Keti hooldus ja eluiga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas mella » 29 Mär 2010, 01:35

Regula kirjutas:Aga millega siis seda solgutada võiks?

Raptile, võib-olla olen mingit saasta õli ka kasutanud, proovin mingit korralikumat siis, sest kui see vaha tõesti seda saasta kogub, siis seda ma küll ei soovi :)
Keti pesemiseks on erivahendid. Ma ei tea, kas petrooleumiga tohib, see peaks olema vähe sõbralikum.
Samas, ise pole ma krossika-enduroka X-ring ketti kunagi pesnud. Ainult spetsharjaga puhtaks lükanud ja uus õli peale. Kasutan Valvoline sünteetilist valget ketiõli. See ei kogu jama külge.


Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3630
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas sepp » 29 Mär 2010, 01:48

mulle see valvoline valge plöga yldse ei meeldi... teeb kuidagi keti nii raskelt painduvaks, kui teha kett sellega kokku ja panna ratas puki peale,siis on kohe märgatavalt arusaada,et vabajooks on palju sitem.

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Jussike » 29 Mär 2010, 07:47

Mis te jampsite, kui kett läbi tuleb uus panna, see solgutamine millegi sees ei anna midagi.
Võtad kõige odavama, (erimelli) mootori pesuvahendi, pehme lapi ja tuld.
Pesuriga ei tohi, need tihenditega ketid on nagu vene veekindel kell, sisse laseb, välja
enam mitte. Kui asi puhas siis määrid seestpoolt rullikuid ja ongi kogu kunst.
Ise olen kuiva ilmaga kasutanud MOTULI ketiõli kui ma ei eksi siis factorline seeriast.
Ega neil teistel ka häda pole aga see ei viska musta triipu kõrvade vahele ja
ratas on ka puhas ning kestab nagu mainitud 'kuivaga' oma paar paagi täit
läbisõitu.
Vihmaga kes sõidab on hea kasutada ORIONI müüdi murdjate trossi ja ketiõli,
seda pidi laevanduses isegi veeall kasutatama. :mrgreen:


Pilt

Päikest.
Viimati muutis Jussike, 29 Mär 2010, 11:30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas mella » 29 Mär 2010, 08:54

sepp kirjutas:mulle see valvoline valge plöga yldse ei meeldi... teeb kuidagi keti nii raskelt painduvaks, kui teha kett sellega kokku ja panna ratas puki peale,siis on kohe märgatavalt arusaada,et vabajooks on palju sitem.
See polegi baikidele mõeldud. need ei jaksa ju liikuda kui vähegi takistust kusagil on ;)
Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 312
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Margus » 29 Mär 2010, 09:38

Kasutan ise ka seda Valvoline ketimääret ning pean ka seda vabajooksu värki tõdema.
Millist ketiõli kasutad?
sepp kirjutas:mulle see valvoline valge plöga yldse ei meeldi... teeb kuidagi keti nii raskelt painduvaks, kui teha kett sellega kokku ja panna ratas puki peale,siis on kohe märgatavalt arusaada,et vabajooks on palju sitem.
Tel. 56566665 Margus
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3630
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas sepp » 29 Mär 2010, 09:46

M4r6us kirjutas:Kasutan ise ka seda Valvoline ketimääret ning pean ka seda vabajooksu värki tõdema.
Millist ketiõli kasutad?
sepp kirjutas:mulle see valvoline valge plöga yldse ei meeldi... teeb kuidagi keti nii raskelt painduvaks, kui teha kett sellega kokku ja panna ratas puki peale,siis on kohe märgatavalt arusaada,et vabajooks on palju sitem.
castrol. nime ei mäleta.. aga yx sellin õlisem... mitte selline vahatökat. peab kyll tihedamalt määrima,aga pole hullu.
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas 417 » 29 Mär 2010, 10:08

siiamaani olen ka castrolit kasutanud, korra sai ka midagi odavamat valvolinet kui se lahkus peale 200km/h ketilt .
nüüd anti prooviks valvoline HPL PTFE kõrgsurvemääre.
võidetavalt pidi olema vägahea aga pole proovida veel saanud
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2248
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 127 korda
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas StreetMoto » 29 Mär 2010, 10:40

