi andnud korraks või mänginud, siis lööb toores peal pöörded ca 4000-nde peale nagu õige ja ka hoiab seda.
Mina tänan.



franz125
Postitusi: 2506
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 100 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas franz125 » 18 Aug 2019, 09:26

Ons seda toorest nende temperatuuridega üldse vaja praegu?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

grahv
Postitusi: 1041
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas grahv » 18 Aug 2019, 09:46

Kõik silindrid tühikäigul üldse tööle hakkavad? Võimalikult kiiresti peale käivitust katsu kergelt näpuotsaga leegitorusid, kas lähevad võrdselt kuumaks. Kui mõni on külm, siis seal su puterdamise põhjus ilmselt peitub. Enamasti põhjuseks ummistunud tühikäigu süsteem/düüs või valesti seadistatud segukruvi. Ehk tõenäoliselt seisab ees karpade hooldus. Küünlaid vahetatakse rohkem enesetunde kui vajaduse pärast - no et oleks midagi tehtud, mitte et neil midagi viga oleks...

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 18 Aug 2019, 10:03

Spoiler:
grahv kirjutas:
18 Aug 2019, 09:46
Kõik silindrid tühikäigul üldse tööle hakkavad? Võimalikult kiiresti peale käivitust katsu kergelt näpuotsaga leegitorusid, kas lähevad võrdselt kuumaks. Kui mõni on külm, siis seal su puterdamise põhjus ilmselt peitub. Enamasti põhjuseks ummistunud tühikäigu süsteem/düüs või valesti seadistatud segukruvi. Ehk tõenäoliselt seisab ees karpade hooldus. Küünlaid vahetatakse rohkem enesetunde kui vajaduse pärast - no et oleks midagi tehtud, mitte et neil midagi viga oleks...
Hea nipp, proovin järgi. Samas on ju selgelt kuulda, kui mingi silinder ei toimi, siis nagu hakkaks lonkama, ma enda omal pole seda täheldanud. Karpad käisid väidetavalt eelnevalt hoolduses, aga peale seda läks asi kahtlasemaks, kui enne seda. 😀
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5210
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 211 korda
Tänatud: 161 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas yeekim » 18 Aug 2019, 12:14

Kangemad mehed kasutavad selleks kätt, targemad kasutavad laserit....
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 345
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: ST1300
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas demineerija » 18 Aug 2019, 19:14

Tauno22 kirjutas:
17 Aug 2019, 23:07
Spoiler:
Tere. Küsimus siis Horneti külmkäivituse kohta.
Nimelt jama selles, et igal külmkäivitusel toorega ei taha hästi pöördesse minna, vaid pöörded langevad peaaegu täitsa nulli hetkeks ning siis jukerdab(puterdab) edasi tagasi. Samas olen proovinud ka pool toorega ja teeb samamoodi aga ei lange ja jukerda nii hullusti, kui täis toorega. Paar korda käivitamisel ka kohe välja surnud, kui toores peal ja seejärel ketrab kauem. Milles probleem olla võiks? Kas küünlad võivad probleemiks olla? Aku? Karpades mingi jama? Saab äkki kütet liiga palju peale? Vahest olen käivitanud ka nii, et toorega mänginud ja on lööönud ja hoidnud pöörde ca 2000 peal ning peale veits aega käimist olen õrnalt gaasi andnud korraks või mänginud, siis lööb toores peal pöörded ca 4000-nde peale nagu õige ja ka hoiab seda.
Mina tänan.
Ma prooviks lihtsamaid ja jaburamaid variante enne, kui lammutama hakkad.
[*]Toore tross karpade juures kelku liigutab?

[*]Enne käivitust keera paagi kraan RES asendisse ja oota minutike.
Käivita, kui siis ei jaburda vaata kraani minev vaakumi voolik üle.

[*]Võta enne käivitamist õhufilter ära.
Kui käivitub ilusti vaheta filter või puhasta.

[*]Kas paagi ja karpade vahel on kütusefilter?
Kui on viska vastu seina...

Lihtsamad asja uuritud, siis võiks moepärast ka karpa ujuki tasemed ja sisu ülevaadata... Membraanidega ole ettevaatlik...
Including lutid karpade ja püttide vahel.
Samuti paagi kraanis oleva sõela taolise olluse.

Jne muu loogiline kraam

P.S Silindrite toimimist on kergem mõne suvalise spray pudeli ja veega testida. Või suvaline joogipudel, kus korgis auk.
Hindad silma järgi kiiresti vesi torude pealt minekut teeb.

Või laena termokaamera...

