Probleem:KTM 450EXC

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
kristerk

Probleem:KTM 450EXC

Lugemata postitus Postitas kristerk »

Selline probleem tuli et tühikäigul käib ilusti aga pöördesse ei lähe kudagi! hakkab lämbuma kui kaasi anda! Ja sellepärast enam starterist käima ei lähe ainult vändast! Kas bensiini viga võib olla?
Paagi filtri kontrollisin ära see oli puhas! ja kohe karpa kallale ka ei taha minna!




mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

võib ka bensiini viga olla. karpa puhastamine ei ole ju oluliselt keerulisem kui paagifiltri kontrollimine :twisted: . ise võtan tavaliselt karpa puhastamiseks poolraami lahti st kaks summuti kinnituspolti ja neli poolraami kinnituspolti. kui karpa laual siis kiirvariant puhastamiseks on ainult ujukikambri kaane lahtivõtmine ja sealt avanevate düüside carbcleaneriga puhastamine ja suruõhuga läbipuhumine. kindlasti peaks ka kiirenduspumba kaane lahti võtma ja vaatama et membraani alla pole vaiku kogunenud sest see võib kiirenduspumba membraani p....e keerata. kindlasti peaks meelde jätma segukruvi asendi st mitu pööret põhjast on (standardis 2,5). kui täielikult lahti võtad siis tee lauale piisavalt ruumi ja lao jupid lahtivõtmise järjekorras siis pärast jälle lihtne kokku laduda. karpa tagasi küljes ühenda see trosside ja paagiga ning kontrolli kas kiirenduspump töötab- selleks anna gaasi ja vaata et düüs pihustaks koheselt portsu kütust (kui kusema jääb siis võib juhtuda see et sõites lased gaasi maha aga pöörded ei lange koheselt. eluohtlik seega). poolrami kinnituspoldid kinnita kindlasti keermeliimiga.


Teema algataja
kristerk

Lugemata postitus Postitas kristerk »

Imelik ikka et nii järsku! Sõitisn ennem siis vahetasin õlid ära filtrid puhtaks ja uue bensiini panin sisse siis lasin tuksuda kohapeal ja sõitma tahtsin minna oligi jokk:S

Kasutaja avatar

Pihlakas
Postitusi: 261
Liitunud: 03 Okt 2007, 22:01
Tsikkel: Honda VF750F
Asukoht: Tallinn / Tartu

Lugemata postitus Postitas Pihlakas »

Said korda?
Mõnikord võib aidata see, kui lased rattal seista. :D

Piduriketaste valmistamine.

Teema algataja
kristerk

Lugemata postitus Postitas kristerk »

Pihlakas kirjutas:

Said korda?
Mõnikord võib aidata see, kui lased rattal seista. :D

No nii eile siis katsetasin uuesti, panin käima külmalt ideaalne aga soojaks läks siis lämbus jälle ostsin uue küünla vahetasin ära ja asi korras!

Nii et teema võib lukku panna!:)


Teema algataja
kristerk

Lugemata postitus Postitas kristerk »

Probleem jälle tagasi! Ei kujuta ette mis tegema pean! Karpa kõik puhtaks tehtud filtrid puhtad! kõik nagu korras aga ikka lämbub! Aga küsimus mis see alumine kurvi karpa all teeb! ja palju see peaks lahti olema? ja kas annab veel kuskilt karpat regullida?


mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

karpa all asub segukruvi. manuaalis on vastavalt mudelile kirjas mis asendis see olema peab.

näiteks:
2003 450 EXC Racing 12kw
Keihin FCR-MX39
segukruvi avatud 1,25


Teema algataja
kristerk

Lugemata postitus Postitas kristerk »

mayhem kirjutas:

karpa all asub segukruvi. manuaalis on vastavalt mudelile kirjas mis asendis see olema peab.

näiteks:
2003 450 EXC Racing 12kw
Keihin FCR-MX39
segukruvi avatud 1,25

No nii keerasin nii palju! Aga ikka mingigi kamm sees! Ja olen tähele pannud et vaikselt sinist viskab ka? Kas mootori remonti vaja?
Mõistus otsas juba mis tegema peab.

Kasutaja avatar

NeoCortex
Postitusi: 90
Liitunud: 26 Jaan 2007, 18:26

Lugemata postitus Postitas NeoCortex »

Äkki pead üldse klapivahed üle vaatama. Kui soojaks läheb siis paisuvad. Noid muidu peaks vist peale mingit igat 10h reguleerima vist.

Husaberg Fe600e 1998
Kawasaki Ninja 636 2002a

Teema algataja
kristerk

Lugemata postitus Postitas kristerk »

NeoCortex kirjutas:

Äkki pead üldse klapivahed üle vaatama. Kui soojaks läheb siis paisuvad. Noid muidu peaks vist peale mingit igat 10h reguleerima vist.

Küsiks siis palju peab olema klapi vahe?


mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

kas karpa nõel on ka õiges asendis. ülevalt 2 soon
klappide vahe 0,12mm ehk siis 1/6 pööret lahti
kui segu on liiga rikas võib sinist visata

soovitav oleks manuaal ka hankida sest tehnikat ikka selle järgi hooldatakse.

