Scottoiler ketiõlitaja

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
CB500
Postitusi: 2186
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Scottoiler ketiõlitaja

Lugemata postitus Postitas CB500 » 07 Sept 2004, 01:24

Pean silmas siis seda automaatset ketiõlitajat..
Kas kellegi rattal on see peal? Kas see on tõesti nii hea kui räägitakse?


Hint: googles on küll kõvasti infi, aga mind huvitab mõne omaniku kommentaar ja hea meelega viskaks pilgu peale ka kui võimalik :P


it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

ollo
Postitusi: 285
Liitunud: 23 Apr 2004, 11:31
Asukoht: Tln/FJ1200

Lugemata postitus Postitas ollo » 07 Sept 2004, 09:51

Isiklikku kogemust mul pole, aga huvi asja vastu olen ma ka tundnud ja jõudnud järeldusele, et ta peab nii hea olema, kui räägitakse :D Isegi kui pikendab keti eluiga tiba vähem, kui reklaamitud 7 korda, on tegemist abiks asjaga. 70 UK naela (umbes pool FJ ketikomplekti hinda) maksta selle eest, et ei pea keti õlitamisega oma pead vaevama, ei ole suur raha.
Samas muidugi ei tasu investeering ennast ära, kui plaan on ratas enne maha müüa, kui kett otsa saab.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 604
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh » 07 Sept 2004, 14:15

kas selline süsteem tagaratast õli täis ei viska?...kardan et viskab.

ollo
Postitusi: 285
Liitunud: 23 Apr 2004, 11:31
Asukoht: Tln/FJ1200

Lugemata postitus Postitas ollo » 07 Sept 2004, 15:28

Scottoilerist tuleb paar tilka minutis, see ei viska midagi täis. Tavaline ketispray ajab oluliselt rohkem õli valesse kohta.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 895
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes » 08 Sept 2004, 10:08

Rennes aka Pröksuga Mülka

Sass XJR 1200

Lugemata postitus Postitas Sass XJR 1200 » 11 Sept 2004, 21:52

Minu rattale oli see asi peale pandud juba saksas. Kett on kogu aeg niiske (muidugi sõltub reguleerimisest). Laiali ei pritsi. Sellise asja, nagu keti õlitamine olen unustanud. Igati meeldiv asi.

Ztarter
Postitusi: 29
Liitunud: 24 Nov 2005, 09:33

Lugemata postitus Postitas Ztarter » 20 Veebr 2006, 14:34

Leidsin enda ratta küljest ka sellise asja. On paigaldatud tagumise porilaua alla. Ma ei saa selle asja tööpõhimõttest aru. Üks voolik tuleb anuma alt ja läheb ketile, teine voolik on suletud kusagil eemal pimedaga ja tuleb välja anuma pealt. Kolmas mingi väljund ava on ka, aga seal otsas pole mingit voolikut. Kas see asi võiks mul toimida kui õli sisse panna ja kuidas käib see doseerimine ? Mille järgi see asi seda ketile tilgutama hakkab ?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8072
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz » 20 Veebr 2006, 16:37

Scottoileri sees on väike klapp, kui see klapp lahti, siis õli vajub oma raskusega ketile, ehk tilgub. Klapp imetakse lahti tsikli mootori enda vaakumiga. Reeglina on vaakumvoolik keskelt pooleks lõigatud ja scottoileri voolik on sinna T-liitmikuga juurde pandud. Mootori tööd see ei sega kuna õhu liikumine oli scottoileri suunas minimaalne.
mul sama asi ratta peal, toimib, kiidan :)

vaata seda linki
http://www.calamander.co.uk/scottoiler/scotthiw.htm

mis puutub tagaratta täispritsimisse, siis natuke kipub jah tagumist velge määrima. seda saab muidugi vähendada reguleerides klappi, et ta aeglasemalt tilguks. kuid ei midagi hullu :)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 349
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Tiskre/Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Tihver » 20 Veebr 2006, 18:34

Kas seda kuskilt odvamalt ka saab kui Motomarketist?
BMW R1200GS

Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud...

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo » 20 Veebr 2006, 21:57

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8072
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz » 20 Veebr 2006, 22:09

neeme kaudu sain mina eelmine aasta universal kiti 2100-ga
küsi igaks juhuks üle www.streetmoto.ee või es neemele




offtopic: tihver, tuled siis homme (teisip) õhtul vä :P
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Rider*RR

Lugemata postitus Postitas Rider*RR » 20 Veebr 2006, 22:20

Piipz kirjutas:neeme kaudu sain mina eelmine aasta universal kiti 2100-ga
No saab Motomarketist samuti, kui oskad küsida 8)
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8072
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz » 20 Veebr 2006, 22:23

Rider*RR kirjutas:
Piipz kirjutas:neeme kaudu sain mina eelmine aasta universal kiti 2100-ga
No saab Motomarketist samuti, kui oskad küsida 8)
mingi neljandik alla?
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 443
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket » 20 Veebr 2006, 22:36

