Tehnoülevaatus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ranel »

5-10min ülevaatuse jaoks võtab tüki küljest? Korras mootorrataga kauem ei lähe.
Osad ei saa isegi keti pingutamisega hakkama, siis millest me räägime. :wack:



http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2188
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 550 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Et siis need su prožektorid lähevad Tartus ilma mokakobinata puhtalt läbi? (togi)

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ranel »

Jesper kirjutas: 29 Aug 2019, 16:38

Et siis need su prožektorid lähevad Tartus ilma mokakobinata puhtalt läbi? (togi)

Töötuled. Indikaatortuli juurde ja legaalne värk. :bsmile:

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Sciev »

On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb. :evil: Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...

Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas rannamees »

Sciev kirjutas: 29 Aug 2019, 17:31

On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb. :evil: Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...

Eelmine nädal sattusin Tähetorni tõusul liinibussi seljataha. Jäin lausa seisma, sest mitte midagi ei olnud eespool näha. Minu taga sõitev auto samuti.
Mis nipiga selline risu ülevaatuse tehtud saab, täielik müstika.

Pilt

Vitold
Postitusi: 113
Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Vitold »

eimoR kirjutas: 27 Aug 2019, 15:49

Mu gsx14 sai pidurdada helgi teel olevas üv punktis. Pidurid korras ikka. Aga miks ei saa auto stendis teha, öeldi et kaalu pärast. Stendis näeb ära täpsed nm ja 'silla' kaalud. Kuigi, palju sellest infost kellelegi kasu on?

Augustis käisin oma gsxr1100-ga. Pae tänaval Tln-s.
Pidurid kontrolliti just auto stendiga.


Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Mul viimasel ülevaatusel käis pidurite kontroll nii, et istusin ratta seljas ja jalaga ratast edasi lükates näitasin, et tagumine ratas võtab blokki ja tagasi lükates esiratas võtab. :bsmile:


Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Mootorratta piduristend-tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Luxor »

Krl kirjutas: 29 Aug 2019, 11:30
Spoiler
Luxor kirjutas: 27 Aug 2019, 22:59
urmas66 kirjutas: 27 Aug 2019, 22:19
Madlobster kirjutas: 27 Aug 2019, 11:58

Muul juhul on see lihtsalt areng (no ei saa ju, et TÜV´is kunagi midagi ei muutu)

Areng oleks see,kui tsiklitele ülevaatus üldse ära kaotatakse nagu soomes.

Ilmselt käivad setud ennem kuul ära kui me oma eluga nii kaugele areneme!

Mille poolest see Soome kopeerimine areng oleks?
Lihtsam oleks muidugi, kui rattaga ülevaatuse ei pea käima, aga kuidas see riigi või ühiskonna arengut kajastab, kui eemaldatakse kontroll osade teel liikuvate liiklusvaendite tehnoseisundi üle?

Kopeerimisest ei rääkinud ma midagi! Sinu jutust allpool on enamus olulisemat sel teemal juba öeldud.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Luxor »

rannamees kirjutas: 29 Aug 2019, 18:11
Sciev kirjutas: 29 Aug 2019, 17:31

On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb. :evil: Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...

Eelmine nädal sattusin Tähetorni tõusul liinibussi seljataha. Jäin lausa seisma, sest mitte midagi ei olnud eespool näha. Minu taga sõitev auto samuti.
Mis nipiga selline risu ülevaatuse tehtud saab, täielik müstika.

Paber (või HDD vms.) kannatab kõike, ka "pudistamisega" või ilma või palgatakse nörbikuid või lauspimedaid. Olen ise ka selliselt tüv-i läbinud sõiduki ohvriks korra langenud. Materiaalne kahju ei olnud suur - sinnapaika ta toona jäi. Illustreeretamiseks võiks tuua 1 transpordifirma, mille transpordivahendid pahatihti kipuvad lausa füüsikaseadusi eirama.
Kunagi räägiti ka tüv-punktidesse susserdamiste vältimiseks paigaldatavatest valvekaameratest. Äsja sõiduvahendiga tüv-i läbinuna ei silmanud tolles punktis küll ühtegi valvesilma või olid need nii hästi varjatud või olid nad lihtsalt silmadele eristamatud sel korral.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas will111 »

