Kere vibratsioon(K-750)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Kere vibratsioon(K-750)

Lugemata postitus Postitas Habib » 17 Jaan 2006, 11:09

Nagu kõigil vene tsiklitel, kere vibra tapab tervist, eriti pikal sõidul. On keegi üritanud midagi selle vastu ette võtta? Ja andke teada, mis on proovitud, aga ei toida, siis ei hakka ise üritama. Tänud!


Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1936
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone » 17 Jaan 2006, 11:15

Ise maadlesin mõnda aega tagasi just selle probleemiga... suht ainuke lahendus on, et jalarauad kummipuksidele ning lenksutorude sisse ning otstesse raskemad "punnid"
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2223
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 108 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto » 17 Jaan 2006, 11:24

Mina enda Husabergil ei oska midagi proovida. Raskemaks teha ei taha. Vibra on selline, et kõval pinnasel on pilt ees udune kogu aeg. Selgeks ei saa ei püsti ega istudes sõites. Võite arvata, mis tunne on peale sõitu :D :D

Kuidas jalarauad kummipuksidele aretada? Ei kujuta konstruktsiooni hetkel ettegi. Kõik peab jääma hästi jäigaks ja tugevaks, et ka hüpates ära ei laguneks.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 965
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas poison » 17 Jaan 2006, 12:17

Vene bokseritel on mustmuljoon põhjust vibreerimiseks...tavaliselt on see tihend sadula ja lenksu vahel :D
Esimene asi, mida tasuks kontrollida, on vibratsiooni sagedus ja selle muutumine olenevalt käigust, kiirusest ja mootori pööretest.
Põhilised vibra-allikad on mootor üldiselt, siis vänt, siis hooratas koos siduriga, kardaan koos juurdekuuluvaga ja ovaalsed rattad.
Mootori juures tasuks kontrollida karpade sünkroonsust kõigepealt...aga kui lahti võtad mootori, siis ka kaalu kolb koos vändaga ära, erinevus ei tohiks olla üle 5 grammi, siis kontrolli siduri vaheketaste auke, kui need loperguseks pekstud siis kogu hooratas tsentrist väljas.
Nu ja lõpuks vaata ja katsu kardaani kah...lopergused rattad peaks tagumik ammu ära tundma :P
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib » 17 Jaan 2006, 12:40

On keegi üritanud vene tsikli mootorit patjadele panna? Või on liiga kreisi?
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 965
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas poison » 17 Jaan 2006, 12:44

Saab küll...aga siis on vajalik suurem raami ümberehitus. Oot ma otsin lingi ka.
http://oppozit.ru/horse/rc/03.jpg
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 965
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas poison » 17 Jaan 2006, 12:52

Põmst tähendab see seda, et on vaja raami madalamaks teha pukside võrra. Täiesti imho seisukoht, et ei vääri küünlaid selline ümbertegemine, kui just sarnast eksklusiivi ei kavatse ehitada.
Kasutaja avatar

koi
Toetajaliige
Postitusi: 1756
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: Honda CX 500ES
Asukoht: Saue
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 35 korda

Lugemata postitus Postitas koi » 17 Jaan 2006, 20:20

Tere.

Ehk polegi vaja kogu raami madalamaks ajada, vaid mootori kinnitus kohtade juurest lõigata raamist jupid vahelt välja ja asemele keevitada paksuseinalised(näiteks 6 mm) toru puksid milledesse saab pressida auto vedrustustes kasutatavad silent puksid(nende valik on väga lai). Vahele keevitatavad toru jupid saab ju korralikult töödelda, et tulemus ei jääks silma riivama.
Torude seinapaksus peab olema piisav, et raami jäikus ei kahaneks.
Kui on korralik keevitus, aega ja tahtmist, ei tohiks eriti suur töö olla.
Või mis ise arvate?
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

max666

Lugemata postitus Postitas max666 » 18 Jaan 2006, 11:58

Päris kindlasti aitab ka see päris palju, kui sa mootori lihtsalt kinni keerad, või kontrollid, ega kuskil mingit lõtku-asja pole...
Ja kui edasi vibrab, siis vibra vastu...interferents.. :D
Kasutaja avatar

IvarSiim
Postitusi: 354
Liitunud: 21 Sept 2004, 12:14
Asukoht: Põlva

ka probleem....

Lugemata postitus Postitas IvarSiim » 18 Jaan 2006, 13:31

Minu MT- 11 küll ei vibreeri, aga on teine problee.... .
Sõidu ajal ei ole stabiilne. Suvel said kõik uued laagrid pandud, nii palju kui andis panna, kuid midagi ei aidanud. Kuid mis jäi tegemata, oli tagumise amordi ülemise puksi vahetus. Seda tean, et see on täiesti läbi. Kuid kas see võib nii palju mõjutada stabiilsust??? See peaks ära hoidma ainult üles- alla liikumise või......?
Ivar
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 965
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas poison » 18 Jaan 2006, 14:32

võib ikka, kiige ka ise kummipuksidel
Kasutaja avatar

IvarSiim
Postitusi: 354
Liitunud: 21 Sept 2004, 12:14
Asukoht: Põlva

ei ole

Lugemata postitus Postitas IvarSiim » 18 Jaan 2006, 14:59

MT 11 ei ole kiige kummipuksidel, vaid laagritega ja said ka uued kiigede laagrid pandud, kuid ei aidanud. Kui lenksuga edasi- tagasi teha, siis tsikkel oleks nagu " keedetud makaron". Ka kohapeal, mitet ainult sõites.

