Probleem Jawaga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Probleem Jawaga

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. » 04 Veebr 2006, 15:51

Tegu on ''vana'' 250cm3 Jawaga. Ühel päeval hakkas ta vahest sõites turtsuma(harva), aga see probleem süvenes koguaeg ja nüüd on asi nii, et käima veel läheb ja tühikäigu pööretel veel kuidagi töötab aga kui pisut gaasi keerata lööb kohe õhupuhastisse tagasi ja jääb seisma. Karpa peadüüsi puhusin läbi ja sellest ei muutunud midagi. Süüde sai kah üle vaadatud ja sealgi midagi valesti polnud.
Ehk keegi oskab midagi välja pakkuda?


Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

Aatomik
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
Asukoht: Soome / CBR600F
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aatomik » 04 Veebr 2006, 16:35

Lahja küttesegu või liiga varane süüde.

Kui süüde 100% õige, siis küttesegu kallale.

Lahjat segu võivad põhjustada mitmed tegurid. Kõige tõenäolisem ikkagi ummistus kuskil mis küttesegu lahjendab. Düüsid, ujuki tase, bensiini pealevool jne.

Väiksem võimalus, et hakkas kuskilt lisaõhku saama.
Pilt

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 05 Veebr 2006, 21:34

Lahja segu... seda saab seal minu meelest ainult doseerimisnõelaga reguleerida. Kolm sälku. Ja üks kõik, millises sälgus, käib ikka. Kui teed liiga lahja segu, läheb edasi ikka priimalt, ainult et üle kuumeneb. Ei usu eriti, et segu (kui just karburaator siiski kusagilt kinni ei ole.)
Kunagi oli aga selline juhtum, et seib, mis selle doseerimisvarda fikseerib, oli katki ja siis ratas tühikäigul käis, aga gaasi keerates suri kohe maha (siiber avanes, aga varras ju ei tõusnud).
Süüde kontrolli igal juhul üle KORRALIKULT. Kui see on vale või lihtsalt kuskil mingid loksud, võib see igasuguseid nähtusi tekitada.
Õhufilter Sul ikka õhku läbi laseb? Bensukraan - see umbes ei ole? Igaks juhuks kontrolli, sellised segased rikked kipuvad sageli mingil idiootlikul lihtsal põhjusel tekkima.
Viimases hädas võib muidugi ka süütepooli kontrollida, see on ka selline jupp, mis Jawadel ikka aegajalt läbi läks (just vanadel), kusjuures vahel jukerdas, enne kui päris õhtale läks. Selle asjaga olen korra peaaegu pea pooleks mõelnud.
Kui need vaadatud, võid veel väntvõlli otsasalnikud üle vaadata, kui need ei pea, siis ka ei käi. Võta rahulikult ja metoodiliselt.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

ats97
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Mai 2005, 13:09
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ats97 » 06 Veebr 2006, 08:25

liialt väike kontaktivahe võib ka sellist anomaaliat põhjustada!
................

tsiklivendd
Postitusi: 104
Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tsiklivendd » 06 Veebr 2006, 19:25

mis bensiiniga sa sõidad? 95?

Jawataja

Lugemata postitus Postitas Jawataja » 07 Veebr 2006, 00:12

Nagu eelpool mainitud, siis lahja segu. Vale süüte korral kooleks just madalatel pööretel ära(seda siis vale süütemomendi puhul; süütepooli, küünla jms rikete puhul võib tõesti kõiksugu trikke esineda).

Praeguste külmade ilmadega on see viga, et tsiklil on õhuvõtt soenduseta, seega bensiin aurustub väga halvasti ning karburaator võib isegi jäässe minna, sellest ka lahja segu.

Veel võid seda proovida, et vala bensiini juurde. Võimalik, et vesi paaki kondenseerunud.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 09 Veebr 2006, 08:51

Kondensaadi vastu paagis aitab kõige paremini, kui valada paaki tiba piiritust. See seguneb veega ja põleb siis probleemideta ära. Funkab ka autode juures.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Teema algataja
.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. » 05 Mär 2006, 10:48

Mingisuguseid edusamme veel kahjuks olnud pole.
Karpa puhusin uuesti igaltpoolt läbi,süütepooli vahetasin,süüte kontrollisin veelkord üle. Kõik tundub nagu õige ja ühes tükis.
Praegu kahtlustan tsimmerlinge, sest õli oli bensiini lõhnaga ja pisut liiga vedel. Kuigi need sai kah ära vahetatud eelmisel talvel ja nüüd juba läbi. :evil:
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”