Vabandan, et kommerts aga haakub otseselt teemasse. Neile, kes küsinud ketipesu seadeldist, millest koolitustel juttu olnud: need vidinad jälle riiulis olemas ja soodsamalt kui varem. Saab lihtsamini ja väiksema aja- ning vedelikukuluga keti puhtaks. Vana sodi peale uue määrde laskmine erilist efekti ei oma, seega ketipesu olenevalt tingimustest, kus sõidad, päris oluline tegevus.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas mella » 29 Mär 2010, 10:54

ma niipalju kommenteeriks igasuguseid ketipesumõtteid, et igasugu pesukeemia ja muu värgi ostmise asemel võib lihtsalt kuivharjamise teha ja korraliku ketiõli peale tõmmata.
Olen lugenud, et USA-s kasutatakse palju WD40 nii pesuks kui õlituseks. Iseasi, kaua see peal püsib.

Ma ei näe erilist vahet, kas kulutada aega ja vaeva keti nühkimisele, et sealt mõnituhat km juurde saada, raisates rohkem raha keemiale kui uue keti hind.
Kett on kuluosa ja pesuaine ikka vägagi kallis.
Iseasi, kui hammasrattad kulla hinnaga on, aga korralik tagumine terasratas peab 2 ketti vastu kui õigeaegselt vahetada.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3630
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas sepp » 29 Mär 2010, 11:15

mella kirjutas:.

Ma ei näe erilist vahet, kas kulutada aega ja vaeva keti nühkimisele, et sealt mõnituhat km juurde saada, raisates rohkem raha keemiale kui uue keti hind.
sitases ketis on kinni sajandikud mees ;)
ma ei tea palju kärnatajatel see koormarihm maksab mis veab ratast edasi.. aga korraliku tsikli kett maksab mitmeid tuhandeid. :mrgreen: :bsmile:

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Jussike » 29 Mär 2010, 11:35

Ja mis Neemel see kulda väärt rakis maksta võiks? :roll:
Kasutaja avatar

TAIM
Postitusi: 41
Liitunud: 27 Mär 2008, 23:24
Tsikkel: BMW 1100gs/dr650
Asukoht: Tartu/brisbane

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas TAIM » 29 Mär 2010, 11:35

Tere

ise olen määrinud ketti nii õige vahendiga ja kui ka wd jne aga piisvalt tihti et kett ja hammakad on vastu pidunud 15000km Kaks hooaega. kasutadult peast . ja äkki peavad veel :bsmile: aga väga ei usu (crash)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas mella » 29 Mär 2010, 11:36

sepp kirjutas:
mella kirjutas:.

Ma ei näe erilist vahet, kas kulutada aega ja vaeva keti nühkimisele, et sealt mõnituhat km juurde saada, raisates rohkem raha keemiale kui uue keti hind.
sitases ketis on kinni sajandikud mees ;)
ma ei tea palju kärnatajatel see koormarihm maksab mis veab ratast edasi.. aga korraliku tsikli kett maksab mitmeid tuhandeid. :mrgreen: :bsmile:
Veelkordne tõestus, et rinkas on tsikkel olulisem kui mees :P
Kärnatajatel võid pmt iga saaniga sõita, kui tegija oled.

Just ostsin DID VX520 120 lülilise. Midagi veidi üle tuhande maksis. Kusjuures eelmine pidas vastu terve hooaja muda ja liiva (ca 70h). Ja peaks ilmselt pool hooaega veelgi.
Kasutaja avatar

Maku
Postitusi: 216
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:29
Tsikkel: Kawa ZX-6R '04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Maku » 29 Mär 2010, 12:01

mella kirjutas: Veelkordne tõestus, et rinkas on tsikkel olulisem kui mees :P
Kärnatajatel võid pmt iga saaniga sõita, kui tegija oled.

Ja mis siis nüüd selle tõestusega peale hakkad?? (lol) (lol)
Väikesed inimesed räägivad teistest, keskmised inimesed räägivad sündmustest, ülejäänud räägivad ideedest.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas mella » 29 Mär 2010, 12:09

Maku kirjutas: Ja mis siis nüüd selle tõestusega peale hakkad?? (lol) (lol)
Ka sellega peaks midagi peale hakkama? ;)