olaf
Postitusi: 40
Liitunud: 17 Okt 2003, 11:30

Lugemata postitus Postitas olaf » 18 Jaan 2006, 15:16

Siis pead hakkama otsima mis asi sul raami juures nii pehme on, tagakiige kontrollimiseks külge pidi väänama seda, kui see ikka loksub või liigub külge pidi siis tead mida edasi teha. muidugi võib kahvel kah pehme olla kui ratta kuskile vahele kinni paned ja sarvedest väänad ja asi kuidagi järgi venib siis kahvel peetiskahvli laagrid peaksid kah kinni oleme muidu need võivad ka jamama hakata, neil selline komme et mutter annab järgi ja hakkab loksuma. neil kellel 750/650-ne kangesti väriseb neil tasuks tõesti uurida mootori tööd ja kinnitusi, kui mootori ülemine kinnitus kergelt lahti on siis on kohe varvastes tunda sellist kerget värinat sõidu ajal.

loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss » 18 Jaan 2006, 15:18

vaata kas esimene ja tagumine ratas on üksteisega ja raamiga võrreldes vertikaalsed ja kas nad ikka jooksevad otse. vabalt võib raam või tagahark või esikahvel natuke kõver olla. sellest oleneb väga palju

Erci
Postitusi: 656
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas Erci » 18 Jaan 2006, 15:50

Mootori juures tasuks kontrollida karpade sünkroonsust kõigepealt...aga kui lahti võtad mootori, siis ka kaalu kolb koos vändaga ära, erinevus ei tohiks olla üle 5 grammi, siis kontrolli siduri vaheketaste auke, kui need loperguseks pekstud siis kogu hooratas tsentrist väljas.
Erinevus millest ei tohiks olla üle 5 grammi?
___________________________
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 965
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas poison » 18 Jaan 2006, 16:19

sorri...vasaku ja parema kolvi+kepsu vahel :) kogu vändast pole muidugi lugu...kuigi ka see võib tsentrist väljas olla
Viimati muutis poison, 18 Jaan 2006, 16:21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

IvarSiimule

Lugemata postitus Postitas Habib » 19 Jaan 2006, 10:54

Omal sama ratas ja ostes oli TÄPSELT sama probleem, eriti kiirema sõidu ajal hakkas kogu kupatus ujuma ja suht jube tunne oli... Probleemiks tagasilla puksid, käega katsudes ei pruugi seal lõtku niiväga tunda ollagi aga sõidu ajal küll. Nendega on paras jura, ega neid kusagilt võtta pole aga üks variant (ise kasutasin). Kisu tagasild alt ära, võta sisemine ja välimine mõõt ja mine vene auto juppide poodi. Mingid UAZ-i puksid(ei mäleta täpselt millised) klapivad sisemise mõõdu poolest täpselt, väline mõõt on mõni millimeeter üle. Selle saab siis kas õhemaks treida või lihvida, ära ainult hoogu mine, ta peab sinna ikka päris raskelt minema, teed tavotiga kokku ja taod sisse. Ja oligi ok.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib » 19 Jaan 2006, 10:59

Pagan, mul on MT-10, äkki on 11-l selle koha peal tõesti juba laagrid...
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 965
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas poison » 19 Jaan 2006, 11:23

nu kui ei eksi, siis tagakiige ikka peaks kummipuksidel istuma...laagrid panevad "kulibinid" ise juba

ats97
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Mai 2005, 13:09
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ats97 » 19 Jaan 2006, 11:25

tavotiga ära küll pukse kokku mäkerda! Kõige parem vahend on seebivesi v näiteks mõne nõudepesuvahendi+vee segu mis on minul alati abiks olnud!
................
Kasutaja avatar

IvarSiim
Postitusi: 354
Liitunud: 21 Sept 2004, 12:14
Asukoht: Põlva

Lugemata postitus Postitas IvarSiim » 19 Jaan 2006, 12:35

MT-11 / v.l 1994.a. / kiiged on kindlasti laagritega. Siin arvati, et on ise ümber ehitatud, kuid ei ole, juba tehasest niimoodi tulnud.
Oki ja edu!
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 965
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas poison » 19 Jaan 2006, 14:38

vai nii...ei teadnudki...ikkagi uurin pisut
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 965
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas poison » 05 Juul 2008, 23:43

MT-11 / v.l 1994.a. / kiiged on kindlasti laagritega. Siin arvati, et on ise ümber ehitatud, kuid ei ole, juba tehasest niimoodi tulnud.
Oki ja edu!

uurisin...ei mingeid laagreid...kui, siis isearetatud...basta!


Viimati tõstatas poison on 05 Juul 2008, 23:43.



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”