Keti hooldus ja eluiga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

folf
Postitusi: 67
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:11
Tsikkel: yamaha fzr1000r

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas folf » 10 Mai 2010, 17:46

ise kasutan tavalist mootoriõli ,mis õlivahetusest üle jääb,võrreldes igasuguste muude spetsiaalsete ketimääretega võrrelda ,siis kett jääb puhtaks ei kogu tee sodi külge...kuidas see keti elueale mõjub ei tea ,teine hooaeg läheb ja siiani pole olnud vaja veel pingutada


Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 498
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: Gsx-r 1000 k8
Asukoht: Kose
Tänatud: 2 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Mait.V » 10 Mai 2010, 18:10

Mis ketiga tegu et seda kaks hooaega pole vaja pingutada? :shock:
Kui suur sul see kilometraas siis tuleb?
51994779

Shrek

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Shrek » 10 Mai 2010, 23:01

Ma proovin selle würth-i HHS drylube-i ära, Motodepoos oli väga hea hinnaga (125.- eek), kuid polnud kuhugi panna seda pudelit, eks peab autoga ära tooma.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7258
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas mx77 » 10 Mai 2010, 23:18

Shrek kirjutas:Ma proovin selle würth-i HHS drylube-i ära, Motodepoos oli väga hea hinnaga (125.- eek), kuid polnud kuhugi panna seda pudelit, eks peab autoga ära tooma.
Ostsin, jama. Liiga vedel üllataval kombel (tootja väitel peaks just paksem olema) ja on täiesti läbipaistev, seega ei saa üldse aru kuhu on juba lastud, kuhu mitte. Muude asjade määrimiseks ehk ok.

Shrek

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Shrek » 10 Mai 2010, 23:22

mx77 kirjutas:
Shrek kirjutas:Ma proovin selle würth-i HHS drylube-i ära, Motodepoos oli väga hea hinnaga (125.- eek), kuid polnud kuhugi panna seda pudelit, eks peab autoga ära tooma.
Ostsin, jama. Liiga vedel üllataval kombel (tootja väitel peaks just paksem olema) ja on täiesti läbipaistev, seega ei saa üldse aru kuhu on juba lastud, kuhu mitte. Muude asjade määrimiseks ehk ok.
Tänud vastamast, mis sa ise siis soovitaksid?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7258
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 193 korda
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas mx77 » 10 Mai 2010, 23:29

Siiani nagu Valvoline on tundunud parima valikuna. Igatahes hea peale lasta (kohe näha, kuidas määrib) ja ei korja jama külge.
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 666
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: Fazer 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 158 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas rannamees » 10 Mai 2010, 23:35

Shrek kirjutas: polnud kuhugi panna seda pudelit, eks peab autoga ära tooma.
Ujukate väel käisid poes :shock:
Pilt
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1019
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Ducati Multistrada 620
Tänanud: 6 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas pyramiid » 11 Mai 2010, 14:56

mx77 kirjutas:Siiani nagu Valvoline on tundunud parima valikuna. Igatahes hea peale lasta (kohe näha, kuidas määrib) ja ei korja jama külge.
+ 1 !
Siiani olen proovinud nii Motorex´i chain lube´t kui ka Procycle odavmääret säästukomplektist ja Valvoline chain lube´le ikka vastu ei saa!
Just seesama, et näha, kuidas on katnud ja ei korja sodi külge. Motorexi oma on ka muidu nähtav kui peale kanda, aga jääb ikkagi veidi selline kleepuv..
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1192
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja » 11 Mai 2010, 15:23

mx77 kirjutas:Siiani nagu Valvoline on tundunud parima valikuna. Igatahes hea peale lasta (kohe näha, kuidas määrib) ja ei korja jama külge.
Jama ei korja tõesti külge aga mökerdab minumeelest parajalt... mul muidugi selline kahtlane tunne, et ma lasen seda määret peale ilmselgelt liiga palju kuna tagahammakas ja kiige ja kõik muu koos selle mögaga. Mul on muidugi keti siseküljele ka jube s**t lasta sest summuti on täpselt ees ja kuidagi peab nikerdama summuti alt või vahelt, et keti sisekülg ka ikka määret saaks, muidu lased ainult tagant hammakale, peale mida ilus valge on küll kett jah aga siseküljel see määre ikka õigel kohal rohkem kui välisküljel.... Peaks äkki laskma kellelgi keti määrimise demo teha omale, et ma ei ujutaks pool pudelit seda sinna peale... :wack:
Yaaa-maaa-haaa......

