Vulcan VN750

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Lugupeetud kodanikud vulcanistid- ärme hakkame oma kalleid emasid solvama- see osa foorumist on mõeldud siiski muuks otstarbeks ja see mida keegi arvab ja millist kogemust omab teatud asjade kohta pole üldse kellegi ema süü... :) Maanteedel me ju kõik tervitame solidaarselt üksteist ja säiligu see respekt ka siin. Shit happens... all the time ja see lihtsalt on nii. Kogemused tekivad läbi elu enese ja ühel on need tulnud raskemalt teisel jälle kergemalt. Jäägem sõpradeks!



HAIL TO THE HAMMER!
Kasutaja avatar

Raino84
Postitusi: 186
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:18
Tsikkel: Z1000
Asukoht: Tallinn

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Raino84 »

vägagi OT, aga sellegipoolest oli väga huvitav teema. Eriti see viimane lehekülg komadest ja erutumistest;) aga nagu eelkõneleja mainis, olgem üksteise suhtes ikkagi natuke tolerantsemad ja sõbralikud.. :bsmile:

cheers:)

2005 Kawasaki Z1000
tel: 56622443

rewo
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Juul 2008, 00:32
Tsikkel: vn 750, IŠ planeta 5 ...
Asukoht: Tartu lähistel

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas rewo »

Hmm, oma 92.a vulcaniga kaks suve juba kulgenud, ei ole nagu erilisi probleeme täheldanud. Km-d ka ei ole just väga palju kogunenud, vast paari tuhane ringis, aga peale tavapärase hoolduse pole lisakulutusi nõudnud. Uus aku pigem kuluosa.
Kui kellegil oleks pakkuda tervet sadulat, siis oleks küll huviline, endal eelmise omaniku poolt ilmselt kehvalt hooldatud, ja nahk on mõraline, küll läheb ka katki peagi .... :(

Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Uut sadulat küll pakkuda ei saa, küll aga saan anda sulle Tartus elava ja tegutseva sadulsepa telefoni nr. kes teeks sulle hea meelega sadulale uue katte.
Hannes: 58242721

HAIL TO THE HAMMER!

rewo
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Juul 2008, 00:32
Tsikkel: vn 750, IŠ planeta 5 ...
Asukoht: Tartu lähistel

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas rewo »

Suured tänud, sadulal juba uus kate peal, näeb välja nagu uus :D . Eks suvel on näha, kuidas ka vastupidavusega on.

Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462

rewo
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Juul 2008, 00:32
Tsikkel: vn 750, IŠ planeta 5 ...
Asukoht: Tartu lähistel

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas rewo »

Nii, üks küsimus targematele. Nimelt elektrisüsteemi kohta, genekast tuleb kaks punti juhtmeid välja, üks punt läheb siis tsikli elektrisüsteemi külge pistikuga, mida ei saa valesti panna. Teine punt aga on kolm kollast juhet, tsikli poolel kah kolm kollast juhet, saab ühendada täiesti suvaliselt (isased-emased pistikud iga juhtme otsas). Mis juhtmed need on ? ja kas on mingit tähtsust milline millisega kokku on ühendatud ? Asuvad need ühendused siis mootori taga, akukarbi ees. Aijahh, tsikliks 92.a VN 750, 37KW-ne isend.

Edit : On olemas ka manuaal, aga ... läpaka teise kõvaketta peal, see aga kuskile kaotsi läinud, netist hetkel manuaali ei leidnud, äkki keegi oskab siis nende juhtmete kohta arvamust avaldada.

Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462

mattias
Postitusi: 69
Liitunud: 11 Aug 2008, 19:44
Tsikkel: Honda XL1000 Varadero
Asukoht: Eesti

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas mattias »

Need kollased juhtmed on 3 faasi mis tulevad generaatoristja lähevad regulaator-alaldisse.Nende ühendamisjärjekord pole üldse oluline,tähtis on ainult et kontakt on kindel muidu võib regulaator rikneda.
Edu!


rewo
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Juul 2008, 00:32
Tsikkel: vn 750, IŠ planeta 5 ...
Asukoht: Tartu lähistel

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas rewo »

Selge, jälle targem natuke :bsmile:

Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

rewo kirjutas:

Suured tänud, sadulal juba uus kate peal, näeb välja nagu uus :D . Eks suvel on näha, kuidas ka vastupidavusega on.

