Scottoiler ketiõlitaja

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8072
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz » 03 Apr 2006, 16:52

nüüd on igatahes selline lugu, et pole väga suurt mõtet enam saksast tellida. Motomarket langetas üsna kõvasti hinda, 1999eek tükk, igasuguse tellimisjama asemel lähed lihtsalt ostad sealt :)

mina täiendasin enda õlitajat kahe asjaga:
http://www.scottoiler.com/lubetube.asp - õlivorst, lubab scottoileri enda paaki pikali hoida, kui ei ole ruumi seda kuskile püsti panna, see on esiteks.
teiseks, nüüd peab õli juurde kallama umbes iga 4000-5000km tagant, senise 800km asemel.

teine asi:
http://www.scottoiler.com/sol_dual-injector.asp
mul on kett nii lai, et ühte äärt õlitades ei jõua teisele poole piisavalt õli. natuke imbub küll, kuid selgelt on näha, et üks pool on märjem. natuke vaja asja sättida veel, et need torud kahelt poolt paika saada, see pole enam nii lihtne. motomarketi onud lubasid selle mul paika ajada, ise ei jaksa maadelda enam


Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 176
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Jaffimees » 14 Apr 2006, 22:03

Kas keegi huviline on kokku pannud sellise asja:
http://www.mccoi.de/

Tundub olema päris hea süsteem.
Jarko
Jawa 350

veix

Lugemata postitus Postitas veix » 16 Apr 2006, 22:22

selline loll küsimus: kas pealetuleva õli kogus sõltub ka mootori pööretest või on kogu aeg sama intensiivsusega? lihtsalt selle pärast küsin, et tühikäigul tuleb see soovitatud 1..2 tilka minutis peaaegu max asendis.
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 349
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Tiskre/Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Tihver » 16 Apr 2006, 22:29

Tühi käigul ja normaalsete pööretega sõites peaks ühe ja sama palju tulema. Kui gaas põhja keerata peaks vaakum kaduma ja sel hetkel ei ole ka õlitust.

Martti
BMW R1200GS

Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud...
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8072
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz » 19 Apr 2006, 16:38

veix kirjutas:selline loll küsimus: kas pealetuleva õli kogus sõltub ka mootori pööretest või on kogu aeg sama intensiivsusega? lihtsalt selle pärast küsin, et tühikäigul tuleb see soovitatud 1..2 tilka minutis peaaegu max asendis.
see on normaalne tegelt. mul sama lugu. samas sõbral jälle väiksema asendiga. see vaakum vist ei ole kõikidel ratastel üks-ühele, sellepärast ka kruttimise võimalus scottoileril.

p.s.
ärge te vähemalt gixxefile üritage dual injectorit peale kruttida. kõigepealt kruttis seda ramo. läks paigast ära. siis mina ise - ikka läks paigast ära. siis motomarketi teenindus - ikka vajus viltu. võtsin kätte drelli, puurisin, tegin kinnitusi juurde, siis hakkas kett vastu käima - oli natuke jamasti. ühesõnaga, megalt mässamist sellega, et seda vähemalt minu rattale paika saada. põhjuseks s**t kiigeasend. et siis ei soovita :)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

afs
Postitusi: 35
Liitunud: 04 Juul 2005, 10:56
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas afs » 21 Apr 2006, 20:34

Tere!

Kui keegi tahab panna Suzuki GSX600F -le Scottoilerit peale, siis mina tegin enda oileri paigaldusest väikse pdf faili piltidega. Fail asub aadressil http://www.zone.ee/afs1/oileri%20paigaldus.pdf .
Suzuki GSX 600 F
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 176
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Jaffimees » 26 Nov 2006, 12:39

