Tehnoülevaatus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2245
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 171 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ranel » 29 Aug 2019, 16:33

5-10min ülevaatuse jaoks võtab tüki küljest? Korras mootorrataga kauem ei lähe.
Osad ei saa isegi keti pingutamisega hakkama, siis millest me räägime. :wack:


http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1437
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 320 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Jesper » 29 Aug 2019, 16:38

Et siis need su prožektorid lähevad Tartus ilma mokakobinata puhtalt läbi? (togi)
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2245
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 171 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ranel » 29 Aug 2019, 17:22

Jesper kirjutas:
29 Aug 2019, 16:38
Et siis need su prožektorid lähevad Tartus ilma mokakobinata puhtalt läbi? (togi)
Töötuled. Indikaatortuli juurde ja legaalne värk. :bsmile:
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121

Sciev
Postitusi: 422
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Sciev » 29 Aug 2019, 17:31

On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb. :evil: Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 676
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: Fazer 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas rannamees » 29 Aug 2019, 18:11

Sciev kirjutas:
29 Aug 2019, 17:31
On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb. :evil: Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...
Eelmine nädal sattusin Tähetorni tõusul liinibussi seljataha. Jäin lausa seisma, sest mitte midagi ei olnud eespool näha. Minu taga sõitev auto samuti.
Mis nipiga selline risu ülevaatuse tehtud saab, täielik müstika.
Pilt

Vitold
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Vitold » 30 Aug 2019, 12:14

eimoR kirjutas:
27 Aug 2019, 15:49
Mu gsx14 sai pidurdada helgi teel olevas üv punktis. Pidurid korras ikka. Aga miks ei saa auto stendis teha, öeldi et kaalu pärast. Stendis näeb ära täpsed nm ja 'silla' kaalud. Kuigi, palju sellest infost kellelegi kasu on?
Augustis käisin oma gsxr1100-ga. Pae tänaval Tln-s.
Pidurid kontrolliti just auto stendiga.

Sciev
Postitusi: 422
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Sciev » 30 Aug 2019, 13:43

Mul viimasel ülevaatusel käis pidurite kontroll nii, et istusin ratta seljas ja jalaga ratast edasi lükates näitasin, et tagumine ratas võtab blokki ja tagasi lükates esiratas võtab. :bsmile:

Luxor
Postitusi: 688
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Mootorratta piduristend-tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Luxor » 30 Aug 2019, 20:08

Krl kirjutas:
29 Aug 2019, 11:30
Spoiler
Näita
Luxor kirjutas:
27 Aug 2019, 22:59
urmas66 kirjutas:
27 Aug 2019, 22:19
Madlobster kirjutas:
27 Aug 2019, 11:58

Muul juhul on see lihtsalt areng (no ei saa ju, et TÜV´is kunagi midagi ei muutu)
Areng oleks see,kui tsiklitele ülevaatus üldse ära kaotatakse nagu soomes.
Ilmselt käivad setud ennem kuul ära kui me oma eluga nii kaugele areneme!
Mille poolest see Soome kopeerimine areng oleks?
Lihtsam oleks muidugi, kui rattaga ülevaatuse ei pea käima, aga kuidas see riigi või ühiskonna arengut kajastab, kui eemaldatakse kontroll osade teel liikuvate liiklusvaendite tehnoseisundi üle?
Kopeerimisest ei rääkinud ma midagi! Sinu jutust allpool on enamus olulisemat sel teemal juba öeldud.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

Luxor
Postitusi: 688
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Luxor » 30 Aug 2019, 20:22

rannamees kirjutas:
29 Aug 2019, 18:11
Sciev kirjutas:
29 Aug 2019, 17:31
On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb. :evil: Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...
Eelmine nädal sattusin Tähetorni tõusul liinibussi seljataha. Jäin lausa seisma, sest mitte midagi ei olnud eespool näha. Minu taga sõitev auto samuti.
Mis nipiga selline risu ülevaatuse tehtud saab, täielik müstika.
Paber (või HDD vms.) kannatab kõike, ka "pudistamisega" või ilma või palgatakse nörbikuid või lauspimedaid. Olen ise ka selliselt tüv-i läbinud sõiduki ohvriks korra langenud. Materiaalne kahju ei olnud suur - sinnapaika ta toona jäi. Illustreeretamiseks võiks tuua 1 transpordifirma, mille transpordivahendid pahatihti kipuvad lausa füüsikaseadusi eirama.
Kunagi räägiti ka tüv-punktidesse susserdamiste vältimiseks paigaldatavatest valvekaameratest. Äsja sõiduvahendiga tüv-i läbinuna ei silmanud tolles punktis küll ühtegi valvesilma või olid need nii hästi varjatud või olid nad lihtsalt silmadele eristamatud sel korral.
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

will111
Postitusi: 3580
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas will111 » 30 Aug 2019, 22:07

