TDM ei soostunud käima minema
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
TDM ei soostunud käima minema
Tervisi.
Alustasin hommikut reipas tujus ning olin täiesti valmis tööle sõitma. Kraadiklaas näitas akna taga 8 soojapügalat, soe tee oli joodud ning astusin sooja hommikusse.
...
Peale seda kui olin tsikliaku tühjaks käianud, võtsin ette autoaku. Lasin siis selle pealt reipalt edasi. Vahepeal läks ratas käima, kuid suri ka koheselt välja. Vahepeal tegi lihtsalt sellise mõnusa lajatava paugu sumpast, et naaber tuli ukse peale vaatama, et ehk on mul kiirabi vaja. Ei olnud.
Ja nii 20 minutit jutti. Tulemus - lõpuks võttis ratas nõuks ikkagi tööle hakata. Tiksus 800 pöörde peal. Rutska keeramisel mootor puterdas toredasti ning keris end vaevaliselt 1500 pöörde peale üles. 1500st kõrgemalt läksid pöörded kenasti otsejoones-lineaarselt. Aga vahemikus 800-1500 puterdas.
Lahenduseks keerasin tühikäigu pöörded 1200 peale ning tulin tööle ära - ca 20 km sõitu. Sooja mootoriga keerasin tühikäigu 800 peale alla tagasi ning proovisin siis tuuritada. Siis toimis normaalselt - enam ei puterdanud ega midagi.
...
Nii, nüüd siis ettearvatav küsimus - mis pagan mu rattal hakkas? Eile õhtul tulin sõidust ning siis ei paistnud see probleem kuskilt otsast veel välja. Töötas nigu ratas muiste.
Kui karburaatoris on midagi segavat ees või on sünkroonist väljas - kas siis ka sooja mootoriga peaks see 800-1500 pööret probleem esinema?
Kui keegi oskab midagi mõistlikku kosta, siis pange aga posti.
Siiralt Teie,
vussis TDM
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Tankisin eile õhtul (Statoilist).
Vett karpasse teadlikult ajanud ei ole.. kas on võimalik, et õhuniiskus karpasse kuidagi pääseda võib? Öösel küll sadas vihma ja ratas oli katteta hoovi peal. Kui vesi on karpas sees, kas see kaob sealt iseeneslikult minema - lihtsalt lastakse silindrist läbi ning tulemuseks on sumpast väljuv veeaur.
Samas olen täheldanud, et hommikuti, kui öösel sadanud vihm ratta peal veel pärlendab, siis on küll käivitumine olnud vaevalisem. Aga mitte nii hull nagu täna hommikul.
mella kirjutas:Millal viimati tankisid?
Solkkütus või äkki vesi karpas?
statoil pole mingi näitaja
endal oli kogemus xj600'ga, millesse tankisin statoilis kütet 95. kui enne seda oli tsikkel rõõmsalt käivitunud ja korralikult töötanud, siis peale tankimist ei saanudki käima. ja ei saanudki mingi nipiga enne, kui olin peale võtnud kütust 98, siis vedas end vaevaliselt käima...
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Küünlad vahetatud mullusuvisel ajal. Kuigi sai peale kruvitud küll kõige odavamad küünlad. Läbisõitu nende ca 20 000 km. Kas oleks aeg vahetuseks jälle?
Alex kirjutas:Kõlab kangesti küünlahäda moodi...millal viimati vahetasid?Külmaga,niiskusega taob sädet kuhu juhtub...
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Elektrihäda kindlalt. Küünlad ise vaevalt. Piibud - võimalik küll. Sinna tekivad aja jooksul mikropraod, mis niiskuvad eriti talve jooksul ja eriti, kui neile jätta talveks peale see niiskusekaitse kumm (sel juhul on see just eelkõige takistus KUIVAMISELE). Elmo tuledega on aga see lugu, et öösel linnas ei ole piisavalt pime, et neid tulesid näha, samas kui enam korralikult ei tööta. Pime garaazh - see aitab. Samas, kui mootor soojaks sõita korralikult ja siis kuskile kuiva kohta ööseks jätta, läheb korda. Need piibud-juhtmed on nii neetult kallid ja pragunevad nii ruttu, et ma olen küll pidanud odavamaks lihtsalt hooldust (nt sügisel kaitsva aerosooliga üle - mitte WD40 vaid mingi Autoringist ostetud spets asi - kevadel käivitub alati lörtsti, kuigi piibud 1987-st aastast.) Ei tee ka siis väike vihm midagi. Suur vesi nendesse mikropragudesse eriti ei tikugi, too rohkem kevadine ja kondensist tingitud probleem.
piibud taovad üle. Peale pesu ja hommikust niiskust suht tavaline. Tiri piibud maha, kuivata ära ja osta juhtmete silikonsprayd ning lase üle. mõneks ajaks peaks rahu olema. silikoniga lase üle piibu kraed, sest see vesi( niiskus), mis küünla pesasse satub, tekitabki jama. ise jamand just täpselt sama murega. loomulikult võib kohe uued osta aga minul näiteks alati vaba raha pole:P
Head soovides
mõmm
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Tänud vastuste eest, sõbrad!
Humm, et siis kui uued piibud ja küünlajuhtmed panen, siis peaks see probleem täielikult kaduma?
Saab kolmapäeval ära tehtud
mõmm kirjutas:piibud taovad üle. Peale pesu ja hommikust niiskust suht tavaline. Tiri piibud maha, kuivata ära ja osta juhtmete silikonsprayd ning lase üle. mõneks ajaks peaks rahu olema. silikoniga lase üle piibu kraed, sest see vesi( niiskus), mis küünla pesasse satub, tekitabki jama. ise jamand just täpselt sama murega. loomulikult võib kohe uued osta aga minul näiteks alati vaba raha pole:P
Head soovides
mõmm
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.