Tehnoülevaatus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3188
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 193 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mingi külka emmilisega peab vist ankrut hakkama kasutama kui selle junni lenksule installeerivad.



Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

will111 kirjutas: 14 Veebr 2020, 21:53

stx lihtsam kõigest sellest on siiski lihtsalt mitte sinna asutusse minna :D

Ma teeks veel lihtsamini. Hoian oma auto või tsikli korras ja lähen südame rahuga sinna majja. Siiani olen hakkama saanud ja pole keegi sealt välja ajanud, saan ka edaspidi.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ei pea olema suur viga. Äi saadeti soomes minema punktist, kuna 2. lambda arvas, et bensumootoriga opeli kat hakkab ehk vanaks jääma. Tööd ei mõjuta, tuld ei viska. Sealgi jokk - kõrvalboksis kustutatakse soome euro kursiga viga ja uuesti ülevaatusele. Järgmine kord annan oma obd junni kaasa talle ilmselt. Muidu tossavate diisel saksaautode seisukohalt tore. Lähevad need raiped veel odavamaks.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tort kirjutas: 15 Veebr 2020, 22:22

Ei pea olema suur viga. Äi saadeti soomes minema punktist, kuna 2. lambda arvas, et bensumootoriga opeli kat hakkab ehk vanaks jääma. Tööd ei mõjuta, tuld ei viska. Sealgi jokk - kõrvalboksis kustutatakse soome euro kursiga viga ja uuesti ülevaatusele. Järgmine kord annan oma obd junni kaasa talle ilmselt. Muidu tossavate diisel saksaautode seisukohalt tore. Lähevad need raiped veel odavamaks.

Ma olen üldjuhul ikka ja alati enne ÜV ka hoolduse sättinud või lihtsalt esindusest kontrollist läbi käinud. Sellised vead tehakse seal kohe kohe kindlaks ja vead ka kõrvaldatakse. No 3-5a vana autoga ,mis korrapäraselt hoolduses käib, pole seda just alati järginud. Muideks esindused ja veel paljud töökojad teevad ka ÜV ära,kui see neil seal kuskil kõrval on. Lisaraha pole küsitud ja omal peavalu null.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Laur »

Käisin ka täna motikaga ülevaatusel, sain selle uue pidurijunni ka lenksule. Mina ise seda testpidurtust ei teinud, ülevaataja sõitis paar korda ja lõi käega. Suur V2 vibreerib niipalju, et see jupp kiirust ei tuvastanud.
Veenduti niisama,et pidurid on, signaal on, tuled põlevad, vilguvad ja tehtud ta oli.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans

hmm
Postitusi: 424
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas hmm »

Laur kirjutas: 23 Mär 2020, 18:13

Suur V2 vibreerib niipalju, et see jupp kiirust ei tuvastanud.

Väga vana 2T ühepütane väriseb ju veel rohkem. Siiani on ka veendutud, et hoog väheneb...
Eks ta ebamugav on planeerida pidurdust. Piduritrumlid treipingis korda tehtud, uued klotsikatted, kõik liikuvad osad määritud, tross vahetatud ja reguleeritud, uuemad heeblid jne, aga näe pole ikka hea. Esi ja tagapiduri koostöös saab linnas sõidetud, õnneks on aparaat suht tuim.

5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Kasutaja avatar

shortcut
Postitusi: 123
Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
Tsikkel: HD FXDWG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas shortcut »

Ei suutnud foorumist kaasaegset infot leida, seega tõmban teema uuesti üles.

"DB mõõtmine ja müratase"

Eile (kuigi ei saanud ÜV-d teha) hoiatati mind punktis, et mu ratas lärmab liiga palju ja sellega ma nii ehk naa ülevaatust ei läbi.
Tegemist on siis straight pipe 1340cc HD EVO mootoriga, mis päris ausalt ka teeb üpriski mehist häält. Täpselt sellisena ta US&A-st Eestisse saabus ja ARKis arvele võeti aasta alguses, pole midagi muutnud (ei ole originaal "summuti" all). Tegemist on nõnda vana rattaga (1998), et passis ei ole ühtegi märget lubatud DB või CO numbrite kohta.

Kas keegi teab, kuidas see EU reeglistik on. Kas on mingi underline dB number, mille sisse peab ratas jääma olenemata sellest, kui vana ta on või kas passis on dB number sees või pole?

Kui varmad ülevaatuspunkti inimesed on seda dB-d mõõtma?

Millised on kogemused teistel, kelle straight pipe põrsas garaages?

