ülevaatus
kas ülevaatusel vaadatakse neid euro tähiseid tuledel tellisin USAst leed tagatule+ esimesed suunakad mis on hästi vastu kere, kas võiks sellest mingit janti tulla?
kas ülevaatusel vaadatakse neid euro tähiseid tuledel tellisin USAst leed tagatule+ esimesed suunakad mis on hästi vastu kere, kas võiks sellest mingit janti tulla?
Oleneb täiesti kuhu üv lähed. Mina käisin kohas, kus pidin vaid pidureid demonstreerima ja suunatulesid-oligi kõik. Sõbrad on ka käinud siin-seal...midagi sellist pole varem kontrollitud...
Aga samas jah-oleks huvitav endalgi teada.
Minul ka ülevaatusel seda ei kontrollitud kuid eelmine suvi pidas JUPO mind linnas kinni ning siis kontrolliti kõik üle( nii tuled kui ka numbrimärgi kalle - öeldi et liiga suure nurga all). Samuti ei maksa ülevaatusele minna tumeda visiiriga.
Mõnes kohas piisab ka sellest, kui pill käima läheb ja onuga natuke juttu puhud Ja ma ei mõtle "mustalt" tegemist.
Kas enduuro rattal peavad ülevaatusel suunatuled olema?
ahti159 kirjutas:Kas enduuro rattal peavad ülevaatusel suunatuled olema?
Olenemata ratta tüübist peavad suunakad olema kui tehas nii ette näeb.
suunatule olemasolu ei olene margist vaid teatud aastast alates peavad need lihtsalt olema
minu 1993a. omal juba peavad olema igal juhul
kui ma küsisin et kas pidureid kontrollite öeldi et see su oma asi kas saad seisma või ei haiget saad sina. Aga muidu vaadati ainult tulesi.
Oskab keegi soovitada "motosõbralikku" ülevaatust Tallinnas?
Üldiselt kõik nagu korras aga.. kui ikka mingi tsikleid vihkava tegelase juurde sattuda, võib mõne asjaga norida. Näiteks gramm rohkem detsibelle ja õrnalt tumendatud suunakad...
Vapsik kirjutas:Oskab keegi soovitada "motosõbralikku" ülevaatust Tallinnas?
Üldiselt kõik nagu korras aga.. kui ikka mingi tsikleid vihkava tegelase juurde sattuda, võib mõne asjaga norida. Näiteks gramm rohkem detsibelle ja õrnalt tumendatud suunakad...
tule mõni pealelõuna pärnusse, siin pole motovaenulikke ülevaatajaid, saad sõita ja eestimaad kah näha väljaspool pealinna
Usu mind, tuleks hea meelega. Pärnu on üks mu lemmiklinnu. Aga... peab pingutama et leida siingi nii palju aega.
Vapsik kirjutas:Usu mind, tuleks hea meelega. Pärnu on üks mu lemmiklinnu. Aga... peab pingutama et leida siingi nii palju aega.
Aga viimsisse?
No see on tunduvalt reaalsem plaan
Kas keegi, kellel Delfi lugemisõigus, saaks seda teemat natuke refereerida?
http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/te ... d=83288737
pühak kirjutas:Kas keegi, kellel Delfi lugemisõigus, saaks seda teemat natuke refereerida?
http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/te ... d=83288737
Tegelikult sa ei taha seda hr. MIlleri nuttu ja hala lugeda, terve A24 on seda asja täis.
Mõte selles et tema ainukesena on eestis tark ja kõik ametnikud, kes reegleid teevad on purulollid ja seetõttu satuvad liiklusesse eritivägaüliohtlikud autod (mis mõnel juhul konkurendi juures läbivad ülevaatuse 1. katsel)
pühak kirjutas:Kas keegi, kellel Delfi lugemisõigus, saaks seda teemat natuke refereerida?
http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/te ... d=83288737
Leidsin internetist sellise asja: https://justpaste.it/42sjn
Järvel Amservis oli väga muhe ülevaatus. Tundus asjalik, aga mitte anaalne..
ElectroMoto kirjutas:Järvel Amservis oli väga muhe ülevaatus. Tundus asjalik, aga mitte anaalne..
Minu kogemus räägib sama keelt.
Ma olen enda 4-rattaliste sõidukitega aastaid külastanud Vana-Narva mnt 24A asuvat ülevaatuspunkti ja ühtegi halba sõna pole öelda.
Kui on midagi leitud, siis on näidatud kus ja mis on valesti. Mis seal salata, asuvad kah muidugi väga mugavas kohas minu jaoks
Tänud kõigile, kes mu tagasihoidliku soovi täitsid!
Maaks kirjutas:Spoiler
pühak kirjutas:Kas keegi, kellel Delfi lugemisõigus, saaks seda teemat natuke refereerida?
http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/te ... d=83288737Tegelikult sa ei taha seda hr. MIlleri nuttu ja hala lugeda, terve A24 on seda asja täis.
