Motorcycle Airbag System 2006

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Cowboy
Postitusi: 232
Liitunud: 30 Jaan 2005, 00:24

Motorcycle Airbag System 2006

Lugemata postitus Postitas Cowboy »

http://world.honda.com/MotorcycleAirbag/ Honda Develops Motorcycle Airbag System
Pilt



stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

huvitav kas Honda kumminaist Goldwingi "standardvarustusse" ei plaani lähimal ajal lisada? :-D


ei tea palju see asi kaitseb, nagunii lendad tsiklilt minema. Ja kui ta sõidupeal niisama lahti peaks minema on jama palju.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

salamahti

Lugemata postitus Postitas salamahti »

Äkki lisaks enne turvavöö :lol:
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

stonefree kirjutas:
ei tea palju see asi kaitseb, nagunii lendad tsiklilt minema. Ja kui ta sõidupeal niisama lahti peaks minema on jama palju.
no väiksema paugu korral ongi arvatvasti see kasu, et ei lenda pealt minema ja need süsteemid on ikka alati nii tehtud, "iseenesest" need kotid ei avane.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Jope sisse ehitatud Airbag on palju mõttekam IMHO. Ratturi vigastused ei teki enamasti mitte kokkupuutest tsikliga, vaid hoopis muude objektidega.

Pilt

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

ronrix
Postitusi: 106
Liitunud: 19 Apr 2005, 13:40
Tsikkel: Honda VTX 1800 C
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Lugemata postitus Postitas ronrix »

päris pull jope...- ei tea mis juhtub kui kuskil motoüritusel see jope seljas ja mingi suur sõber kallistama kipub 8) :P või lihtsalt kukud kuna pea on hirmus raske :P :P
Shadow VT 600C, VTX 1800C

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Pagan, see on ju nagu mingi kumminaise tagumik :shock:
Aga üldiselt arvan ka mina, et ilmselt lendad laksu korral sellest lihtsalt üle.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

stonefree kirjutas:
huvitav kas Honda kumminaist Goldwingi "standardvarustusse" ei plaani lähimal ajal lisada? :-D


ei tea palju see asi kaitseb, nagunii lendad tsiklilt minema. Ja kui ta sõidupeal niisama lahti peaks minema on jama palju.

vaata seda. Siin on näha kuhu sa lendad:

http://biker.ee/files/goldwingbag1.mpeg


terv

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

ronrix kirjutas:
päris pull jope...- ei tea mis juhtub kui kuskil motoüritusel see jope seljas ja mingi suur sõber kallistama kipub 8) :P või lihtsalt kukud kuna pea on hirmus raske :P :P
Pildidl oleval jopel on airbagid täis. Muidu on nagu iga teine tavaline jope. Aktiveerimine lenksu külge kinnitatava trossi abil. Nii kui tsiklist eemale lendad (juhtme külge unustamine ja eemale astumine ei tekita piisavat tõmmet) täituvad bagid õhuga ja oled valmis veerema (või põrkuma?).

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!

Erci
Postitusi: 750
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Turvavöö!! See oleks küll pull kui näitseks külje maha panad ja siis kaasa lohised, või tsikiga rullud.
___________________________
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Las mina ka arvan

Lugemata postitus Postitas Mix »

...Aga üldiselt arvan ka, et ilmselt lendad laksu korral sellest lihtsalt üle.
... arvan, et tootearenduseks ja uuringuteks, statistikaks, modelleerimiseks jne jne on kulutatud päris mitu miljonit raha ilmatuma palju inseneritööd ja .. ei usu, et selliseid asju lihtsalt lambist- ja lollide klientide ligimeelitamiseks tehtaks. Ratas pole ka sellest klassist, kus mingite odavate-tühiste (turva)värkidega eksperimenteerida saaks...
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Las mina ka arvan

Lugemata postitus Postitas kris. »

Mix kirjutas:
... arvan, et tootearenduseks ja uuringuteks, statistikaks, modelleerimiseks jne jne on kulutatud päris mitu miljonit raha ilmatuma palju inseneritööd ja .. ei usu, et selliseid asju lihtsalt lambist- ja lollide klientide ligimeelitamiseks tehtaks. Ratas pole ka sellest klassist, kus mingite odavate-tühiste (turva)värkidega eksperimenteerida saaks...
Ilmselt on neid kõiki eelpool toodud peente nimedega tegelasi kasutatud ka näiteks Teleturu kaupade väljatöötamisel :twisted: . Ja just nimelt selleks et lolle ligi meelitada :twisted: :twisted: .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!