Peagi valmib meie uus website, koos siis juba uute ja odavamate hindadega. See puudutab ka Scottoilerit.
Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus Postitas Olts » 20 Veebr 2006, 23:00

Hinnakäärid on ikka mõnusad, ebay keskmine Universal Kiti hind on £60 ehk 1380 krooksu. Lisandub muidugi saatekulu, mis ehk huviliste koopereerumisel poleks nii suur. See muidugi arusaadav, et siinmail asjad kallimad, kuna meie turg on veel nii väike et väikeste läbimüügi arvude pealt muud moodi ära ei ela, kui tuleb teha tublit juurdehindlust.
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack » 20 Veebr 2006, 23:16

Vabandan OT pärast aga...

No hakkab pihta jälle - kui ei meeldi, osta sealt kus odavam, mis sa vingud siin. Pane saatmise kulud otsa sellele kataloogihinnale ja nuputa siis edasi!
Harva kodus
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 678
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Honda NC 750X DCT
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes » 21 Veebr 2006, 08:58

Minu tsiklil ka Scottoiler peal. Aga ei tööta vaakumiga, vaid saab impulsi esirattal olevalt andurilt. Mis tähendab seda, et töötab siis, kui tsikkel liigub. Ehk siis kohapeal käies õli ei tilgu.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Honda NC 750X DCT
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart » 21 Veebr 2006, 09:00

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

joel
Postitusi: 1435
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 48 korda

Lugemata postitus Postitas joel » 21 Veebr 2006, 11:07

hannes kirjutas:Minu tsiklil ka Scottoiler peal. Aga ei tööta vaakumiga, vaid saab impulsi esirattal olevalt andurilt. Mis tähendab seda, et töötab siis, kui tsikkel liigub.
Oled ikka päris kindel, et midagi segi ei aja? Ma pole varem kuulnud, et scottoiler kuidagi muudmoodi, kui vaakumiga töötaks. Ehk sul mõne teise firma ketiõlitaja tsiklil küljes?
Joel
Kasutaja avatar

saabastegakass
Postitusi: 129
Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
Asukoht: Pärnumaa

Lugemata postitus Postitas saabastegakass » 21 Veebr 2006, 11:12

alltoodud lingil ülevaade mõningatest ketiõlitajatest: http://www.ta-deti.de/ta/scott.html
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 176
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Jaffimees » 21 Veebr 2006, 12:06

Tegin ise ketiõlitaja,
kasutasin sarnast pumpa:

http://www.hawkeoiler.com/pump.html

See pump mahub peopessa ära, mahub hästi ka gondlite alla. Pumba sain aga lammutusest oli algselt Vebasto eelsoojendi küttepump (300eek).

Pumba juhtimine käib peale süüte sisselülitamist 555 trigeriga (aega saab muuta 2 minutist kuni 25 minutini pöördpotekaga)
kasutasin järgmist skeemi:
http://freespace.virgin.net/matt.waite/ ... nouts/555/
Lisaks saab ka manuaalselt lülitada. Kokku elektroonikavidinate peale kulus mingi alla 100 eek, peenikese vooliku pumbast ketini sain Hydroscandist 8 eek/m. Vooliku otsa tegin veel pleksiklaasist väiksese kolmiku, kus kuulklapp vahel selleks, et voolik tühjaks ei jookseks (kuigi toru siseläbimõõt on nii väike, et midagi niisama ei tilgu). Kolmikust lähevad samad voolikud kumbki teine teisele poole tagahammakat ja voila ongi ketiõlitaja alla 400 krooksu käes (enda tööd ja ajukulu arvestamata).
Jarko
Jawa 350
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon » 21 Veebr 2006, 12:23

No ei saa aru....
Mis moodi see krdi õli sealt seismise ajal välja ei tilgu ja mis õli sinna sisse käib...... Keti õlid tavaliselt ju spray-na müügil..... Seega paremaid õlisid ei saa kasutada??? Ainult tavalisi vedelaid totsikutes müüdavaid?????

....ma ju ütlesin et ei saa aru
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee

Rider*RR

Lugemata postitus Postitas Rider*RR » 21 Veebr 2006, 12:36

Kameeleon kirjutas:No ei saa aru....
Mis moodi see krdi õli sealt seismise ajal välja ei tilgu ja mis õli sinna sisse käib...... Keti õlid tavaliselt ju spray-na müügil..... Seega paremaid õlisid ei saa kasutada??? Ainult tavalisi vedelaid totsikutes müüdavaid?????

