tahaks nõu kawade kohta...

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

tahaks nõu kawade kohta...

Lugemata postitus Postitas kmx »

et on selline kyssa,et paljuga olex norm osta kawasaki kx 125cc või 250f ,et mis olex miinused ja plussid???kumb on parem jne.
TÄNADES KMX...


Kasutaja avatar

b3ar
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Nov 2003, 14:15
Asukoht: Viimsi | Aprilia Tuareg Rally 125

Lugemata postitus Postitas b3ar »

oleneb ju mis aasta omad , kas tahad osta tutikad , kas tahad hakata krossi s6itma , või niisama metsa vahel , kui tahad hakkata rajal sõitma siis ei soovita vanemaid kawasi kuna pead hakkama neil käigukaste prandama , aga kui niisama metsa vahel paar hyppet teed ja vägaa palju "ruunama" ei pea siis kõlbab kawa ka.

M.K.

Lugemata postitus Postitas M.K. »

kxf250 tehakse alates sellest aastast. Ilmselt ilmnevad mingid lastehaigused. Aga muidu peaks olema super. Ma tean tüüpe, kes just tänu sellele tsiklile väga kiiresti liiguvad.

kx125? olen omanud kasutatut (01), teist sellist ei tahaks. Minu arust veider raami-geomeetria, mootoril võiks olla parem keskosa.

Kahe vahel valides võtaks kxf250

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

250ccm ikka.
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

4taktne 250 ikka hoopis midagi muud kui võrr. kui rahakott vähegi lubab soovitaksin 250 kuna mootor peab kauem vastu. hooldamine on keerukam aga sõita on kergem kui võrriga.

Ints
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mär 2004, 21:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ints »

Kle kmx kui sa mõtled neid tsikleid endale osta, siis arvesta enda vanuse ja kaaluga kah veidike, 14 aastasena ei ole sa kindlasti 250 jaoks valmis ja 125 kah kahtlane. Pigem 80 ccm, krossi sõites pead sa need tsiklid ikka pöördesse kah laskma, mitte niisama töristama.
take the corner, join the crash
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

80 pole mõtet. kasvad liiga kiirest välja. 125 minimaalselt. juhtusin pühapäeval krossirajal käima ja seal sõitis üks 14 aastane poiss 450 kawasakiga. poisil on see alles esimene hooaeg võistelda. sai hakkama küll. kaks pool on lihtsam alustada kui 125 :idea:

Ints
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mär 2004, 21:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ints »

No ma ise käisin kah mingi 15-16 aastasena sõbra juures krossi sõitmas, sõitsin 80 ccm-iga, ma ei olnud tollal just heas füüsilisesvormis ja siis oli küll tegu tsikli kinni hoidmisega, kuigi see oli mulle nats väike. Kui krossikale ikka moment taha tuleb, annab see minna nii et vähe ei ole, krossirajal pead sa ka ju püsti seisma tsiklil, mitte ei sa maoli paagi peal olla ja esiratast maas hoida, nagu siledal teel rallides. Krossikat valides tuleb enda ja tsikli kaalusuhet ikka arvestada. Liiga raske või liiga kerge tsikel võib hüpetel ohtlikuks muutuda.
take the corner, join the crash
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

täiesti õigus Ints. et subjektiivsemalt midagi soovitada oleks vaja teada kmx-i enda kaalu, sõidukogemusi, rahakoti paksust, eelistusi, eesmärke ja veel mõnda asja. võibolla lähtusin hinnangu andmisel liialt enda soovidest/võimekusest.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”