Olid sinu silmadele eristamatud. Ja see ei ole "kunagi räägiti", vaid need paigaldati ka.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5229
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1086 korda
Tänatud: 240 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 30 Aug 2019, 22:16

rannamees kirjutas:
29 Aug 2019, 18:11
Sciev kirjutas:
29 Aug 2019, 17:31
On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb. :evil: Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...
Eelmine nädal sattusin Tähetorni tõusul liinibussi seljataha. Jäin lausa seisma, sest mitte midagi ei olnud eespool näha. Minu taga sõitev auto samuti.
Mis nipiga selline risu ülevaatuse tehtud saab, täielik müstika.
Siin tuleb mängu ka väljalaske aasta ja selle aegsele tehnikale kehtivad selle aegsed normid.Tahma ja ka lämmastiku sisaldust(diislitel) muideks ÜV üldse ei kontrollita,isegi EURO6-l mitte. Selleks saab ka välja progetud ja eemaldatud DPF-ga ülevaatuselt vabalt läbi. Kõik sinist välja ajavad KAMAZ-d ja MAZ-d on ka ÜV jaoks täiesti korras heitgaaside poolest,sest nõuded neile ongi sellised,et võib tahmata ja ka sinist välja ajada.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Sciev
Postitusi: 422
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Sciev » 30 Aug 2019, 22:54

urmas66 kirjutas:
30 Aug 2019, 22:16
Kõik sinist välja ajavad KAMAZ-d ja MAZ-d on ka ÜV jaoks täiesti korras heitgaaside poolest,sest nõuded neile ongi sellised,et võib tahmata ja ka sinist välja ajada.
Olen näinud kuidas 70-ndate aastate veoauto ei ole ülevaatuselt läbi saanud kuna ajab sinist suitsu. Ei olnud vene oma, aga vaevalt et nende jaoks nõuded erinevad on. :)

will111
Postitusi: 3580
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas will111 » 31 Aug 2019, 03:07

Jummel jummel...paistab, et oled päris kõva täppisteadur nende ülevaatuse nõuete koha pealt :D Mis masinaga siis suitsu "sinisust" mõõdeti kah? Või seda ei pannud tähele kuna olid ametis tuvastamisega, kas on vene oma või mitte :P

Sciev
Postitusi: 422
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Sciev » 31 Aug 2019, 11:08

will111 kirjutas:
31 Aug 2019, 03:07
Jummel jummel...paistab, et oled päris kõva täppisteadur nende ülevaatuse nõuete koha pealt :D Mis masinaga siis suitsu "sinisust" mõõdeti kah? Või seda ei pannud tähele kuna olid ametis tuvastamisega, kas on vene oma või mitte :P
Eks ühest keskmisest ülevaatusel käijast on rohkem kogemust küll. :wink:
Sinist suitsu mõõdetakse silmaga. Silmaga nähtavat suitsu ei või tulla. Nii lihtne ongi.
Vana vene veoauto tuvastamiseks isegi paarisaja meetri kauguselt väga palju sekundeid ei kulu. :bsmile:

tehnoülevaatus.ee
Postitusi: 2
Liitunud: 09 Aug 2016, 08:52

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas tehnoülevaatus.ee » 01 Sept 2019, 11:30

madmax kirjutas:
29 Aug 2019, 15:41
Lätis tsiklil tüv 2 aastaks, seegi väike leevendus.
Mootorratta ülevaatuse tähtajad eestis:
https://www.tehnoulevaatus.ee/tehnoulev ... e-l5e-l7e/
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2245
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 171 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ranel » 01 Sept 2019, 12:27

tehnoülevaatus.ee kirjutas:
01 Sept 2019, 11:30
madmax kirjutas:
29 Aug 2019, 15:41
Lätis tsiklil tüv 2 aastaks, seegi väike leevendus.
Mootorratta ülevaatuse tähtajad eestis:
https://www.tehnoulevaatus.ee/tehnoulev ... e-l5e-l7e/
Uue rattaga pole ülevaatusele asja 4 aastat? :shock:
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121

will111
Postitusi: 3580
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas will111 » 01 Sept 2019, 14:41

raisk, lühendatud seda ega siis, parem nagu polnud asja 5 aastat..
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 602
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Ain » 14 Veebr 2020, 14:35