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 29 Mär 2010, 12:17

Mina sõidan nii kruusal kui asfaldil ja sellisel puhul soovitan küll Off-Road õli. Sellel on see hea omadus, et kui keti külge tuleb mingi s**t, ei jää see sinna kinni, vaid lendab (koos mingi osa õliga muidugi) minema ning kett on suhteliselt puhas ka kruusasõidul. Iga õlituse juures ma küll ketti ei puhasta, tööpind on ju eelkõige hammasratas-rullik ja kui need puhtad, panen uue õli peale ja kõik. Kui külgedele koguneb paska, mis painduvust takistama hakkab (aga off-road õlil pole see kuigi paks - ära lendab), pesen muidugi ketipesuvahendiga puhtaks.
Ja veel - ka määrdunud õli on parem kui mitte midagi. Kui rullikud heledad - õlita.
Bensiiniga küll ärge jahmerdage tihenditega keti korral.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

TAGURPIDIANTS
Postitusi: 29
Liitunud: 28 Veebr 2009, 20:03
Asukoht: Tallinn

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas TAGURPIDIANTS » 06 Mai 2010, 16:08

Regula kirjutas:Enne algavat hooaega oleks hea ilmselt räpane kett ära ka puhastada. Kas X-ring ketti võib nii puhastada, et võtan lülist lahti, kerin rulli ja panen kuhugi ämbri põhja ja bensiini peale ja siis solgutan?
Teine küsimus, et tavaline ketiõli kaob häirivalt kähku keti pealt ära, mis püsiks kauem peal, vaha? Tohib panna ainult vaha?
Ise kasutan keti määrimise juures ainult Würth´i Dry Lube´i. Soovitan teistelegi.
Sõida aga ära mölise

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 07 Mai 2010, 10:26

Mõtlen, et kui keegi midagi soovitab, võiks ka kommenteerida, MIKS ta seda teeb, milles on selle asja eriline väärtus võrreldes teistega. Soovitustel stiilis, joon vaid Coca-Colat, pole mu meelest erilist kaalu.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8269
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 216 korda
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Piipz » 07 Mai 2010, 10:51

Tsikkelröövlil on õigus. :bsmile:

Ma olen vist kõik ketimäärded olen läbi proovinud, mingit sellist pole ühegi tootja vahel proovides näinud, et mõni eluiga oluliselt pikendaks. Seega kasvõi saeketi õli sobib ;) Ja on odav ka. Scottoilerit kasutasin kunagi mugavusest, praegusel rattal seda enam pole.

Mispärast ühte või teist ketimääret peaks/võiks eelistama, on jah ainult see, et kas pritsib tagaratta sodi täis või mitte või et kui kaua ta peal püsib.

Siinkohal ma räägin endast ja enda kogemusest, ei hakka nüüd kellelegi saeketi õli pähe määrima :)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Heiko97
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Okt 2009, 13:20
Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K7
Asukoht: Harjumaa

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Heiko97 » 07 Mai 2010, 11:58

Mina kasutan Valvoline ketivaha (mingi valge plõga) ja puhtalt juba selle pärast, et vaha ei loobi end mõõda ratta plastik detaile ja tagavelge laiali erinevalt õlist.
Kestab ta ca. 200-300km aga tavaliselt määrin peale igat pesu keti üle (NB! pesen suht tihti)!
Eelnevalt mainitud veeretakistuses mina probleemi ei näe, pole seda kogenud ja ega ma ei ajagi igat 0.01kw taga! :wink:
Eks ta tegelt ole maitse asi mida keegi kasutab! :bsmile:
Suzuki GS500E, Honda CBR 600f f2, Suzuki GSX-R 600 K5, Suzuki SV 1000 K7, Aprilia RSV1000R, Suzuki GSX-R 600 K7
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1192
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja » 07 Mai 2010, 12:41

See valvoline valge sünteetiline on ka minul kasutuses, minumeelest seda peale lastes rokkab see juba piisavalt võibolla ma ei oska lihtsalt lasta või lasen liiga palju. Tagahammakas ja osaliselt kiige on selle valge mögaga koos mõtlen siin, et prooviks äkki midagi muud kasutada vahelduseks.... Muidu peal püsib see määre jh üsna hästi ja sitta ka nagu enda külge ei korja.
Yaaa-maaa-haaa......