Talv on tulemas ja kui kellelgi aega kipub üle jääma siis:
http://www.mccoi.de/
ketiõlitaja kokkupanek on mõnus ja kasulik ajaviide.
Tellisin ise selle vidina kevadel, läbisõit ketiõlitajaga on ca 17000, ketti määrib hästi, sõltuvalt läbisõidust annab automaatselt õli tagumisele ketirattale ja see omakorda valgub tsentrifugaaljõuga ketile.
Lisana saab veel kaasa vihmaanduri (pole veel külge pannud aga talvel panen kindlasti) mis siis vihmasaju korral hakkab rohkem õli pumpama, kuna vihmavesi kuivatab väga hästi keti õlist puhtaks.
Enda rattale sain impulsi võtta otse käigukasti väjundanduri pealt, natuke oli vaja softi muuta aga vastavad programmid on täiesti saadaval samas Mccoi foorumis, sellisel juhul polnud lisa kiirusandurit vaja instaleerida.
Õli hulka saab sujuvalt muuta, mootoriõli mahapesemine tagarattalt on suhteliselt lihtne.
Kui keegi soovib ka sellise vidina kokku panna ja vajab abi või on küsimusi siis aitan meeleldi.
Jarko
Jawa 350
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1192
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja » 12 Apr 2010, 14:03

Vaatan siin mitu aastat vaikus olnud ärataks ellu teemat natukene. On keegi omale veel vahepeal selle paigaldanud ja oskab oma kommentaare jagada ?
Ega keegi seda uuendatud ja täiendatud vSystem mudelit pole kasutanud: http://www.scottoiler.com/pc/Kits/Scott ... ystem.html
Kas see õli peale tilkumine sõltub palju temperatuurist, et kui hommikul on jahedam ja päeval soojem, siis vaja seda doseerimist kruttida kogu aeg kuna õli läheb vedelamaks ja siis jookseb liiga palju peale ja kui läheb paksemaks siis vaja jälle "kraani" rohkem lahti keerata et ikka tuleks midagi peale ka ketile ? St. kas vaja seda kogu aeg timmida kui suuremad temperatuuri kõikumised ? Vihmaga on selge et vaja rohkem õli peale kui kuiva ilmaga. Inimloom on oma olemuselt laisk ja mitte ma ei viitsi kogu aeg nende spraydega mässata keti määrimisel nii hakkasingi uurima uuesti Scottoilerit, mis peaks elu oluliselt mugavamaks tegema. Sellel nn. täiustatud eSystemil peals olema doseerimine veidi paremaks ja ühtlasemaks tehtud võrreldes eelmiste mudelitega. Andke tulla, kellel kokkupuuteid sellega. Olen meie motopoed ka läbi tuulanud ja vaatan et keegi enam ei tegele selle müümisega, ka motomarket mitte. huvitav kas tõesti siis mõtetu vidin mille ostab ainult üks inimene viie aasta jooksul, et meie lettidelt kadunud või on hind see mis ostma ei meelita seda või....?
Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8072
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas Piipz » 12 Apr 2010, 14:31

see mcoi leht on üleni saksakeelne, või ma olen lithsalt nii loll, et ei leia tõlkega varianti üles.
tundub huvitavam ja kohati isegi soodsam, kui scottoileri uus süsteem.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1192
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja » 12 Apr 2010, 15:07

Ma võin sulle tõlkida(kogu saiti vast ei viitsi tõlkida (togi) ).
Standard System kõige odavam 115 EUR. Scottoileri vSystemi saab ebay.co.uk-st alates 60 naela ehk siis suts odavam ikka.
Seal McCoi lehel ostad nagu lego jupid ja siis paned ise kokku oma õlitaja või ostad komplektina. Tundub kuidagi selline põlve otsas kokku pandud kraam millegipärast.
Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1192
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja » 13 Apr 2010, 09:32

Piipz kirjutas:see mcoi leht on üleni saksakeelne, või ma olen lithsalt nii loll, et ei leia tõlkega varianti üles.
tundub huvitavam ja kohati isegi soodsam, kui scottoileri uus süsteem.
Kas pidasid võrdlusena Scottoileri elektroonilis õlitajat silmas: http://www.scottoiler.com/esystem.asp ?
Sakslastel miski McCoi sarnane asi veel olemas: http://onlineshop.cls200.de/index.php?c ... oeler.html aga see juba kallim ja jääb uue scottoileriga samase klassi. Scottu elektrooniline on plug and play, pole vaja joota ja mässata hirmsalt juhtmetega jne. Hind ka 3100,- ebays ja louisis 4000,- päris kallis ikka aga tundub ikkagi asjalik ja veel mugavam olema kui eelkäijad. Kuigi Scotti see display mis lenksule käib ja sinna ka jääb on pikanäpumeestele üks ahvatlev vidin mida hea küljest ära murda ja minema viia mis siis et sellega teha pole midagi ja siis pole selle oileriga enam midagi teha.
Yaaa-maaa-haaa......

