Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

olli
Postitusi: 382
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas olli » 22 Jaan 2009, 08:57

Kuidas selle paagisvammiga nüüd ongi.. võib ka pikemaks ajaks paaki jätta? Selles mõttes, et ega ta lagunema või pudisema ei hakka paari aastaga?


Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a

hassar

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas hassar » 22 Jaan 2009, 10:07

Sõltub svammist. Korralik svamm (halli karva, Trammi käest saadu) ei ole seni lagunenud, samas miski teine svamm, mida Eno kasutas, oli ühel hetkel nagu kitt ümber kütusepumba ja ratas edasi ei liikunud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2407
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas tramm66 » 22 Jaan 2009, 13:55

hassar kirjutas:Sõltub svammist. Korralik svamm (halli karva, Trammi käest saadu) ei ole seni lagunenud, samas miski teine svamm, mida Eno kasutas, oli ühel hetkel nagu kitt ümber kütusepumba ja ratas edasi ei liikunud.
Jap see on hea kraam, enda rattal ka juba 4 aastat sees ja no problemo: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=61&item=227
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1005
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Yamaha TDM 850 3VD
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas margus014 » 22 Jaan 2009, 21:11

Kuidas selle paagisvammi paaki sisse saab? Lõikad kuubukuteks (togi) ?
Voshod-> Jawa 360-> Iž krosser-> Apollo 250-> Cagiva Canyon 600-> Yamaha TDM 850 3VD ja Polaris SZR 660
Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2407
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas tramm66 » 22 Jaan 2009, 21:26

margus014 kirjutas:Kuidas selle paagisvammi paaki sisse saab? Lõikad kuubukuteks (togi) ?
Abiks trammi PILDIAABITS :wink: http://album.ee/album/256344/50021782
See toru seal selleks, et svammi täistopitud paaki hiljem ka vooliku abil tühjendada saaks...

olli
Postitusi: 382
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas olli » 23 Jaan 2009, 00:05

Keegi seda välja ka on püüdnud sikutada? Võib julgelt mingi konksuga kallale minna ja ära ei lagune?
Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2095
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti/ punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas korke » 23 Jaan 2009, 01:13

konksuga saad paagi korgile lähemale ja siis näppudega vaikselt sikkutad välja.
Katki ta ei lähe :)
olli kirjutas:Keegi seda välja ka on püüdnud sikutada? Võib julgelt mingi konksuga kallale minna ja ära ei lagune?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.sbk.ee.
E-pood
http://shop.sbk.ee Facebook - MRT Tech
X-lite, Nolan ja Grex ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,....Kohapeal palju varuosi BMW S1000RR'le.
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas harrastaja » 23 Jaan 2009, 22:24

olli kirjutas:Keegi seda välja ka on püüdnud sikutada? Võib julgelt mingi konksuga kallale minna ja ära ei lagune?
miks sul seda välja vaja saada on?
ZX10R '12
KX250F '14

olli
Postitusi: 382
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas olli » 23 Jaan 2009, 23:24

harrastaja kirjutas: miks sul seda välja vaja saada on?
Maru jama oleks selle pärast teele jääda kui kodust mitutuhat kilomeetrit eemal oled. :P
Ja noh.. ei oma infot selle svammi päritolu kohta. Äkki tõesti mingi juust sinna sisse aetud.
Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2407
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas tramm66 » 23 Jaan 2009, 23:59

Allkirjast loen, et gixxer on. Võta benapump maha ja vaata korpuse põhi üle - kui sodi täis siis puhasta ära ja lase aga edasi... Olgu see svamm nii kvaliteetne kui tahab, natuke prahti tuleb temast ikka - eriti alguses. Kui aga hiljem ikka sodi koguneb siis järelikult on mingi saast ja selline tuleks kindluse mõttes tõesti välja rookida.
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 862
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas speedvana » 24 Jaan 2009, 00:29

mõistlik mõte vaadata mis toimub/sadestub benapumbas, kuidagi jäänud enda rattal toiming tegemata.
järgmiseks peab selgitama kas pump on avatav/lahtkäiv?
Võta benapump maha ja vaata korpuse põhi üle - kui sodi täis siis puhasta ära ja lase aga edasi
Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas ralf » 24 Jaan 2009, 01:00