franz125
Postitusi: 2570
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 101 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas franz125 » 11 Mai 2010, 16:03

Miks siseküljele,ja üldse külgi määrida?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1192
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja » 11 Mai 2010, 16:13

franz125 kirjutas:Miks siseküljele,ja üldse külgi määrida?
Keti sisse ma mõtlesin ehk siis "sisekülg", ---> http://easterndirt.com/tech-tips/chainc ... inside.jpg
Külje peale pole jah ketile vaja lasta.
Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas TDM » 11 Mai 2010, 21:24

Ghost kirjutas:
franz125 kirjutas:Miks siseküljele,ja üldse külgi määrida?
Keti sisse ma mõtlesin ehk siis "sisekülg", ---> http://easterndirt.com/tech-tips/chainc ... inside.jpg
Külje peale pole jah ketile vaja lasta.
Kuna ketil on põhiliselt vaja määret rullikutele mis niigunii ringi käivad siis ei näe küll mingit vajadust seda kahelt poolt määrida!Valvoline oma ei meeldinud mulle väga, kuna seda ila olid kõik kohad täis8hammaka küljed ja keti külg), samas määris hästi! :)
Mina olen kasutanud seda keti määret mis kätte on juhtunud poest ja olen lasknud peale igat sõitu keti nendele osadele mis on nähtaval!Eelmine kett kestis 3 hooaega ja läks vahetusse kuna sai haiget, kuigi oli ka hammakate pärast juba aeg.
Saab ka muidugi ainult muda vett ja liiva!
Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5295
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 238 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas yeekim » 11 Mai 2010, 22:32

Ise olen loobunud spets õlide ostmisest.
Teen sellise vedelema mix'i diislist ja suvalisest õlist, mis spray pihustist läbi tuleb. Sellega piserdan keti korralikult täis, hargil töötava mootoriga käik sisse ja üleliigne lendab loodusjõudude mõjul minema. Seda peale igat pikemat "müttamist".
Kestab paar hooaega kindlasti koos maastikul leiduvate abrassiivsete materjalidega. Keti hinnad pole ka miskit müstilist õnneks.
Ketirattad nii kaua ei kesta kahjuks :cry:

edu
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 829
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas VWman » 14 Mai 2010, 09:51

Loen neid ketiga seotod teemasid siin..
Aga jäi ikka painama küsimus.. kas O või X ring .. . Kui palju see X siis ikkagi parem on?

TDM-ile, hinnavahe ~30 EUR-i . On siis X väärt maksta see 30 rohkem ?
KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 524
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas romulus » 14 Mai 2010, 10:25

X-ringi eelis peaks olema ainult väiksem hõõrdetakistus. Aga ma kahtlustan, et persega sa seda vahet ei tunne. Ma võtaks odavama :)
VWman kirjutas:Loen neid ketiga seotod teemasid siin..
Aga jäi ikka painama küsimus.. kas O või X ring .. . Kui palju see X siis ikkagi parem on?

TDM-ile, hinnavahe ~30 EUR-i . On siis X väärt maksta see 30 rohkem ?
Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 829
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas VWman » 20 Mai 2010, 21:13

SDZ ketti keegi on kasutanud? http://www.czretezy.cz/ pakutakse ja hind on suht hea. SDZ kett+rattad, maksab kokku vähem kui D.I.D kett
KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas vincent » 20 Mai 2010, 21:51

VWman kirjutas:SDZ ketti keegi on kasutanud? http://www.czretezy.cz/ pakutakse ja hind on suht hea. SDZ kett+rattad, maksab kokku vähem kui D.I.D kett
Kui ainult nii vähe odavam siis osta DID :wink: Ma olen ka läinud odavuse ohvriks ja katsetanud...Ja tõdenud et odav ja väidetavalt hea kett väsib nii poole kiiremini.Enam vist ei viitsi . Praegu on EK jõudu tagarattasse kandmas, tundub ka hea. See on muidugi minu arvamus, kui huvi on siis proovi ära ja anna teada :)
Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Jussike » 20 Mai 2010, 22:58

