tefloniga kaetud kolvid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 181
- Liitunud: 17 Okt 2006, 11:44
- Tsikkel: zr550 "Zephyr"
- Asukoht: Tln-Kur
- Kontakt:
tefloniga kaetud kolvid
Kindlasti on siinse seltskonna seas tegelasi, kes lasknud oma ratta kolbe tefloniga katta. Tean, et krossimehed on seda teinud. Äkki valgustab keegi, mis efekti ootate sellest ning kuidas tulemus oli?
Samuti on muid detaile tehtud- näiteks alumiiniumist ketikaid.
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
Teflon on hea antifriktsioonmaterjal ehk on väikene hõõrdetegur.
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: tefloniga kaetud kolvid
Upitan vana teemat.
Kas on meie seas kedagi kes tegeleb detailide tefloneerimisega? Mul oleks vaja üks kolb antud materjaliga üle katta.
Re: tefloniga kaetud kolvid
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: tefloniga kaetud kolvid
Millega see hea on?
Ainuke asi mida mina tean et kui katta kasutatud kolvi seeliku osa siis vabaned sellest kovi kolinast mootoris mõneks ajaks.
Kõik muu pidavat olema kahtlase väärtusega. Seda oli mul meister rääkinud kes mul silindreid puuris. Tema jaoks oli see tefloni teema kaheldava väärtusega ja positiivseid argumente ta ei osanud välja tuua. Ja mingit über kulumise kindlust kah pole. Ta on näinud neid mootoreid kuis seeliku osal oli kolvil teflon maha kulunud.
Selle jutu põhjal ma loobusin oma kolvide tefloniga katmisest, küsitav lisaväärtus tavakasutajal kellel niigi lähevad uued jupid sisse.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: tefloniga kaetud kolvid
Üks asi on teooria, teine praktika.
NT Wiseco puhul, kellel enamik 2-taktiliste kolbe juba tehasest tefloniga kaetud, on tefloni mahakoorumisega päris palju jamasid olnud. Teflonil on kuivmäärimisomadused, mis suudavad kokkujooksmise algfaasis metallide kokkupuudet vältida ... Wiseco ise reklaamib ka seda rohkem sissetöötamise hõlbustamiseks.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: tefloniga kaetud kolvid
Ja selle tahma ladestumise jutt ei pidavat ka päris paika pidama, see tahm ladestub sinna peale samuti kuid ehk mitte sellises koguses muidugi selle maha saamine on märksa lihtsam.
Väga hea vanakooli meetod karpa mootoritel oli pihustada karpa lõõri tavalist vett aknapuhasus vedeliku pudelist, hoides pöördeid ca 3K peal, see tahm lendab seal nagu niuhti minema. Mingi iga 10000km tagant üsna hea profülaktika, et parandada heitgaaside puhtust.
Seega sellest tahmast saab ka tavaliste käepäraste meetoditega sealt põlemiskambrist minema puhuda.
PS! Ei pidavad selline meetod hästi mõjuma Sissepritse mootoritel nimelt just eriti O2 sensoritele aka Lambda anduritele
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: tefloniga kaetud kolvid
Tihketele superbike mootoritel te ei saa kolve katta tefloniga (läbisõiduga alla 20 000 km). Kui ainult pealt aga külgedelt mitte. Kolv ei mahu pärast sisse ning kui mahub siis ta ei suuda seal vabalt liikuda ja mõne aja pärast on ka mootor tuksis või lihtsalt jookseb kokku
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.