3. leht 4-st

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Postitatud: 17 Juul 2010, 23:46
Postitas opz

meisterdasin zx10e, 04-05a kella otsa, kõik töötab peale spidomeetri :D... näitab väga ulmelisi numbreid. Arvatavasti saaks speedohealeriga asja korda. teine viga on et Ei ole veel kindel kas temperatuuri n'idik õigesti näitab.... + pisiviga, kütusetuli põleb, kuna sellist asja mul lihtsalt ei olnud. Tagantjärgi mõteldes, tegin vale spido valiku. :wack:


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Postitatud: 18 Juul 2010, 08:21
Postitas mart211
opz kirjutas:

meisterdasin zx10e, 04-05a kella otsa, kõik töötab peale spidomeetri :D... näitab väga ulmelisi numbreid. Arvatavasti saaks speedohealeriga asja korda. teine viga on et Ei ole veel kindel kas temperatuuri n'idik õigesti näitab.... + pisiviga, kütusetuli põleb, kuna sellist asja mul lihtsalt ei olnud. Tagantjärgi mõteldes, tegin vale spido valiku. :wack:

Kõik andurid ju erinevad. Vaata manualist temperatuuri anduri takistusi nii kellade originaali oma ja enda rattal oleva oma. Usun, et need ei ühti, kuid kui on samad, siis on numbrid õiged.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Postitatud: 18 Juul 2010, 09:51
Postitas Ercki

Hea et ta sul üldse midagi näitab, tuimalt 1-ühele ei saa neid asju vahetada :wack:


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 24 Aug 2011, 09:29
Postitas von Timo

Hommikust, spetsialistid, kiire küsimus 1994 Kawasaki ZX900-B1 (peaks olema B1) kohta: nimelt manuali järgi on max võimsus sel rattal 102kW, kuid mul 72kW (minuni jõudis läbi Hollandi, näidikud miilides) ja tahaks teada mis nii suurt erinevust põhjustab ? Kas ainult kütuse düüside erinevus või on ka miski kala õhu sissevõtus ?
Ilmselgelt tahaks need mõned kümned kilovatid juurde saada.

Tänud.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 24 Aug 2011, 09:39
Postitas rutska
von Timo kirjutas:

Hommikust, spetsialistid, kiire küsimus 1994 Kawasaki ZX900-B1 (peaks olema B1) kohta: nimelt manuali järgi on max võimsus sel rattal 102kW, kuid mul 72kW (minuni jõudis läbi Hollandi, näidikud miilides) ja tahaks teada mis nii suurt erinevust põhjustab ? Kas ainult kütuse düüside erinevus või on ka miski kala õhu sissevõtus ?
Ilmselgelt tahaks need mõned kümned kilovatid juurde saada.

Tänud.

paberite järgi on sama aastakäigu 600-stel 72 kw (f1-f3 mudel). mille järgi enda ratta kw-d võtsid muidu?


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 24 Aug 2011, 09:42
Postitas von Timo

Tehnilisest passist vaatasin, kui aus olla. Alust arvata, et mõni spets on passi kõvasti vähem/rohkem kirjutanud ?


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 24 Aug 2011, 10:17
Postitas rutska
von Timo kirjutas:

Tehnilisest passist vaatasin, kui aus olla. Alust arvata, et mõni spets on passi kõvasti vähem/rohkem kirjutanud ?

kui ainult passis vähem siis pole ju sugugi paha variant, kindlustus nt odavam :D


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 24 Aug 2011, 10:26
Postitas von Timo

Njaa, ega passi ei muudakski. Aga mootori kohta infoabi kellelgi ?


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 24 Aug 2011, 11:11
Postitas tormavtellis

kas seal kuskil euroopa keskel mingit deforssimist ei harrastata vä? et noh normid ja regulatsioonid. osad rattad olid küll kuidagi nõrgemana müügil, kui mujal. umbes aju tasandil kinni keeratud midagi vms.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 24 Aug 2011, 12:57
Postitas rannamees
tormavtellis kirjutas:

kas seal kuskil euroopa keskel mingit deforssimist ei harrastata vä? et noh normid ja regulatsioonid. osad rattad olid küll kuidagi nõrgemana müügil, kui mujal. umbes aju tasandil kinni keeratud midagi vms.

Prantsusmaal on 72kw/max piirang, teisi peast ei tea....


