iz juoiter 3k

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
kriss

iz juoiter 3k

Lugemata postitus Postitas kriss » 14 Mai 2006, 20:49

Palun andge nõu mida teha kui iz ei käivitu. Süüde on õigeks pantud, vasakus silindris korralik säde, paremas on nõrk säde. Olen proovinud ka stardi gaasi ja vedamist kuid tuluta.



Teema algataja
xmm

Lugemata postitus Postitas xmm » 14 Mai 2006, 23:12

kontrolli üle karburaator, kas bensiin läbi läheb. teiseks kontrolli üle süütepoolid. kui bensiin läheb läbi ja küünlad märjad, siis proovi teisi küünlaid. ja viimane asi oleks see, et on kuskil elektri süsteemis oksüdeerunud ühendus.

Teema algataja
kriss

Lugemata postitus Postitas kriss » 15 Mai 2006, 16:06

Bensiin läheb läbi karburaatori küll, kuid põhja klapist tilgub veidi bensiini välja. Süütepoolid ilusti korras ja el. süsteemis kõik ühendused üle käidud.

Teema algataja
Jaasus

Lugemata postitus Postitas Jaasus » 15 Mai 2006, 22:25

Vaata järgi et äkki oled küündlajuhtmed tagurpidi peale pannud.

Teema algataja
kriss

Lugemata postitus Postitas kriss » 17 Mai 2006, 18:16

olen juba proovinud küünlajuhtmete vahetamist.

Teema algataja
taurka

Lugemata postitus Postitas taurka » 21 Mai 2006, 18:42

Jaasus kirjutas:Vaata järgi et äkki oled küündlajuhtmed tagurpidi peale pannud.
mis moodi tagurpidi ? minu teada peaks vool sealt igatepidi läbi jooksma.

Teema algataja
kriss

Lugemata postitus Postitas kriss » 04 Juun 2006, 20:07

Tuleks selle teema juurde tagasi. Käisin veelkord süüte üle, vahetasin küünlajuhtmed ja parempoolse piibu. Selle tulemusena sai korda mõlemas silindris säde. Käima läheb kergesti, kuid töötab ainult vasaku silindriga.Käima minnes töötab madalatel pööretel siis hakkab ise enesest tuure koguma ja siis jälle vaibub.Olen proovinud karburaatoris neid kaht segukruvi keerata kuid olulist muudatust see ei toonud. Veel on suureks mureks sidur. Mis ei funksioneeri ültse. Kuigi sai talvel mootor lahti võetud ja kõik viimse kui ühe detailini puhtaks tehtud ja asjatundja juures olekul kokku tagasi pandud.

Teema algataja
kriss

Lugemata postitus Postitas kriss » 09 Juun 2006, 14:04

kas kellegil siis pole ideed mida teha siduriga et see tööle hakkaks?




Kriss ettetänades!!!

ats97
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Mai 2005, 13:09
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas ats97 » 09 Juun 2006, 14:59

vaheta simmerlingid ära! Arvatavasti saab lisaõhku kusagilt. Kontrolli karpa ja mootori vahelised tihendid üle!
(ja kasuta otsingut)
................

Teema algataja
J.Lagle^

Lugemata postitus Postitas J.Lagle^ » 09 Juun 2006, 15:58

kriss kirjutas:kas kellegil siis pole ideed mida teha siduriga et see tööle hakkaks?




Kriss ettetänades!!!
Mul oli planeediga sama probleem aga selgus et mul oli üks kuul sealt pulga otsast jalga lasknud.
Kontrolli ise ka kõik sellised asjad yle.

Teema algataja
kriss

Lugemata postitus Postitas kriss » 11 Juun 2006, 21:41

Talvel sai kõik simmerlingi välja vahetatud uute vastu ja kuulike on ilusti alles. Milles võiks veel probleem olla?
Kasutaja avatar

jorh
Postitusi: 64
Liitunud: 08 Veebr 2005, 13:57
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas jorh » 12 Juun 2006, 15:27

Vaata üle kondetsaatorid , siduri kohta ei oska öölda
iz56, Victory vegas.Suzuki GS 125. Yamaha XT 600.

Teema algataja
kriss

Lugemata postitus Postitas kriss » 25 Juun 2006, 19:56

Vahetasin nukkvõlli otsa ära (vana tundus isetehtud olevat) uue vastu.Selle tulemusena hakkas mõlemad silindrid ilusti tööle. Reguleerisin karburaatori välja ja mootor käivitub hästi ja töötab ühtlaselt. Sõitsin siis mootorattaga paar kilomeetrit ilma sidurita ja selle tulemusena jäi siduri tõukurvarras võlli sisse kinni, kuidagi seda enam välja ei saa. Mida teha? olen proovinud taguda 5,5mm terasvardaga, mis koguaeg kõveraks läks. See on seal väga kõvasti kinni.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 994
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 73 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea » 25 Juun 2006, 22:42

2T masinal nukkvõll? See on minujaoks midagi uut.

Teema algataja
RauX

Lugemata postitus Postitas RauX » 27 Juun 2006, 22:46

ta mõtles seda nukki mis kontakte avab



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”