Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Ära unusta käiguhoova loksu. Kui võll kulunud, siis sa võid ju lõputult pingutada või kinni punktida, mis on täielik porno, aga võlli vahetuseks enamasti kast laiali vaja võtta, milleks omakorda tõenäoliselt mootor pooleks ja NX650 võll oli ca 150 eur vms.
Lenks võiks ka keerata sujuvalt ilma astmeteta.
Küünal keera maha ja vaata kuidas välja näeb.
Iseenesest võiks ju klapiregulli avadest nukkvõll ka paista, aga ma saadaks ise sellise ostja pikalt.
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Motodepoo on kunagi ammu-ammu panud kokku ühe väikese üllitise:
http://moto.rulli.ee/meelespea.pdf
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Tänud. Aga seletage keegi, kuidas käiguhoova loksu kontrollida. Võtan käega kinni ja sakutan üles-alla, sisse ja välja ja ei tohi tühjalt loksuda?
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Senikaua, kui sa siin teadust teed, ostetakse tsikkel nina alt ära Ma küll ei tea, mis need DR-ide turuhinnad on, aga kui on mingi 1xxx, nagu ma kahtlustan, siis iga asjaga tingima hakates stiilis pidurikettad -300€, sidur -200€, õlileke -100€ jne jõuab suht kiirelt olukorrani, kus müüja peaks justkui hoopis sulle maksma. Sa ei sõida ju esimest korda mootorrattaga, hüppad selga, klõnksutad käigud läbi ja kui pedaal tundub okei, siis suure tõenäosusega ta ongi okei.
Mehaanikuoskusi saad sa sellega nagunii lihvida nii et küll saab ja natuke veel, selles osas võid üsna muretu olla
Ma üldiselt olen loobunud oma rontide müümisest inimestele, kes sellise hirmus pika nimekirjaga tulevad - "mutrivõti käes sündinud"-tüüpi tegelased küll maksavad vähe, a samas ei pea ma pärast kuskilt foorumist vms lugema, milline hooletu omanik ja muidu kabi ma olen, sest ei võtnud kord aastas kõiki pistikuid lahti, et neid mudast puhastada vms. Ehk noh, äkki pole nutikas pilli lõhki puhuda.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Jesper kirjutas: ↑01 Sept 2021, 11:07Senikaua, kui sa siin teadust teed, ostetakse tsikkel nina alt ära Ma küll ei tea, mis need DR-ide turuhinnad on, aga kui on mingi 1xxx, nagu ma kahtlustan, siis iga asjaga tingima hakates stiilis pidurikettad -300€, sidur -200€, õlileke -100€ jne jõuab suht kiirelt olukorrani, kus müüja peaks justkui hoopis sulle maksma. Sa ei sõida ju esimest korda mootorrattaga, hüppad selga, klõnksutad käigud läbi ja kui pedaal tundub okei, siis suure tõenäosusega ta ongi okei.
Mehaanikuoskusi saad sa sellega nagunii lihvida nii et küll saab ja natuke veel, selles osas võid üsna muretu olla
Kui ostetakse, siis ostetakse Tuleb järgmine. Aga tegelikult on mul laupäevaks nö. ülevaatamise aeg kokku lepitud. Niikaua on ok ennast teemaga kurssi viia.
Ja hinna alla kauplemine pole üldse eesmärk. Müüja tahab ratta eest saada X summa ja selle peab ta saama. Mina pean lihtsalt otsustama, kas ma selle summa eest seda ratast tahan. Kui ei taha, siis küll keegi teine tahab. Otsustada aitab see kui ma saan aru mis seisukorras ratta ma ostan.
EDIT: Ja olen ka nõus sellega, et pilli pole mõtet lõhki ajada. Hind on vastuvõetav ja ratas on 30 aastat vana. Selge, et ei ole tehase konditsioonis. See on ok.
