Motorcycle Airbag System 2006
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Motorcycle Airbag System 2006
http://world.honda.com/MotorcycleAirbag/ Honda Develops Motorcycle Airbag System
no väiksema paugu korral ongi arvatvasti see kasu, et ei lenda pealt minema ja need süsteemid on ikka alati nii tehtud, "iseenesest" need kotid ei avane.stonefree kirjutas:ei tea palju see asi kaitseb, nagunii lendad tsiklilt minema. Ja kui ta sõidupeal niisama lahti peaks minema on jama palju.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
stonefree kirjutas:huvitav kas Honda kumminaist Goldwingi "standardvarustusse" ei plaani lähimal ajal lisada? :-D
ei tea palju see asi kaitseb, nagunii lendad tsiklilt minema. Ja kui ta sõidupeal niisama lahti peaks minema on jama palju.
vaata seda. Siin on näha kuhu sa lendad:
http://biker.ee/files/goldwingbag1.mpeg
terv
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Pildidl oleval jopel on airbagid täis. Muidu on nagu iga teine tavaline jope. Aktiveerimine lenksu külge kinnitatava trossi abil. Nii kui tsiklist eemale lendad (juhtme külge unustamine ja eemale astumine ei tekita piisavat tõmmet) täituvad bagid õhuga ja oled valmis veerema (või põrkuma?).ronrix kirjutas:päris pull jope...- ei tea mis juhtub kui kuskil motoüritusel see jope seljas ja mingi suur sõber kallistama kipub või lihtsalt kukud kuna pea on hirmus raske
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Las mina ka arvan
... arvan, et tootearenduseks ja uuringuteks, statistikaks, modelleerimiseks jne jne on kulutatud päris mitu miljonit raha ilmatuma palju inseneritööd ja .. ei usu, et selliseid asju lihtsalt lambist- ja lollide klientide ligimeelitamiseks tehtaks. Ratas pole ka sellest klassist, kus mingite odavate-tühiste (turva)värkidega eksperimenteerida saaks......Aga üldiselt arvan ka, et ilmselt lendad laksu korral sellest lihtsalt üle.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Las mina ka arvan
Ilmselt on neid kõiki eelpool toodud peente nimedega tegelasi kasutatud ka näiteks Teleturu kaupade väljatöötamisel . Ja just nimelt selleks et lolle ligi meelitada .Mix kirjutas:... arvan, et tootearenduseks ja uuringuteks, statistikaks, modelleerimiseks jne jne on kulutatud päris mitu miljonit raha ilmatuma palju inseneritööd ja .. ei usu, et selliseid asju lihtsalt lambist- ja lollide klientide ligimeelitamiseks tehtaks. Ratas pole ka sellest klassist, kus mingite odavate-tühiste (turva)värkidega eksperimenteerida saaks...
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Re: Las mina ka arvan
kris. kirjutas:Ilmselt on neid kõiki eelpool toodud peente nimedega tegelasi kasutatud ka näiteks Teleturu kaupade väljatöötamisel . Ja just nimelt selleks et lolle ligi meelitada .
Eks jään ootama, kuni teleturg Wing'e müüma hakkab...
See kõik on huvitav aga kui ta tõesti nii efektiivne oleks nagu jutust tundub, siis oleks ta ka MotoGP-s juba ammu kasutusel.kris. kirjutas:Pildidl oleval jopel on airbagid täis. Muidu on nagu iga teine tavaline jope. Aktiveerimine lenksu külge kinnitatava trossi abil. Nii kui tsiklist eemale lendad (juhtme külge unustamine ja eemale astumine ei tekita piisavat tõmmet) täituvad bagid õhuga ja oled valmis veerema (või põrkuma?).ronrix kirjutas:päris pull jope...- ei tea mis juhtub kui kuskil motoüritusel see jope seljas ja mingi suur sõber kallistama kipub või lihtsalt kukud kuna pea on hirmus raske
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
MotoGP-s on enamasti turvaalad, -piirded, mis löögi/kiiruse peaksid summutama + lisakilod.stonefree kirjutas:See kõik on huvitav aga kui ta tõesti nii efektiivne oleks nagu jutust tundub, siis oleks ta ka MotoGP-s juba ammu kasutusel.
IMHO
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Autorallis ei kasutata paljusid asju mis seal liigseks kaaluks kaasas, aga tavaautodel iseenesestmõistetav on.joel kirjutas:Ah, ei tea midagi. Autodel on turvapadjad ikka tänapäeval juba iseenesestmõistetavad ja töötavad päris hästi, aga näed autorallis neid sellegipoolest ei kasutata.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 444
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 67 korda
- Kontakt:
Salamahti kirjutas:Äkki lisaks ennem tuvavöö!