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 26 Aug 2011, 18:47
Postitas von Timo

Ai blin.. kes ja kui palju euromaise eest selle ära fix'iks ?


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 26 Aug 2011, 21:50
Postitas Margus

Aga kust Sa üldse võtad, et ratast on vähemaks kruvitud? Äkki on ainult tenh. passi krutitud :)
Sa mine lase ratas ära dünotada, saad täpselt teada palju on :wink:


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 26 Aug 2011, 22:07
Postitas MotoMell

Sama aasta 600sel olid sisselaskes seibid, 77 > 72kw. miski 2 milli tegid vb kanalit kitsamaks.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 28 Aug 2011, 19:52
Postitas von Timo

Vot see düno mõte on hea. Tuleks järgi vaadata ning siis on ehitamisel hea muutusi jälgida. Tänud ideede eest.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 04 Juul 2012, 18:05
Postitas olaf esq

selline sait jäi silma, mis vene boxerite ehitajatele huvi võiks pakkuda oma lahendustega http://www.metriccustom.de/


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 20 Veebr 2013, 20:10
Postitas margus014

Mul mõni küsimus süütekatkesti (quickshifteri) kohta.
Kas seda saab ühendada "ükskõik" mis tsikli külge. No toome näiteks minu TDM'i. Kas see vidin hakkab tööle, kui paigaldan selle käiguvahetusvarda vahele ja juhtmed lähevad süütepooli + klemi vahele? Kuidas käib süütekatkestuse aja reguleerimine- käib sellel miski lisaplokk vahele?
Ei ma ei taha seda vidinat oma TDM'i külge panna. Küll aga uurin lihtsalt ühe projekti tarbeks.
http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-new-Dyn ... 27cfd0108f


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 20 Veebr 2013, 21:27
Postitas Kalapea

See on ainult power commanderi tükk.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 21 Veebr 2013, 11:32
Postitas Martinez
margus014 kirjutas:

Mul mõni küsimus süütekatkesti (quickshifteri) kohta.
Kas seda saab ühendada "ükskõik" mis tsikli külge. No toome näiteks minu TDM'i. Kas see vidin hakkab tööle, kui paigaldan selle käiguvahetusvarda vahele ja juhtmed lähevad süütepooli + klemi vahele? Kuidas käib süütekatkestuse aja reguleerimine- käib sellel miski lisaplokk vahele?
Ei ma ei taha seda vidinat oma TDM'i külge panna. Küll aga uurin lihtsalt ühe projekti tarbeks.
http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-new-Dyn ... 27cfd0108f

A brand new, unused Dynojet quickshifter pressure sensor. For Power Commander 5 - "PCV".


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 21 Veebr 2013, 13:15
Postitas 001WTR

Uuel R1-l dünos igale silindrile 4-st eraldi(!) kütusekaarti häälestades tuleb ca 10hj võimuseselisa, ilma ühegi lisamuudatuseta. Tehasest töötavad silindrid üpris siia-sinna F/A suhtega, küll ilmselt siis tehase tolerantsi piires - custom mapping aitab selle ratta puhul ka stock-is üksjagu.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 21 Veebr 2013, 21:33
Postitas korke

Lisaks veel eelnevale sättimisele mis on tehtud mõõtesse 4 toru korraga ?

001WTR kirjutas:

Uuel R1-l dünos igale silindrile 4-st eraldi(!) kütusekaarti häälestades tuleb ca 10hj võimuseselisa, ilma ühegi lisamuudatuseta. Tehasest töötavad silindrid üpris siia-sinna F/A suhtega, küll ilmselt siis tehase tolerantsi piires - custom mapping aitab selle ratta puhul ka stock-is üksjagu.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 21 Veebr 2013, 22:56
Postitas 001WTR

See R1 käis seal teist korda, seega võib olla. A/F oli silindrite kaupa ikka päris erivevalt jooksnud, igaljuhul piisavalt palju et mainimist leidis. Eks selliseid töid omaniku juhiste järgi ja entusiasmist tehakse, keegi düno pealt ilmselt võhikule pakkuma ei tule et teeme kõik neli silindrit päris eraldi. Jutt käib Muiznieksi stendist Riias, mina käisin seal oma KTM-i mappingut kruttimas. Kah kaks korda, kahe erineva ümberehitusega throttle body alla.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 22 Veebr 2013, 00:22
Postitas korke