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
pea ühelgi kasutatud masinal (ka 96+ mudelil) ei saa seda vältida, juba õlid ja kuluosad on:
200-300 EUR : uued rehvid
50-70 EUR : piduriklotsid
40 EUR : kahvliõli
50 EUR : mootoriõli
5 EUR : õlifilter
0-150 EUR : ketikomplekt
umbes 300-600 EUR kulub ainuüksi kuluosade/õlide uuendamiseks. Lisaks transport, ümberregamine, kindlustus jms. Kui mingid laagrid, pidurikettad vms. läbi on, siis seda suuremaks summa läheb, aga see on ju 'cost of doing business' ja käib niikuinii normaalse mootorratta pidamise sisse.
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Proovid käega, ega hoob ei logiseks võlli otsas. Hoova asendamine on suva, aga kui võlli nuudid kulunud, siis see on kallis ja tülikas.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Ühtegi keevitajat ei tunne siis v?
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
No päris nii hull vast pole see asi:
Praegu vaatan motonetist
Piduriklotsid x2: 36 euri
Mootoriõli: Ei tea palju Suzuse läheb aga Ducale olen saanud miski paarikümne suroga.
Kett: 40 - 70 euri, tagumine ketiratas 18 euri
Nojah...a põhimõtteliselt on sul õigus jah. Lisakulud kindlasti kaasnevad. Aga jah, eks need kaasneks ka samamoodi, 96+ rattaga, nii et selles mõttes jah, kokkuvõttes või vähemalt esialgu tuleb vanema ja odavama ratta ost ikkagi odavam. Juhul muidugi kui seda uuemat ei saa sellises konditsioonis, et mitte midagi teha ei tuleks. Aga nõnda üldiselt ei saa.
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Ma olen neid käigupedaale KTMi krossikal 2tk ära kustutanud (originaal on valus rämps, nagu selgub) ja ausalt öeldes ei saanud küll näpuga ega varbaga aru, nagu midagi oleks valesti olnud, enne kui vasaku varba alt ainult kari neutraale vastu vaatas. Lahti võttes muidugi oli jah kohe näha, et nuudi hambumus oli nagu vanal hobusel. Ma väga ei kujuta ette, kuidas see asi saab korraga loksuda ja siiski käike vahetada, samas noh, eks igasugu asjad on võimalikud.
Reeglina on ju hoob alumiiniumist ja võll terasest, nii et lihtsamini vahetatav osa kuluks kiiremini, seega võlli nuutidest jagu saamiseks peab ikka midagi silmapaistvalt idiootset tegema, või on see ainult Hondal ja KTM-il nii? Igatahes oli see jälle umbes 30-40€ jupp, nõme oli selle pärast võistlus katkestada, aga elab üle.
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Neid kuluosade hindu kellegi isikliku arvamuse või kogemuse pealt ei ole mõtet üldiselt mitte kunagi vaadata ega hinnata! Ma olen näinud tervet portsu vendi kes räägivad, et neil läheb tsikli õlivahetus ka suurusjärk 200e. Kui küsida, et kas valad sinna sisse 10 liitrit kulda siis natuke pikema jutu peale selgub, et õli ostetakse mingi 25euri liiter kraami (selleks, et töristada tsikliga viru ringile ja tagasi enamasti), igaks juhuks 5 liitri kaupa (kuigi sisse läheb 3) ning filter leitakse ka kuskilt super heast poest umbes 25ka eest. Puudujääv summa ümardatakse otsa või makstakse mõnele teenindusele/sõbrale vahetuse eest ning ongi valmis 200
Normaalne inimene teeks samal rattal õlivahetuse ära 50ga. Kusjuures VÄGAGI viisaka õliga! Ja umbestäpselt sama jutt käib kõigi muude asjade ning hindade kohta ning selgubki tõsiasi, et kellegi teise käest tsikli omamise või hooldamise hindu uurida või kuulata on täiesti mõttetu. Hea näide ka siinsamas üleval - kahvliõli 40 eurot??? hmm, tegelen amordihooldusega ning seega ostan ning kasutan selliseid vedelikke päris tihedalt ning pean end hindadega keskmisest võllist paremini kursis olevaks. Igati korralike õlide liitrihind jääb siiski laias laastus kuskil 10e kanti ning tavaliselt läheb kahe jala sisse kokku just umbestäpselt liiter õli.