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas Ercki » 13 Apr 2010, 09:59

Scotoileril on ju miskine vaakumilt töötav versioon kah see hea ja lihtne.
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1192
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja » 13 Apr 2010, 10:18

Lollikindlam kindlasti kuna puudub elektroonika mis saaks peeti minna küll aga on ta temperatuurist sõltuv nii palju kui ma igalt poolt lugenud olen. Meie kliimas päris oluline kuna meil temperatuurid kõiguvad kohati ikka väga palju, eriti kevadel ja sügisel. Õli viskoossus muutub ja sellega seoses on vaja hakata seda doseerimist kruttima kogu aeg, see vist muutub tüütuks lõpuks kuigi omal kogemused puuduvad ja ei kujuta ette kui palju seda reaalselt vaja kruttida on.
Yaaa-maaa-haaa......

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas Ercki » 13 Apr 2010, 10:40

Tuttaval oli ja ei ütleks, et peab kruvima, seal on võimalik valida kuldne kesktee ja kui kasutada seda orig. õli mis on suht vedel siis pole probleemi.
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1192
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja » 13 Apr 2010, 10:52

Kas see tuttav ka siin kasutaja ?
Yaaa-maaa-haaa......

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas Ercki » 13 Apr 2010, 10:58

Jah Riksx on kasutajanimi.
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1192
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja » 01 Nov 2011, 17:11

Nonii, soojendaks nüüd vana teemat ajaviiteks. Kuna TDM sai mul uue ketijooksu sügisese hoolduse raames, siis kargas jälle pähe Scottoiler ja nimelt selle kaasaegseim mudel E-System ---> http://motopost.ee/detailid.php?2704 kas kellelgi on ka selle E-systemiga kokkupuuteid ja kogemusi ? Hind võrreldes V-systemiga on korda kaks aga asi sedavõrd palju mugavam ja kaasaegsem, kas oleks mõistlik investeering ?
Yaaa-maaa-haaa......

joel
Postitusi: 1435
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas joel » 01 Nov 2011, 21:46

Scottoileri E-system on kindlasti hea asi, ei kahtlegi selles (kuigi kogemus puudub). Võid vaadata ka pro-oilerit, mis veidi odavam http://www.pro-oiler.nl/store/index.php ... -kits.html. Ise kasutan juba teisel tsiklil ise tehtud analoogse põhimõttega õlitajat ja ilma ei kujutaks elu enam ettegi. Eelmisel tsiklil oli müügi hetkel minu käes kett sõitnud 45 Mm, lisaks veel enne ja pärast mind teadmata hulga kilomeetreid. Ainsaks puuduseks, et keti ümbruse pillub õliseks. Kui tsiklit sõitmiseks, mitte imetlemiseks kasutada, pole sellest probleemi.
Joel
Kasutaja avatar

lowrider12
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Sept 2011, 16:58
Tsikkel: KawaER6F-11
Asukoht: Pärnu

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas lowrider12 » 01 Nov 2011, 22:34

mu eelmisel Banditil oli see vaakumiga Scottoiler õlitaja peal. Väga bro asi oli, mingi 1000..1200 km sõitis ilma mureta, siis sai juurde valatud nende enda originaalõli ja jälle kütsin edasi. Kuhugi mingit õli ka ei loopinud, kui maximumi peale polnud keeratud. See elektoonikga värk muidugi peenem ja edevama välimusega, aga ma ei usu, et eriti paremat tööd teeb või see v-system kehvem on. plaan uuele rattale sama asi peale muretseda...