Kui meisterdaja oled, siis üldiselt on sellised pumbad, eriti nüüdisajal kindlasti pressitud kinni, seega lahtivõtmine tegelikult on selline poole tunnine nokkimine, kui selle peale mõelda, et hiljem oleks vaja ka kokku tagasi panna. Kuid kas sellel suurt mõttet on? Pärast on vaja uuesti servad kokku pressida ja nii, et pump ikka tööle jääks ja vastava surve ka välja annaks. Lihtsam on maha võtta, White Spirt'iga läbi pesta, või siis WS vanni panna, vool taha ühendada ja natuke aega lasta töötada, ning hiljem tagurpidi õhuga läbipuhuda. Lihtne!
Kui pump on läbi, siis on läbi ja tuleb välja vahetada- kui ei ole veel läbi- ära torgi! Puhtam, kuivem ja muretum tunne!!! :D
Aga jah, isegi Matil müügis olev "profsvamm" tegelikult eritas algun natuke puru, nüüd on see pudenemine peaaegu olematu.
Tsiklitel kahjuks on see filtrisüsteem paagis, koos pumbaga ja seega vahetus ja puhastamine keerulisem kui autol.Isegi seal tegelikult iga õlivahetus tuleb juka bensufilter vahetada.Ega tsikel siis teistsugune pole. Hooldus on hooldus!
Motopood BIKER24.EE
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2407
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas tramm66 » 24 Jaan 2009, 02:44

Täna onu mehaanik juhtis tähelepanu postidele mis kuidagi märkamata jäänud:
Huck kirjutas:Tramm, kas titaanile termika ka teed? Nt. rattavõllid. Lihtsalt huvitab.
franz125 kirjutas:Kas mul on titaanist vale ettekujutus,miks termikat tegema peab?Pole kunagi kuulnud,et tehakse.
Rattavõlle teeme TI4ALV6-st ja termika pole sealjuures üldse vajalik. Seda tehakse küll aga paljude teiste detailide juures (näit. klapid, kepsud jne). Titaan on hõõrdele väga "ärrituv" materjal, st. toodab võrreldes enamuse teiste metallidega palju rohkem soojust (va. erandid nagu naatrium, elavhõbe jne) millega kaasneb progresseeruv joonpaisumine ja pinnakareduse suurenemine. Samuti on ta amfoteerne nagu klaas (mis ajapikku venib, paendub jne). Vajaka jäävate omaduste tekitamiseks titaani karastatakse, diffuseeritakse teiste materjalidega, jne samuti nagu terastki.
Mäletan episoodi kus keegi siin foorumis naeruvääristas titaani töötlemise keerukust - muidugi on teatud operatsioonid lausa lust aga mitte päris ikka kõik. Tihtipeale väga lihtsad tööd väga naerma ikka ei aja küll (näit. sisekeermed, pikad läbipuurimised jne). Märksõnaks on siin töö kiirus - mida kiirem seda visam vastupanu ja temperatuur. Muuseas nimi titaan tuleneb kreeka mütoloogiast kus titaanid olid jumalate esivanemateks :wink: Kui keegi veel naerab siis mul on seda "lihtsat" tööd kohe kamaluga pakkuda :mrgreen:
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2095
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti/ punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas korke » 24 Jaan 2009, 03:37

Miks sul seda svammi üldse vaja on ?
olli kirjutas:
harrastaja kirjutas: miks sul seda välja vaja saada on?
Maru jama oleks selle pärast teele jääda kui kodust mitutuhat kilomeetrit eemal oled. :P
Ja noh.. ei oma infot selle svammi päritolu kohta. Äkki tõesti mingi juust sinna sisse aetud.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.sbk.ee.
E-pood
http://shop.sbk.ee Facebook - MRT Tech
X-lite, Nolan ja Grex ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,....Kohapeal palju varuosi BMW S1000RR'le.
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 862
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas speedvana » 24 Jaan 2009, 10:56

korke kirjutas:Miks sul seda svammi üldse vaja on ?
olli kirjutas:
harrastaja kirjutas: miks sul seda välja vaja saada on?
Maru jama oleks selle pärast teele jääda kui kodust mitutuhat kilomeetrit eemal oled. :P
Ja noh.. ei oma infot selle svammi päritolu kohta. Äkki tõesti mingi juust sinna sisse aetud.
kuida siis pikatripimehed saavad paagimahtu vähendada :wack:
harrastaja wrote:miks sul seda välja vaja saada on?
Maru jama oleks selle pärast teele jääda kui kodust mitutuhat kilomeetrit eemal oled. :P
Ja noh.. ei oma infot selle svammi päritolu kohta. Äkki tõesti mingi juust sinna sisse aetud.

olli
Postitusi: 382
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas olli » 24 Jaan 2009, 12:03

korke kirjutas:Miks sul seda svammi üldse vaja on ?
Oli ratast ostes paagis ja kõik. Polegi öelnud, et mul seda vaja on.
Riga 13 -> Suzuki TS125 81.a -> Suzuki GS500E 91.a -> Suzuki GSXR 600 K1 -> BMW F650GS 2000.a

Maicle
Postitusi: 195
Liitunud: 07 Juul 2007, 01:03

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas Maicle » 15 Juun 2009, 22:07

Keegi tark rääkis et svamm vajalik rinkameestele kallutamisel, et muidu bensiin loksub servast serva tekitades ebastabiilsust ??
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3624
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas sepp » 15 Juun 2009, 22:36