Kasutaja avatar

Bullrider
Postitusi: 216
Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
Asukoht: Tuusula, Viljandi
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Bullrider »

Suht sedamoodi ka , et nagu aint osa vajaminevast õhust saab kätte.... On klapi asend kontrollitud, avaneb ikka korralikult ja lääb ka külmkäivitusel kenasti kinni?


Teema algataja
kristerk

Lugemata postitus Postitas kristerk »

Bullrider kirjutas:

Suht sedamoodi ka , et nagu aint osa vajaminevast õhust saab kätte.... On klapi asend kontrollitud, avaneb ikka korralikult ja lääb ka külmkäivitusel kenasti kinni?

No nii klapid reglullitud ja asi toimib nüüd!
Tänud kõigile kes aitasid oma mõtetega!

Terv Krister

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Probleem:KTM 450EXC

Lugemata postitus Postitas bitter »

400 EXC, karpa peaks olema Keihin MX FCR39 https://www.bikebandit.com/oem-parts/20 ... 4sch465668
Alati olen sügisel sooja ruumi parkinud ja kevadel samast võtnud. Pole kunagi kütust välja lasknud. Aasta tagasi kevadel käivitades jooksis karpast bena. Ei olnud aega tegeleda, kraan kinni ja nii ta jäi, probleem ununes. Nüüd laadisin aku ära, kraani lahti, starter veab aga mitte ühtki popsu, ei toorega ega ilma. Säde on, küünal kuiv. 2 aastat vana bens midagi ära ummistanud ja ei saa kütust peale? Millest alustada? Kuidas gaasitrossid küljest ära saab? Ilma starterita pillil peaks saama karpa nurga alla keerata ja põhja ära kruvida. Mul jääb starter ette. Õhufilter on hooldatud aasta tagasi, sõitnud veel pole.


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Probleem:KTM 450EXC

Lugemata postitus Postitas koi »

Eks katsu alustada sellest, kas karpas bensu on. Kui pole, siis miks? Karpa ja paagi vahe pole eriti pikk. Mis kinni jäänud? Kas kraan ei lase läbi. Kas nõelklapp karpas ei lase läbi? Kas vooliku karpa küljest saad lahti võtta? Kui lahtise kraaniga sealt mahla ei tule, pole kaugemalt kui kraan vaja viga otsida.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Probleem:KTM 450EXC

Lugemata postitus Postitas bitter »

Kraan on korras, voolik puhas. Probleem peab karpas olema. Ma pole veel leidnud võimalust kuidas gaasitrossi viisakalt karpa "ratta" ümbert kätte saada. Kardan midagi ära lõhkuda. Ujukikambri põhjakorgi sain kätte, sealt jooksis 10-15ml kütust välja. Pole seda varem puutunud, ei oska koguse järgi midagi otsustada. Võimalik, et aasta eest, kui nõelklapp ei pidanud, põristasin paar minutit kinnise kraaniga ja karpa jäi normist madalama tasemega aastaks seisma.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Probleem:KTM 450EXC

Lugemata postitus Postitas Tort »

bitter kirjutas:

Võimalik, et aasta eest, kui nõelklapp ei pidanud, põristasin paar minutit kinnise kraaniga ja karpa jäi normist madalama tasemega aastaks seisma.

Ei ole võimalik, sest ratas ei käi nii kaua kinnise kraaniga aga polegi oluline, kuna kui karpa käib tühjaks, siis nõel vajub põhja ja kraani avamisel hakkab kinni jäämisel hoopis üle jooksma, mitte ei jää kütet puudu. Bensiinitaseme tõustes tõstab ujuk nõela üles ja sulgeb pealevoolu.

Tõenäoliselt on sul midagi karpasse ära settinud. Kisu maha, võta lahti ja puhasta ära carb cleaneriga ning kokku tagasi. Ei ole keeruline, pigem mõnus töö.


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Probleem:KTM 450EXC

Lugemata postitus Postitas Loadära »

...ja kui lahkama ikkagi ei isuta, siis võib proovida esialgu veel ka ujukikambri pihta koputamist. Korra, või isega paar, endal sarnases situatsioonis abiks olnud ;)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

pill käib

Lugemata postitus Postitas bitter »

Tort kirjutas:
bitter kirjutas:

Võimalik, et aasta eest, kui nõelklapp ei pidanud, põristasin paar minutit kinnise kraaniga ja karpa jäi normist madalama tasemega aastaks seisma.

Ei ole võimalik, sest ratas ei käi nii kaua kinnise kraaniga

Ma stopperit ei kasutanud, ju siis oli lühem aeg :). 100-200m tiiru sai teha ja nupust seisma panna. Talvisel ajal oleks karpa puhastamine mõnus nokitsemine aga praegu palju tööd-tegemist ootel. Susistasin suruõhuga karpa bentsusisendi juures ja koputasin mõned korrad haamriga vastu ujukikambrit. Vahetasin paagis kütuse välja ja läks tasapisi käima. Käib korralikult. Nüüd külmana käivitus kohe. Võtsin teadmiseks, et ühendusklambrid lõdvaks ja napilt mahub karpat keerama 45° alla ka ilma trosse eemaldamata. Tänan soovituste eest.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”