Hardrocker
Postitusi: 918
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z1000 '14
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 4 korda

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas Hardrocker » 01 Nov 2011, 23:01

Ei ole küll Scottoiler,aga mul kasutatuna kasutult selline vigur seismas:

http://www.cls200.de/front_content.php? ... 1&client=1

Oli peal Yamu xjr-il(kui see mingit tähtsust omab)ja peaks olema toimiv värk ja kui õieti aru saan,siis vast vaid üks jupike voolikut puudu.
Kui huvi,siis täpsemat infot saab PS-is,või numbril 52 65 767
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1005
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Yamaha TDM 850 3VD
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas margus014 » 01 Nov 2011, 23:30

Hardrocker kirjutas:Ei ole küll Scottoiler,aga mul kasutatuna kasutult selline vigur seismas:

http://www.cls200.de/front_content.php? ... 1&client=1

Oli peal Yamu xjr-il(kui see mingit tähtsust omab)ja peaks olema toimiv värk ja kui õieti aru saan,siis vast vaid üks jupike voolikut puudu.
Kui huvi,siis täpsemat infot saab PS-is,või numbril 52 65 767
Ostetud :ner:
Voshod-> Jawa 360-> Iž krosser-> Apollo 250-> Cagiva Canyon 600-> Yamaha TDM 850 3VD ja Polaris SZR 660
Pilt
Kasutaja avatar

harrys
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Juul 2010, 16:31
Tsikkel: ZR-7
Asukoht: Pärnumaa
Kontakt:

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas harrys » 24 Juul 2012, 20:56

Vaatan, et motopost.ee-s see vidin umbes-täpselt 129.90 EUR.
Mõtlen, et aretaks ise midagi. Pidurivedeliku anum ntx, jupp peenemat voolikut, kinnituseks peotäis kaablisidemeid ja et niisama ei tilguks, siis ebayst 12v õlile sobiv "solenoid valve" kah vahele, oli alla 12 euri- tagatuledega läheks ühendusse- kui tuled põlevad (seega sõidan, niisama ööseks põlema ei jäta ju) siis ka õli tilgub. Kogu nali peaks siis mingi 20..30 kokku minema, just tänu klapile, mis pool hinnast.

Tegelt tekkis küsimus, et mis õli peaks kasutama? Netist leidsin, et panevad tavalist mootoriõli, see selline hea ja vedel ja mida veel aga kas ikka sobib? Automaatseks õlituseks siis. Niisama peale tankimist käsitsi määrides vast jah ei istu kuna vedel ja lendab paari kilomeetri jooksul juba minema..

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas harimal » 24 Juul 2012, 23:48

Motodepoos on Scottoiler õli täiesti olemas. Hinda ei mäleta, aga ju oli ta nii odav, et ise seda ostes valu ei tundnud.
Margiõli alternatiivina pannakse käigukastiõli, nt EP80/90.

Edit: kui juba asjast rääkida, siis Scottoileril oli originaalis õli pealekandmiseks 2 lahendust - ühe toruga variant, mis käis vastu tagumist hammakat, kust õli tsentrifugaaljõul vastu ketti valgus ning kahe toruga variant, mis oli keti lülidele suunatud. Viimane oli krooniajal kuskil poes 460 EEK. Sama edukalt saab osta suvalisest pneumaatikapoest y-kujuline torujaoturi ning peenikest plasttoru, mida välgumihkli leegi abil sobivasse vormi painutada. Kui tundub ulmekeeruline, siis võin homme enda lahendusest pildid teha ning üles panna.
Viimati muutis harimal, 31 Juul 2012, 15:24, muudetud 1 kord kokku.
CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5842
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 757 korda
Tänatud: 628 korda
Kontakt:

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 25 Juul 2012, 22:59

harrys kirjutas:Mõtlen, et aretaks ise midagi. Pidurivedeliku anum ntx, jupp peenemat voolikut, kinnituseks peotäis kaablisidemeid ja et niisama ei tilguks, siis ebayst 12v õlile sobiv "solenoid valve" kah vahele, oli alla 12 euri- tagatuledega läheks ühendusse- kui tuled põlevad (seega sõidan, niisama ööseks põlema ei jäta ju) siis ka õli tilgub. Kogu nali peaks siis mingi 20..30 kokku minema, just tänu klapile, mis pool hinnast.
Endal oli täpselt sama plaan talvel, et käelisi tegvusi harrastada ja saada tulemuseks ka midagi kasulikku. 12v solenoid klapini jõudsin välja aga projekt jäi plaanimise faasis seisma seal, kus tahtsin, et õli tilguks vaid siis, kui ratas liigub. Muidu on kodus pärast kogu kiviparkett õlitilku täis. Päris raktiteadus pole, moodsamal masinal saab ilmselt mingi impulsi kätte spidomeetri juhtmelt, vanema masina jaoks klapitab mõne odava hiina rattaspidomeetri. Aga vot elektrooniline osa käib paraku minu oskustest üle ja siin jäingi toppama.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4501
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 965 korda
Tänatud: 203 korda

