krossika bensiini kulu.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
mikk46
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Juun 2004, 20:37
Asukoht: võrumaa

krossika bensiini kulu.

Lugemata postitus Postitas mikk46 »

kas erinevatel krossikatel on ka erinev bensiini kulu we. kui on siis millised võtavad vähem ja millised rohkem bensiini.



R1s7o
Postitusi: 421
Liitunud: 26 Apr 2004, 15:55
Asukoht: Võru/X8r-X

Lugemata postitus Postitas R1s7o »

Muidugi on erinevatel krossikatel erinev kütusekulu, näiteks 500ccm krossikal on tunduvalt suurem kütusekulu kui 50ccm krossikal :) Muidugi oleneb see veel paljudest asjadest nagu sõidustiil jne...

Teema algataja
mikk46
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Juun 2004, 20:37
Asukoht: võrumaa

Lugemata postitus Postitas mikk46 »

no näiteks 125-sel krossikal. kas näiteks ktm võtab rohkem kui kawasaki või yamaha.
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

mikk46 kirjutas:
no näiteks 125-sel krossikal. kas näiteks ktm võtab rohkem kui kawasaki või yamaha.
Ei, kõik võtavad stockis samapalju bensiini + lisa veel KORRALIK kahetaktse õli mis maksab vähemalt ca 300eek liiter. Ja seda õli kulub ka metsikult. Kui mootor on veel modifitseeritud kulub veelgi enam bensiini. Kui tahad ökonoomsemat masinat osta CZ. Bensiini võtab vähem, liigub si##emini, kulub rohkem kui kõvemad margid aga varuosad odavamad.

Tehnikamaailm 4/2002
Ökonoomsusega on krossis kummalised lood - kõige vähenõudlikumaks osutuvad suurimad "nelarid", janusemad on seevastu 125ccm rattad, mil rajal pidevalt n-ö kõri lahti.

Prez

Lugemata postitus Postitas Prez »

CZ neelab mis jube, endal vähemalt. Võib olla on asi selles, et mõnes kohas on midagi katki kuid 5 liitrit sõidab ühe tunniga ilusti puhtaks, isegi kui ei kiirenda ja vaikselt metsa vahel kulged.
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

Prez kirjutas:
CZ neelab mis jube, endal vähemalt. Võib olla on asi selles, et mõnes kohas on midagi katki kuid 5 liitrit sõidab ühe tunniga ilusti puhtaks, isegi kui ei kiirenda ja vaikselt metsa vahel kulged.
ilma kiirendamata vaikselt kulgedes on see nuber küll natuke liiga suur Zeti jaoks. äkki on mootor juba niivõrd kohviks sõidetud? kindel on aga see kui panna uus CZ 125 (ca 10kilo) ja uus Yamaha YZ125 rajale sama bensiinikogusega sõidab Zett tunduvalt kauem.
Kasutaja avatar

b3ar
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Nov 2003, 14:15
Asukoht: Viimsi | Aprilia Tuareg Rally 125

Lugemata postitus Postitas b3ar »

kle 5 l tunnis ja cz , siis on aint kaks võimalust et kas sul on cz 500 ccm ine või voolab sul pool karpast mööda . :)

carlsson

Lugemata postitus Postitas carlsson »

Tim kirjutas:
mikk46 kirjutas:

Tehnikamaailm 4/2002
Ökonoomsusega on krossis kummalised lood - kõige vähenõudlikumaks osutuvad suurimad "nelarid", janusemad on seevastu 125ccm rattad, mil rajal pidevalt n-ö kõri lahti.
Oot, oot milline tehnika maailm see täpselt on? Paistab, et endal pole seda ja netist ka ei leidnud seda lõiku krossika kohta, on seal mingi pikem jutt krossikatest ? Kui on siis ega sul pole võimalik seda skännida kuidagi ?
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

Oot, oot milline tehnika maailm see täpselt on? Paistab, et endal pole seda ja netist ka ei leidnud seda lõiku krossika kohta, on seal mingi pikem jutt krossikatest ? Kui on siis ega sul pole võimalik seda skännida kuidagi ?
Tehnikamaailma 4 osa aastal 2002. Juttu ja pilte on 3 leheküljel. Juttu sellest ca 1,5 lehekülge. Kohe kui skännimisvõimalus tuleb, lasen üles.

carlsson

Lugemata postitus Postitas carlsson »

Tim kirjutas:
Oot, oot milline tehnika maailm see täpselt on? Paistab, et endal pole seda ja netist ka ei leidnud seda lõiku krossika kohta, on seal mingi pikem jutt krossikatest ? Kui on siis ega sul pole võimalik seda skännida kuidagi ?
Tehnikamaailma 4 osa aastal 2002. Juttu ja pilte on 3 leheküljel. Juttu sellest ca 1,5 lehekülge. Kohe kui skännimisvõimalus tuleb, lasen üles.
Jään ootama.

