Mure CBR600f3-ga 1996 a.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 93
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 10:41
- Tsikkel: BMW S1000RR 2012
- Asukoht: lääne-virumaa
Mure CBR600f3-ga 1996 a.
Mure siis järgmine, 6nda käiguga sõites hakkab jõnksutama, nagu ei saa kätte või midagi, 6-nda käiguga on seda kõige paremini tunda, aga teeb nii ka teiste käikudega, ühtlaselt gaasi hoides kuskil 120-ga jõnksutab, ja kui sealt 6-nda käiguga edasi kiirendad, siis jätab ka vahepeal vahele. Milles viga võib olla
Riga (?)--Honda Monkey (?)--Baotian (04)--Aprilia SR50 Ditech (03)--Aprilia RS125 (01)--Honda CBR600F3 (96) --Suzuki GSX-R1000 (k3-k4) --BMW S1000RR 2012
Asi on arvatavasti kätte saamises. Mul kunagi suzuki gsx 750 ef iga oli sama jama. Umbes 100- 120 ühtlaselt sõites oli vahepeal selline tunne nagu keegi hoiaks vahepeal tagant kinni ja siis laseks lahti.
Eriti hull oli siis, kui tugev tuul külje pealt puhus vms.
Asi sai lahendatud sellega, et keerasin karpa tüüse lahti poole.
Nimelt neid tüüse, mis asuvad karpa ülemises osas kohe silindri taga. Nendele tüüsidele olid aga tehase poolt punnid peale pandud, need sai välja puuritud ja keerasin mingi poolteist tiiru lahti.
Ei ole aga täpselt kursis mis süsteem sellel cbr 600 on.
Samas võib ju suuremad düüsid sisse panna. Asi on lihtsalt selles, et vanemad masinad mis on juba kõvasti sõitnud tahavad rohkem kätte saada.
Võib-olla on midagi umbes vms.
Eriti hull oli siis, kui tugev tuul külje pealt puhus vms.
Asi sai lahendatud sellega, et keerasin karpa tüüse lahti poole.
Nimelt neid tüüse, mis asuvad karpa ülemises osas kohe silindri taga. Nendele tüüsidele olid aga tehase poolt punnid peale pandud, need sai välja puuritud ja keerasin mingi poolteist tiiru lahti.
Ei ole aga täpselt kursis mis süsteem sellel cbr 600 on.
Samas võib ju suuremad düüsid sisse panna. Asi on lihtsalt selles, et vanemad masinad mis on juba kõvasti sõitnud tahavad rohkem kätte saada.
Võib-olla on midagi umbes vms.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ma vaataks siiski eelkõige elektrisüsteemi üle. Kas näiteks ei löö küünlad üle (pimedas garaažis vaata)? Mingi karpa puurimine etc on selline mittetagasipööratav tegevus, millega asja TÕELISELT tundmata parem mitte tegeleda. Õigesti reguleeritud karpade reguleering ei lähe ise järsult paigast. Ja mis puudutab vanemaid tsikleid ja nende soovi "rohkem kätte" saada, siis... nt Jawal (66. aasta masin) kulusid düüsid ammu enne. Ilmne karjuv kap-remondivajadus tekib ammu enne kütusekulu drastilist tõusu. Ja kui ei saagi piisavalt kätte, ei teki ka siis ilmselt vahelejättu vaid võimsus lihtsalt pole enam see mis enne. Oskamatu ja käsikaudu karpade "timmimine" annab 99% sitema tulemuse kui oli enne. NB! Karpa puhastamist, hermetiseerimist ja ka sünkroniseerimist ei loe ma ülalnimetatud timmimiseks - viimase all mõtlen just düüside näppimist ja muudmoodi tööparameetrite muutmist.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
kõik võib olla, karpad/filter sitased, küünlad kulunud, küünlajuhtmed ei isoleeri enam korralikult jne. Alusta küünalde ülevaatamisega.
millest westel räägib need on Pilot Screws ja neil on mõju ainult kuni 4000-5000 tuurini. Ainult USA turu mudelitel olid need punnidega kinni pandud.
millest westel räägib need on Pilot Screws ja neil on mõju ainult kuni 4000-5000 tuurini. Ainult USA turu mudelitel olid need punnidega kinni pandud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.