pronks mootorivärv

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

pronks mootorivärv

Lugemata postitus Postitas romulus »

Kas keegi on meil kuskil müügil näinud pronksi tooni mootorivärvi? Või siis toonitavat autovärvi, mis kannataks mootori kuumust (nii 150c) ja õli? Jutt siis mootori küljekaante värvimisest (mitte leegitorude).

Keraamilise ja pulber katmise teenuseid tean, kuid otsin esialgu DIY võimalust.

Parimat,
r.



Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: pronks mootorivärv

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kui tavaline vesijahutusega mootor siis kõlbab tava 2k autovärv ja lakk.Pealegi arvan et kui mootori külje kaan liigub 150c suunas siis on mootor juba krogi.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 552
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: KTM 530 EXC-R
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: pronks mootorivärv

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Ma arvan, et 130 C on kindlasti igasugune miinimum. Ise olen infrapuna mõõdikuga mõõtnud altpoolt mootorist 120 C kardirajal korduvalt oma rajarattal. Ükskord ammu oli ka läbi Pärnu kesklinna ringraja rataste paraad ja õhtusel ajal tuuleliikumine puudus, väljas temp ca 27 kraadi ja ventilaator ringrajale omaselt ära võetud. Jahutussüsteem oli 128 kraadi, keema ei läinud ja vedelikud püsisid sees aga katlustan, et õli mis puutub küljekaantega kindasti palju kokku, oli seal 150 kraadi tuuris juba. Arvan, et
2 komponentne autovärv kauakestev ei ole!

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: pronks mootorivärv

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Proovi paadifirmadest Volvo Penta mootorivärvi.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: pronks mootorivärv

Lugemata postitus Postitas romulus »

Võtsin lõpuks Mardest Tikkurila Temadur 90 värvi, seda saab RAL jms koodidega. Poest öeldi, et kannatab 150C ja kasutatakse palju mootoritel. Loodame siis, et peab. Eks kui ei pea, siis saab uuesti teha.

Vana värvi eemaldamiseks tahtsin kõigepealt soodapritsi teha, kuid öeldi, et jääb läikiv jne, et parem peenliivaga teha. Õnneks lasin proovitüki teha, mida väga näha ei jää. Ikka liiga kare jääb liivaga. Nii et alumiinium osi kindlasti liivaga ei soovita teha, isegi peenliivaga.

Hoopis parema tulemuse sai autovärvid.ee poest mingi Masteri värvieemaldaja. Suht mõne minutiga ajas värvi kenasti lahti. Siis matistamine, imeõhuke happekrundi kiht ja õhuke kiht Temaduri. Tooni suhtes mõtlesin ümber ja tegin originaali lähedasema, tumedama hõbedase.

r.

Manused
IMG_20210825_210227327.jpg
IMG_20210826_085200891.jpg
IMG_20210827_152300043.jpg
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: pronks mootorivärv

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Paljusid kuumakindlaid värve peab kinnitamiseks "küpsetama"
Seda ka?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: pronks mootorivärv

Lugemata postitus Postitas romulus »

Seda ei pea, aga see ei ole päris nö kuumakindel värv ka. Nood pigem 400C ja üles. Temadur on 2K ja kuivab niisama ka ära. Aga ma viskasin õhtul saunalavale, hommikuks olid tip top kõvad. Eks ma saan kunagi, kui moto käima saan, aru anda, kuidas kuumale vastu peab.

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”