Tehnoülevaatus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

franz125
Postitusi: 2576
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 101 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas franz125 » 15 Veebr 2020, 21:12

Mingi külka emmilisega peab vist ankrut hakkama kasutama kui selle junni lenksule installeerivad.



Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5124
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1043 korda
Tänatud: 231 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 15 Veebr 2020, 21:18

will111 kirjutas:
14 Veebr 2020, 21:53

stx lihtsam kõigest sellest on siiski lihtsalt mitte sinna asutusse minna :D

Ma teeks veel lihtsamini. Hoian oma auto või tsikli korras ja lähen südame rahuga sinna majja. Siiani olen hakkama saanud ja pole keegi sealt välja ajanud, saan ka edaspidi.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Tort
Postitusi: 1645
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Tort » 15 Veebr 2020, 22:22

Ei pea olema suur viga. Äi saadeti soomes minema punktist, kuna 2. lambda arvas, et bensumootoriga opeli kat hakkab ehk vanaks jääma. Tööd ei mõjuta, tuld ei viska. Sealgi jokk - kõrvalboksis kustutatakse soome euro kursiga viga ja uuesti ülevaatusele. Järgmine kord annan oma obd junni kaasa talle ilmselt. Muidu tossavate diisel saksaautode seisukohalt tore. Lähevad need raiped veel odavamaks.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5124
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1043 korda
Tänatud: 231 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 16 Veebr 2020, 10:31

Tort kirjutas:
15 Veebr 2020, 22:22

Ei pea olema suur viga. Äi saadeti soomes minema punktist, kuna 2. lambda arvas, et bensumootoriga opeli kat hakkab ehk vanaks jääma. Tööd ei mõjuta, tuld ei viska. Sealgi jokk - kõrvalboksis kustutatakse soome euro kursiga viga ja uuesti ülevaatusele. Järgmine kord annan oma obd junni kaasa talle ilmselt. Muidu tossavate diisel saksaautode seisukohalt tore. Lähevad need raiped veel odavamaks.

Ma olen üldjuhul ikka ja alati enne ÜV ka hoolduse sättinud või lihtsalt esindusest kontrollist läbi käinud. Sellised vead tehakse seal kohe kohe kindlaks ja vead ka kõrvaldatakse. No 3-5a vana autoga ,mis korrapäraselt hoolduses käib, pole seda just alati järginud. Muideks esindused ja veel paljud töökojad teevad ka ÜV ära,kui see neil seal kuskil kõrval on. Lisaraha pole küsitud ja omal peavalu null.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 371
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Laur » 23 Mär 2020, 18:13

Käisin ka täna motikaga ülevaatusel, sain selle uue pidurijunni ka lenksule. Mina ise seda testpidurtust ei teinud, ülevaataja sõitis paar korda ja lõi käega. Suur V2 vibreerib niipalju, et see jupp kiirust ei tuvastanud.
Veenduti niisama,et pidurid on, signaal on, tuled põlevad, vilguvad ja tehtud ta oli.

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans

hmm
Postitusi: 106
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas hmm » 24 Mär 2020, 08:50

Laur kirjutas:
23 Mär 2020, 18:13

Suur V2 vibreerib niipalju, et see jupp kiirust ei tuvastanud.

Väga vana 2T ühepütane väriseb ju veel rohkem. Siiani on ka veendutud, et hoog väheneb...
Eks ta ebamugav on planeerida pidurdust. Piduritrumlid treipingis korda tehtud, uued klotsikatted, kõik liikuvad osad määritud, tross vahetatud ja reguleeritud, uuemad heeblid jne, aga näe pole ikka hea. Esi ja tagapiduri koostöös saab linnas sõidetud, õnneks on aparaat suht tuim.

Kasutaja avatar

shortcut
Postitusi: 115
Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
Tsikkel: HD FXDWG
Asukoht: Rapla
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas shortcut » Täna, 09:39

Ei suutnud foorumist kaasaegset infot leida, seega tõmban teema uuesti üles.

"DB mõõtmine ja müratase"

Eile (kuigi ei saanud ÜV-d teha) hoiatati mind punktis, et mu ratas lärmab liiga palju ja sellega ma nii ehk naa ülevaatust ei läbi.
Tegemist on siis straight pipe 1340cc HD EVO mootoriga, mis päris ausalt ka teeb üpriski mehist häält. Täpselt sellisena ta US&A-st Eestisse saabus ja ARKis arvele võeti aasta alguses, pole midagi muutnud (ei ole originaal "summuti" all). Tegemist on nõnda vana rattaga (1998), et passis ei ole ühtegi märget lubatud DB või CO numbrite kohta.

Kas keegi teab, kuidas see EU reeglistik on. Kas on mingi underline dB number, mille sisse peab ratas jääma olenemata sellest, kui vana ta on või kas passis on dB number sees või pole?

Kui varmad ülevaatuspunkti inimesed on seda dB-d mõõtma?

Millised on kogemused teistel, kelle straight pipe põrsas garaages?

Varem olen käinud ühelöögiliste endurokatega ilma dB killerita ülevaatustel ja pole köhimist olnud, üpriski vanad põllumajandustehnikad on need olnud.

Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 700
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM 690, GSX650F
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas villy » Täna, 10:39

Minu pole veel kohanud ühtegi dB mõõtjat. Kui hääl häirib siis otsitakse E märki summutil. Kui pole siis jama. Lihtsalt minu kogemus ja ei pretendeeri tõele.

St proovi oma ratas vaiksemaks teha.

Nt mu ktm690-l ka mitteoriginaal väljalase ja panin sinna tootja poolt kõige vaiksema dB killeri sisse ja tulemus on selline, et leegikas ei lähe enam siniseks, püksid, matkakott ja suunatuli ei sula kuumuse kätte nagu originaaliga aga hääl on samas hea aga talutav.

Kasutaja avatar

shortcut
Postitusi: 115
Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
Tsikkel: HD FXDWG
Asukoht: Rapla
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas shortcut » Täna, 11:07

Tuhlasin interneti pahupidi ja ainus inimkeeles kirjutad info asub siin:
https://www.mnt.ee/sites/default/files/ ... aasted.pdf

L-kategooria sõidukite seisumüra mõõtmist kirjeldatakse UN/ECE eeskirjas nr. 41.
Seisumüra norm on toodud:

  1. andmesildil, alates 01.01.2004, mõningatel juhtudel varasemalt ja/või
  2. Maanteeameti sõiduki taustakontrollis.

Kui konkreetse sõiduki müranorm puudub, siis mõõtmise läbiviimisel on kasutu, sest mürataseme
vastavuse kohta hinnangu andmiseks puudub alus.

Kui nüüd kuskilt nurgast ei hüppa välja mõni targem inimene, kes midagi muud väidab siis ma lähtun oma talupojaloogikast ja töristan ilma põdemata ÜV punkti.

Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG

Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5298
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 240 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas yeekim » 54 minutit tagasi

shortcut kirjutas:
Täna, 11:07

.....

Kui nüüd kuskilt nurgast ei hüppa välja mõni targem inimene, kes midagi muud väidab siis ma lähtun oma talupojaloogikast ja töristan ilma põdemata ÜV punkti.

Lisaks, et enamasti puudub taadeldud mõõtevahend ning samuti ala(väga täpselt paika pandud), kus mõõta!

edu

Teen saiast sitta!

franz125
Postitusi: 2576
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 101 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas franz125 » 50 minutit tagasi

Kuskilt on meelde jäänud et kui normi kuskil kirjas polnud siis 85db miskise 4000rpmi pealt aga see oli juba ammu.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”