O, X, ja XW -ring tüüpi ketid on põhilised mis müügis ja kvaliteet peaks samas järjestuses olema. Ise
kasutasin eelmise rattaga RK 530 GXW ketti ja oli teine veel edevat värvi. Hind muidugi vastav. :wink:
X ja XW kannatavad isegi nõrka surve pesu, O ringi ei soovita survekaga pesta.
Enne pesu tuleks ketti mootoripesuainega või ketipuh. vahendiga üle lasta, et saast lahti liguneks.
Määrdeks olen kasutanud motuli chain lube`t, factory line seeriast ja toimib väga hästi, aga ainult
kuiva ilmaga. Kasutan seda ka sellep. kuna jätab ratta ja enda puhtaks. Kui keegi pakub midagi
paremat, prooviks järgi. :bsmile:

Päikest.
Kasutaja avatar

Kri$o$
Postitusi: 555
Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
Tsikkel: rod ja pooleli xs
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Kri$o$ » 20 Mai 2010, 23:50

nõmeda disainiga ja järjekordne müügimeeste sait, kuid enamuses siiski suht asjalik info kettidest
http://www.quality-cycle.com/truth_abou ... chains.htm
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 829
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas VWman » 20 Mai 2010, 23:52

Rahas on see kusagil 6** .- hinna vahe ( kett+rattad) . Ahh katsetan selle SDZ vist ära. Saage aru, mul on MASU, PUPU ja TÄPE kõik korraga külas :)

vincent kirjutas:
VWman kirjutas:SDZ ketti keegi on kasutanud? http://www.czretezy.cz/ pakutakse ja hind on suht hea. SDZ kett+rattad, maksab kokku vähem kui D.I.D kett
Kui ainult nii vähe odavam siis osta DID :wink: Ma olen ka läinud odavuse ohvriks ja katsetanud...Ja tõdenud et odav ja väidetavalt hea kett väsib nii poole kiiremini.Enam vist ei viitsi . Praegu on EK jõudu tagarattasse kandmas, tundub ka hea. See on muidugi minu arvamus, kui huvi on siis proovi ära ja anna teada :)
KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 829
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas VWman » 21 Mai 2010, 00:04

Aitähh !

Lugesin, ei saanud aru mõnest sõnast.. lasin googlel tõlkida .. "Kas X-Ring Type kett parem kui "standard tüüp" O-rõngas kett?? Palju, palju parem, sest see on hüljeste korter ühepoolne... aga vat seda ei tõlkind nagu.. et kas viiger või hallhülged , ja kuhu poole see ühepoolne korter siis on, kas lõunasse või põhja :)
Kri$o$ kirjutas:nõmeda disainiga ja järjekordne müügimeeste sait, kuid enamuses siiski suht asjalik info kettidest
http://www.quality-cycle.com/truth_abou ... chains.htm
KÄIN JALA JA JOON VETT

Magician
Postitusi: 190
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Magician » 21 Mai 2010, 08:46

No nii,lugesin ka neid erinevaid jutte siin kettide ja selle määrimise kohta.Kasutan ise Würthi HHS drylube määret.Keegi mainis et kui on hanguv ketimääre siis tuleks hooldusel see ennem maha pesta kui uus lasta.Kas see tähendab siis seda et ma pean peale igat paagitäit ketti pesema hakkama vä?
Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel » 21 Mai 2010, 09:47

Ei pea. Ega ei tasu ketti määrdega uputada ka. Ise lasen siseringi määret, kui rullikud valgeks lähevad, lasen jälle. No ma küll ei ütleks, et seal keti küljes mingit nii paksu saasta oleks, mida kogu aeg vaja millegagi lahti leotada. Off-road õli, mida oma bikelisel kasutan viskab suure saasta ise küljest ja kett on enamvähem puhas, kuigi sõidan täiesti külmalt ka kruusal.
Ehk siis - mis ta'st nühkida kogu aeg. Ise vaatad, kui "paksuks" kipub, siis pese ära. Peaasi, et kuivalt ei käi.
Veel - piinliku hoolduse ja mõistliku hoolduse puhul on töö vahe meeletu, samas sõlme vastupidavuse vahe marginaalne. Seega, kui nühkimine pole just hobi, milleks siis seda teha? Oma töö võib ju ka vabalt ekspluatatsiooni hinna sisse arvutada ja see on kaugelt kallim, kui see 5%, mis su kett igapäevase harjamise puhul kauem kestab.
NB! Mõistlik hooldus ei tähenda selle tegematajätmist! (see siis juba ette öeldud tulipeadele, kes maailma mustvalgelt näevad - ma ei viitsi hakata kellegagi vaidlema)
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

petz
Postitusi: 1438
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas petz » 21 Mai 2010, 11:43