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 18 Aug 2019, 20:03

demineerija kirjutas:
18 Aug 2019, 19:14
Spoiler:
Tauno22 kirjutas:
17 Aug 2019, 23:07
Tere. Küsimus siis Horneti külmkäivituse kohta.
Nimelt jama selles, et igal külmkäivitusel toorega ei taha hästi pöördesse minna, vaid pöörded langevad peaaegu täitsa nulli hetkeks ning siis jukerdab(puterdab) edasi tagasi. Samas olen proovinud ka pool toorega ja teeb samamoodi aga ei lange ja jukerda nii hullusti, kui täis toorega. Paar korda käivitamisel ka kohe välja surnud, kui toores peal ja seejärel ketrab kauem. Milles probleem olla võiks? Kas küünlad võivad probleemiks olla? Aku? Karpades mingi jama? Saab äkki kütet liiga palju peale? Vahest olen käivitanud ka nii, et toorega mänginud ja on lööönud ja hoidnud pöörde ca 2000 peal ning peale veits aega käimist olen õrnalt gaasi andnud korraks või mänginud, siis lööb toores peal pöörded ca 4000-nde peale nagu õige ja ka hoiab seda.
Mina tänan.
Ma prooviks lihtsamaid ja jaburamaid variante enne, kui lammutama hakkad.
[*]Toore tross karpade juures kelku liigutab?

[*]Enne käivitust keera paagi kraan RES asendisse ja oota minutike.
Käivita, kui siis ei jaburda vaata kraani minev vaakumi voolik üle.

[*]Võta enne käivitamist õhufilter ära.
Kui käivitub ilusti vaheta filter või puhasta.

[*]Kas paagi ja karpade vahel on kütusefilter?
Kui on viska vastu seina...

Lihtsamad asja uuritud, siis võiks moepärast ka karpa ujuki tasemed ja sisu ülevaadata... Membraanidega ole ettevaatlik...
Including lutid karpade ja püttide vahel.
Samuti paagi kraanis oleva sõela taolise olluse.

Jne muu loogiline kraam

P.S Silindrite toimimist on kergem mõne suvalise spray pudeli ja veega testida. Või suvaline joogipudel, kus korgis auk.
Hindad silma järgi kiiresti vesi torude pealt minekut teeb.

Või laena termokaamera...
Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5210
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 211 korda
Tänatud: 161 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas yeekim » 18 Aug 2019, 23:20

....
a) kraani vaakumosa on PRS'es
b) mõne karpa ujukinõelad ei pea...

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 345
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: ST1300
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas demineerija » 18 Aug 2019, 23:25

Tauno22 kirjutas:
18 Aug 2019, 20:03
Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.

Paagi kraan ON asendis laseb kütsi vaid siis peale, kui mootor töötab ja vaakumit toodab.
Kui tihend kraanis peetis, siis saavad ON ja RES asend kokku ning huumorit palju. Ning jookseb koguaeg.
Seda, kas kraan ok või mitte saad lihtsalt testida.
Tops kraani alla ja voolik küljest.
Kui kraan ON asendis seisva mootoriga ei jookse on kõik ok.

Teema algataja
Tauno22
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Dets 2015, 20:47
Tänanud: 2 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas Tauno22 » 18 Aug 2019, 23:43

demineerija kirjutas:
18 Aug 2019, 23:25
Tauno22 kirjutas:
18 Aug 2019, 20:03
Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.

Paagi kraan ON asendis laseb kütsi vaid siis peale, kui mootor töötab ja vaakumit toodab.
Kui tihend kraanis peetis, siis saavad ON ja RES asend kokku ning huumorit palju. Ning jookseb koguaeg.
Seda, kas kraan ok või mitte saad lihtsalt testida.
Tops kraani alla ja voolik küljest.
Kui kraan ON asendis seisva mootoriga ei jookse on kõik ok.
Tundub, et on tihend pekkis, kuna karpasid sünkroonides sai paak maha võetud ning ON asendis kütet tuli kraanist nirinal seisva mootoriga, kas selle tihendi vahetus väga raske?
Kasutaja avatar

demineerija
Postitusi: 345
Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
Tsikkel: ST1300
Asukoht: Talsinki
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Lugemata postitus Postitas demineerija » 20 Aug 2019, 14:48

Tauno22 kirjutas:
18 Aug 2019, 23:43
demineerija kirjutas:
18 Aug 2019, 23:25
Tauno22 kirjutas:
18 Aug 2019, 20:03
Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.

Paagi kraan ON asendis laseb kütsi vaid siis peale, kui mootor töötab ja vaakumit toodab.
Kui tihend kraanis peetis, siis saavad ON ja RES asend kokku ning huumorit palju. Ning jookseb koguaeg.
Seda, kas kraan ok või mitte saad lihtsalt testida.
Tops kraani alla ja voolik küljest.
Kui kraan ON asendis seisva mootoriga ei jookse on kõik ok.
Tundub, et on tihend pekkis, kuna karpasid sünkroonides sai paak maha võetud ning ON asendis kütet tuli kraanist nirinal seisva mootoriga, kas selle tihendi vahetus väga raske?
Tihendi vahetus lihtne.
Uus kraan ka odav, kui tihendiga jännata ei viitsi.
Seniks saad res asendis rahulikult sõita.



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”