....ma ju ütlesin et ei saa aru
Sinna käib Scottoileri oma õli ja välja ei tilgu seismise ajal sellepärast, et klapp on suletud. Klapp avatakse vaakumiga, mis tekitatakse töötava mootoriga.
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 176
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Jaffimees » 21 Veebr 2006, 13:16

Sinna võib panna suvalist õli mis normaalselt määrib, kasvõi Autooli.
Kettspray õli kleepub ketile ja mingi aja pärast lendab maha (suurem osa just peale paari kilomeetrit sõitu), automaatne õlitaja tilgutab aeglaselt ketile ja õli lendab ka maha eelnevalt määrides, vahe on selles et pealetilkumine on stabiilne.
Ideaalne on erinevaid foorumeid lugedes 1-2 tilka õli minutis (maanteekiirusel ja vihmata).
Jarko
Jawa 350

Rider*RR

Lugemata postitus Postitas Rider*RR » 21 Veebr 2006, 13:25

Jaffimees kirjutas:Sinna võib panna suvalist õli mis normaalselt määrib, kasvõi Autooli.
Kettspray õli kleepub ketile ja mingi aja pärast lendab maha (suurem osa just peale paari kilomeetrit sõitu), automaatne õlitaja tilgutab aeglaselt ketile ja õli lendab ka maha eelnevalt määrides, vahe on selles et pealetilkumine on stabiilne.
Ideaalne on erinevaid foorumeid lugedes 1-2 tilka õli minutis (maanteekiirusel ja vihmata).
Esiteks, korralik ketispray ei lenda maha, kui teda mõõdukalt doseerida. Maha lendavad tavaliselt ikka ülejäägid.
Teiseks, Scottoiler-i õli on selline, mida on võimalik väga kergelt veega maha pesta. Kui kasutad mingit suvalist õli, tekib kindlasti probleeme nii keti kui ka tagavelje edaspidisel hooldamisel. Ja reaalselt laialiloopimine ikkagi eksisteerib.
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 176
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Jaffimees » 21 Veebr 2006, 13:37

Ju siis pole veel "korralikke" ketispraysid kasutanud. Siiamaani olen kasutanud Valvoline ja Liqui Moly ketiõlisid.
Tagaratast ja ketti pesen ikka pigieemaldajaga, ketisprayd lihtsalt ei tule muidu veega maha.
Jarko
Jawa 350
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon » 21 Veebr 2006, 13:39

Jaffimees kirjutas: Tagaratast ja ketti pesen ikka pigieemaldajaga, ketisprayd lihtsalt ei tule muidu veega maha.
Proovi diisliga ..... võtab sita kohe maha
Timex käekellad Bikeri raffale hea hinnaga
Kontakt: www.watches.ee
kari@jewelry.ee

joel
Postitusi: 1435
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 48 korda

Lugemata postitus Postitas joel » 21 Veebr 2006, 14:14

Nende pidevalt õlitavate süsteemide üks idee ongi selles, et ei kasutata väga kleepuvat õli, vaid just sellist, mis suht kergelt minema lendab. Asja iva on selles, et siis ei kleebi liiv nii hästi keti külge ja kulub vähem. Ühesõnaga õliga koos lendab ka kõik sodi minema ja kett püsib suht puhas.
Rider*RR kirjutas:Teiseks, Scottoiler-i õli on selline, mida on võimalik väga kergelt veega maha pesta. Kui kasutad mingit suvalist õli, tekib kindlasti probleeme nii keti kui ka tagavelje edaspidisel hooldamisel. Ja reaalselt laialiloopimine ikkagi eksisteerib.
Ise kasutasin eelmisel hooajal carlube 10w40 poolsünt mootoriõli ja tagavelje puhastamiseks leotasin enne pesemist mõne minuti Polari pigieemaldajaga. Väga hästi läks pärast survepesuriga pestes puhtaks.
Joel
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart » 22 Veebr 2006, 14:00

Ühes MOTO`s (täpselt ei mäleta millises. Sügisel 2005 oli. Ju siis sep, okt, või novembri oma) oli kettiõlide test ning muu hulgas võeti testiks ka venemaal universaalne vahend nimega "moviil". Laboris testiti erinevaid õlide omadusi (kahe metalli pinna (mis on õliga määritud) kulu suurus, veega mahapesemisele vastupidavus, õli läbivoolavus (st, õli omadust voolada imeväikese vahe sisse sa selle see edasi liikuda) ja muid spetsiifilisi omadusi).
Ja milline oli tulemus? Naeruväärselt odav moviil pani kõikidele tuntuimatele markidele kõikides testides vä üks täiega ära. Ning see kus ta kaotas ja sai vast 3 punkti 5st oli veega mahapesemisele vastupidavus. Seega neile kellel juba scottoiler või sarnane asi olemas väga soovitan panna moviili ning kokkuhoitud raha eest osta 5-10l bensiini.

Lisaks sellele saab moviili kuuma veega ilusti maha pesta
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 349
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Tiskre/Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Tihver » 10 Mär 2006, 00:07

Kindel plaan endale soetada Scottoiler. Et raha kokku hoida telliks saksast, see aga tasub ära vaid juhul kui leiaks paar huvlist veel ja telliks koos. Hind tuleks kindlasti alla 2000kr/tk.
BMW R1200GS

Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud...



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”