Olid sinu silmadele eristamatud. Ja see ei ole "kunagi räägiti", vaid need paigaldati ka.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7183
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1851 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

rannamees kirjutas: 29 Aug 2019, 18:11
Sciev kirjutas: 29 Aug 2019, 17:31

On mootorratastega nagu on, aga autode (ka busside) puhul on ülevaatus küll liiga lõtv, arvestades seda milliseid haisvaid ja suitsevaid diislipeldikuid iga päev näeb. :evil: Järgmine kord kui mõne sellise pellari taga sõidate, lööge reg.nr maanteeamet taustakontrolli sisse ja vahel võib näha, et viimane ülevaatus ei olnud just kaua aega tagasi...

Eelmine nädal sattusin Tähetorni tõusul liinibussi seljataha. Jäin lausa seisma, sest mitte midagi ei olnud eespool näha. Minu taga sõitev auto samuti.
Mis nipiga selline risu ülevaatuse tehtud saab, täielik müstika.

Siin tuleb mängu ka väljalaske aasta ja selle aegsele tehnikale kehtivad selle aegsed normid.Tahma ja ka lämmastiku sisaldust(diislitel) muideks ÜV üldse ei kontrollita,isegi EURO6-l mitte. Selleks saab ka välja progetud ja eemaldatud DPF-ga ülevaatuselt vabalt läbi. Kõik sinist välja ajavad KAMAZ-d ja MAZ-d on ka ÜV jaoks täiesti korras heitgaaside poolest,sest nõuded neile ongi sellised,et võib tahmata ja ka sinist välja ajada.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Sciev »

urmas66 kirjutas: 30 Aug 2019, 22:16

Kõik sinist välja ajavad KAMAZ-d ja MAZ-d on ka ÜV jaoks täiesti korras heitgaaside poolest,sest nõuded neile ongi sellised,et võib tahmata ja ka sinist välja ajada.

Olen näinud kuidas 70-ndate aastate veoauto ei ole ülevaatuselt läbi saanud kuna ajab sinist suitsu. Ei olnud vene oma, aga vaevalt et nende jaoks nõuded erinevad on. :)


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas will111 »

Jummel jummel...paistab, et oled päris kõva täppisteadur nende ülevaatuse nõuete koha pealt :D Mis masinaga siis suitsu "sinisust" mõõdeti kah? Või seda ei pannud tähele kuna olid ametis tuvastamisega, kas on vene oma või mitte :P


Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Sciev »

will111 kirjutas: 31 Aug 2019, 03:07

Jummel jummel...paistab, et oled päris kõva täppisteadur nende ülevaatuse nõuete koha pealt :D Mis masinaga siis suitsu "sinisust" mõõdeti kah? Või seda ei pannud tähele kuna olid ametis tuvastamisega, kas on vene oma või mitte :P

Eks ühest keskmisest ülevaatusel käijast on rohkem kogemust küll. :wink:
Sinist suitsu mõõdetakse silmaga. Silmaga nähtavat suitsu ei või tulla. Nii lihtne ongi.
Vana vene veoauto tuvastamiseks isegi paarisaja meetri kauguselt väga palju sekundeid ei kulu. :bsmile:


tehnoülevaatus.ee
Postitusi: 2
Liitunud: 09 Aug 2016, 08:52

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas tehnoülevaatus.ee »

madmax kirjutas: 29 Aug 2019, 15:41

Lätis tsiklil tüv 2 aastaks, seegi väike leevendus.

Mootorratta ülevaatuse tähtajad eestis:
https://www.tehnoulevaatus.ee/tehnoulev ... e-l5e-l7e/

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3123
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ranel »

tehnoülevaatus.ee kirjutas: 01 Sept 2019, 11:30
madmax kirjutas: 29 Aug 2019, 15:41

Lätis tsiklil tüv 2 aastaks, seegi väike leevendus.

