Cz probleem õliga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Cman

Cz probleem õliga

Lugemata postitus Postitas Cman »

Muretsesin endale cz(125) aga kui hakkasin huvipärast, peale mõningast sõitmist üle vaatama kuda õli normiga lood on, selgus, et õli on üle normi ja ei meenuta enam eriti õli, tunduvalt vedelam, mis võib olla viga. :?:


Kasutaja avatar

tont
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Apr 2004, 12:41

Lugemata postitus Postitas tont »

no lase see solk siis välja ja pane uuem/korralikum asemele.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere. Kui su pill on krossikas, siis tõenäoliselt peale poris müttamist pesti seda survepesuriga. Kindlasti on karterile tehtud tuulutus. kui see on vigane, siis võis sealt tasapisi (iga pesuga veidi) vett õlile lisanduda. Kontrolli tuulutus korki (voolik?). Vaheta kindlasti õli. Ja kuule, ära siis kohe nii väga kihuta ka.

Teema algataja
Motoman

Lugemata postitus Postitas Motoman »

On olemas ka loputusõli!
OSTA
Lase sellega läbi ning pane uus sisse!

Ma arvan et see vedelus oli tingitud surevepesuriga pesemisest"!

Sest paljud on kannatunud selllega

Ints
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mär 2004, 21:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ints »

No 2 t vaevalt karterituulutus on. Ma arvan, et jutt käib käigukastiõlist, kui sinna vett on läinud, siis sellest saab ju aru, vesi ja õli nagu ei segune. Ei tunne Cz-ti aga mina laseksin õli välja ja paneksin uue asemele ja vaataksin, kas veel sama jama juhtub.
take the corner, join the crash

Teema algataja
Prez

Lugemata postitus Postitas Prez »

Käigukasti õli ongi selline heledam, lase välja ja pane oma õli asemele ja kindlam tunne

Teema algataja
voshod175

Lugemata postitus Postitas voshod175 »

Osta uus õli :idea:

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Ma ütlen ka seda, et kui sul käigukastis õli ja vesi segunevad siis kaob kohe määrivus ära.Siis ma arvan, et ka käigukast jookseb vaikselt kokku.Nii ma soovitaksin sul sinna ka uus õli sisse panna, loomulikult uus spetsõli(krossimootorratastel on see eriti tähtis.)Mine siis poodi ja osta spetsiaalset õli oma sõiduvahendi jaoks.

Teema algataja
Cman

Lugemata postitus Postitas Cman »

Jama kui palju. Kui õli vahetada, siis all on kaks punni, kust õli välja lasta, ok saad õli siis kuidagi välja, aga kui hakkad uut sisse panema, siis ju selline probleem, kuda selle õli sinna käigukasti poole saab. paned normi sisse ja korra tuksuma mootori ja vaatad, et jälle vaja õli panna, aga loogiliselt on ju ka muu võimalus, et ei peaks nii tsuksima või äkki peabki.

Teema algataja
M4rt

Lugemata postitus Postitas M4rt »

mhh? alt õli välja, ja ülevalt sisse, kui raske see olla saab?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”