Ühesõnaga, raha kulub nagunii aga mõnel mehel võib see kogus rahulikult olla 3-4x suurem täpselt sama tulemuse juures. Ja see on ka üks põhjus miks ülehinnatud "just vahetasin kõik asjad ära" tsikleid tihtipeale pole mõtet ostma minna. Tore on, et sa (väidetavalt) just vahetasid kõik asjad tonni eest ära ja nüüd tahad selle summa ostjalt tagasi saada, aga äkki ma oleksin needsamad asjad vahetanud 300ga? "just" seejuures tähendab nagunii ikka tuhat või paartuhat tagasi ning ühtegi kulutusi tõendavat dokumenti ju tavaliselt kellelgi näidata ei ole
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Mitte üles-alla, vaid ülaltvaates vasakule-paremale. Hoob ei tohi võlli peal laperdada.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
will111 kirjutas: ↑01 Sept 2021, 13:22Neid kuluosade hindu kellegi isikliku arvamuse või kogemuse pealt ei ole mõtet üldiselt mitte kunagi vaadata ega hinnata! Ma olen näinud tervet portsu vendi kes räägivad, et neil läheb tsikli õlivahetus ka suurusjärk 200e. Kui küsida, et kas valad sinna sisse 10 liitrit kulda siis natuke pikema jutu peale selgub, et õli ostetakse mingi 25euri liiter kraami (selleks, et töristada tsikliga viru ringile ja tagasi enamasti), igaks juhuks 5 liitri kaupa (kuigi sisse läheb 3) ning filter leitakse ka kuskilt super heast poest umbes 25ka eest. Puudujääv summa ümardatakse otsa või makstakse mõnele teenindusele/sõbrale vahetuse eest ning ongi valmis 200
Normaalne inimene teeks samal rattal õlivahetuse ära 50ga. Kusjuures VÄGAGI viisaka õliga! ...
Ma olen see "vend", kellel õlivahetus maksab 200€ , sest ei tee ise, vaid lasen teha teistel.
"Normaalne vend" kes soovis selle 150€ säästa (ja kokkuvõttes säästiski) vahetas õli ise ja müüs mulle maha keeratud karteri õlipunni keermega ratta ja mina pidin tema asemel selle 150€ Streetmotosse viima.
Igasugused "ma ise teen odavamalt" - te olete rotid lihtsalt"!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Keegi on eriti vale jalaga täna üles tõusnud.
Nagu teenindustes töötaks ainult "kuldnäpud".
Ma võiks sulle triloogia kirjutada oma teenindusalstest seiklustest. See maha keeratud karterikeere on beebilalin selle kõrval, mida on võimalik erinevate summade eest service ettevõtetes saada.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Maaks kirjutas: ↑02 Sept 2021, 12:13Ma olen see "vend", kellel õlivahetus maksab 200€ , sest ei tee ise, vaid lasen teha teistel.
"Normaalne vend" kes soovis selle 150€ säästa (ja kokkuvõttes säästiski) vahetas õli ise ja müüs mulle maha keeratud karteri õlipunni keermega ratta ja mina pidin tema asemel selle 150€ Streetmotosse viima.
Igasugused "ma ise teen odavamalt" - te olete rotid lihtsalt"!
Võid endale nüüd peegli ees pai teha
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Maaks, kütuse saad ise paaki, või ostad esindusest selle teenuse 50 eurtsa eest? Muidu äkki peetakse rotiks või läheb midagi katki.
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Üldiselt see on selline laialt levinud illusioon, et 90ndate ratta kallal ise garaažis aeledes õnnestub mingit hullu kokkuhoidu saavutada. Ma olen numbrid paberile pannud ja tutika Tenere 700 pidamine oleks koos kõigi hoolduste ja hinnalanguse ja muuga odavam kui '91 Africa Twini, ainuke probleem on, et sinna ree peale saamiseks peab 10k laua peale panema.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Jesper kirjutas: ↑02 Sept 2021, 19:35Üldiselt see on selline laialt levinud illusioon, et 90ndate ratta kallal ise garaažis aeledes õnnestub mingit hullu kokkuhoidu saavutada. Ma olen numbrid paberile pannud ja tutika Tenere 700 pidamine oleks koos kõigi hoolduste ja hinnalanguse ja muuga odavam kui '91 Africa Twini, ainuke probleem on, et sinna ree peale saamiseks peab 10k laua peale panema.
Ei saanud aru? Hooldus on hooldus, mis vahet kas 90-date ratas või uus ratas, mida eesmärgipäraselt kasutatakse.
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
No vana ratta puhul pole hooldus kunagi lihtsalt hooldus, alati on stiilis "kui juba lahti on, siis lisaks x-ile võiks ära teha ka y ja vbl ka z". Anoh ega mul muidugi uut ratast pole kunagi olnud, vbl olen selle suhtes sinisilmne. Aga kevadel "õlivahetuse" eel see kaks sotti poodi jätta on pigem rutiin kui mingi eriline ime.
Ma muidugi lõhun ka seda korralikult, asfaldil või vähe rahulikumat offroadi sõites vbl oleks pilt teine. Aga samas masin peab inimest teenima, mitte vastupidi.
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Foorumi põhjal öeldes jääd uue rattaga samamoodi puupaljaks. Tulevad igasugu rumalad ideed millele teised kaasa tuututavad, igasugu brändi cnc kaitsed ja carbon jupid jne. Kulu on lisaks tavahooldusele ja ostule veel jubedam. Ostuisu saad vana rattaga lihtsalt trossidesse ja laagritesse panna, peaasi et mootor oleks ok.
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Maaks kirjutas: ↑02 Sept 2021, 12:13"Normaalne vend" kes soovis selle 150€ säästa (ja kokkuvõttes säästiski) vahetas õli ise ja müüs mulle maha keeratud karteri õlipunni keermega ratta ja mina pidin tema asemel selle 150€ Streetmotosse viima.
Igasugused "ma ise teen odavamalt" - te olete rotid lihtsalt"!
Ma olen rott, aga mitte nii rott, et oleks momentvõtme ostmata jätnud (mõnikümmend eur) ja õlipunni (nagu ka enamik muid polte/mutreid) keeran juhendis ette nähtud momendiga kinni.
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Mõnekümne euri eest saab sellise momentvõtme, et keera siis juba käega
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
https://www.tooriistamaailm.ee/momentvo ... -40-210-nm
Käega ei anna võrrelda. Kui ise loll olla ja võtmele moment (vedrule pinge) peale jätta seismise ajaks, siis läheb ka parima profivõtme moment valeks.
-
- Postitusi: 726
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Turist kirjutas: ↑02 Sept 2021, 22:38https://www.tooriistamaailm.ee/momentvo ... -40-210-nm
Käega ei anna võrrelda. Kui ise loll olla ja võtmele moment (vedrule pinge) peale jätta seismise ajaks, siis läheb ka parima profivõtme moment valeks.
Noh, eks see Mannesmann ole nii mõnelgi pool sõimusõna aga pean ka omast kogemusest tunnistama, et brand-no-name momentvõtmed ajavad üldiselt asja ära.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Turist kirjutas: ↑02 Sept 2021, 22:38https://www.tooriistamaailm.ee/momentvo ... -40-210-nm
Käega ei anna võrrelda. Kui ise loll olla ja võtmele moment (vedrule pinge) peale jätta seismise ajaks, siis läheb ka parima profivõtme moment valeks.
Tänud. Olengi plaaninud momentvõtit osta aga pole aru saanud millist mul vaja läheb
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Selle Mannesmanniga saad ainult rattavõlli kinni panna. Muude asjade jaoks liiga robustne ja suur ja kui aus olla, siis momentvõtmeks seda ei usaldaks. Niisama üldtööriistakohvriks on Mannesmannil samas väga mõistlikud komplektid taskukohase hinnaga.