Heiko97
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Okt 2009, 13:20
Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K7
Asukoht: Harjumaa

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Heiko97 » 07 Mai 2010, 13:51

Ghost kirjutas:See valvoline valge sünteetiline on ka minul kasutuses, minumeelest seda peale lastes rokkab see juba piisavalt võibolla ma ei oska lihtsalt lasta või lasen liiga palju. Tagahammakas ja osaliselt kiige on selle valge mögaga koos mõtlen siin, et prooviks äkki midagi muud kasutada vahelduseks.... Muidu peal püsib see määre jh üsna hästi ja sitta ka nagu enda külge ei korja.
Jepjep! See ka veel ei vaha jääb pealt kuiv ega korja jama ligi nagu õli (muidugi võib olla ka häid õlisi mida ma pole kasutanud)!
Muide mis puutub peale laskmisse siis mina teen seda kiigest all pool ja enne taga hammakat - peale maapinna ei lähe ülearu kuhugi!
Suzuki GS500E, Honda CBR 600f f2, Suzuki GSX-R 600 K5, Suzuki SV 1000 K7, Aprilia RSV1000R, Suzuki GSX-R 600 K7

kullar1234
Postitusi: 145
Liitunud: 06 Mai 2009, 18:45
Tsikkel: Honda VFR 1200 X Crosstourer
Asukoht: Hämeenlinna Viljandi

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas kullar1234 » 07 Mai 2010, 19:22

kõige mugavam on automaatne õlitaja.korra investeerid ja sõidad muretult.

krew
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Juun 2009, 18:35
Tsikkel: yamaha dt 125 RN

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas krew » 07 Mai 2010, 23:35

endal enduro ja kasutan würth'i HHS drylube sünteetilist vaha, minuarust igasti hea asi. lased pudelist kohe hea tiiru ketile ja ei võta tolmu ega midagi külge.

Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Hitchiker » 08 Mai 2010, 00:19

tjah, olen kasutanud louise poest võetud kettenreiniger nimelist mösla keti pesemiseks ja valvoline ketivaha. Rattal läbisõit 25 k ja korra olen pingutanud. Hammakad senimaani tunduvad korras olema. Sõitmine küll peamiselt asfalti pidi. vahatanud olen ca 500-600 läbisõidu pealt.
Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas gs » 08 Mai 2010, 00:26

Praegu on rattal DID O-ring kett ja kenasti 40 000 km vastu pidanud ja peab veel... Pesnud ei ole kordagi kunagi. Sõitnud olen igalpool v.a. "rummuni mudas" kuna ratas liiga raske selleks. Õlitanud seda kõige kättejuhtuvaga alates kasutatud mootoriõlist kuni peente vahadeni.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 1632
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 50 korda
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas bitter » 10 Mai 2010, 14:04

Kas Motorexi valikus ka mõni hea toode on, enduro ketti õlitamaks?
Äkki see - http://www.veloplus.ee/?show=tooted2&ma ... 50&id=2022
Motorexi oleks mul hea mugav osta.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5295
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 238 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas yeekim » 10 Mai 2010, 14:07

bitter kirjutas:Kas Motorexi valikus ka mõni hea toode on, enduro ketti õlitamaks?
Äkki see - http://www.veloplus.ee/?show=tooted2&ma ... 50&id=2022
Motorexi oleks mul hea mugav osta.
On küll :D
Veelgi rohkem meeldib mulle Motorex'i sarjast ketipuhastus spray, millegagi nii mõnigi räpane detail masina küljes rasvavabalt puhtaks saab.

edu
Teen saiast sitta!

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 10 Mai 2010, 15:44

Kuulge sõbrad. Ma olen ka mitmesuguseid ketimäärdeid kasutanud. Kuna sõidan meelsasti ka kruusa, siis vaatamata ratta olemusele kasutan off-road määret, sest see viskab sodi minema ja ei mäkerda ketti nii hullusti. Mis ma aga öelda tahan, on see, et EI OLE MINA ARU SAANUD, ET ÜKS OFF-ROAD MÄÄRE OLEKS PAREM KUI TEINE. Mõni paadunud krossisõitja ehk tunnetab vahet, aga meiesugused võivad siin jahuda, palju kulub, tühjagi me selgust saame.
Peaasi, et üldse kett määritud saab (puudutab ilmselt suuremat osa sõitjaid)
või et saab ka õige-otstarbelise määrdega (see juba palju parem variant, muide ketimääre küll ratast ei mäkerda, kui seda õigesti peale määrida, ärge tulge rääkima).
Aga mis konkreetne tootja ja mark...... noojahh.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Antu

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Antu » 10 Mai 2010, 15:49

Kuidas see õigesti siis käib :?:



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”