Käisin täna kliendi TÜV punktis ja aitasin seadistada arvuti külge paar uut vidinat...
Esimene vidin siis käib OBD pesasse ja sellega hakatakse lugema autodelt veakoode.. äkki alates euro6..
Teine ja meile juba huvitavam junn kinnitatakse autole aknale või tsiklile lenksule ja sellega hakatakse mõõtma pidurdusjõudu jms..

Ehk siis ilmselt nii tsiklite kui atv pidurid ikka peaks kõigil korras olema enne kui TÜV tegema minnakse..

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis


kaheksa
Postitusi: 120
Liitunud: 19 Nov 2017, 21:42
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas kaheksa » 14 Veebr 2020, 18:04

Osades on põrandas rullikud ratta jaoks olemas ja stend mõõdab

Kasutaja avatar

Max
Postitusi: 18
Liitunud: 07 Apr 2009, 19:26
Tsikkel: V-Strom
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Max » 14 Veebr 2020, 18:14

Sõber MNT ametist rääkis, et hakkavad Euro6 alates arvutit külge panema, aga samas ei välistanud, et kahtluste korral ka vanemaid masinaid kontrollivad (EGR, DPF jne)

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1110
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 67 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Black » 14 Veebr 2020, 19:00

Välja progetud EGR/DPF korral pole mingeid veakoode ja mingit täpsemat ajukirurgiat nad seal tegema ei hakka.

Kasutaja avatar

Max
Postitusi: 18
Liitunud: 07 Apr 2009, 19:26
Tsikkel: V-Strom
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Max » 14 Veebr 2020, 19:20

Ma ei ole väga kodus selle teemaga, aga näiteks, kui Euro6 masin skipib mingid puhastustsüklid, kuna keegi on mõne "rohelise" jupi vahelt välja kirjutanud, siis normaalne (loe: teadlik) ülevaataja võiks selle ju läbi hammustada?

Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1645
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 128 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas simp » 14 Veebr 2020, 20:30

Max kirjutas:
14 Veebr 2020, 19:20

Ma ei ole väga kodus selle teemaga, aga näiteks, kui Euro6 masin skipib mingid puhastustsüklid, kuna keegi on mõne "rohelise" jupi vahelt välja kirjutanud, siis normaalne (loe: teadlik) ülevaataja võiks selle ju läbi hammustada?

binaarkoodi või täpse mudelipõhise confi analüüsi nad seal tegema ei hakka, kontrollivad lihtsalt üle, et EGR/DPF vigu poleks, lisaks vaatlus. Kas seadmed on küljes.

EGR'i saab näiteks nii elimineerida, et paned jahutusvedelikule punnid ette ja ajad klapi lühisesse, proged EGR'i funktsionaalsuse välja. Väljanägemine nagu tehasest, aga EGR ei toimeta.

DPF'iga on veits keerulisem, aga kui ilusti teha ei jää ka sellele paunale märke peale....


will111
Postitusi: 3580
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas will111 » 14 Veebr 2020, 21:53

stx lihtsam kõigest sellest on siiski lihtsalt mitte sinna asutusse minna :D

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1110
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 67 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Black » 14 Veebr 2020, 23:39

Küllap Ain läheb paneb igasse sellisesse asutusse lisad külge, kui EU nõuab. Vaevalt mõni TÜV-punkt omast algatusest klentidele lisaks väänata soovib.

Ma ei tea, mis seal muidugi nii väga paigaldada on - mul on lauanurgal 3€-ne 5x3x2,5cm klots, mis igast autost mootori veakoodid Android-fööni toob. :) A noh, vaja ju sertifitseeritud olla...

Huvitav muidugi, kas ülevaatusest läbi ei saa, kui seal OBD infot välja lugeda ei õnnestu? Kas ühilduvusprobleem või pesa kaabeldus pekkis (võibolla ka tahtlikult). Mõni muudab meelega enne natuke pinouti ja irvitab, et palju õnne teie kallitele seadmetele! :P

DPF muidugi tsikliülevaatust väga ei puuduta.

Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 1645
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 128 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas simp » 15 Veebr 2020, 00:29

Black kirjutas:
14 Veebr 2020, 23:39

Küllap Ain läheb paneb igasse sellisesse asutusse lisad külge, kui EU nõuab. Vaevalt mõni TÜV-punkt omast algatusest klentidele lisaks väänata soovib.

Ma ei tea, mis seal muidugi nii väga paigaldada on - mul on lauanurgal 3€-ne 5x3x2,5cm klots, mis igast autost mootori veakoodid Android-fööni toob. :) A noh, vaja ju sertifitseeritud olla...

Huvitav muidugi, kas ülevaatusest läbi ei saa, kui seal OBD infot välja lugeda ei õnnestu? Kas ühilduvusprobleem või pesa kaabeldus pekkis (võibolla ka tahtlikult). Mõni muudab meelega enne natuke pinouti ja irvitab, et palju õnne teie kallitele seadmetele! :P

DPF muidugi tsikliülevaatust väga ei puuduta.

Uk's(ka enne brexitit :)) kukud läbi kui OBDII port ei tööta. OBD port on 2001 aastast EU's müüdavatel sõidukitel kohustuslik.

ps: see kohustus tuleb meile pigem kasuks, kui kahjuks. Kujutage ette iga sõidukitootja poolt suletud protokolle ja porte.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 602
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Ain » 15 Veebr 2020, 10:22

Black kirjutas:
14 Veebr 2020, 23:39

Küllap Ain läheb paneb igasse sellisesse asutusse lisad külge, kui EU nõuab. Vaevalt mõni TÜV-punkt omast algatusest klentidele lisaks väänata soovib.

Ma ei tea, mis seal muidugi nii väga paigaldada on - mul on lauanurgal 3€-ne 5x3x2,5cm klots, mis igast autost mootori veakoodid Android-fööni toob. :) A noh, vaja ju sertifitseeritud olla...

DPF muidugi tsikliülevaatust väga ei puuduta.

Ma nagu ei saa Sinust aru... Kindlasti ei nõua minult seda EU vaid klient kellega on leping. Mina teen oma tööd! Suuremates ettevõtetes ei käi kindlasti täna asjad nii, et iga töötaja paigaldab ise seadmeid või programme arvutisse. Neil ei ole selleks õigusi.
Minu mõte oli vaid infot anda mis mei lähiajal ootab..

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1110
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 67 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Black » 15 Veebr 2020, 10:26

Kuda see IT-mehe juhe nüüd nii lühike on, et EU - klient - sinu IT-ettevõte - sina itimehena seost mitte ära tabada?

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 602
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Ain » 15 Veebr 2020, 10:55

Black kirjutas:
15 Veebr 2020, 10:26

Kuda see IT-mehe juhe nüüd nii lühike on, et EU - klient - sinu IT-ettevõte - sina itimehena seost mitte ära tabada?

Ja selle seosega hakkad edasi mida? :D

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 2057
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 286 korda
Tänatud: 301 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 15 Veebr 2020, 20:53

Ain kirjutas:
14 Veebr 2020, 14:35

Käisin täna kliendi TÜV punktis ja aitasin seadistada arvuti külge paar uut vidinat...
Teine ja meile juba huvitavam junn kinnitatakse autole aknale või tsiklile lenksule ja sellega hakatakse mõõtma pidurdusjõudu jms..

Ehk siis ilmselt nii tsiklite kui atv pidurid ikka peaks kõigil korras olema enne kui TÜV tegema minnakse..

Ja piisav pidurdusjõud on siis nagu mis? Märjaga pean tagaratta maast ikka lahti saama? (Värskematel sõitjatel on loomulikult puhas rõõm seal lolli mängida)
Ulmekasulik vidin, igasse punkti üle eesti vaja neid, sest maanteed on täis tsikleid, millel pidurid ei tööta, lõpuks on selle "bardakki" elimeneerimiseks midagi ette võetud.
See hooaeg tuleb vist oma tsiklil ka pidurid korda teha, siiani pidurdasin kandadega.
Selle peatüki väljamõtleja võiks igaksjuhuks ühe omale konstantselt pähe installeerida. Mõne aja möödudes ehk mõistab, et päris parjalt ikka pidurdab seal.

Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
Ühiskonnas tuleb ikka aidata kõige viletsamaid, et nad võimalikult palju suudaks paljuneda!




Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”