Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Tere. Küsimus siis Horneti külmkäivituse kohta.
Nimelt jama selles, et igal külmkäivitusel toorega ei taha hästi pöördesse minna, vaid pöörded langevad peaaegu täitsa nulli hetkeks ning siis jukerdab(puterdab) edasi tagasi. Samas olen proovinud ka pool toorega ja teeb samamoodi aga ei lange ja jukerda nii hullusti, kui täis toorega. Paar korda käivitamisel ka kohe välja surnud, kui toores peal ja seejärel ketrab kauem. Milles probleem olla võiks? Kas küünlad võivad probleemiks olla? Aku? Karpades mingi jama? Saab äkki kütet liiga palju peale? Vahest olen käivitanud ka nii, et toorega mänginud ja on lööönud ja hoidnud pöörde ca 2000 peal ning peale veits aega käimist olen õrnalt gaasi andnud korraks või mänginud, siis lööb toores peal pöörded ca 4000-nde peale nagu õige ja ka hoiab seda.
Mina tänan.
Nimelt jama selles, et igal külmkäivitusel toorega ei taha hästi pöördesse minna, vaid pöörded langevad peaaegu täitsa nulli hetkeks ning siis jukerdab(puterdab) edasi tagasi. Samas olen proovinud ka pool toorega ja teeb samamoodi aga ei lange ja jukerda nii hullusti, kui täis toorega. Paar korda käivitamisel ka kohe välja surnud, kui toores peal ja seejärel ketrab kauem. Milles probleem olla võiks? Kas küünlad võivad probleemiks olla? Aku? Karpades mingi jama? Saab äkki kütet liiga palju peale? Vahest olen käivitanud ka nii, et toorega mänginud ja on lööönud ja hoidnud pöörde ca 2000 peal ning peale veits aega käimist olen õrnalt gaasi andnud korraks või mänginud, siis lööb toores peal pöörded ca 4000-nde peale nagu õige ja ka hoiab seda.
Mina tänan.
-
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 100 korda
Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Ons seda toorest nende temperatuuridega üldse vaja praegu?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1041
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: VX, GSX, Pegass
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Kõik silindrid tühikäigul üldse tööle hakkavad? Võimalikult kiiresti peale käivitust katsu kergelt näpuotsaga leegitorusid, kas lähevad võrdselt kuumaks. Kui mõni on külm, siis seal su puterdamise põhjus ilmselt peitub. Enamasti põhjuseks ummistunud tühikäigu süsteem/düüs või valesti seadistatud segukruvi. Ehk tõenäoliselt seisab ees karpade hooldus. Küünlaid vahetatakse rohkem enesetunde kui vajaduse pärast - no et oleks midagi tehtud, mitte et neil midagi viga oleks...
Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Spoiler:

-
- Postitusi: 5210
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1600 & NX650
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 211 korda
- Tänatud: 161 korda
Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Kangemad mehed kasutavad selleks kätt, targemad kasutavad laserit....
Teen saiast sitta!
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Tsikkel: ST1300
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Ma prooviks lihtsamaid ja jaburamaid variante enne, kui lammutama hakkad.
[*]Toore tross karpade juures kelku liigutab?
[*]Enne käivitust keera paagi kraan RES asendisse ja oota minutike.
Käivita, kui siis ei jaburda vaata kraani minev vaakumi voolik üle.
[*]Võta enne käivitamist õhufilter ära.
Kui käivitub ilusti vaheta filter või puhasta.
[*]Kas paagi ja karpade vahel on kütusefilter?
Kui on viska vastu seina...
Lihtsamad asja uuritud, siis võiks moepärast ka karpa ujuki tasemed ja sisu ülevaadata... Membraanidega ole ettevaatlik...
Including lutid karpade ja püttide vahel.
Samuti paagi kraanis oleva sõela taolise olluse.
Jne muu loogiline kraam
P.S Silindrite toimimist on kergem mõne suvalise spray pudeli ja veega testida. Või suvaline joogipudel, kus korgis auk.
Hindad silma järgi kiiresti vesi torude pealt minekut teeb.
Või laena termokaamera...
Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.
-
- Postitusi: 5210
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1600 & NX650
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 211 korda
- Tänatud: 161 korda
Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
....
a) kraani vaakumosa on PRS'es
b) mõne karpa ujukinõelad ei pea...
edu
a) kraani vaakumosa on PRS'es
b) mõne karpa ujukinõelad ei pea...
edu
Teen saiast sitta!
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Tsikkel: ST1300
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Tauno22 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 20:03Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.
Paagi kraan ON asendis laseb kütsi vaid siis peale, kui mootor töötab ja vaakumit toodab.
Kui tihend kraanis peetis, siis saavad ON ja RES asend kokku ning huumorit palju. Ning jookseb koguaeg.
Seda, kas kraan ok või mitte saad lihtsalt testida.
Tops kraani alla ja voolik küljest.
Kui kraan ON asendis seisva mootoriga ei jookse on kõik ok.
Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Tundub, et on tihend pekkis, kuna karpasid sünkroonides sai paak maha võetud ning ON asendis kütet tuli kraanist nirinal seisva mootoriga, kas selle tihendi vahetus väga raske?demineerija kirjutas: ↑18 Aug 2019, 23:25Tauno22 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 20:03Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.
Paagi kraan ON asendis laseb kütsi vaid siis peale, kui mootor töötab ja vaakumit toodab.
Kui tihend kraanis peetis, siis saavad ON ja RES asend kokku ning huumorit palju. Ning jookseb koguaeg.
Seda, kas kraan ok või mitte saad lihtsalt testida.
Tops kraani alla ja voolik küljest.
Kui kraan ON asendis seisva mootoriga ei jookse on kõik ok.
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Tsikkel: ST1300
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Honda CB600 Hornet 1998a külmkäivituse jama
Tihendi vahetus lihtne.Tauno22 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 23:43Tundub, et on tihend pekkis, kuna karpasid sünkroonides sai paak maha võetud ning ON asendis kütet tuli kraanist nirinal seisva mootoriga, kas selle tihendi vahetus väga raske?demineerija kirjutas: ↑18 Aug 2019, 23:25Tauno22 kirjutas: ↑18 Aug 2019, 20:03Kelk liigub ilusti. Teisi sinu pakutud variante polegi katsetanud, katsetan mingi päev ära need. Ühte varianti olen korra kasutanud, seda, et olen peale sõitu kraani kinni keeranud ja järgmine hommik käivitanud, nagu oleks läinud paremini. Seda lugesin kuskilt välismaa foorumist, et kui kraan lahti koguaeg, siis jookseb karpa täis. Ei tea muidugi, kas nii ka on. Samas peaks ju paagi kraanil mingi klapp eest olema, et kütet ei jookseks peale, isegi lahtise kraaniga?Tänud.
Paagi kraan ON asendis laseb kütsi vaid siis peale, kui mootor töötab ja vaakumit toodab.
Kui tihend kraanis peetis, siis saavad ON ja RES asend kokku ning huumorit palju. Ning jookseb koguaeg.
Seda, kas kraan ok või mitte saad lihtsalt testida.
Tops kraani alla ja voolik küljest.
Kui kraan ON asendis seisva mootoriga ei jookse on kõik ok.
Uus kraan ka odav, kui tihendiga jännata ei viitsi.
Seniks saad res asendis rahulikult sõita.