Kas said selle katte Hanneselt?

HAIL TO THE HAMMER!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

mattias kirjutas:

Need kollased juhtmed on 3 faasi mis tulevad generaatoristja lähevad regulaator-alaldisse.Nende ühendamisjärjekord pole üldse oluline,tähtis on ainult et kontakt on kindel muidu võib regulaator rikneda.
Edu!

Tere mattias! Vaatan et sul justkui uued siklid- bandit ja marauder....Kas vulcani viskasid minema?

HAIL TO THE HAMMER!

rewo
Postitusi: 23
Liitunud: 15 Juul 2008, 00:32
Tsikkel: vn 750, IŠ planeta 5 ...
Asukoht: Tartu lähistel

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas rewo »

Aldis kirjutas:
rewo kirjutas:

Suured tänud, sadulal juba uus kate peal, näeb välja nagu uus :D . Eks suvel on näha, kuidas ka vastupidavusega on.

Kas said selle katte Hanneselt?

Eeee, ei mina nime tea kellelt, igatahes sellele numbrile helistades viisin sadula Raua tänavale, endise tuletõrje ühingu majja.

Nüüd aga järgmine häda, suunatuled (ja ka ohukad) on kaotsis. Mul oli terve garaas tsikklit täis (raam sai uuendatud, haaveldatud, krunditud ja uus must värv lakiga peale). Mingi kuu aega läks sellega, ei olnud vahepeal aega tegeleda. Nüüd nagu peaks olema kõik juhtmed ühendatud, aga suunad kadunud. Üldse natuke imelik mu meelest, tagumistesse suundadesse läheb kummagisse kaks juhet, esimestel aga kolm juhet, milleks see kolmas vajalik ? Ja kas suunarelee on akukarbi küljes, paremal pool, startei relee all. Tegelt pole mahti tegeleda olnud, võibolla lihtsalt kuskilt mõni juhe lahti ununenud :lol: . Täna sai isegi kindlustus ära tehtud, aga sõita veel ei saa, esiratta laagrid vajavad veel hädasti vahetust. Ja siis siduri võlli tihendi vahelt immitseb natuke õli, märgistab territooriumi :D

Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462
Kasutaja avatar

mrc
Postitusi: 42
Liitunud: 13 Aug 2008, 13:20
Asukoht: Tallinn

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas mrc »

ees on gabariidid ka ilmselt suundades ... ameerika värk ! . meiemaal pead aga hoolega valima kuhu ülevaatusele lähed kui siuke värk on ... ees kollased gabariidid neile ei meeldi


mattias
Postitusi: 69
Liitunud: 11 Aug 2008, 19:44
Tsikkel: Honda XL1000 Varadero
Asukoht: Eesti

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas mattias »

mrc kirjutas:

ees on gabariidid ka ilmselt suundades ... ameerika värk ! . meiemaal pead aga hoolega valima kuhu ülevaatusele lähed kui siuke värk on ... ees kollased gabariidid neile ei meeldi

Kuna enamus vulcane on tehtud USA kawa tehases siis on ka neil eesmistes suundades gabariidi võimalusega lambid sees (21/5W) ka juhtmestik.Jätad lihtsalt ümarad pistikud,mis tulevad suundade juurest,ühendamata ja gabariite ei ole suundades.Mul marauderil samamoodi.

Aldis kirjutas:

Tere mattias! Vaatan et sul justkui uued siklid- bandit ja marauder....Kas vulcani viskasid minema?

Müüsin maha kuna oli küllalt vana (89a),sain enda jaoks hea hinna.Ostsin banditi ja sõitsin sellega eelmise hooaja.Sügisel sain soodsalt marauderi(99a) osta remontisin seda talvel,nüüd panen kokku.Bandit õnnestus maha müüa(päris suure kahjumiga,masu värk).Nii et Vulcanclub`i ma enam ei kuulu aga ehk kunagi jälle :bsmile:
Edu!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

mattias kirjutas:
mrc kirjutas:

ees on gabariidid ka ilmselt suundades ... ameerika värk ! . meiemaal pead aga hoolega valima kuhu ülevaatusele lähed kui siuke värk on ... ees kollased gabariidid neile ei meeldi

Kuna enamus vulcane on tehtud USA kawa tehases siis on ka neil eesmistes suundades gabariidi võimalusega lambid sees (21/5W) ka juhtmestik.Jätad lihtsalt ümarad pistikud,mis tulevad suundade juurest,ühendamata ja gabariite ei ole suundades.Mul marauderil samamoodi.