Heal juhul saad 2hp juurde ja kui oli tõesti 10hp lisa siis järelikult oli ikka väga kohvi mootor ning üld võimsus oli väike.
Dzintarsi pingis on muideks 10hp kõik tsiklid võimsamad :)

001WTR kirjutas:

See R1 käis seal teist korda, seega võib olla. A/F oli silindrite kaupa ikka päris erivevalt jooksnud, igaljuhul piisavalt palju et mainimist leidis. Eks selliseid töid omaniku juhiste järgi ja entusiasmist tehakse, keegi düno pealt ilmselt võhikule pakkuma ei tule et teeme kõik neli silindrit päris eraldi. Jutt käib Muiznieksi stendist Riias, mina käisin seal oma KTM-i mappingut kruttimas. Kah kaks korda, kahe erineva ümberehitusega throttle body alla.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 22 Veebr 2013, 13:22
Postitas 001WTR

R1 suhtes ei vaidle. Konkreetne ratas tuli Dzintarsiga jutuks kuna ta oli ise seda tööd alustanud puhtalt omaniku soovil ja sama skepsisega millest räägid. Tulemus oli teine kui ta ootas.

Minu ratta puhul ta ei näidanud küll mingeid numbreid, niipalju kui ise näha küsisin olid need pigem üpris konservatiivsed. Oma düno kohta ütles ta et see on tööriist häälestuseks, mitte võimsuse mõõtmise riist. Niipalju kui mina seal need 2 täis tööäeva oma rattaga tilbendasin ei ajanud ta küll ühtegi sõna roosat juttu hobujõududest mida ju tegelikult iga mees oma ratta kohta jubedalt ootab, kui dünosse kruttima läheb :) Aga paremaks sai asja päris kindlasti, saab omal valikul kahte eri throttle body koos vastava mappinguga rattal ümber visata, mõlemad on sellise mõnusa "oma" aktsendiga.

PS. Eks see tuunimine niipidi käib, et kogud foorumitest ja netist know-how, käid selle tee ise praktikas läbi ja heal juhul saad aru et kõvasti üle poole sinu algselt tõe pähe võetud infost on tegelikult mull :lol: Aga tegemise rõõmu ei võta sult keegi ja reeglina see väiksem osa mis tõsi on, on seda väärt küll et oma ratast nats just enda järgi paremaks teha.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 17 Mai 2013, 11:05
Postitas MotoGabriel

Huvi pärast küsin, et kas keegi enamvähem kõik need kukkumiskindlamaks tegemise sammud on viitsinud ära ka teha enda rattal? Pilti ehk viitsimise korral?


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 17 Juul 2013, 08:46
Postitas marko233

Oskab keegi nõu anda, kuskohas siin Eestis saab ratast dünopingile viia?


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 17 Juul 2013, 10:00
Postitas franz125

Tartu Motodepoo ja Tallinnas peaks olema Velt/Klausen.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 04 Jaan 2014, 12:34
Postitas leko

A) elementaarne/odav/lihtne

  • piiraja eemaldamine – ei pea pikemalt kommenteerima, see on paljudel ratastel peal.

Võiks küll pikemalt kommenteerida.
Võibolla läheb rohkem "rumala küsimuse" alla aga...
Kas siin on nüüd mõeldud erinevatele regioonidele mõeldud piirajad (jaapanis üle 100hj piiratud) või kategooriate järgi võimsus piirajad või tehase seadete piiramine?
:roll:


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 04 Jaan 2014, 13:00
Postitas kurikristjan

Piirangud käiguasendi/kiiruse järgi - et madalal käigul liiga äkiliselt ei kiirendaks ning viimaste käikudega eriti üle 300 välja ei lippaks. Väga levinud...
Ride-by-wire gaasisüsteemiga ratastel võib ka igasugu lahedaid trikke selle süsteemiga olla tehtud ja eks mõne turu rattad selle läbi ka piiratud tugevalt.
Need turupõhised ja juhilubadest tulenevalt paigaldada lastud hj piirangud erinevate selkade jm läbi on veel need kõige hullemad asjad, mis üldse sõita ei lase.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 04 Jaan 2014, 13:02
Postitas korke

Ride by wire on ntx yamaha r1 korralikult piiratud. Ainult sellest piirajast üle saades ehk siis yamaha Y.E.C. aju paigaldades saab 10hp juurde.


Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemak

Postitatud: 04 Jaan 2014, 13:13
Postitas leko

Kes/kus/kuidas selle piiraja maha võtab :)? (07-12a 600RR)