Ette tänades.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 894
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Yamaha wr250f (4 taktiline siis) paak on 8 l, tühjenes see täpselt 127 km pärast. Sõidustiil oli selline: maanteel ühtlane kiirus 90 -100 km/h - metsas paarutamist 50/50. Kaua selleks aega läks ei oska öelda :)
Rennes aka Pröksuga Mülka

KX

Lugemata postitus Postitas KX »

Enda masinal läheb ka kuskil 5L tunnis, Tegu siis krossitsikliga KAWASAKI kx 125. Saaks ka tunniga paagi tühjaks ( 8,5L ) kui vaja. Aga see kütusekulu oleneb tõesti sõidustiilist, mõni sõidab suurema käiguga pöörded madalamal, mõni sõidab väiksema käiguga. Oleneb ka pinnasest kus sõoidad, paksu liiva sees läheb paak kiiremini kuivale kui kõvema pinnase peal.

stumpa

Lugemata postitus Postitas stumpa »

b3ar kirjutas:
kle 5 l tunnis ja cz , siis on aint kaks võimalust et kas sul on cz 500 ccm ine või voolab sul pool karpast mööda . :)
sorry, et vana teemat soendan, kuid 5 l cz võrrile tunnis on väga tagasihoidlik, peenega laskmise kulu. 20 a tagasi, kui nende riistapuudega võidu sõideti, oli tavaline, et talvistel sõitudel (45 min + 2 ringi) mehed katkestasid kütuse lõppemise tõttu. (võrri paak vist 8l).
ja 125 võtab oluliselt rohkem benssu, kui 250 ja 380.
mälu võib küll petta, kuid võrril käib karbussi ca 155 - 165 düüs, mida veel mõnikord tuli üle ajada, 250 - le läks düüs 138 - 142.
võrr käib ka oluliselt suurema pöördega, hoiad rohkem lahti jne.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Kas kodanikud kes pole kindlad oma teadmistes skipiks vahepeal või avaldaks arvamust stiilis : ma mõtlen et äkki on nii aga pole kindel.

Pean silmas kodanik Tim näiteks. Alles oli õliteema ja sa räägid 300 eek liiter õlidest siin. On suur vahe kas 150-200-250 või 300. Võib olla sinu jaoks pole aga on viisakas see vaesemate foorumikaaslaste suhtes oma teada jätta.

Ja stumpa kah. See et sinul võrr rohkem võtab kui 250 on su isiklik probleem :)

Sellisel tagaõue harrastajal võtab 250 vähem kui rajal sõita, sest võrreldes võrriga käib ta tühikäigul enamasti.
Kui on aga mingi auk-lahti endurorajad või kõva mees siis 250 võtab rohkem.

Aga aru ma ei sa mis probleem see üldse on ?

Krossika ülapidamise jms selle teemaga seonduva juures on see küll kõige väiksem raha.
Kasutaja avatar

Andres
Postitusi: 144
Liitunud: 17 Aug 2004, 15:31
Tsikkel: kxf
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Andres »

Ma olen suutnud võrriga 20min. paagitäie maha sõita, krossirajal kiigeni sita sees, pöörded põhjas. Normaalsel rajal sain mingi 40-45 min. sõita, tõsi karpa oli ka natsa paigast ära, aga nagu racerx ütles, mis vahet seal on, kütusekulu on küll kõige väiksem asi mille pärast pead valutada.
Kasutaja avatar

Andres
Postitusi: 144
Liitunud: 17 Aug 2004, 15:31
Tsikkel: kxf
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Andres »

Minul on ka Tehnikamaailmad olemas alates 2000a., sama asi autolehega. Skänner seisab laua peal, kui kellegil midagi vaja visake ES ja saadan.

gixxser

Lugemata postitus Postitas gixxser »

mul cz 250(krossi) võttis ikka nii ligikaudu 25 l /100 :lol: :bsmile:
muidugi punn oli põhjas ka pidevalt

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Kuidas keerad, nõnda võtab. Esipidur peal ja gaas põhjas võib CZ 125 võtta vabalt üle 20l tunnis ja hea (loe: halva) õnne korral ka kolvi.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Vabandust aga miks see üldse oluline on, palju ta seda bensiini võtab? Kas 5 või 25/100km ei muuda ju midagi, tegu on ju spordi- või lõbusõidukiga, mitte transpordivahendiga.

KX

Lugemata postitus Postitas KX »

On ikka oluline! Bensiin on väga kalliks läind ja mida kallim on bensiin seda kallim on ka motokrossi harrastamine mis peletab harrastajad tihti selle ala juurest kuna asi läheb nii kalliks. peaaegu 100eek läheb pensiini peale ühe korraliku trenni jaoks minul mis on minuarust suht kallis+siis veel muidugi muud kulud(õlid jne). Aga noh kellel rahakott paks on selle jaoks pole tõest vahet.
Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas WsaN »

Aga põhiline on see, et erinevat marki krossikad tarbivad bensiini ka erinevalt!
Kasutaja avatar

morris
Postitusi: 272
Liitunud: 03 Nov 2003, 13:22
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas morris »

KX

Kui sinu jaoks tundub motokross kallis spordiala harrastamiseks ... siis palun ... on ju olemas male .. ja kabe. Märgatavalt odavamad on. Või noki niisama kodus nina.


OT!!!
Lenksuga kartauto
Nutcase .. Cracked Craniums MC

KX

Lugemata postitus Postitas KX »

On küll kallis, aga olen ma öelnud et ma sellepärast selle alaga ei tegele enam? Minu pangaarvele näiteks ei laeku raha et uus ratas osta.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”