See on nüüd küll natuke teemast mööda aga ammu aega tagasi, kuid mitte nii ammu, et miilits veel tegutses. Ühesõnaga politsei pidas kuskil küla vahel Voshodi mehe kinni kuna sellel polnud kiivrit peas ja pluss siis hakkas veel igasugu vigu leiduma jne. Igatahes oli Herra politsei raportisse märkinud ka TURVAVÖÖTA SÕITMISE.
See on nüüd küll natuke teemast mööda aga ammu aega tagasi, kuid mitte nii ammu, et miilits veel tegutses. Ühesõnaga politsei pidas kuskil küla vahel Voshodi mehe kinni kuna sellel polnud kiivrit peas ja pluss siis hakkas veel igasugu vigu leiduma jne. Igatahes oli Herra politsei raportisse märkinud ka TURVAVÖÖTA SÕITMISE.
Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2022
http://www.streetmoto.ee
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2022
http://www.streetmoto.ee
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Stonefree, kas sa kujutad ette, kuidas võiks kavaliteetne ühes tükis nahkkombe käituda, kui sees oleks õhuga täitev padi .Arvatavasti see padi lihtsalt surub sul kõik ribid ja sisikonna puruks.Pealegi, rinkal nahkkombest pole vist siiani parimat kaitset olemas, või ma eksin?
Challenge the Adventure.Ride The World
lisaks, et kumminaisest oleks kah rohkem kasu mõnele mehele kui sellest mida nad seal nö. reklaamivadstonefree kirjutas:huvitav kas Honda kumminaist Goldwingi "standardvarustusse" ei plaani lähimal ajal lisada? :-D
ei tea palju see asi kaitseb, nagunii lendad tsiklilt minema. Ja kui ta sõidupeal niisama lahti peaks minema on jama palju.
Have a nice day !
Kui palju raha kuluks, et teeäärsed puud kumminaistega katta ja parem siis juba autod ka. Ja ega nad siis ainult matsu vastu oleks, kõik see rahvas hakkaks rohkem metsapeatusi tegema. Ja nad valaks oma agrssiivsust vähem kaasliiklejate peale välja.
Ja nende koer oleks õnnelikum(noh) jne
Ja nende koer oleks õnnelikum(noh) jne
Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.
...ja prostitutsioonist saaks peaaegu lahti, kui soomlasi maanteele ekskursioonile viiks...Dillinger kirjutas:Kui palju raha kuluks, et teeäärsed puud kumminaistega katta ja parem siis juba autod ka. Ja ega nad siis ainult matsu vastu oleks, kõik see rahvas hakkaks rohkem metsapeatusi tegema. Ja nad valaks oma agrssiivsust vähem kaasliiklejate peale välja.
Ja nende koer oleks õnnelikum(noh) jne
Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Primo kirjutas:Stonefree, kas sa kujutad ette, kuidas võiks kavaliteetne ühes tükis nahkkombe käituda, kui sees oleks õhuga täitev padi .Arvatavasti see padi lihtsalt surub sul kõik ribid ja sisikonna puruks.Pealegi, rinkal nahkkombest pole vist siiani parimat kaitset olemas, või ma eksin?
Surve teatavasti avaldub selles suunas kus kergem on. Kui selline padi oleks kere ümber ja ta saaks vabalt paisuda, siis ei teeks ta su sisikonnale midagi.
Aga ma tegelt kahtlen kas rinka jaoks sobivat vallandumissüsteemi saab teha. Seal ei ole sellist kokkupõrget teise objektiga või kui juba kokkupõrge toimub, siis oled rattalt ammu kadunud.
Rinka kombe ja kaitsmed kaitsevad oluliselt aga kui sa asfaldil libisemise asemel pöörlema või kukerpallitama satud, siis võivad ikkagi vigastused päris tõsised olla. Või kui vastu kõvemat objekti lendad.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Vastu kõvat objekti lendamine oleks IMHO just see situatsioon mille vastu jope bag kaitset võiks pakkuda ...?stonefree kirjutas:
Rinka kombe ja kaitsmed kaitsevad oluliselt aga kui sa asfaldil libisemise asemel pöörlema või kukerpallitama satud, siis võivad ikkagi vigastused päris tõsised olla. Või kui vastu kõvemat objekti lendad.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Siiski ma olen arvamusel, et seest paisudes annab just inimkeha enne järgi kui hea ja jäik nahkkombe (välispidiselt võib ju kõik korras olla, aga sisemus võib tõsiselt viga saada) .Ma ei väida, et see on 100% tõtt aga samas ei saa keegi väita, et see on 100% vale - keegi pole ju katsetanud
Challenge the Adventure.Ride The World
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.