salamahti

Lugemata postitus Postitas salamahti »

Erci kirjutas:
Turvavöö!! See oleks küll pull kui näitseks külje maha panad ja siis kaasa lohised, või tsikiga rullud.
Seda mõtlesingi, et kukkumise korral esimene idee ju ratas eemale lükata. Aga video näitab selgelt, et lauskokkupõrke korral on asjast abi. Kasuks ikka siis.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: Las mina ka arvan

Lugemata postitus Postitas Mix »

kris. kirjutas:
Ilmselt on neid kõiki eelpool toodud peente nimedega tegelasi kasutatud ka näiteks Teleturu kaupade väljatöötamisel :twisted: . Ja just nimelt selleks et lolle ligi meelitada :twisted: :twisted: .
:lol: :lol: :lol:
Eks jään ootama, kuni teleturg Wing'e müüma hakkab...

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

kris. kirjutas:
ronrix kirjutas:
päris pull jope...- ei tea mis juhtub kui kuskil motoüritusel see jope seljas ja mingi suur sõber kallistama kipub 8) :P või lihtsalt kukud kuna pea on hirmus raske :P :P
Pildidl oleval jopel on airbagid täis. Muidu on nagu iga teine tavaline jope. Aktiveerimine lenksu külge kinnitatava trossi abil. Nii kui tsiklist eemale lendad (juhtme külge unustamine ja eemale astumine ei tekita piisavat tõmmet) täituvad bagid õhuga ja oled valmis veerema (või põrkuma?).

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
See kõik on huvitav aga kui ta tõesti nii efektiivne oleks nagu jutust tundub, siis oleks ta ka MotoGP-s juba ammu kasutusel.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Ah, ei tea midagi. Autodel on turvapadjad ikka tänapäeval juba iseenesestmõistetavad ja töötavad päris hästi, aga näed autorallis neid sellegipoolest ei kasutata.
Joel
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

stonefree kirjutas:
See kõik on huvitav aga kui ta tõesti nii efektiivne oleks nagu jutust tundub, siis oleks ta ka MotoGP-s juba ammu kasutusel.
MotoGP-s on enamasti turvaalad, -piirded, mis löögi/kiiruse peaksid summutama + lisakilod.

IMHO
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

vaatasin ka video ära, tekkis kohe küsimus, kui on kaassõitja, mis siis? siis ikka 2 laipa, juhul, kui mõlemad ei kasuta airbagiga kombekat.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

joel kirjutas:
Ah, ei tea midagi. Autodel on turvapadjad ikka tänapäeval juba iseenesestmõistetavad ja töötavad päris hästi, aga näed autorallis neid sellegipoolest ei kasutata.
Autorallis ei kasutata paljusid asju mis seal liigseks kaaluks kaasas, aga tavaautodel iseenesestmõistetav on.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Rallikates pole turvapadjast tavaliselt eriti kasu kah, kuna rihmad hoiavad sõitjaid piisavalt hästi kinni + neil on kiivrid alati peas. Ning selleks, et turvapuur deformeeruks ja sõitjale viga teeks, tuleb juba päris julm mats teha.
Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 444
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 67 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

Salamahti kirjutas:Äkki lisaks ennem tuvavöö!

See on nüüd küll natuke teemast mööda aga ammu aega tagasi, kuid mitte nii ammu, et miilits veel tegutses. Ühesõnaga politsei pidas kuskil küla vahel Voshodi mehe kinni kuna sellel polnud kiivrit peas ja pluss siis hakkas veel igasugu vigu leiduma jne. Igatahes oli Herra politsei raportisse märkinud ka TURVAVÖÖTA SÕITMISE. :wack:
Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2022
http://www.streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Stonefree, kas sa kujutad ette, kuidas võiks kavaliteetne ühes tükis nahkkombe käituda, kui sees oleks õhuga täitev padi :wink: .Arvatavasti see padi lihtsalt surub sul kõik ribid ja sisikonna puruks.Pealegi, rinkal nahkkombest pole vist siiani parimat kaitset olemas, või ma eksin?
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

