Küsimus simmerlingi kohta
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 9
- Liitunud: 29 Juul 2007, 13:19
- Tsikkel: Yamaha XT 600
- Asukoht: Tallinn/Nõmme
Küsimus simmerlingi kohta
Tere!
On siis selline probleem, et simmerling laseb õli läbi käiguhoova juurest(sealt kohast kust ta mootorist välja tuleb) ja ei tea kust oleks uut simmerlingi võimalik saada.Kas sellisest kohast nagu Baltic Bolt ei ole võimalik ?
Rattaks Yamaha XT 600
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Üldiselt on parim koht oma rattale juppide hankimiseks margiesindus.
Plajude rataste puhul on veel meeldiv võimalus jupi kood netis välja otsida ja siis telefoni teel suhelda.
Samas peab muidugi nentima, et alati jääb võimalus hankida oma rattale juppe sellistest eksootilistest kohtadest nagu Baltik Bolt, Maksimarket, Bauhof jne. Vähemalt põnevus on garanteeritud.
Isiklikult soovitan sul simmer välja võtta, ettevaatlikult siis jääb ka markeering peale. Ning mine sellega Alaskuuli või Varsonisse või mõnda teise ettevõttesse kes tegeleb simmerite/kaelustihendite müügiga.
Saad kindlasti endale sobiva ja ka odavamalt.
Kuna simmerid ja laagrid on kõik standard mõõtudega, ja toodavad neid ka suured tootjad, siis ei usu et mootorratta tootja soovib kulutada raha ja aega et töötada välja enda täiesti erimõõtudega simmer/laager. Ostetakse ikka kõik kokku ühest kohast ja pannakse oma kate vahele.
Võin näiteks tuua Makita betoonisae reduktori spindli laager mis Makita esinduses maksis 150.- ostsin Varsonist parema tootja laagri mis maksis 50.- ja kestis tunduvalt kauem.
Kindlasti püüa vana simmer tervelt kätte saada kuna seal peal on kood mis lihtustab oluliselt uue otsimist.
Parimat
Martin
-
- Postitusi: 1799
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Originaalosa võib teinekord maksta täpselt analoogsest tootest n korda rohkem, sest ta on originaalvaruosa ja mootorratta jaoks jms põhjustel. Mina ei näe küll põhjust, miks kõige tavalisemat simmerit ei võiks kuskilt mujalt osta, kui mõõdud sobivad. Tõsi, tihti tuleb ette, et mõõdud ei sobi, sest muidu keegi ei osta ju kallist originaalvaruosa. See on suht levinud võte sõidukitootjatel, et tehakse mõni detail tööstuses levinud standardist veidikene erinevate mõõtudega, et jumala eest 5-10 korda odavam analoog teda asendama ei sobiks.
Simmereid võid Tallinnas vaadata sellistest kohtadest: Alas-Kuul, Balti Laager, Kavial, Varson. Alas-Kuulil on isegi veebis mõõdud väljas http://www.alas-kuul.ee/wwwtooted.nsf/r ... t!openpage
xdream kirjutas:Võin näiteks tuua Makita betoonisae reduktori spindli laager mis Makita esinduses maksis 150.- ostsin Varsonist parema tootja laagri mis maksis 50.- ja kestis tunduvalt kauem.
Ma võin näiteks tuua Subaru Legacy tagadiffri otsalaagri, mis Mariines maksis 1500, Balti Laagris 300, aga selle vahega, et Balti Laagris müüdav standardmõõt oli õhema välimise võruga ja seega ei sobinud.
Kindlasti on tootja välja mõelnud nõkse et just tema varuosasid ostetaks.
Sest moodustub ju autotootjate ja müüjate põhitulu just järelhooldusest ja varuosadest.
Kuid isegi seda erimõõdus laagrit toodab ikkagi suurülemaailmne firma NSK, SKF jne. nii et tellimuse peale peaks ikka ju saama.
Kui just pole laagri tootjal kokkulepet auto tootjaga mis keelab seda konkreetset laagrit jaemüüki paisata.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Ja veel lisaks vihjeks "margiesindusse" või "kusagilemujale" valikul, et käiguhoova simmer on paljudel tsiklitel erilise ehitusega - sooniline. See tähendab, et mingi tõenäosusega saad sa "kusagiltmujalt" küll õiges mõõdus simmeri aga õli ta pidama paraku ei pruugi hakata. Minu seisukoht on küll see, et sellist pisividinat tasub ka oma aja ja riskivaba ostu nimel margiesindusest küsida.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
xdream kirjutas:Isiklikult soovitan sul simmer välja võtta, ettevaatlikult siis jääb ka markeering peale. Ning mine sellega Alaskuuli või Varsonisse või mõnda teise ettevõttesse kes tegeleb simmerite/kaelustihendite müügiga.
Saad kindlasti endale sobiva ja ka odavamalt.Kuna simmerid ja laagrid on kõik standard mõõtudega, ja toodavad neid ka suured tootjad, siis ei usu et mootorratta tootja soovib kulutada raha ja aega et töötada välja enda täiesti erimõõtudega simmer/laager. Ostetakse ikka kõik kokku ühest kohast ja pannakse oma kate vahele.
Võin näiteks tuua Makita betoonisae reduktori spindli laager mis Makita esinduses maksis 150.- ostsin Varsonist parema tootja laagri mis maksis 50.- ja kestis tunduvalt kauem.
Kindlasti püüa vana simmer tervelt kätte saada kuna seal peal on kood mis lihtustab oluliselt uue otsimist.
Parimat
Martin
Üldiselt on jaapani rattavalmistajatel suht loll komme kasutada just mittestandardseid laagreid ja simmereid. Valmistab kindlasti neid mingi suur, Koyo näiteks aga kuna see mõõt puudub tavaliselt tootekataloogist siis seda ka tellida ei saa. Alati saab ju midagi aretada, aga kas see on seda vaeva väärt.
Usun, et sa ei leia oma CBR-il ühtegi standardlaagrit.
joel kirjutas:Originaalosa võib teinekord maksta täpselt analoogsest tootest n korda rohkem, sest ta on originaalvaruosa ja mootorratta jaoks jms põhjustel. .
Miks ma küsin alati originaalvaruosa hinna enne kui kuskilt B osa otsima lähen? Sest et aastaid tagasi, pereautona Mitsu Space Wagonit pidades ilmnes, et tarvikupoodide kojamehed sellele maksid mingi 400...600 krooni (mul hea meel kah, et alla tonni kätte sain, tegu oli selle nn suure spacewagoniga mille üks kojamees oli rekkamõõdus ). Kord tuli aga paratamatult esindusest klaasipühkija luud osta. Hinnaks öeldi 280 krooni ja kestis oi-oi kui kaua
Alusta originaalosa küsimisest ja kui see ülikalliks osutub, siis proovi muid ka.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.