Minu vähekogenud silm ütleks, et vaata kindlasti käiguhoova võll ja võimalikud õlilekked. Ja üks väga elementaarne asi, mis kahe silma vahele võib jääda - ega ta ei suitse kuskilt. Muu on lihtsamalt remonditav.
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Ilmselgelt 40 Nm minimaalset momenti omava võtmega 6 mm polti ega ka süüteküünalt ei keera. Mul on õlipunnil üle 40 Nm ette nähtud. Ühe võtmega ei saagi hakkama kui on soov ka palju muid asju teha peale õli vahetamise. Näiteks keerata nii 5 mm polti kui esi/tagaratta kinnitusmutrit. Mul on 1 suurem võti, et saaks keerata ka auto rattapolte (tsiklil samuti rataste kinnitusmutreid, kiige kinnitust...) ning väiksem süüteküünalde jms jaoks. Kunagi vene ratastel erinevaid keermeid maha keeranud küll, ei usalda käe tunnetust enam. Isegi auto rattapoldid läksid tavalise ristvõtmega käsitsi keerates nii kinni, et poole aasta pärast hüppa jalaga võtme otsas lahti saamiseks.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Ehh...selle asjaga on nüüd niiviisi, et pärast päevi kaalumist, DR foorumi lugemist, Youtube videode vaatamist jne võtsin ikkagi vastu otsuse, et ma ei julge seda 93 aasta DRi osta ja mul on vaja ikkagi 96+ aasta DRi.
Üks asi on aftermarket juppide kättesaadavus. Aga teine asi ongi just see knowhow, kuidas ratast inspekteerida, parandada, hoodada jne. Youtube on täis 96+ DRi üpetusvideosid. Samas vanemate DRide kohta leiab heal juhul kahe käe sõrmede jagu videosid.
Aga kuna ma olen ikka väga algaja mehhaanik ja peale õlivahetuse, pidurisupportidee lahtikiskumise ja siduri peasilindri vahetamise ja pidurite õhutamise suurt midagi ise teinud ei ole, siis on need instrueerivad videod minu jaoks olulised.
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Nozzu kirjutas: ↑02 Sept 2021, 23:26Ehh...selle asjaga on nüüd niiviisi, et pärast päevi kaalumist, DR foorumi lugemist, Youtube videode vaatamist jne võtsin ikkagi vastu otsuse, et ma ei julge seda 93 aasta DRi osta ja mul on vaja ikkagi 96+ aasta DRi.
Üks asi on aftermarket juppide kättesaadavus. Aga teine asi ongi just see knowhow, kuidas ratast inspekteerida, parandada, hoodada jne. Youtube on täis 96+ DRi üpetusvideosid. Samas vanemate DRide kohta leiab heal juhul kahe käe sõrmede jagu videosid.
Aga kuna ma olen ikka väga algaja mehhaanik ja peale õlivahetuse, pidurisupportidee lahtikiskumise ja siduri peasilindri vahetamise ja pidurite õhutamise suurt midagi ise teinud ei ole, siis on need instrueerivad videod minu jaoks olulised.
96+ DR'i Euroopas ei müüdud/müüda (eur nõuded) ja seetõttu suht lootusetu seda proovida siinkandis leida.
Olles olnud 94a DR-i omanik mitu aastat, siis pole selle remondil ja hooldusel ka midagi keerulist ning hea lihtne masin millel õppida.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Ma vaatan, et Saksas müüakse. Hinnad algavad sealt 2000 juurest.
A on teada, kas neid siin Eestis arvele saab?
Plaan on hoida mobile.de l silma peal ja kui talve jooksul siit kohapealt midagi välja ei meelita, siis kevadel nätieks häälega, kiiver kaenlas, Saksamaale minna ja sealt rattaga tagasi tulla.
Jälgin ka ss.lv-d ja leedukate autopliusi.
No ja aastate jooksul on ju ka siinmail olnud müügis mõni 96+ masin.
Ehk läheb õnneks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.