Aldis kirjutas:

Tere mattias! Vaatan et sul justkui uued siklid- bandit ja marauder....Kas vulcani viskasid minema?

Müüsin maha kuna oli küllalt vana (89a),sain enda jaoks hea hinna.Ostsin banditi ja sõitsin sellega eelmise hooaja.Sügisel sain soodsalt marauderi(99a) osta remontisin seda talvel,nüüd panen kokku.Bandit õnnestus maha müüa(päris suure kahjumiga,masu värk).Nii et Vulcanclub`i ma enam ei kuulu aga ehk kunagi jälle :bsmile:
Edu!

Einoh ega see oluline olegi millega keegi sõidab, peaasi kui toimub infovahetus ja sul on suurepärane teadmistepagas Vulcan'i kohta, nii et väga kena kui saad ja hoolid sõna sekka ütlemast ning hea nõuga aitamast. :)
Päikest!

HAIL TO THE HAMMER!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Aga selline küsimus suurele ringile, et kust või kuidas saada vn750-le laibaraudu?

HAIL TO THE HAMMER!

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Eks E-bay aitab :D


plaatija
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Jaan 2005, 17:01
Tsikkel: vulcan 1500custom
Tänanud: 1 kord

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas plaatija »

Aldis kirjutas:

Aga selline küsimus suurele ringile, et kust või kuidas saada vn750-le laibaraudu?

Minu käest.Olen hetkel küll Soomes aga helista.56660291

kes ei tööta see ei söö
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

plaatija kirjutas:
Aldis kirjutas:

Aga selline küsimus suurele ringile, et kust või kuidas saada vn750-le laibaraudu?

Minu käest.Olen hetkel küll Soomes aga helista.56660291

Kas tegu on ikka n.n. highway-bars'idega või lihtsalt engine-guard raudadega? Tahaks mingit pildimaterjali ka näha nende kohta tegelt... oleks see võimalik?

HAIL TO THE HAMMER!

plaatija
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Jaan 2005, 17:01
Tsikkel: vulcan 1500custom
Tänanud: 1 kord

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas plaatija »

Aldis kirjutas:
plaatija kirjutas:
Aldis kirjutas:

Aga selline küsimus suurele ringile, et kust või kuidas saada vn750-le laibaraudu?

Minu käest.Olen hetkel küll Soomes aga helista.56660291

Kas tegu on ikka n.n. highway-bars'idega või lihtsalt engine-guard raudadega? Tahaks mingit pildimaterjali ka näha nende kohta tegelt... oleks see võimalik?

Korralikud suured rauad ikka,ehk siis nn highway bars.Üritan kedagi sebida kes garages paar klõpsu teeks.Ise üritan ennast reede õhtuks koju lohistada.Nii et kui mitte enne siis laupäeval saab pilte.Aga Haapsallu ei satu?Oma silm on kuningas.

kes ei tööta see ei söö
Kasutaja avatar

Teema algataja
Aldis
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Mai 2008, 13:02
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750 ('94)
Asukoht: Tartu

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Aldis »

Kõik võib olla... ehkki mingeid plaane küll esialgu pole seoses Haapsaluga tekkinud. Kas raudade sobivus VN750-ga on ikka 100%-ne? Ja kas hinna kohta ka midagi öelda oskad?