Varem olen käinud ühelöögiliste endurokatega ilma dB killerita ülevaatustel ja pole köhimist olnud, üpriski vanad põllumajandustehnikad on need olnud.

Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas villy »

Minu pole veel kohanud ühtegi dB mõõtjat. Kui hääl häirib siis otsitakse E märki summutil. Kui pole siis jama. Lihtsalt minu kogemus ja ei pretendeeri tõele.

St proovi oma ratas vaiksemaks teha.

Nt mu ktm690-l ka mitteoriginaal väljalase ja panin sinna tootja poolt kõige vaiksema dB killeri sisse ja tulemus on selline, et leegikas ei lähe enam siniseks, püksid, matkakott ja suunatuli ei sula kuumuse kätte nagu originaaliga aga hääl on samas hea aga talutav.

Kasutaja avatar

shortcut
Postitusi: 123
Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
Tsikkel: HD FXDWG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas shortcut »

Tuhlasin interneti pahupidi ja ainus inimkeeles kirjutad info asub siin:
https://www.mnt.ee/sites/default/files/ ... aasted.pdf

L-kategooria sõidukite seisumüra mõõtmist kirjeldatakse UN/ECE eeskirjas nr. 41.
Seisumüra norm on toodud:

  1. andmesildil, alates 01.01.2004, mõningatel juhtudel varasemalt ja/või
  2. Maanteeameti sõiduki taustakontrollis.

Kui konkreetse sõiduki müranorm puudub, siis mõõtmise läbiviimisel on kasutu, sest mürataseme
vastavuse kohta hinnangu andmiseks puudub alus.

Kui nüüd kuskilt nurgast ei hüppa välja mõni targem inimene, kes midagi muud väidab siis ma lähtun oma talupojaloogikast ja töristan ilma põdemata ÜV punkti.

Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6609
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas yeekim »

shortcut kirjutas: 07 Apr 2020, 11:07

.....

Kui nüüd kuskilt nurgast ei hüppa välja mõni targem inimene, kes midagi muud väidab siis ma lähtun oma talupojaloogikast ja töristan ilma põdemata ÜV punkti.

Lisaks, et enamasti puudub taadeldud mõõtevahend ning samuti ala(väga täpselt paika pandud), kus mõõta!

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3188
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 193 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kuskilt on meelde jäänud et kui normi kuskil kirjas polnud siis 85db miskise 4000rpmi pealt aga see oli juba ammu.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

shortcut
Postitusi: 123
Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
Tsikkel: HD FXDWG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas shortcut »

Spoiler
franz125 kirjutas: 07 Apr 2020, 12:26

Kuskilt on meelde jäänud et kui normi kuskil kirjas polnud siis 85db miskise 4000rpmi pealt aga see oli juba ammu.

Ma ka lõpuks lugesin välja, et kuskil on normiks määratud 80dB. Aga nooh, vana hea EV igal pool erinev info ja lõpuks teevad kõik ikka metsikut läänt. Kui võtad seaduse ette siis viidatakse EU direktiividele, teises kohas on oma seaduste parandused (kuidas midagi ringi sõnastatakse), MNT lehel hoopis teine info. Ei saa aru, kuidas tavaline kodanik peaks ilma juriidilise hariduseta ja tohutu vaba ajata suutma üldse seaduskuulelik olla. Selle asemel, et riigiteatajasse pidevalt seaduste parandusi lisada võiks panna konkreetselt uue sõnastusega seadus (crash)

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas simp »

Spoiler
shortcut kirjutas: 07 Apr 2020, 14:24
franz125 kirjutas: 07 Apr 2020, 12:26

Kuskilt on meelde jäänud et kui normi kuskil kirjas polnud siis 85db miskise 4000rpmi pealt aga see oli juba ammu.

Ma ka lõpuks lugesin välja, et kuskil on normiks määratud 80dB. Aga nooh, vana hea EV igal pool erinev info ja lõpuks teevad kõik ikka metsikut läänt. Kui võtad seaduse ette siis viidatakse EU direktiividele, teises kohas on oma seaduste parandused (kuidas midagi ringi sõnastatakse), MNT lehel hoopis teine info. Ei saa aru, kuidas tavaline kodanik peaks ilma juriidilise hariduseta ja tohutu vaba ajata suutma üldse seaduskuulelik olla. Selle asemel, et riigiteatajasse pidevalt seaduste parandusi lisada võiks panna konkreetselt uue sõnastusega seadus (crash)

otsi üles huvi pakkuv seadus ja vajuta üleval paremal nuppu "leia kehtiv", sealt saad hetkeversiooni.