Tsikkelröövel kirjutas:Off-road õli, mida oma bikelisel kasutan viskab suure saasta ise küljest ja kett on enamvähem puhas, kuigi sõidan täiesti külmalt ka kruusal.
ma kasutasin ka tänaseni LM racing ketimääret . mingi arvestatav saast jäi ikkagi keti külge, ja arvatava osa sodist, mis minema oli lennanud, oli kogunud ketirata katte alla ja vedava hammaka ümbrus oli seda minemalennanud sodi kuivalt täis
valge määrde ehk ketivaha kasutamisel oli kett tunduvalt puhtam ja kasutan seda nüüd ka edaspidi.

intz
Postitusi: 297
Liitunud: 10 Juul 2004, 09:50
Tsikkel: V POWAA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas intz » 31 Mai 2010, 23:29

Kri$o$ kirjutas:nõmeda disainiga ja järjekordne müügimeeste sait, kuid enamuses siiski suht asjalik info kettidest
http://www.quality-cycle.com/truth_abou ... chains.htm
Sattusin juhuslikult samale lehele. Küsimus viimase peatüki kohta, et kuidas keegi õlitab?

Ma seni lasnud lihtsalt kas keskele üks ring või siis 1 ring vasakpoolsetele xringidele ja 1 ring parempoolsetele x-ringidele. Aga otse hammasratta tagant siis (enamvähem nagu see mahakriipsutatud pilt).

Aga seal seal "correct way" kirjeldatud viisil väljastpoolt on suht lihtne lasta ilmselt, aind vaadata, et toru ja sõrmi hammakate vahele ei lase.. aga seestpoolt suht n**s ju, ilma et näppudest ilma jääks. Tundub, et lasen ikka vanamoodi edasi vist - 1 kiire ring vasakpoolsetele ja teine kiire parempoolsetele tihenditele otse tagant ja kogu moos.

EDIT: Kurat, Revere kepivedu oli ikka mõnus :D, in retrospect.

priit0001

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas priit0001 » 27 Juul 2010, 15:16

Väga head vahendid kettide hoolduseks on Castroli omad. Kõigepealt Castrol Chain Cleaneriga kett puhtaks, seejärel Chain Spray või Chain Wax peale. Püsib ketil kaua ja ei võta tolmu ja muud sodi külge.

http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... egory_id=4

cohiba

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas cohiba » 27 Jaan 2011, 13:38

tervist

uurisin ka natuke seda keti hooldus teemat ja üks vanakooli mees ütles mulle et nemad kunagi panid ketti vana mootori õli sisse keema ja lisasid sinna grafiiti ning ketti polnd vaja tükk aega hooldada aga noh siis ei olnd igast x ega o rõngaid ka et ma ei oska öelda kuidas see keetmine nendele kummi rõngastele mõjub. aga kui keegi on proovind siis antku teada
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4584
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas mella » 27 Jaan 2011, 13:42

need vanakooli mehed jäägu siiski tihenditeta (põllumajandustehnika) kettide juurde.

rainer300
Postitusi: 346
Liitunud: 01 Jaan 2010, 14:09

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas rainer300 » 27 Jaan 2011, 14:03

cohiba kirjutas:tervist

uurisin ka natuke seda keti hooldus teemat ja üks vanakooli mees ütles mulle et nemad kunagi panid ketti vana mootori õli sisse keema ja lisasid sinna grafiiti ning ketti polnd vaja tükk aega hooldada aga noh siis ei olnd igast x ega o rõngaid ka et ma ei oska öelda kuidas see keetmine nendele kummi rõngastele mõjub. aga kui keegi on proovind siis antku teada
Nii tehti ainult punnvõrri ketiga ja ,kes võimsama liikuri ketiga nii tegi ,see oli juba korra kukkunud ja põrutada saanud!

jaanus
Postitusi: 58
Liitunud: 08 Nov 2006, 20:06
Tsikkel: zx10r, kx450f
Asukoht: valga/helsinki

Re: Keti hooldus ja eluiga

Lugemata postitus Postitas jaanus » 20 Mär 2011, 19:21

tekkis selline küsimus, et kas did520 on 450 4t krossarile sobivaks ketiks või peaks otsima 525? 17 sõidutunniga hakkab keti eluiga otsa saama, tagumise ketiratta juurest saab hamba võrra eemale tõmmata. Peale pooletunnist peab praegu ca 8mm peale pingutada.
Kes ja kus hea hinnaga ketirattaid ja komplekte pakub maarjammal või tellimise peale.



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”