HAIL TO THE HAMMER!
Kasutaja avatar

nelisilm
Postitusi: 54
Liitunud: 05 Jaan 2007, 11:25
Tsikkel: VTX 1300C
Asukoht: Tallinn

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas nelisilm »

Õnnetu vulkani käima ajamine.
Teema algab kuskilt mujalt, kui keegi tahab süüvida asja olemusse, siis minu postitatud teemade alt saab seda leida, aga lõpp seis on selline et:
käivitub ilusti aku pealt, aga kohe jääb lonkama ja paukuma. esimese püti mõlemad küünlad ära uppunud. Soovitused kodustes tingimustes probleemi leidmiseks?????
Ise ei ole eestis ja äi kes üritab õnnetule hinge sisse puhuda on kogemused ainult vene toodanguga (kunagi sõitis vennaga külkaga ringrada), vajaks abi. Ma saan aru, et ilma assja nägemata ja katsumata on tegu hambaraviga läbi päraku, umbes tead kuhu ja mida aga kindel ei ole.
Esimesena tekib kahtlus karpas, teisena klappides, kolmandana süütes. Karpa saab niisama maha katkuda ja kontrollida selle komplekteerituses, aga kuidas saaks visuaalselt aru, et ta ka töökorras on? Igal asjal on omad mõõtmed jne, ise oskan ainult MG-3 tõrkeid ja kõrvalnähtusid silma ja joonlauaga mööta ja ma kujutan ette, et see kõik on ka võimalik kõige muuga mis kunagi on inseneri käe alt läbi käinud. Klappid eeldavad juba kosmost, mootor maha jne. Süüte suhtes ma ei küsinud üle, aga eeldan, et tegemist on vana kooli mehega ja see oli esimene asi mida ta kontrollis.
Mõni asjalik näpunäide mida võiks talle edasi õelda oleks teretulnud, et kuhu võiks oma taksikoera nina toppida?
Mitte midagi ütlev vastus on ka vastus, vaata kuidas tahad :)

Kasutaja avatar

Sepajoe
Postitusi: 34
Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
Tsikkel: Kawasaki VN 750
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Sepajoe »

Kas sel isendil on see kraanis paiknev vaakumklapp ka olemas? Kui jah, siis võiks selle üle vaadata (ja kumba karpasse selle voolik on ühendatud). Ise olin sellega paar aastat tagasi hädas ja hädas olin täpselt nii kaua kuni selle vahelt minema viskasin. Nimelt klapp võib olla vigane, kulunud vms ning siis hakkab karburaatorisse sealt lisabensiini imema ja sel juhul tahmab/märgab küünlaid nii mis segane....

Uut kraani ei raatsinud ka osta, klappi eralid tol ajal ei müüdud ja kogu kraan ca 1500 krooni!

Edu!

Viimati muutis Sepajoe, 19 Mai 2010, 08:48, muudetud 1 kord kokku.
Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro" :D, Husaberg FE501e

Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Rein »

Karpasid pole mõtet maha kakkuda, tal pidi olema mingi karpade vahetükk udu õrn, ja päris palju raha pidi maksma, kasutatuna ei pruugigi pihta saada asjale. Mul äia Kawal oli suht sarnane probleem, tema oli kraani keeranud vaba jooksu peale, kust lasi täie lahinaga otse benssu peale. Teve eelmise suve jamas, et miks ei käi, jookseb täis, paugub, sureb välja :)Sügisel enne garaazi lükkamist avastas, et kraan valele poole lahti. Vahepeal oli ka mingi probla, aga selle põhjustajaks olid lahti tulnud vaakum voolikud. Mis linnas sul see ratas asub?

Kasutaja avatar

nelisilm
Postitusi: 54
Liitunud: 05 Jaan 2007, 11:25
Tsikkel: VTX 1300C
Asukoht: Tallinn

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas nelisilm »

Muugal

Kasutaja avatar

Sepajoe
Postitusi: 34
Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
Tsikkel: Kawasaki VN 750
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Sepajoe »

Kraanis paiknevast vaakumklapist veel nii palju, et kuna selle läbilaskvust on suhteliselt raske kontrollida (võib bensiini läbi lasta imevähe ja pikema aja peale), siis asendasin vaakumklapiga ühendatud läbipaistmatu vooliku läbipaistva vooliku vastu ja suht hästi oli näha, kui voolikusse hakkas bensiini kogunema (bensiini tase tõusma). Märkuseks veel, et peale vaakumklapi eemaldamist tuleb kindlasti vaakumklapi väljund sulgeda (eemaldada voolik ja panna nii kraanile kui karpale nn "pimedad" ette. Vastasel korral on veel hullem kui vigase vaakumklapiga, tõenäoliselt ei tohiks üldse töötada.

