Mida kasutate kui rehvis on auk?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
victor

Mida kasutate kui rehvis on auk?

Lugemata postitus Postitas victor »

Viimasel ajal olen kohanud palju selliseid juhuseid kus mootorratta kasutajad
kasutavad rehvi paranduseks rasvanööri mis ei ole minuarust just õige tegu ja suht ohtlik.
Kuna ka ise lasin kunagi enda rehvil seda kasutada aga seda puhtalt teadmatusest.
Korralikul saab ka.Seda saab teha nn. rehviseene abil selleks peab muidugi
rehvi maha võtma mis teeb teenuse kallimaks ja ajaliselt ka pikemaks aga lõpptulemus on ka kvaliteetsem.Mis on ka turvalisem.

Minu arvamus on see,et kasutage turvalisemat varjanti.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Mida kasutate kui rehvis on auk?

Lugemata postitus Postitas piloot »

victor kirjutas:

Viimasel ajal olen kohanud palju selliseid juhuseid kus mootorratta kasutajad
kasutavad rehvi paranduseks rasvanööri mis ei ole minuarust just õige tegu ja suht ohtlik.
Kuna ka ise lasin kunagi enda rehvil seda kasutada aga seda puhtalt teadmatusest.
.

Rasvanöör pole nüüd küll kummi lappimiseks mõeldud, :lol: sellega tihendati vanal vene ajal veepumba võlle ja isegi GAZ tehase toodangus oli väntvõlli otsatihendiks rasvanöör

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

:shock:

Pilt

tsikli rehv tuleb kohe uue vastu vahetada! Minupärast tee kantossile sõlm otsa ja pane edasi - vähemalt ei saa sa surma. :D


uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

Kõikse ullem, mis nööri puhul juhtuda võiks, on see, et immitseb õhku läbi, ehk siis läheb sujuvalt tyhjaks.

Kui nyyd keegi läheb tyhja rehviga kihutama, siis ehk kyll.

Pauguga rehv puru ei lenda naelaaugu tõttu ja kui ka nöör välja peaks tulema, ei ole rehv hetkega tyhi, läheb ka suht sujuvalt ja saab ikka enne aru, kui täitsa veljepeal.

Endal sattunud esirehvi maanteel mingi suurematsorti auk. tsikkel hakkas paremale pöörates nagu vasakule minema ja vastupidi, täitsa juhitav kui ära ei ehmu ise.

Ise sõitnud kogu aeg nööridega ja pole isegi immitsema hakanud. osad tagarehvid on traatideni sõidetud ja ikka peab. ja kui rehv maha võtta, siis on nöör alati sihukese seenena seespool, et valjapoole läbi ta kyll tulla ei saa.

Ei näe mõtet osta 3 tuhhi eest uus rehv, kui värskeltostetusse naela sõidad.

See on pelgalt minu kogemus ja arvamus!

Kes tunneb end ebakindlalt, OSTKE UUS REHV. Aga kui on suht uues baigi rehvis naelaauk ja Te ise enam ei taha kasutada, siis olen nõus odava hinnaga ära ostma :)

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

uuggu kirjutas:

Ei näe mõtet osta 3 tuhhi eest uus rehv, kui värskeltostetusse naela sõidad.

See on pelgalt minu kogemus ja arvamus!

Kes tunneb end ebakindlalt, OSTKE UUS REHV. Aga kui on suht uues baigi rehvis naelaauk ja Te ise enam ei taha kasutada, siis olen nõus odava hinnaga ära ostma :)

1800 eeguga annan ära

http://galen.localhost.ee/Tuule/vaimuv2 ... _0982.html

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Pilt

tsikli rehv tuleb kohe uue vastu vahetada! Minupärast tee kantossile sõlm otsa ja pane edasi - vähemalt ei saa sa surma. :D[/quote]

ei saa ka 100 % kindel olla kui sealt sõlme vahelt HIV saad ....

Yaaa-maaa-haaa......

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

pidasin silmas ODAVALT, ehk siis max MÕNI SADA eeku pakun inimesele, kes muidu NIIKUINII viskab minema oma mittekulunud aga naela-auguga rehvi.

Ei ole plaanis osta augulisi rehve peaaegu poehinnaga...

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Ghost kirjutas:
madone kirjutas:

:shock:

tsikli rehv tuleb kohe uue vastu vahetada! Minupärast tee kantossile sõlm otsa ja pane edasi - vähemalt ei saa sa surma. :D

ei saa ka 100 % kindel olla kui sealt sõlme vahelt HIV saad ....