C4
Postitusi: 379
Liitunud: 03 Mai 2004, 11:19
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas C4 »

stonefree kirjutas:
huvitav kas Honda kumminaist Goldwingi "standardvarustusse" ei plaani lähimal ajal lisada? :-D


ei tea palju see asi kaitseb, nagunii lendad tsiklilt minema. Ja kui ta sõidupeal niisama lahti peaks minema on jama palju.
lisaks, et kumminaisest oleks kah rohkem kasu mõnele mehele kui sellest mida nad seal nö. reklaamivad
Have a nice day !
Kasutaja avatar

Dillinger
Postitusi: 103
Liitunud: 23 Mai 2006, 12:49
Asukoht: Paldiski

Lugemata postitus Postitas Dillinger »

Kui palju raha kuluks, et teeäärsed puud kumminaistega katta ja parem siis juba autod ka. Ja ega nad siis ainult matsu vastu oleks, kõik see rahvas hakkaks rohkem metsapeatusi tegema. Ja nad valaks oma agrssiivsust vähem kaasliiklejate peale välja.
Ja nende koer oleks õnnelikum(noh) jne
Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

Dillinger kirjutas:
Kui palju raha kuluks, et teeäärsed puud kumminaistega katta ja parem siis juba autod ka. Ja ega nad siis ainult matsu vastu oleks, kõik see rahvas hakkaks rohkem metsapeatusi tegema. Ja nad valaks oma agrssiivsust vähem kaasliiklejate peale välja.
Ja nende koer oleks õnnelikum(noh) jne
...ja prostitutsioonist saaks peaaegu lahti, kui soomlasi maanteele ekskursioonile viiks...
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Kasutaja avatar

-erx-
Postitusi: 130
Liitunud: 14 Okt 2004, 16:34
Asukoht: metsas puu otsas

Lugemata postitus Postitas -erx- »

ei saa kyll aru miks selline lõksutamine kohe lahti läks - selgelt oli ju sõnastatud klipis - esimene sõitja sai surmavad kaelavigastused, teisega ei juhtunud suurt midagi, tundub igati asjalik varustus olema ju raskeratastele.

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Primo kirjutas:
Stonefree, kas sa kujutad ette, kuidas võiks kavaliteetne ühes tükis nahkkombe käituda, kui sees oleks õhuga täitev padi :wink: .Arvatavasti see padi lihtsalt surub sul kõik ribid ja sisikonna puruks.Pealegi, rinkal nahkkombest pole vist siiani parimat kaitset olemas, või ma eksin?

Surve teatavasti avaldub selles suunas kus kergem on. Kui selline padi oleks kere ümber ja ta saaks vabalt paisuda, siis ei teeks ta su sisikonnale midagi.

Aga ma tegelt kahtlen kas rinka jaoks sobivat vallandumissüsteemi saab teha. Seal ei ole sellist kokkupõrget teise objektiga või kui juba kokkupõrge toimub, siis oled rattalt ammu kadunud.

Rinka kombe ja kaitsmed kaitsevad oluliselt aga kui sa asfaldil libisemise asemel pöörlema või kukerpallitama satud, siis võivad ikkagi vigastused päris tõsised olla. Või kui vastu kõvemat objekti lendad.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

stonefree kirjutas:

Rinka kombe ja kaitsmed kaitsevad oluliselt aga kui sa asfaldil libisemise asemel pöörlema või kukerpallitama satud, siis võivad ikkagi vigastused päris tõsised olla. Või kui vastu kõvemat objekti lendad.
Vastu kõvat objekti lendamine oleks IMHO just see situatsioon mille vastu jope bag kaitset võiks pakkuda ...?

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Siiski ma olen arvamusel, et seest paisudes annab just inimkeha enne järgi kui hea ja jäik nahkkombe (välispidiselt võib ju kõik korras olla, aga sisemus võib tõsiselt viga saada) .Ma ei väida, et see on 100% tõtt aga samas ei saa keegi väita, et see on 100% vale :wink: - keegi pole ju katsetanud :mrgreen:
Challenge the Adventure.Ride The World
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”