Kasutaja avatar

shortcut
Postitusi: 123
Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
Tsikkel: HD FXDWG
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas shortcut »

Spoiler
simp kirjutas: 07 Apr 2020, 14:29
shortcut kirjutas: 07 Apr 2020, 14:24
franz125 kirjutas: 07 Apr 2020, 12:26

Kuskilt on meelde jäänud et kui normi kuskil kirjas polnud siis 85db miskise 4000rpmi pealt aga see oli juba ammu.

Ma ka lõpuks lugesin välja, et kuskil on normiks määratud 80dB. Aga nooh, vana hea EV igal pool erinev info ja lõpuks teevad kõik ikka metsikut läänt. Kui võtad seaduse ette siis viidatakse EU direktiividele, teises kohas on oma seaduste parandused (kuidas midagi ringi sõnastatakse), MNT lehel hoopis teine info. Ei saa aru, kuidas tavaline kodanik peaks ilma juriidilise hariduseta ja tohutu vaba ajata suutma üldse seaduskuulelik olla. Selle asemel, et riigiteatajasse pidevalt seaduste parandusi lisada võiks panna konkreetselt uue sõnastusega seadus (crash)

otsi üles huvi pakkuv seadus ja vajuta üleval paremal nuppu "leia kehtiv", sealt saad hetkeversiooni.

Õige seaduse ülesleidmine on juba teine ooper :D


memento13
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Mai 2009, 04:05
Tsikkel: KTM 450 EXC

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas memento13 »

Näiteks Ehitajate tee ülevaatuspunktis mõõdetakse mürataset. Mu Husvarna 701 Supermoto Akrapovic db-killeritega andis 103db ja kukutati läbi. Imelik on see, et mõõdeti õues, kõrval tihe liiklus. Ratta väljalase ka täiesti algupärane, ei ole midagi sealt eemaldanud, täpselt nii nägu uuena ostes sain. Db-killer isegi needitud.

Lisaks ei sobinud, et passis ratas 2-kohaline, aga mul kõik kaassõitja instrumendid eemaldatud ja ilma aukudeta siledam sabaplastik pandud. Lisaks puudus tagumine helkur ja tagumine rehv kulunud. Küsimuse peale, et mis puudused minimaalselt kõrvaldama peaks, et ülevaatuse läbi saaks, vastati, et kõik.

Vaielda ei viitsinud, järgmine kord teen ülevaatuse mujal (olgugi et seal samas oleks korduv tasuta).

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3188
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 193 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kaassõitja agregaadid peavad küljes olema ülevaatusel,db peaks olema sul kirjas raami lipikul ja ka pöörded millega neid mõõta kui ei ole siis võetakse see mingi üldine(vanasti oli see 85 praegu ei tea).

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


tige.tiit
Postitusi: 6
Liitunud: 19 Juun 2018, 19:39

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas tige.tiit »

memento13 kirjutas: 17 Juul 2020, 18:02

Näiteks Ehitajate tee ülevaatuspunktis mõõdetakse mürataset. Mu Husvarna 701 Supermoto Akrapovic db-killeritega andis 103db ja kukutati läbi. Imelik on see, et mõõdeti õues, kõrval tihe liiklus. Ratta väljalase ka täiesti algupärane, ei ole midagi sealt eemaldanud, täpselt nii nägu uuena ostes sain. Db-killer isegi needitud.

Lisaks ei sobinud, et passis ratas 2-kohaline, aga mul kõik kaassõitja instrumendid eemaldatud ja ilma aukudeta siledam sabaplastik pandud. Lisaks puudus tagumine helkur ja tagumine rehv kulunud. Küsimuse peale, et mis puudused minimaalselt kõrvaldama peaks, et ülevaatuse läbi saaks, vastati, et kõik.

Vaielda ei viitsinud, järgmine kord teen ülevaatuse mujal (olgugi et seal samas oleks korduv tasuta).

Huvitav, et Ehitajate teel mul samadele vigadele juhiti tähelepanu (rehvid kulunud, kaassõitja asjad eemaldatud, puudu helkur + paar pisiasja veel) aga kuigi tühjad torud, keegi midagi ei mõõtnud ja läks (napilt) läbi. Oleneb ülevaatajast vist.


memento13
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Mai 2009, 04:05
Tsikkel: KTM 450 EXC

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas memento13 »

franz125 kirjutas: 17 Juul 2020, 19:50

Kaassõitja agregaadid peavad küljes olema ülevaatusel,db peaks olema sul kirjas raami lipikul ja ka pöörded millega neid mõõta kui ei ole siis võetakse see mingi üldine(vanasti oli see 85 praegu ei tea).

