Suzuki GSX-R 1000 K1 ohuli põleb

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
bikemarx
Postitusi: 22
Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
Tsikkel: BMW suur Gessu
Asukoht: Pärnu

Suzuki GSX-R 1000 K1 ohuli põleb

Lugemata postitus #1 Postitas bikemarx » 20 Apr 2008, 19:54

Et siis selline mure.
Vahetasin oma gixxeril orginaal väljalaske teravama vastu. Orginaali eemaldamisega jäi nüüd torustikul vahelt ära mingi klapp ja hunnik trosse, mille vajalikusest aimu ei ole. Kohe pärast käivitamist uue sumpaga hakkas spidol põlema punane ohutuli ja displeil vilgub F1(I). Kas nüüd midagi tuksis või kui ei siis kuidas selle veateate sealt eest ära saab. Ratas iseenesest töötab ilusti ja midagi vigast ei paista nagu olevat.
Palun abi!



harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #2 Postitas harimal » 20 Apr 2008, 21:13

FI on Fuel Injection. Märgib asi igasuguseid erinevaid probleeme. Vilkumine (mitu korda?) või põlemine tähistab konkreetset probleemi.

Service manual'ist leiad kindlasti abi:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3312

Trossid olid nähtavasti servo trossid:
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX-R1000
Using a servo the system dynamically adjusted the exhaust back pressure, according to engine speed, throttle position, and gear selection for increased torque, lower emissions, and decreased noise -- the (stock) exhaust noise of the GSX-R 1000 is notably lower than that of the GSX-R 600.

Google abil "gsx-r servo" otsingut tehes leiab ka üht-teist kasulikku:
http://www.stuntlife.com/forums/164-gen ... error.html
+1 either its gone bad or like i said b4 if you have exhaust valves and you put on a aftermarket pipe and didnt put the adaptor kit on right then the servo motor keeps spinnin. therefore causin the FI light to stay on.........

http://www.gsxr.com/showthread.php?p=631708
Viimati muutis harimal, 20 Apr 2008, 22:04, muudetud 3 korda kokku.
CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

Teema algataja
bikemarx
Postitusi: 22
Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
Tsikkel: BMW suur Gessu
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus #3 Postitas bikemarx » 20 Apr 2008, 21:20

Tuli põleb.
Ja manualis ei ole selle kohta nagu midagi. Samas jälle ei ole rattal midagi viga ja töötab ideaalselt! Mure tekkis pärast summi vahetust kui see klapp sai ära võetud vahelt.

Deiv
Postitusi: 359
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus #4 Postitas Deiv » 20 Apr 2008, 23:53

See on väljalaskegaaside vastusurve klapp madala väände ,(mida su rattal enam nii head ei ole),parandamiseks .Kui veakoodi vaadata siis näitabki sulle selle klapi viga ja selle FI tule saab kustu kui ajul üks juhe,mida ma peast ei mäleta, läbi lõigata :) Minu rattal läbi käidud tee :!:


Ps :Kui sa "Commanderit" ei pane(ja muidugi ka paikka ei seadista) siis ma garanteerin sulle ,et igasugune sportfiltri ja sportsummi majandus muudab su ratta sooritusvõime sitemaks.(Ok 6000-8000 pöörde juures on korraks parem ja see on ka kõik)Pole algust,pole lõppkiirust. Kõige sellega sa võimaldad rohkem õhku mootorisse pääseda ja muudad segud lahjemaks.Kütust aga ei tule kusagilt ju juurde ja õhust ja armastusest nagu võimsust ei tekik, ikka õhust ja kütusest :!: "Commanderiga" muidugi saab asja originaalist paremaks :D :!:
Edu......terv Deiv .

Teema algataja
bikemarx
Postitusi: 22
Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
Tsikkel: BMW suur Gessu
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus #5 Postitas bikemarx » 21 Apr 2008, 12:57

Heh. No jah ega pigem saigi asi soundi pärast tehtud. Nii, et ....
Kuna katseeksitus meetodil ei hakka neid juhtmeid läbi lõikama siis .....
Las põleb niikaua kui ta raha ei küsi!
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1085
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel
Kontakt:

Lugemata postitus #6 Postitas Nigga » 21 Apr 2008, 13:53

K1-K4 ratastele saan teha pritsungihäälestuse olenemata kas on Power Commander(või mõni sarnane seade) või ei ole. Nagu sa isegi ütlesid, siis niikaua kuni raha ei küsi sõidad nagu on... see aeg on sellisel juhul palju kiiremini tulemas kui arvata oskad, sest tehase poolt on segu naguinii juba praktiliselt viimase piirini viidud, et kütusekulu ja CO oleks minimaalne ja samas mootorit ei kahjustaks. Kui nüüd veel kogu jooksu ära vahetasid, siis on segu ikka väga lahja. Pane veel K&N või BMC kah ja esiteks käib su ratas ikka kõvasti kilovatte ja väänet sitemini edasi ning varsti hakkab ka raha küsima äärmiselt lahja segu pärast...

Helista ja astu läbi minu juurest, nagu aru saan, siis oled samuti Pärnust.
Selle FI tule probleemi lahendame esmajärgus ära paari minutiga.
Segu kohta võib siis juba pikemalt rääkida.

kontaktid on all...

Teema algataja
bikemarx
Postitusi: 22
Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
Tsikkel: BMW suur Gessu
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus #7 Postitas bikemarx » 21 Apr 2008, 20:51

Probleemi lahendas orginaal väljalase koos selle klapiga. Ja kui aus olla ega siis mingit vahet ei ole ikka küll :D Käib samamoodi edasi nii, et ......
Vähemalt sai see omal nahal järgi proovitud.
Nüüd on BMC filter vahel+orginaal väljalase ja ohutuli lõplikult kustus :)
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1085
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel
Kontakt:

Lugemata postitus #8 Postitas Nigga » 21 Apr 2008, 21:45

Siis sul läheb ju hästi, et su persel on kilovatimeeter installeeritud...

Deiv
Postitusi: 359
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus #9 Postitas Deiv » 21 Apr 2008, 22:20

:lol:

Teema algataja
bikemarx
Postitusi: 22
Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
Tsikkel: BMW suur Gessu
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus #10 Postitas bikemarx » 22 Apr 2008, 16:19

Kahjuks ei tabanut matsu!!!!
Äkki seletad. Kilovatimeeter?
Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1178
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Lugemata postitus #11 Postitas -PitBull- » 22 Apr 2008, 16:21

bikemarx kirjutas:Kahjuks ei tabanut matsu!!!!
Äkki seletad. Kilovatimeeter?


Et nagu persega saad aru, kas on kilovatt rohkem või mitte
-PitBull-
Pilt

Enne mõtle, siis kirjuta, loe üle, mõtle uuesti ja siis ... ära jumala eest postita seda :mrgreen:
Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004

Teema algataja
bikemarx
Postitusi: 22
Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
Tsikkel: BMW suur Gessu
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus #12 Postitas bikemarx » 23 Apr 2008, 15:33

Selline taguots võiks olla küll jah :D
Ajaks rinka meestelt head pappi kokku! Nii mõnigi mees kaotax oma hea timmimise bisnessi :P




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist