Pegaso ei käivitu

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Kaido777
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Mai 2019, 14:57
Tsikkel: KTM Duke II

Pegaso ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Kaido777 » 03 Mai 2020, 16:21

Tere,

Vanal karbussiga Pegasol hakkas kraani juurest kütust lekkima. Sai kraan paagi küljest lahti võetud ja õnneks ainult voolik katki. Et minimaalselt lammutada lõikasin voolikul katkise otsa maha ja panin uue jätku otsa. Jah, ideaalis võiks terve vooliku välja vahetada aga hetkel sai nii. Kõik kokku, kütus paaki, lekkeid ei tuvastanud, töötas kohapeal umbes 2min ja suri välja. Enam käima ei lähe. Ideid? Kas peaks kuidagi õhutama?




franz125
Postitusi: 2629
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Pegaso ei käivitu

Lugemata postitus Postitas franz125 » 03 Mai 2020, 20:50

Kui vaakumiga kraani avamine siis äkki panid vaakumvooliku membraani õhutusdrenaaži otsa.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
Kaido777
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Mai 2019, 14:57
Tsikkel: KTM Duke II

Re: Pegaso ei käivitu

Lugemata postitus Postitas Kaido777 » 04 Mai 2020, 10:16

Sain vist tööle hetkel. Ilmselt oli voolik liiga pikk ja jäi õhutasku sisse. Maha lõikasin 8-9mm aga katsetuseks panin asemele saada oleva 300mm jupi. Kui algselt läks voolik kraanist otse karbussi, siis nüüd jäi voolik veidi rippuma. Käivitamise ajal hoidsin voolikut asendis, kus kütus otse alla voolab ja lõpuks läks käima. Lõikan ta õigesse mõõtu ja vaatan kuidas siis käitub.




Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”