1. leht 1-st

Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 17 Aug 2019, 23:07
Postitas Tauno22
Tere. Küsimus siis Horneti külmkäivituse kohta.
Nimelt jama selles, et igal külmkäivitusel toorega ei taha hästi pöördesse minna, vaid pöörded langevad peaaegu täitsa nulli hetkeks ning siis jukerdab(puterdab) edasi tagasi. Samas olen proovinud ka pool toorega ja teeb samamoodi aga ei lange ja jukerda nii hullusti, kui täis toorega. Paar korda käivitamisel ka kohe välja surnud, kui toores peal ja seejärel ketrab kauem. Milles probleem olla võiks? Kas küünlad võivad probleemiks olla? Aku? Karpades mingi jama? Saab äkki kütet liiga palju peale? Vahest olen käivitanud ka nii, et toorega mänginud ja on lööönud ja hoidnud pöörde ca 2000 peal ning peale veits aega käimist olen õrnalt gaasi andnud korraks või mänginud, siis lööb toores peal pöörded ca 4000-nde peale nagu õige ja ka hoiab seda.
Mina tänan.

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 18 Aug 2019, 09:26
Postitas franz125
Ons seda toorest nende temperatuuridega üldse vaja praegu?

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 18 Aug 2019, 09:46
Postitas grahv
Kõik silindrid tühikäigul üldse tööle hakkavad? Võimalikult kiiresti peale käivitust katsu kergelt näpuotsaga leegitorusid, kas lähevad võrdselt kuumaks. Kui mõni on külm, siis seal su puterdamise põhjus ilmselt peitub. Enamasti põhjuseks ummistunud tühikäigu süsteem/düüs või valesti seadistatud segukruvi. Ehk tõenäoliselt seisab ees karpade hooldus. Küünlaid vahetatakse rohkem enesetunde kui vajaduse pärast - no et oleks midagi tehtud, mitte et neil midagi viga oleks...

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 18 Aug 2019, 10:03
Postitas Tauno22
Spoiler
Näita
grahv kirjutas:
18 Aug 2019, 09:46
Kõik silindrid tühikäigul üldse tööle hakkavad? Võimalikult kiiresti peale käivitust katsu kergelt näpuotsaga leegitorusid, kas lähevad võrdselt kuumaks. Kui mõni on külm, siis seal su puterdamise põhjus ilmselt peitub. Enamasti põhjuseks ummistunud tühikäigu süsteem/düüs või valesti seadistatud segukruvi. Ehk tõenäoliselt seisab ees karpade hooldus. Küünlaid vahetatakse rohkem enesetunde kui vajaduse pärast - no et oleks midagi tehtud, mitte et neil midagi viga oleks...
Hea nipp, proovin järgi. Samas on ju selgelt kuulda, kui mingi silinder ei toimi, siis nagu hakkaks lonkama, ma enda omal pole seda täheldanud. Karpad käisid väidetavalt eelnevalt hoolduses, aga peale seda läks asi kahtlasemaks, kui enne seda. 😀

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 18 Aug 2019, 12:14
Postitas yeekim
Kangemad mehed kasutavad selleks kätt, targemad kasutavad laserit....

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 18 Aug 2019, 19:14
Postitas demineerija
Tauno22 kirjutas:
17 Aug 2019, 23:07
Spoiler
Näita
Tere. Küsimus siis Horneti külmkäivituse kohta.
Nimelt jama selles, et igal külmkäivitusel toorega ei taha hästi pöördesse minna, vaid pöörded langevad peaaegu täitsa nulli hetkeks ning siis jukerdab(puterdab) edasi tagasi. Samas olen proovinud ka pool toorega ja teeb samamoodi aga ei lange ja jukerda nii hullusti, kui täis toorega. Paar korda käivitamisel ka kohe välja surnud, kui toores peal ja seejärel ketrab kauem. Milles probleem olla võiks? Kas küünlad võivad probleemiks olla? Aku? Karpades mingi jama? Saab äkki kütet liiga palju peale? Vahest olen käivitanud ka nii, et toorega mänginud ja on lööönud ja hoidnud pöörde ca 2000 peal ning peale veits aega käimist olen õrnalt gaasi andnud korraks või mänginud, siis lööb toores peal pöörded ca 4000-nde peale nagu õige ja ka hoiab seda.
Mina tänan.
Ma prooviks lihtsamaid ja jaburamaid variante enne, kui lammutama hakkad.
[*]Toore tross karpade juures kelku liigutab?

[*]Enne käivitust keera paagi kraan RES asendisse ja oota minutike.
Käivita, kui siis ei jaburda vaata kraani minev vaakumi voolik üle.

[*]Võta enne käivitamist õhufilter ära.
Kui käivitub ilusti vaheta filter või puhasta.

[*]Kas paagi ja karpade vahel on kütusefilter?
Kui on viska vastu seina...

Lihtsamad asja uuritud, siis võiks moepärast ka karpa ujuki tasemed ja sisu ülevaadata... Membraanidega ole ettevaatlik...
Including lutid karpade ja püttide vahel.
Samuti paagi kraanis oleva sõela taolise olluse.

