trosside õlitamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
trosside õlitamine
Mul õnnestus ühe sellisega "itaaliarauale" püsikiirushoidja organiseerida
Hiljem pesin õmblusmasinaõliga kogu krempli puhtaks ja nii heaks enam ei saanudki, nagu enne määrimist oli.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Trossi õlitamiseks sobivat määret valides tasub mõelda sellele, et see aine mida sinna panna ei nakkaks igasugu prügi( liiva, tolmu jne) uljalt enda külge. Muidu on see töö mõttetu peale esimest kilomeetrit-minutit.
Motokrossis kus on üsna karmid tingimused( pidev tolm, liiv jne) on siiani parim vahend olnud valvoline wd1299 ( http://www.valvoline.ee/products/carcar ... fluid.html )
. See on pudelis sellise paraja survega, peseb hästi, määrib hästi ja lõhnab ka tagatipuks mõnusalt:)
Tuleks osta kuskilt motopoest ka abinõu trossi õlitamiseks, ( http://ecosse-mx.co.uk/images/products/DSCF0129.jpg ) .
Säästab õli ja aega.
Kunagi vene ajal kui poppe vahendei polnud siis oli ainuke variant segubensiin. Bens pesi ja see õli mis sees oli jättis väikse kile sinna peale ka.
Aga mitet mingil juhul ohtralt tavalist õli või veel hullem, mingit tavotti.
sama kehtib ka gaasirulli kohta. Võimalikult kuiv hoida ja määdeks seesama 1299 või ekvivalent.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
-
Teema algataja
Jõudu tõõle!
PS. Kindlasti ei sobi ketiõli, sest kuivades hakkab kleepima ja nt. spidotrossi keerab hoobilt nahka.
-
Teema algataja
wingman kirjutas:proovitud seda aerosoolvärki aga ei saa seda sinna pihustada kuna kõri ots ja trossi vahe väga väike ja ei jookse sinna sisse eks proovib seda MacGyveri süsteemi. Vasak käsi juba siduri pressimisest väsind
Tartus Motodepoos oli müüa selleks 1 abivahend mis käib ümber trossi kõri ja aerosool pudelist saad lasta otse kõrri määrde survega, ei ole takistuseks ka väike kõri ots ja trossi vahe usun ,et seda on ka mujal saada peale Tartu.
-
Teema algataja
Tööpõhimõte selgub samalt jooniselt. Õlitaja abil käib trossi õlitamine sekunditega, piisab kui tross lahti võtta ainult ühest otsast. Sobib nii peenemate gaasi-, kui jämedamate sidur-piduri trosside tarvis.
Küsi Motodepoost. Tööriista hind 100.- EEK
Õliks sobib näiteks survepudelis mittetahkuv Valvoline 1299WD.
NB! Õlitamiseks EI SOBI sellised määrded, mis tahkuvad pudelist välja laskmise järel! Näiteks ei sobi Valvoline High Pressure Lubricant+PTFE või White Grease jmt.
ma pole Yamaha ketiõli näinud aga Honda ketiõli on näiteks selline et seal pole mingit seost sellise õliga mida teame ketõlina näiteks Valvoline-Castroli jne näidete põhjal.Virago535 kirjutas:
Hmz, minu ratta juuser manuaal ütleb nii:
Recommended lubricant: Yamaha Chain and Cable Lube or 10W30 Motor Oil
Niiet ketiõli lubatud
Hans
..
Vanasti vene ajal tegime motoklubis CeZettide trossidega nii:
Võtad pudeli ja paned sinna tavalist bensiini, siis võtad kaltsu ja trossi,
keerad kaltsu ümber trossi ja pistad pudelikaelast sisse ning keerad tagurpidi, ja siis liigutad teisest otsast trossi edasi-tagasi et korralikult puhtaks saaks. Pärast trossi pesemist paned pudelisse tavalist mootoriõli, torkad trossiotsa uuesti kaltsuga pudelisse ja siis liigutad trossi niikaua kuni õlitilk teiseltpoolt välja tuleb.
Nii tehti kui ei olnud neid 100.- EEK-useid "abivahendeid".
Aga see "abivahend" on tegelikult üks ülihea abivahend ning kui vähegi keegi ei koonerda siis ostku see enda "raudnaise" jaoks ära
Kawasaki KX250F `13
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: trosside õlitamine
10W40 mootoriõli, oli trossis hooajalõpuks (8000km. asfaldil) ikka tökatiseks muutunud tross liikus kõris kaunis nadilt.
kas peaks tihedamalt puhastama ja mis oleks parim õlisoovitus
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: trosside õlitamine
mul oleks 2st eegist ka kahju, kui ma peaksin seda ilmaasjata raiskama. asi pole alati rahas ju
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.