Maicle kirjutas:Keegi tark rääkis et svamm vajalik rinkameestele kallutamisel, et muidu bensiin loksub servast serva tekitades ebastabiilsust ??
:mrgreen:
Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas allan777 » 15 Juun 2009, 22:38

Keegi tark rääkis et svamm vajalik rinkameestele kallutamisel, et muidu bensiin loksub servast serva tekitades ebastabiilsust ??
sel juhul see rääkija sul seal väga tark küll ei saanud olla :mrgreen:
point selles, et kui külili ennast keerad siis see svamm peaks takistama bensulekkeid. vähemalt nii on mulle targemad rääkinud :D
BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

franz125
Postitusi: 2441
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas franz125 » 15 Juun 2009, 22:44

Tegelikult on bensuse svammiga hea ketti ja taga velge puhastada (moon) (help)
Maicle kirjutas:Keegi tark rääkis et svamm vajalik rinkameestele kallutamisel, et muidu bensiin loksub servast serva tekitades ebastabiilsust ??
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

proton
Postitusi: 152
Liitunud: 07 Mai 2004, 13:38

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas proton » 15 Juun 2009, 23:01

Mati, ma lugesin sinu õpetust ja tekkis väike mõte. Nimelt kui kaant portida ja muid trikke teha, et õhk paremini silndrisse jõuaks, kas ja mis peaks siis karpadega tegema, et kütuse pealeandmist muuta. Kui lihtsalt õhuvoolu parandada, aga kütust mitte muuta on tulemus halvem, kui enne?
SJCAM seikluskaamerad - www.sjcam.ee
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas Nigga » 15 Juun 2009, 23:06

Selge see, et kütust tuleb juurde anda kui õhukogused suurenevad. Karpade puhul siis vastav nõelte ja düüside komplekt muretseda, mis kütusekogust suurendavad.
Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas markku » 15 Juun 2009, 23:42

oskab keegi öelda mida oleks mõtekas teha 86a.vfr karpadega ja kust saaks asju osta tellida? Eesmärk ikka kiiremaks :twisted:

Tänud
Markku
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1795
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas sang » 16 Juun 2009, 09:46

Kõik vastused oma küsimustele saad SIIT

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas harimal » 16 Juun 2009, 11:09

markku kirjutas:oskab keegi öelda mida oleks mõtekas teha 86a.vfr karpadega ja kust saaks asju osta tellida? Eesmärk ikka kiiremaks :twisted:
Ma müüks selle ratta maha ja ostaks mõne, millel karpad tiba inimlikumad. VFRi omad on ikka eriline vaimusünnitis ja jebi.
Sry, lihtsalt hiljuti kokku puutunud ning see polnud mitte ilus vaatepilt :bsmile:
CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

opz
Postitusi: 73
Liitunud: 30 Aug 2004, 19:51
Tsikkel: CBR
Asukoht: jõgeva

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas opz » 04 Mär 2010, 15:23

Terv, kas vanema mehaanilise süsteemiga spidokat omanud rattale saaks panna peale uuema, ala 2000+ ratta elektroonilise spidoka?
kui keeruliseks asi läheb?
Riga -> Delta -> Moskva 125 -> Yamaha YZ
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2407
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas tramm66 » 04 Mär 2010, 16:37

Ei, küll aga toodab näiteks Koso selliseid mida annab panna - googelda
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5129
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 201 korda
Tänatud: 159 korda

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas yeekim » 04 Mär 2010, 16:44

opz kirjutas:Terv, kas vanema mehaanilise süsteemiga spidokat omanud rattale saaks panna peale uuema, ala 2000+ ratta elektroonilise spidoka?
kui keeruliseks asi läheb?
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=54896
Teen saiast sitta!

opz
Postitusi: 73
Liitunud: 30 Aug 2004, 19:51
Tsikkel: CBR
Asukoht: jõgeva

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas opz » 04 Mär 2010, 20:11

opz kirjutas:Terv, kas vanema mehaanilise süsteemiga spidokat omanud rattale saaks panna peale uuema, ala 2000+ ratta elektroonilise spidoka?
kui keeruliseks asi läheb?
Täpsustan, et tegu on honda cbr600f tsikliga, aastast 1997...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1997-Hon ... 3016r34931
ja sellised olid varasemad kellad.
Riga -> Delta -> Moskva 125 -> Yamaha YZ
Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas ralf » 03 Juul 2010, 06:48

Suht keeruliseks oskamatu jaoks! Oskaja jaoks aeganõudev nokitsemistöö "varjatud defektidega". Töö teostajana, ei soovita seda teenust osteselt ilma suurima vajaduseta, kuid kui endal pea lõikab ja oskused olemas, siis võib ka terve teise maailma kokku keevitada! :D
Miks ei soovita, liiga suur töö, et selle eest saaks kliendi käest tänuväärset tasu küsida!
Samas leidub ka inimesi, kes enda tööd alahindavad, seega oli see pelgalt MINU arvamus asjast!!!
Motopood BIKER24.EE



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”