Mootorratta ülevaatuse tähtajad eestis:
https://www.tehnoulevaatus.ee/tehnoulev ... e-l5e-l7e/

Uue rattaga pole ülevaatusele asja 4 aastat? :shock:

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas will111 »

raisk, lühendatud seda ega siis, parem nagu polnud asja 5 aastat..

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1457
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Ain »

Käisin täna kliendi TÜV punktis ja aitasin seadistada arvuti külge paar uut vidinat...
Esimene vidin siis käib OBD pesasse ja sellega hakatakse lugema autodelt veakoode.. äkki alates euro6..
Teine ja meile juba huvitavam junn kinnitatakse autole aknale või tsiklile lenksule ja sellega hakatakse mõõtma pidurdusjõudu jms..

Ehk siis ilmselt nii tsiklite kui atv pidurid ikka peaks kõigil korras olema enne kui TÜV tegema minnakse..

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

kaheksa
Postitusi: 131
Liitunud: 19 Nov 2017, 21:42
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas kaheksa »

Osades on põrandas rullikud ratta jaoks olemas ja stend mõõdab

Kasutaja avatar

Max
Postitusi: 18
Liitunud: 07 Apr 2009, 19:26
Tsikkel: V-Strom
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Max »

Sõber MNT ametist rääkis, et hakkavad Euro6 alates arvutit külge panema, aga samas ei välistanud, et kahtluste korral ka vanemaid masinaid kontrollivad (EGR, DPF jne)

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Black »

Välja progetud EGR/DPF korral pole mingeid veakoode ja mingit täpsemat ajukirurgiat nad seal tegema ei hakka.

Kasutaja avatar

Max
Postitusi: 18
Liitunud: 07 Apr 2009, 19:26
Tsikkel: V-Strom
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Max »

Ma ei ole väga kodus selle teemaga, aga näiteks, kui Euro6 masin skipib mingid puhastustsüklid, kuna keegi on mõne "rohelise" jupi vahelt välja kirjutanud, siis normaalne (loe: teadlik) ülevaataja võiks selle ju läbi hammustada?

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas simp »

Max kirjutas: 14 Veebr 2020, 19:20

Ma ei ole väga kodus selle teemaga, aga näiteks, kui Euro6 masin skipib mingid puhastustsüklid, kuna keegi on mõne "rohelise" jupi vahelt välja kirjutanud, siis normaalne (loe: teadlik) ülevaataja võiks selle ju läbi hammustada?

binaarkoodi või täpse mudelipõhise confi analüüsi nad seal tegema ei hakka, kontrollivad lihtsalt üle, et EGR/DPF vigu poleks, lisaks vaatlus. Kas seadmed on küljes.

EGR'i saab näiteks nii elimineerida, et paned jahutusvedelikule punnid ette ja ajad klapi lühisesse, proged EGR'i funktsionaalsuse välja. Väljanägemine nagu tehasest, aga EGR ei toimeta.

DPF'iga on veits keerulisem, aga kui ilusti teha ei jää ka sellele paunale märke peale....


will111
Postitusi: 5254
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas will111 »

stx lihtsam kõigest sellest on siiski lihtsalt mitte sinna asutusse minna :D

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Black »

Küllap Ain läheb paneb igasse sellisesse asutusse lisad külge, kui EU nõuab. Vaevalt mõni TÜV-punkt omast algatusest klentidele lisaks väänata soovib.

Ma ei tea, mis seal muidugi nii väga paigaldada on - mul on lauanurgal 3€-ne 5x3x2,5cm klots, mis igast autost mootori veakoodid Android-fööni toob. :) A noh, vaja ju sertifitseeritud olla...

Huvitav muidugi, kas ülevaatusest läbi ei saa, kui seal OBD infot välja lugeda ei õnnestu? Kas ühilduvusprobleem või pesa kaabeldus pekkis (võibolla ka tahtlikult). Mõni muudab meelega enne natuke pinouti ja irvitab, et palju õnne teie kallitele seadmetele! :P

DPF muidugi tsikliülevaatust väga ei puuduta.