Jne muu loogiline kraam

P.S Silindrite toimimist on kergem mõne suvalise spray pudeli ja veega testida. Või suvaline joogipudel, kus korgis auk.
Hindad silma järgi kiiresti vesi torude pealt minekut teeb.

Või laena termokaamera...

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 18 Aug 2019, 20:03
Postitas Tauno22
demineerija kirjutas:
18 Aug 2019, 19:14
Spoiler
Näita
Tauno22 kirjutas:
17 Aug 2019, 23:07
Tere. Küsimus siis Horneti külmkäivituse kohta.
Nimelt jama selles, et igal külmkäivitusel toorega ei taha hästi pöördesse minna, vaid pöörded langevad peaaegu täitsa nulli hetkeks ning siis jukerdab(puterdab) edasi tagasi. Samas olen proovinud ka pool toorega ja teeb samamoodi aga ei lange ja jukerda nii hullusti, kui täis toorega. Paar korda käivitamisel ka kohe välja surnud, kui toores peal ja seejärel ketrab kauem. Milles probleem olla võiks? Kas küünlad võivad probleemiks olla? Aku? Karpades mingi jama? Saab äkki kütet liiga palju peale? Vahest olen käivitanud ka nii, et toorega mänginud ja on lööönud ja hoidnud pöörde ca 2000 peal ning peale veits aega käimist olen õrnalt gaasi andnud korraks või mänginud, siis lööb toores peal pöörded ca 4000-nde peale nagu õige ja ka hoiab seda.
Mina tänan.
Ma prooviks lihtsamaid ja jaburamaid variante enne, kui lammutama hakkad.
[*]Toore tross karpade juures kelku liigutab?

[*]Enne käivitust keera paagi kraan RES asendisse ja oota minutike.
Käivita, kui siis ei jaburda vaata kraani minev vaakumi voolik üle.

[*]Võta enne käivitamist õhufilter ära.
Kui käivitub ilusti vaheta filter või puhasta.

[*]Kas paagi ja karpade vahel on kütusefilter?
Kui on viska vastu seina...

Lihtsamad asja uuritud, siis võiks moepärast ka karpa ujuki tasemed ja sisu ülevaadata... Membraanidega ole ettevaatlik...
Including lutid karpade ja püttide vahel.
Samuti paagi kraanis oleva sõela taolise olluse.

Jne muu loogiline kraam

P.S Silindrite toimimist on kergem mõne suvalise spray pudeli ja veega testida. Või suvaline joogipudel, kus korgis auk.
Hindad silma järgi kiiresti vesi torude pealt minekut teeb.

Või laena termokaamera...
Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 18 Aug 2019, 23:20
Postitas yeekim
....
a) kraani vaakumosa on PRS'es
b) mõne karpa ujukinõelad ei pea...

edu

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 18 Aug 2019, 23:25
Postitas demineerija
Tauno22 kirjutas:
18 Aug 2019, 20:03
Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.

Paagi kraan ON asendis laseb kütsi vaid siis peale, kui mootor töötab ja vaakumit toodab.
Kui tihend kraanis peetis, siis saavad ON ja RES asend kokku ning huumorit palju. Ning jookseb koguaeg.
Seda, kas kraan ok või mitte saad lihtsalt testida.
Tops kraani alla ja voolik küljest.
Kui kraan ON asendis seisva mootoriga ei jookse on kõik ok.

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 18 Aug 2019, 23:43
Postitas Tauno22
demineerija kirjutas:
18 Aug 2019, 23:25
Tauno22 kirjutas:
18 Aug 2019, 20:03
Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.

Paagi kraan ON asendis laseb kütsi vaid siis peale, kui mootor töötab ja vaakumit toodab.
Kui tihend kraanis peetis, siis saavad ON ja RES asend kokku ning huumorit palju. Ning jookseb koguaeg.
Seda, kas kraan ok või mitte saad lihtsalt testida.
Tops kraani alla ja voolik küljest.
Kui kraan ON asendis seisva mootoriga ei jookse on kõik ok.
Tundub, et on tihend pekkis, kuna karpasid sünkroonides sai paak maha võetud ning ON asendis kütet tuli kraanist nirinal seisva mootoriga, kas selle tihendi vahetus väga raske?

Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama

Postitatud: 20 Aug 2019, 14:48
Postitas demineerija
Tauno22 kirjutas:
18 Aug 2019, 23:43
demineerija kirjutas:
18 Aug 2019, 23:25
Tauno22 kirjutas:
18 Aug 2019, 20:03
Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.

Paagi kraan ON asendis laseb kütsi vaid siis peale, kui mootor töötab ja vaakumit toodab.
Kui tihend kraanis peetis, siis saavad ON ja RES asend kokku ning huumorit palju. Ning jookseb koguaeg.
Seda, kas kraan ok või mitte saad lihtsalt testida.
Tops kraani alla ja voolik küljest.
Kui kraan ON asendis seisva mootoriga ei jookse on kõik ok.
Tundub, et on tihend pekkis, kuna karpasid sünkroonides sai paak maha võetud ning ON asendis kütet tuli kraanist nirinal seisva mootoriga, kas selle tihendi vahetus väga raske?
Tihendi vahetus lihtne.
Uus kraan ka odav, kui tihendiga jännata ei viitsi.
Seniks saad res asendis rahulikult sõita.