Suzuki GSR600 (2008) sidurikettad

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
-huviline-
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Apr 2019, 22:44
Tsikkel: Moto Guzzi V100 S

Suzuki GSR600 (2008) sidurikettad

Lugemata postitus Postitas -huviline- »

Tere,

Võtsin ette enda rattal siin sidurit hooldada ja tekkis selline, võib öelda, naljakas küsimus. Nimelt vaatasin neid kettaid, mis ratta sidurist välja tulid. Nii friktsioonkettaid kui metallist kettaid ja nagu ei klapi need kettad sellega jutuga, mis remondijuhendis kirjutatakse.
Remondijuhendis on kirjas, et friktsioonkettad peaks olema siis sisemine ja välimine 48 friktsiooni padjaga ja keskmised 40-ga. Mul ratta kõhust tulid välja, aga kettad millel on kõik kettad 48 friktiooni padjaga. Sisemisel oli ketta sisene diameeter ainult teataval põhjusel erinev.

Kas keegi äkki oskab mind amatööri valgustada selle teema kohapealt, mis kasu või kahju või kuidas see siduritööd mõjutab, kui kettad on manuaali järgi või siis nii nagu keegi eelmine omanik on minu rattasse toppinud?

Teine küsimus, siis nende metallketaste kohapealt. Remondijuhendis on öeldud, et sisemine ketas peaks olema natuke õhem, kui teised, aga netis varuosakataloogis surfates nagu näitab, et kõik metallkettad võivad samad olla - tähendab ratta järgi otsides ei pakugi seda õhemat ketast.

Küsimus siis selline, et mis eesmärki see õhem ketas seal kannab või mis halvemaks paremaks läheb, kui kõik metallkettad ühesugused saavad?

Tänud, kui keegi viitsib natuke minu jaoks teemat lahata :bsmile:
Mart



Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1939
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 179 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSR600 (2008) sidurikettad

Lugemata postitus Postitas Vint »

Parem siduri pidamine, kui keskmised on 48 padjaga, 40 asemel. Muud midagi, pane rahus kokku ja põleta rahuliku südamega kummi nagu eelmine omanik tegi.
Mõnel juhul on isegi seibe pandud vedrude alla või vahetatud jäigemate vastu.
Põhiline et kogu kupatus ära mahub ja toimib.


Teema algataja
-huviline-
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Apr 2019, 22:44
Tsikkel: Moto Guzzi V100 S

Re: Suzuki GSR600 (2008) sidurikettad

Lugemata postitus Postitas -huviline- »

Tänud [mention]Vint[/mention] natuke teemat lahkamast. Siis pole sellest õhemast metall kettast ka nagu mingit märkimisväärset vahet, kui see sama paks on kui teised?

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1939
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 179 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSR600 (2008) sidurikettad

Lugemata postitus Postitas Vint »

No vahet on niipalju et paksemad võtavad rohkem ruumi, ketaste pakis. Põhiline et saad selle kokku pandud, midagi kuskile vastu ei käiks ja asi toimiks.


will111
Postitusi: 5261
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 381 korda

Re: Suzuki GSR600 (2008) sidurikettad

Lugemata postitus Postitas will111 »

Mis põhjusel seda sidurit nokkima hakati?


Teema algataja
-huviline-
Postitusi: 15
Liitunud: 03 Apr 2019, 22:44
Tsikkel: Moto Guzzi V100 S

Re: Suzuki GSR600 (2008) sidurikettad

Lugemata postitus Postitas -huviline- »

Algusest peale kuidagi kahtlaselt tuim/tundetu olnud ja vahepeal nagu ei tahtnud korralikult lahutada. Mingi vibra on ka, aga ei tea kas see sidurigi seotud on - sõitmist otseselt ei sega.
Aga siduri võtsin lahti ja eks sealt leidsin siis maailma, mida avastada: kaks vedru olid manuali järgi alla limiidi, korvi laagril olid paar nõela puudu, korvil endal ka hambad sees, sisemisel metallkettal oli see vedruseib (v mis see seal seda pakki põhjast lahti lükkab) randi sisse söönud.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Suzuki GSR600 (2008) sidurikettad

Lugemata postitus Postitas franz125 »

(v mis see seal seda pakki põhjast lahti lükkab) randi sisse söönud.

See on, eesti keelset väljendit ei tea,judder spring ja toimib siduri haakimisel pehmendajana.Kui see on randi kuhugi sisse söönud siis on olnud valepidi sees.Mul VTR-l oli selline asi kunagi kord said ilusti kohalt minema kord rapsas nina taevasse.Oli ka kulutanud randi sisse.Vaata manualist mispidi olema peab.Kui õieti panin siis see rant rolli ei mänginud enam.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”