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1759
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas simp »

Black kirjutas: 14 Veebr 2020, 23:39

Küllap Ain läheb paneb igasse sellisesse asutusse lisad külge, kui EU nõuab. Vaevalt mõni TÜV-punkt omast algatusest klentidele lisaks väänata soovib.

Ma ei tea, mis seal muidugi nii väga paigaldada on - mul on lauanurgal 3€-ne 5x3x2,5cm klots, mis igast autost mootori veakoodid Android-fööni toob. :) A noh, vaja ju sertifitseeritud olla...

Huvitav muidugi, kas ülevaatusest läbi ei saa, kui seal OBD infot välja lugeda ei õnnestu? Kas ühilduvusprobleem või pesa kaabeldus pekkis (võibolla ka tahtlikult). Mõni muudab meelega enne natuke pinouti ja irvitab, et palju õnne teie kallitele seadmetele! :P

DPF muidugi tsikliülevaatust väga ei puuduta.

Uk's(ka enne brexitit :)) kukud läbi kui OBDII port ei tööta. OBD port on 2001 aastast EU's müüdavatel sõidukitel kohustuslik.

ps: see kohustus tuleb meile pigem kasuks, kui kahjuks. Kujutage ette iga sõidukitootja poolt suletud protokolle ja porte.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1457
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Ain »

Black kirjutas: 14 Veebr 2020, 23:39

Küllap Ain läheb paneb igasse sellisesse asutusse lisad külge, kui EU nõuab. Vaevalt mõni TÜV-punkt omast algatusest klentidele lisaks väänata soovib.

Ma ei tea, mis seal muidugi nii väga paigaldada on - mul on lauanurgal 3€-ne 5x3x2,5cm klots, mis igast autost mootori veakoodid Android-fööni toob. :) A noh, vaja ju sertifitseeritud olla...

DPF muidugi tsikliülevaatust väga ei puuduta.

Ma nagu ei saa Sinust aru... Kindlasti ei nõua minult seda EU vaid klient kellega on leping. Mina teen oma tööd! Suuremates ettevõtetes ei käi kindlasti täna asjad nii, et iga töötaja paigaldab ise seadmeid või programme arvutisse. Neil ei ole selleks õigusi.
Minu mõte oli vaid infot anda mis mei lähiajal ootab..

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Black »

Kuda see IT-mehe juhe nüüd nii lühike on, et EU - klient - sinu IT-ettevõte - sina itimehena seost mitte ära tabada?

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1457
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Ain »

Black kirjutas: 15 Veebr 2020, 10:26

Kuda see IT-mehe juhe nüüd nii lühike on, et EU - klient - sinu IT-ettevõte - sina itimehena seost mitte ära tabada?

Ja selle seosega hakkad edasi mida? :D

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Ain kirjutas: 14 Veebr 2020, 14:35

Käisin täna kliendi TÜV punktis ja aitasin seadistada arvuti külge paar uut vidinat...
Teine ja meile juba huvitavam junn kinnitatakse autole aknale või tsiklile lenksule ja sellega hakatakse mõõtma pidurdusjõudu jms..

Ehk siis ilmselt nii tsiklite kui atv pidurid ikka peaks kõigil korras olema enne kui TÜV tegema minnakse..

Ja piisav pidurdusjõud on siis nagu mis? Märjaga pean tagaratta maast ikka lahti saama? (Värskematel sõitjatel on loomulikult puhas rõõm seal lolli mängida)
Ulmekasulik vidin, igasse punkti üle eesti vaja neid, sest maanteed on täis tsikleid, millel pidurid ei tööta, lõpuks on selle "bardakki" elimeneerimiseks midagi ette võetud.
See hooaeg tuleb vist oma tsiklil ka pidurid korda teha, siiani pidurdasin kandadega.
Selle peatüki väljamõtleja võiks igaksjuhuks ühe omale konstantselt pähe installeerida. Mõne aja möödudes ehk mõistab, et päris parjalt ikka pidurdab seal.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”