TDM ei soostunud käima minema

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

TDM ei soostunud käima minema

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Tervisi.

Alustasin hommikut reipas tujus ning olin täiesti valmis tööle sõitma. Kraadiklaas näitas akna taga 8 soojapügalat, soe tee oli joodud ning astusin sooja hommikusse.
...
Peale seda kui olin tsikliaku tühjaks käianud, võtsin ette autoaku. Lasin siis selle pealt reipalt edasi. Vahepeal läks ratas käima, kuid suri ka koheselt välja. Vahepeal tegi lihtsalt sellise mõnusa lajatava paugu sumpast, et naaber tuli ukse peale vaatama, et ehk on mul kiirabi vaja. Ei olnud.
Ja nii 20 minutit jutti. Tulemus - lõpuks võttis ratas nõuks ikkagi tööle hakata. Tiksus 800 pöörde peal. Rutska keeramisel mootor puterdas toredasti ning keris end vaevaliselt 1500 pöörde peale üles. 1500st kõrgemalt läksid pöörded kenasti otsejoones-lineaarselt. Aga vahemikus 800-1500 puterdas.
Lahenduseks keerasin tühikäigu pöörded 1200 peale ning tulin tööle ära - ca 20 km sõitu. Sooja mootoriga keerasin tühikäigu 800 peale alla tagasi ning proovisin siis tuuritada. Siis toimis normaalselt - enam ei puterdanud ega midagi.
...
Nii, nüüd siis ettearvatav küsimus - mis pagan mu rattal hakkas? Eile õhtul tulin sõidust ning siis ei paistnud see probleem kuskilt otsast veel välja. Töötas nigu ratas muiste.
Kui karburaatoris on midagi segavat ees või on sünkroonist väljas - kas siis ka sooja mootoriga peaks see 800-1500 pööret probleem esinema?

Kui keegi oskab midagi mõistlikku kosta, siis pange aga posti.

Siiralt Teie,
vussis TDM

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Millal viimati tankisid?
Solkkütus või äkki vesi karpas?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Tankisin eile õhtul (Statoilist).
Vett karpasse teadlikult ajanud ei ole.. kas on võimalik, et õhuniiskus karpasse kuidagi pääseda võib? Öösel küll sadas vihma ja ratas oli katteta hoovi peal. Kui vesi on karpas sees, kas see kaob sealt iseeneslikult minema - lihtsalt lastakse silindrist läbi ning tulemuseks on sumpast väljuv veeaur.
Samas olen täheldanud, et hommikuti, kui öösel sadanud vihm ratta peal veel pärlendab, siis on küll käivitumine olnud vaevalisem. Aga mitte nii hull nagu täna hommikul.

mella kirjutas:

Millal viimati tankisid?
Solkkütus või äkki vesi karpas?

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

Alex
Postitusi: 438
Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
Tsikkel: Punane Roller
Asukoht: Pealinna külje all
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Alex »

Kõlab kangesti küünlahäda moodi...millal viimati vahetasid?Külmaga,niiskusega taob sädet kuhu juhtub...

Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka :D
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

t7pi
Postitusi: 202
Liitunud: 19 Aug 2004, 10:29
Tsikkel: hinges europann
Asukoht: tarbatu

Lugemata postitus Postitas t7pi »

statoil pole mingi näitaja :)
endal oli kogemus xj600'ga, millesse tankisin statoilis kütet 95. kui enne seda oli tsikkel rõõmsalt käivitunud ja korralikult töötanud, siis peale tankimist ei saanudki käima. ja ei saanudki mingi nipiga enne, kui olin peale võtnud kütust 98, siis vedas end vaevaliselt käima...

Kasutaja avatar

Teema algataja
Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Küünlad vahetatud mullusuvisel ajal. Kuigi sai peale kruvitud küll kõige odavamad küünlad. Läbisõitu nende ca 20 000 km. Kas oleks aeg vahetuseks jälle?

Alex kirjutas:

Kõlab kangesti küünlahäda moodi...millal viimati vahetasid?Külmaga,niiskusega taob sädet kuhu juhtub...

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Sa tee veel üks varajane ärkamine ja proovi pimedas käivitada. Kui küünalde ümber "püha elmo tulesid" täheldad, siis ainult küünaldega asi ei piirdu... piibud ja juhtmed peaks ka siis vahetama.

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

  1. vaheta küünlad
  2. vt Andrez-e postitust püha elmo tulede asjus
  3. hoia pudel WD40-ga taskus ja pritsi sellega piibujuhtmeid ja piipe (ajutine abinõu niiskuse peletamiseks)

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Elektrihäda kindlalt. Küünlad ise vaevalt. Piibud - võimalik küll. Sinna tekivad aja jooksul mikropraod, mis niiskuvad eriti talve jooksul ja eriti, kui neile jätta talveks peale see niiskusekaitse kumm (sel juhul on see just eelkõige takistus KUIVAMISELE). Elmo tuledega on aga see lugu, et öösel linnas ei ole piisavalt pime, et neid tulesid näha, samas kui enam korralikult ei tööta. Pime garaazh - see aitab. Samas, kui mootor soojaks sõita korralikult ja siis kuskile kuiva kohta ööseks jätta, läheb korda. Need piibud-juhtmed on nii neetult kallid ja pragunevad nii ruttu, et ma olen küll pidanud odavamaks lihtsalt hooldust (nt sügisel kaitsva aerosooliga üle - mitte WD40 vaid mingi Autoringist ostetud spets asi - kevadel käivitub alati lörtsti, kuigi piibud 1987-st aastast.) Ei tee ka siis väike vihm midagi. Suur vesi nendesse mikropragudesse eriti ei tikugi, too rohkem kevadine ja kondensist tingitud probleem.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

voorekas

Lugemata postitus Postitas voorekas »

sama pull oli rattaga peale survepesuriga pesemist. Paukus, luksus lödises kord ühe, kord teise pütiga. Vesi oli kogunenud küünlaaukudesse ja sealt see jama lahti läks. Kuivatasin vee ära ja lasin aerosoolist eelnimetatud moosi peale ja töötab jälle.

Kasutaja avatar

mõmm
Postitusi: 120
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:45
Tsikkel: TDM850
Asukoht: Jõgeva

Lugemata postitus Postitas mõmm »

piibud taovad üle. Peale pesu ja hommikust niiskust suht tavaline. Tiri piibud maha, kuivata ära ja osta juhtmete silikonsprayd ning lase üle. mõneks ajaks peaks rahu olema. silikoniga lase üle piibu kraed, sest see vesi( niiskus), mis küünla pesasse satub, tekitabki jama. ise jamand just täpselt sama murega. loomulikult võib kohe uued osta aga minul näiteks alati vaba raha pole:P

Head soovides
mõmm

........Riga,Iž,Jawa,Ural,GSX 1100F, YamahaTDM850 :) ja head soovides
Kasutaja avatar

Teema algataja
Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Tänud vastuste eest, sõbrad!

Humm, et siis kui uued piibud ja küünlajuhtmed panen, siis peaks see probleem täielikult kaduma?
Saab kolmapäeval ära tehtud :wink:

mõmm kirjutas:

piibud taovad üle. Peale pesu ja hommikust niiskust suht tavaline. Tiri piibud maha, kuivata ära ja osta juhtmete silikonsprayd ning lase üle. mõneks ajaks peaks rahu olema. silikoniga lase üle piibu kraed, sest see vesi( niiskus), mis küünla pesasse satub, tekitabki jama. ise jamand just täpselt sama murega. loomulikult võib kohe uued osta aga minul näiteks alati vaba raha pole:P

Head soovides
mõmm

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”