Aga Reinu jutule: minu isendil pole ma küll mingit õrna vahetükki karpade vahel avastanud peale selle sama vaakumklapi. Kõik kraani asendid peaksid olema täiesti kasutatavad, ses mõttes et "tavaline" avatud asend, reserv ja suletud asend. Jutu mõte siis, et kraani asendist ei tohiks midagi sõltuda. Kusjuures peale vaakumklapi eemaldamist hakkabki bensiin nn traditsioonilisel viisil vabalt karpasse jooksma ning selle voolamist jääb reguleerima ainult ujuk.

Iseenesest on korras vaakumklapp mugav asjandus, sest kraani pole vaja kunagi näppida (va reservi peale keeramine bensiini lõppemisel...), kuna bensu vool on topelt suletud (vaakumklapp ja ujuki nõel). Ilma vaakumklapita ei saa karpas olevat ujuki nõela kuigi hästi usaldada, kuna süsteemi sattunud mustus vm põhjusel ei pruugi see bensiini pealevoolu sulgeda.

Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro" :D, Husaberg FE501e
Kasutaja avatar

Sepajoe
Postitusi: 34
Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
Tsikkel: Kawasaki VN 750
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Sepajoe »

Küsin siis ka ühe vaheküsimuse. Kuidas Teil bensiini filtreerimine on lahendatud?

Minu isendil, kui ma nüüd õigesti mäletan, ei ole paagis mingit sõela. Kuna tavaliste väliste filtrite paigaldamine on sellisele isendile paagialuse ruumi olematuse tõttu suht keeruline või vähemalt tülikas, siis ei ole ma seda teinud. Ja tulemus käes: esimeselt kevadiselt pikemalt sõidult tuli tagasi tulla ühe silindri jõul, kuna üks karpa oli umbes.....

Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro" :D, Husaberg FE501e

grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas grahv »

Sepajoe kirjutas:

Kuidas Teil bensiini filtreerimine on lahendatud? Minu isendil, kui ma nüüd õigesti mäletan, ei ole paagis mingit sõela.

Niisama targutamisena, et enamasti on iga kraani bensiinivõtu toru otsas filter ja enamasti on filter ka karpas enne nõela... sul pole kumbagi? Need küll peavad kinni suure kruusa kuid mitte roostetolmu - et mis laadi ummistus sul siis oli?

Tegelikult tahtsin öelda, et tuttaval on saaleveaga mootor osadeks. Kui peaks miski huvi pakkuma, võtke privas ühendust.

G


Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Rein »

See õrn jubin oli mingi kahe karpa vaheline kinnitus, või raam, pura materjalist, kui natu vale nurga all mis iganes teha, pidi puruks minema. Näidati ka ühte katkist, kuid pole meeles, kuhu see nüüd täpselt käis.

Kasutaja avatar

nelisilm
Postitusi: 54
Liitunud: 05 Jaan 2007, 11:25
Tsikkel: VTX 1300C
Asukoht: Tallinn

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas nelisilm »

Vahepeal käis äi motika kallal ja proovis neid kraane ühtepidi ja teistpidi, muffigi, ütles et vahetas seal ka karpade mingeid poolisid ja ka ei miskit, ikka esimene lonkab. kuidas on sellel isendil süüteregul organiseeritud?Kas seda saab ka kuskilt timmida? Mis juhtub kui sellel pütil on kokkupanemisel nuka kett näiteks 1 astme võrra paigast ära?
Rääkides kraanis paiknevast vaakumklapist, kas ta siis ei peaks mõlemat silindert uputama hakkama? Ma ei mäleta kuidas seal need kütusovoolikud jookisid. Filtreerimisest ei tea ka muffigi.


Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Vulcan VN750

Lugemata postitus Postitas Rein »

Kas mootor oli lahti käinud ja peale seda ei käi korralikult? Teine kord kui mul äia omal jama oli, esimese silindriga, siis oli mõra ühes vaakum voolikus. Lõikas mõranenud otsa maha, pani külge ja korras. Neid vaakume pidi seal päris mitu olema. Ta väntsutas kõik ühekaupa läbi, kuni leidis ühe kahtlase. Mis oligi põhjustaja.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”