No seda enam tuleks uus võtta....

Kasutaja avatar

rallyiff
Postitusi: 62
Liitunud: 09 Juul 2007, 19:52
Tsikkel: Virago 750 Vinnetou

Lugemata postitus Postitas rallyiff »

sõbral oli pea uuel rehvil pisikene auk ja keset ümbereesti trippi ka veel,
selverist kummivaht aitas :D
ja sõitis peale vahu laskmist selle rehvi täiesti lõpuni

honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8784
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

endal olemas reisikomplektis kõik nöörid ja vahud jms. aga ainult selleks, et saaks sõita järgmise punktini, kus saaks rehvi ära vahetada. sellejaoks need asjad sobivad küll. kuid kindlasti ei kasutaks mina justnimelt mootorrattal nööri või vahtu selleks, et tervet rehvi asendada.

korralik nöörikomplekt on näiteks Streetmotos müügil, 400 eek. sisaldab rasplit, suurt nõela, co2 balloone ja sedasamast nööri.

samas, autoga pole asi nii hull.


Teema algataja
victor

Lugemata postitus Postitas victor »

Seenega rehvi paranusest veel niipalju infot.
Seent saab panna juhul kui auk pole suurem läbimõõdult 6 mm
ja sellisel juhul peab kiiruseindeks olema -j
Auk suurusega kuni 4,5 mm kiirusindeks rehvil K-T
Auk suurusega kuni 3 mm kiirusindeks rehvil H-ZR
JA auk võib asuda veerepinnast 70%. Seent ei saa panna külgedele
Nende andmete järgi annab saksa tegija Rema TIPTOP rehvile augu vastupidavuse.
Ja üks asi veel kui te kasutate nööri ja näiteks naela auk on 1mm siis te
pahatahtlikul teete nöörifreesiga augu juba kuskil 5-6mm suuruseks.
Mis toob kaasa selle ,et tootaja ei saa teile lubada garantiid kui me räägime suurtest rehv kiirusindeksitest.

Igaljuhul kui teil vedeleb mõni sellise probleemiga rehv siis proovin aidata .Andke teada!


Teema algataja
Matuwello

Lugemata postitus Postitas Matuwello »

Panen oma küsimuse siis õigesse teemasse. Enne oli seal "lahtine killustik meie teedel", kuna lahtisest killust selline auk rehvi tekkis. Hoiatuseks siis lahtisel killul sõitjatele, kontrollige pärast lõigu läbimist ega pole jäänud mustrisse kinni, muidu pärast pikemat sõitu ka auk sees.

Mida sellise auguga peaks ette võtma? Päris läbi ei ole, aga nagu näha üsna sügavale sisse on läinud. Kas on mingit vahendit mida võiks väljast toppida või seest poolt peaks midagi tegema? Või ei tee selline auk eriti midagi niikaua kui mustrisügavusse jääb. Tegemist on hooaja algul ostetud uue rehviga.
Pilt

Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Lugemata postitus Postitas real »

Mustrivigastus ehk ohtlik pole, muul juhul tasub küll uus rehv panna.


sentry
Postitusi: 168
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:16

Lugemata postitus Postitas sentry »

Kui väike auk siis spets kummi ja liimi , aga kui juba suurem rebenenud (nagu pildil näha) siis miks mitte osta uut sisekummi? Kui sa seda vana lapid siis ei ole see nii tugev ja ohutu...

Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

[/quote]

ebatõenäoline, et sul esirehv naela saab :lol:

Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

mul olid samasugused vigastused rehvil nagu eelneval pildid. Pikalt, et saanud aru kust sellised tulevad aga siis ampsasin lahti. Suuremast august või muhust üle sõites lööb tagaratta koopasse ja seal on paar polti natuke väljas, mis siis omakorda rehvi hammustavad.
Vaata oma tagaporika sisu ka üle, äkki on seal midagi teravad mis peale suuremat jõnksu rehvi võib takerduda.

motokas

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Teema algataja
Matuwello

Lugemata postitus Postitas Matuwello »

Tänud nõuannete eest!

Konkreetne auk on siiski lahtisest väikesest killupurust mis kevadeti tänavale laotatakse ja pilt on tehtud vahetult pärast ühe killu eemaldamist rattamustrist, praeguseks on see auk ennast koomale tõmmanud ja nii suur ja hirmuäratav enam ei tundugi.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”