DKW

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
janar

DKW

Lugemata postitus Postitas janar »

küsimus oleks selline et plaanin teha DKW nö restuareerida aga jõuallikaks panna iz ju 3 mootor kas selline varjant oleks võimalik ja veel kysiks kroomvärvi kohta mida myyakse spreina kas see on norm värv??tänan !



Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Martään »

Restaureerimiseks nimetataks taastamist mitte uunikumi retsimist, mina loen sinu postitusest välja viimast tegevust.

Kui on tegu DKW 350 ja sa tahad niiväga taastada siis võid kasutada iz-350 mootorit, jupiteril on hoopis teistsugune mootor.

ja see spray-kroom on hullem s**t, kunagi proovisin

Teema algataja
Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

IZ- 350 ongi ju puhta DKW koopia, säält kannatalks häda korral juppe "laenata küll, kuigi siis tegu taastamisega pole. Ilusa ratta saad aga ikka.
Kasutaja avatar

Alv15
Postitusi: 374
Liitunud: 05 Aug 2003, 00:28
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alv15 »

sprei on umb nagu tavaline hall tegelikult :roll:
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

mnjah ma müüsin oma DKW 500 aastast 39 mootori 1500 eeguga lolli peaga maha paar aastat tagasi:( siis ma veel ei teadnud mis see väärt on...seda tehti ainult 1500 tükki vist. Üli suur süütemäng oli sellel, silindrid olid rauast, kaks silindrit koos, 15hj:P nii raske oli, et ma jõudsin seda väga vaevalt maast üles tõsta. 3 käiku ja puha...käsikäigud ja sidur oli jalaga:D

Teema algataja
sokk

Lugemata postitus Postitas sokk »

Hakkasin ka kord oma IZ-49-t taastama. Valdavalt selle mõttega, et sõita oleks tore. Kiskusin pulkadeks ja püüdsin püüdsin puuduvaid osasid leida, pluss kulunud- ja lammutamisel järeleandnud osad. Te ju teate seda vanade rataste töölepanemise protsessi...
Koht, kust selle jaoks nõu ja abi otsisin (ja otsin siiamaani), on automoto.ee foorum. Sinna tuli ka unicmoto guru Tõnu Piiburi poolt soovitus restaureerijatelele: "Osta sõiduhimu rahuldamiseks teine mootorratas". Minu IZ-49 on praegu pulkadeks ja ma ei tea kui kauaks veel, aga ma proovin teha kõik, et "vanur" saaks väärilise vanaduse ja teda ei risustataks mingite "omameelestjubelahedate" mootori- või kerelahendustega.
Ostsin oma himu rahuldamiseks kasutatud Jaapani ratta, ja ei tunne häbi, et üks vene mootor praegu "niisama seiseisab" ja oma aega ootab.
Kulla Janar, kui Sul tõesti DKW raam üle on, aga hirmsasti oleks vaja midagi ehitada, siis püüa leida midagi kaasaegsemat, kuhu see jupi mootor külge panna. Näiteks sealt samast http://forum.automoto.ee/index.php võid leida oma raamile tänuväärse ostja, kes kostitab Sind piisava ekvivalendiga, et soetada mõni kaasaegsem alusvanker oma projektile.
Nothing personal, aga austa ,ja palun, ära lõhu endast vanemaid asju. Ja pikka meelt nendega!
Terv, sokk

Teema algataja
janar

Lugemata postitus Postitas janar »

nujah ei tahaks nagu maha müüa seda raami aga nagu ma kuulnud olen pole ka kuskilt võtta neid mootoreid ja arvasin et ilusa ratta saaks siiski kui talle peale panna jup mootor :oops: ja kui kuskil olekski mis oleks selle mootori hinnaklass ja palju võiks küsida raami eest :?:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”