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 29 Juul 2012, 09:41

Tegelikult on see vaakumil töötav ka täiesti teostatav.Süsteem ju üdini lihtne ja tegelikult on ikka 129€ selle plastikpudeli ja paari meetri vooliku eest üsna palju küsitud.Tuleb miski mahuti sees mingi membraan-kummistkott vms liikuma saada ja iga gaasi andmise-järgiandmise peale see liigub.TDM ja imselt paljude rataste vaakum bensupump teeb ju täpselt sama tööd,aga keti õlitamiseks ei peaks asi isegi nii keeruline olema.Ise tulin selle idee peale kui nägin 5L veepudeli(mida poes müüakse) preformi ehk toorikut millest neid puhutakse.On umbes täpselt nii suur kui see originaal kopsik.Korgi poolne krae koos vindiga on olemas ja kest ka parajalt paksust plastikust,et mingid välja võtted läbi puurida.Neid stutse peaks Hydroscandist või mõnest muust analoogsest poest kindlasti saada olema.Talvel võtan imselt aretamise ette.
Siin tööpõhimõte ka täitsa olemas
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

harrys
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Juul 2010, 16:31
Tsikkel: ZR-7
Asukoht: Pärnumaa
Kontakt:

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas harrys » 29 Juul 2012, 22:01

Kuna siinsest teemast tiba mööda see kodukootud värk siis http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=12&t=74831 :)
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1389
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas Pontus » 29 Juul 2012, 23:27

XL1000 kirjutas:.Ise tulin selle idee peale kui nägin 5L veepudeli(mida poes müüakse) preformi ehk toorikut millest neid puhutakse.On umbes täpselt nii suur kui see originaal kopsik.
1)Vanasti müüdi korgijooki nendest :idea:
2)Ma arvan,et ma ei jõua naeru pidada , kui eelnevad meistrimehed oma tööprotsessidest siia pildid üles panevad (üks teeb plastikpudeli toorikust ja teine ei suuda juhtmeid elektoonikale järele ühendada (lol) )
3) Et päris vaenulik välja ei paistaks siis järgnevas videos on kah üks selline meistrimees juba töö käigu üles filminud :D
[youtube][/youtube]
P.S Kuldsete kätega mees , kes suudaks normaalselt väljanägeva-toimiva ketiõlitussüsteemi valmis meisterdada, ei hakkaks selle pornoga vaeva nägema ,vaid teeks kellelegi mingit normaalset tööd ja saadud paari tunni tasu eest ostaks juba ennem väljamõeldud OK töötava süsteemi.
Jään huviga tööetappidest tehtud pilte ootama (lol)
Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

Mihkel S
Postitusi: 280
Liitunud: 30 Juul 2008, 01:02
Tsikkel: Veereb..
Asukoht: Tarbatu
Tänanud: 1 kord

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas Mihkel S » 16 Okt 2014, 11:46

Ehk pakub huvi, hetkel poole hinnaga müüvad.

https://www.louis.de/en/artikel/scottoi ... t=19350719
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4501
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 965 korda
Tänatud: 203 korda

Re: Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 20 Juun 2019, 14:39

Mul läks see jublakas Scottolieril katki. Küsisin siit kohapealt ja osasid polnud kuskil.
https://www.scottoiler.com/product/vacuum-elbows/
Google aitas ja siit saab kõike tellida üsna kiirelt. Suts üle nädala(9p) ja postikulu 7£ ning üleeile olid jupid postkastis ümbrikuga. Aeglasem versioon oli vist 5£.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”