Mida kasutate kui rehvis on auk?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Mida kasutate kui rehvis on auk?
Viimasel ajal olen kohanud palju selliseid juhuseid kus mootorratta kasutajad
kasutavad rehvi paranduseks rasvanööri mis ei ole minuarust just õige tegu ja suht ohtlik.
Kuna ka ise lasin kunagi enda rehvil seda kasutada aga seda puhtalt teadmatusest.
Korralikul saab ka.Seda saab teha nn. rehviseene abil selleks peab muidugi
rehvi maha võtma mis teeb teenuse kallimaks ja ajaliselt ka pikemaks aga lõpptulemus on ka kvaliteetsem.Mis on ka turvalisem.
Minu arvamus on see,et kasutage turvalisemat varjanti.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Mida kasutate kui rehvis on auk?
victor kirjutas:Viimasel ajal olen kohanud palju selliseid juhuseid kus mootorratta kasutajad
kasutavad rehvi paranduseks rasvanööri mis ei ole minuarust just õige tegu ja suht ohtlik.
Kuna ka ise lasin kunagi enda rehvil seda kasutada aga seda puhtalt teadmatusest.
.
Rasvanöör pole nüüd küll kummi lappimiseks mõeldud, sellega tihendati vanal vene ajal veepumba võlle ja isegi GAZ tehase toodangus oli väntvõlli otsatihendiks rasvanöör
Kõikse ullem, mis nööri puhul juhtuda võiks, on see, et immitseb õhku läbi, ehk siis läheb sujuvalt tyhjaks.
Kui nyyd keegi läheb tyhja rehviga kihutama, siis ehk kyll.
Pauguga rehv puru ei lenda naelaaugu tõttu ja kui ka nöör välja peaks tulema, ei ole rehv hetkega tyhi, läheb ka suht sujuvalt ja saab ikka enne aru, kui täitsa veljepeal.
Endal sattunud esirehvi maanteel mingi suurematsorti auk. tsikkel hakkas paremale pöörates nagu vasakule minema ja vastupidi, täitsa juhitav kui ära ei ehmu ise.
Ise sõitnud kogu aeg nööridega ja pole isegi immitsema hakanud. osad tagarehvid on traatideni sõidetud ja ikka peab. ja kui rehv maha võtta, siis on nöör alati sihukese seenena seespool, et valjapoole läbi ta kyll tulla ei saa.
Ei näe mõtet osta 3 tuhhi eest uus rehv, kui värskeltostetusse naela sõidad.
See on pelgalt minu kogemus ja arvamus!
Kes tunneb end ebakindlalt, OSTKE UUS REHV. Aga kui on suht uues baigi rehvis naelaauk ja Te ise enam ei taha kasutada, siis olen nõus odava hinnaga ära ostma
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
uuggu kirjutas:Ei näe mõtet osta 3 tuhhi eest uus rehv, kui värskeltostetusse naela sõidad.
See on pelgalt minu kogemus ja arvamus!
Kes tunneb end ebakindlalt, OSTKE UUS REHV. Aga kui on suht uues baigi rehvis naelaauk ja Te ise enam ei taha kasutada, siis olen nõus odava hinnaga ära ostma
1800 eeguga annan ära
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
endal olemas reisikomplektis kõik nöörid ja vahud jms. aga ainult selleks, et saaks sõita järgmise punktini, kus saaks rehvi ära vahetada. sellejaoks need asjad sobivad küll. kuid kindlasti ei kasutaks mina justnimelt mootorrattal nööri või vahtu selleks, et tervet rehvi asendada.
korralik nöörikomplekt on näiteks Streetmotos müügil, 400 eek. sisaldab rasplit, suurt nõela, co2 balloone ja sedasamast nööri.
samas, autoga pole asi nii hull.
-
Teema algataja
Seenega rehvi paranusest veel niipalju infot.
Seent saab panna juhul kui auk pole suurem läbimõõdult 6 mm
ja sellisel juhul peab kiiruseindeks olema -j
Auk suurusega kuni 4,5 mm kiirusindeks rehvil K-T
Auk suurusega kuni 3 mm kiirusindeks rehvil H-ZR
JA auk võib asuda veerepinnast 70%. Seent ei saa panna külgedele
Nende andmete järgi annab saksa tegija Rema TIPTOP rehvile augu vastupidavuse.
Ja üks asi veel kui te kasutate nööri ja näiteks naela auk on 1mm siis te
pahatahtlikul teete nöörifreesiga augu juba kuskil 5-6mm suuruseks.
Mis toob kaasa selle ,et tootaja ei saa teile lubada garantiid kui me räägime suurtest rehv kiirusindeksitest.
Igaljuhul kui teil vedeleb mõni sellise probleemiga rehv siis proovin aidata .Andke teada!
-
Teema algataja
Panen oma küsimuse siis õigesse teemasse. Enne oli seal "lahtine killustik meie teedel", kuna lahtisest killust selline auk rehvi tekkis. Hoiatuseks siis lahtisel killul sõitjatele, kontrollige pärast lõigu läbimist ega pole jäänud mustrisse kinni, muidu pärast pikemat sõitu ka auk sees.
Mida sellise auguga peaks ette võtma? Päris läbi ei ole, aga nagu näha üsna sügavale sisse on läinud. Kas on mingit vahendit mida võiks väljast toppida või seest poolt peaks midagi tegema? Või ei tee selline auk eriti midagi niikaua kui mustrisügavusse jääb. Tegemist on hooaja algul ostetud uue rehviga.
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
mul olid samasugused vigastused rehvil nagu eelneval pildid. Pikalt, et saanud aru kust sellised tulevad aga siis ampsasin lahti. Suuremast august või muhust üle sõites lööb tagaratta koopasse ja seal on paar polti natuke väljas, mis siis omakorda rehvi hammustavad.
Vaata oma tagaporika sisu ka üle, äkki on seal midagi teravad mis peale suuremat jõnksu rehvi võib takerduda.
motokas
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.