Suht ebaloogilised nõuded. Miks rattal peab ülevaatusel midagi küljes olema, mis sõites ei pea küljes olema?

Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 469
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

memento13 kirjutas: 17 Juul 2020, 21:52
franz125 kirjutas: 17 Juul 2020, 19:50

Kaassõitja agregaadid peavad küljes olema ülevaatusel,db peaks olema sul kirjas raami lipikul ja ka pöörded millega neid mõõta kui ei ole siis võetakse see mingi üldine(vanasti oli see 85 praegu ei tea).

Suht ebaloogilised nõuded. Miks rattal peab ülevaatusel midagi küljes olema, mis sõites ei pea küljes olema?

Kas sõiduautoga lähed ka, puuduvate taga- ja kõrvalistujate turvavöödeta, tehnoülevaatusele?

...
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3188
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 193 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Suht ebaloogiline on pigem asjade ära kruvimine mida hetkel vaja pole.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Frosch
Toetajaliige
Postitusi: 83
Liitunud: 08 Veebr 2019, 11:48
Tsikkel: BMW 1200GS Adventure
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Frosch »

Suht ebaloogiline on, et olgugi määrustik-seadustik ja etteantud juhendid kõikidele ÜV punktidele ühesugused siis siin võib 17 lehekülge lugeda postitusi kus iga ÜV punktis käik on isemoodi.

Täna käisin 2015a 1200gs'iga Jüris üv-l. Pidurdus ca 30 km/h, suunatuled, jala-käega pidurituli ja thats it. Ei müra, ei kaug ega lähituld, ei parktuld ega midagi. Alla 2minuti vist läks ehk?

Mini Riga - 160cc Pitrpo - Honda Hornet CB600 F - Yamaha FZ1N - Bmw 1200GS Adventure

Kasutaja avatar

and
Postitusi: 127
Liitunud: 14 Okt 2016, 15:37
Tsikkel: Warrior
Asukoht: Tallinn-Viimsi
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas and »

suht ebaloogiline on, et müra mõõdetakse ja on ok, tuled on ka ok ja rehvid ka ok aga kodus kruvis db-killerid maha ja tuled vahetas tagasi hiina ledide vastu ja rehv kuram sai kohe esimeses kurvis naela sisse. kokkuvõttes, see igaaastane n**s mingi tehnoülevaatusega on täielik bs. keegi ju peale juhi ei vastuta niikuinii.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas will111 »

Frosch kirjutas: 17 Juul 2020, 23:45

Suht ebaloogiline on, et olgugi määrustik-seadustik ja etteantud juhendid kõikidele ÜV punktidele ühesugused siis siin võib 17 lehekülge lugeda postitusi kus iga ÜV punktis käik on isemoodi.

Täna käisin 2015a 1200gs'iga Jüris üv-l. Pidurdus ca 30 km/h, suunatuled, jala-käega pidurituli ja thats it. Ei müra, ei kaug ega lähituld, ei parktuld ega midagi. Alla 2minuti vist läks ehk?

Aga vaat kui hea teenistus...tunnitasu oma tonn euri või rohkem :D


memento13
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Mai 2009, 04:05
Tsikkel: KTM 450 EXC

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas memento13 »

will111 kirjutas: 18 Juul 2020, 01:34
Frosch kirjutas: 17 Juul 2020, 23:45

Suht ebaloogiline on, et olgugi määrustik-seadustik ja etteantud juhendid kõikidele ÜV punktidele ühesugused siis siin võib 17 lehekülge lugeda postitusi kus iga ÜV punktis käik on isemoodi.

Täna käisin 2015a 1200gs'iga Jüris üv-l. Pidurdus ca 30 km/h, suunatuled, jala-käega pidurituli ja thats it. Ei müra, ei kaug ega lähituld, ei parktuld ega midagi. Alla 2minuti vist läks ehk?

Aga vaat kui hea teenistus...tunnitasu oma tonn euri või rohkem :D

Ei ütleks, et see üle liia hea teenistus on. Seal Ehitajate tee omas tegeles mu rattaga ikka hea 15 minutit. Hinnaks 19 euri ja korduvülevaatus tasuta. See teeb tunnihinnaks 76 euri, kui maksud, tehnika, sektretäri ja muude tegelaste palk ka maha võtta, siis ei jää sealt palju järgi.

Ma üliliia ei kobisekski selle antud teeninduspunkti osas, nad ilmselt teevad head tööd ja täidavad seadust. Seadused on lihtsalt inimeste poolt tehtud, kes on suhteliselt elukauged, seda eriti mootorrataste osas.

Kasutaja avatar

Forumist
Postitusi: 136
Liitunud: 16 Apr 2015, 18:28
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Forumist »

Kuidas see müra mõõtmise protsess seal välja nägi? Peale selle, et tänavamüraga koos mõõdeti.

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Krl »

and kirjutas: 18 Juul 2020, 00:39

kokkuvõttes, see igaaastane n**s mingi tehnoülevaatusega on täielik bs. keegi ju peale juhi ei vastuta niikuinii.

Keda teist sa siis mille eest tahaks vastutama panna?
Samamoodi ei vastuta keegi teine selle eest, et kui sulle load väljastatakse, siis sa ei tee liikluses vigu, mis kellegi varale või elule halvasti mõjuvad.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas will111 »

Minu kommentaar käis 2 minutit kestnud üv kohta, ja oli ikka selline naljaga pooleks ka. Lisaks arvasin, et üv maksab 35-40eur. Tegelikult paljudes punktides see vist ongi kallim kui 19e?!
Aga noh olgem ausad, kindlasti mitte rohkem kui naljaga pooleks see väide ei olnud ka sest reaalselt see mootorratta ülevaatus on ikkagi täielik nali, mitte miski mida saaks lugeda kuskilt otsast tööks. Mis tehnika? Siis kui mina veel arvasin, et sellist protseduuri tasub tegemas käia, ei aetud ratast enamasti ruumi sissegi. Ja ei kasutatud mitte ÜHTEGI tehnikat! See, et nüüd mõeldi välja mingisugune utoopiline idiootsus, kinnitati üks jubin kuskile tsikli külge ja punktid sundisid inimesi oma tolmuste platside peal külge maha panema...ma ei nimetaks seda tehnikaks.

Aga selles osas olen nõus, et ega nende idiootsuste eest, mida seal tehakse ei ole kindlasti mitte 100% vastutavad selle viimase astme onklid ehk tegijad. Suures osas ikka mingid muud onklid, kes erinevaid idiootsusi välja mõtlevad. Kuid eks palju on ka tõlgendamise küsimust. Teisest küljest - nagu näha siis fakt on see, et inimeste kogemused erinevate punktidega on siiski väga erinevad. Ja mitte ainult tehtud tööga, vaid ka suhtumise ja suhtlemise koha pealt.

Kasutaja avatar

and
Postitusi: 127
Liitunud: 14 Okt 2016, 15:37
Tsikkel: Warrior
Asukoht: Tallinn-Viimsi
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas and »

mu kommentaar käis selle kohta, et tehnilise ülevaataja vastutus on tegelikult ju null, kuigi väidetakse, et nemad on vastutavad kui keegi politseile liiga valjude summutite vms-ga vahele jääks.
kogu see tehnilise ülevaatuse mull on mõttetu - paljud krutivad omale korra aastas standardjupid selleks puhuks külge ja pärast jälle tagasi. what’s the point?

Krl kirjutas: 18 Juul 2020, 13:48
and kirjutas: 18 Juul 2020, 00:39

kokkuvõttes, see igaaastane n**s mingi tehnoülevaatusega on täielik bs. keegi ju peale juhi ei vastuta niikuinii.

Keda teist sa siis mille eest tahaks vastutama panna?
Samamoodi ei vastuta keegi teine selle eest, et kui sulle load väljastatakse, siis sa ei tee liikluses vigu, mis kellegi varale või elule halvasti mõjuvad.


Overkilla
Postitusi: 237
Liitunud: 17 Mai 2008, 18:10
Tsikkel: BMW F650CS Scarver
Tänanud: 9 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Overkilla »

(w)

memento13 kirjutas: 17 Juul 2020, 18:02

Näiteks Ehitajate tee ülevaatuspunktis mõõdetakse mürataset.
Vaielda ei viitsinud, järgmine kord teen ülevaatuse mujal (olgugi et seal samas oleks korduv tasuta).

Mul samamoodi hakati seal nokkima LED esimese gabariidi tule pärast, kuigi varasemalt Amservis jms korralikes kohtades läbi saanud. Rohkem pole sinna läinud, ka tasuta mitte.

Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1202
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 171 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Turist »

will111 kirjutas: 18 Juul 2020, 13:50

Lisaks arvasin, et üv maksab 35-40eur. Tegelikult paljudes punktides see vist ongi kallim kui 19e?!

Autol jah paljudes kohtades 35-40, mootorrattal mul oli viimati 20 eur, see oli sellises kohas kus sõiduauto ülevaatus maksab 45 eur.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”