Mõte selles et tema ainukesena on eestis tark ja kõik ametnikud, kes reegleid teevad on purulollid ja seetõttu satuvad liiklusesse eritivägaüliohtlikud autod (mis mõnel juhul konkurendi juures läbivad ülevaatuse 1. katsel)
Ega ei tahaks jah, aga mõnikord on uudishimu suurem, kui tahtmine. Suht sisutühi soigumine selle tehnoülevaataja poolt. Eelmine kord oli sama vingumine siis, kui kässari nõudeid leevendati, vist oli kümmekond aastat tagasi. Kui viimati autoga ülevaatusel käisin, sttuski kässar olema täpselt miinimumnõuetele vastav, ülevaataja mainis selle muigega ära. Kusjuures ka see miinimumnormiga kässar hoiab autot täiesti probleemivabalt paigal.
Oh see Millert on täispervo, jutt on tal ilus ja autojuhisõbralik ainult ajalehes, reaalselt oma küna sinna asutusse viies tõmmatakse see mõnituste saatel enamvähem molekulideks lahti, et ikka kindlalt korduv välja kirjutada. 10a tagasi, kui ARK polnud veel kruvisid võrreldes tänasega eriti peale keerama hakanud, käisime seal sõbra bussiga, millel polnud passis katalüsaatorit märgitud, küll aga oli mingil segasel põhjusel see füüsiliselt auto all olemas. Loomulikult mingeid argumente ei arvestatud, läks katalüsaatorite normi järgi ja koju arenema. Sõber muidugi oli ka selline põhimõttekindel tegelane, et ostis sirge seljaga 800€ turuhinnaga bussile selle 300€ kati alla ja läks uuesti, oli veel natuke mõnitatud ja siis sai oma templi kätte. Järgmine aasta uues kohas olid tüübid oma gaasianalüsaatorit rebootima kukkunud, et kuidas saab olla mingil lopergusel Transitil nii, et väljalaskegaase pmst polegi...
Üldiselt mis mulle Amservi juures meeldib, on selle neetud mokalaada puudumine - kui on midagi küsida siis küsitakse lühidalt, ma vastan, kõik on asjalik ja korrektne. Enamikes kohtades hakkab juba kaugelt oma suure tarkuse näitamise teemaline plära peale, stiilis et "kas hooaja eelne kevadhooldus on ikka tehtud?" - no vabandust, ma actually sõidan oma tsikliga ka, seega juuni lõpus on juba hooaja keskmise õlivahetuse aeg, mitte mingi neetud kevadhooldus... A midagi vastu öelda ju ka ei tohi, ükskõik kui debiilne see jutt on.
Et siis lühidalt, mida raskem on Millerti elu, seda kergem meil kõigil teistel
Millerti & Co'ga on vähemalt nii, et kui on eriolukord ja tegelikult on seadus sinu poolel, siis nad kuulavad ära, kontrollivad üle ja nõustuvad. St, faktidele vastu ei vaidle.
(Räägib c4 audi s6'e omanik, millel on tehase xenon ja tuleklaasil märgistuseks ~K44517, mitte DC)
Hoi!
Tartus mingit mõistliku ÜV punkti, kus olenemata vahetusest (nt. Viljandi mnt. pole praegu vajallike mehi kohal) tsikli saaks üle vaadatud.
edu
Vajadusel võib PS saata
Talsingis ja Tarvanpääl on pruugitud ohtralt ning sihipäraselt Tehnokonsult-i teenuseid. Siiani pole millegi üle kobiseda, mõistlikud vanad. Tartus on neil ka mitu punkti.
Jesper kirjutas: ↑09 Aug 2018, 20:17Oh see Millert on täispervo, jutt on tal ilus ja autojuhisõbralik ainult ajalehes, reaalselt oma küna sinna asutusse viies tõmmatakse see mõnituste saatel enamvähem molekulideks lahti, et ikka kindlalt korduv välja kirjutada. 10a tagasi, kui ARK polnud veel kruvisid võrreldes tänasega eriti peale keerama hakanud, käisime seal sõbra bussiga, millel polnud passis katalüsaatorit märgitud, küll aga oli mingil segasel põhjusel see füüsiliselt auto all olemas. Loomulikult mingeid argumente ei arvestatud, läks katalüsaatorite normi järgi ja koju arenema. Sõber muidugi oli ka selline põhimõttekindel tegelane, et ostis sirge seljaga 800€ turuhinnaga bussile selle 300€ kati alla ja läks uuesti, oli veel natuke mõnitatud ja siis sai oma templi kätte. Järgmine aasta uues kohas olid tüübid oma gaasianalüsaatorit rebootima kukkunud, et kuidas saab olla mingil lopergusel Transitil nii, et väljalaskegaase pmst polegi...
Mul oli kogemus ühe Tallinna ülevaatusega. Kat oli alt ära lõigatud ning passis märget ei ole.
Mehed raiusid, et peab olema, kui tehasest tulnud nii. Lõpuks helistasid ark-i ja vaidlesid nendega, et pass vale. Said käsu, et laske läbi ning tegid ära . Sain lahkudes veel märke, et lasime läbi aga järgmine aasta olgu olla. Järgmine aasta läksin teise kohta
Mul on vastupidine kogemus ühe Tartu ülevaatusega. Passis bens kat, aga autol kati pole (karpamootor, tehasest juba ilma katita, uuena Eestist ostetud). Saatsid passi vahetama ja ei jõudnud ära imestada, kuidas küll eelmised 15 aastat see auto ülevaatuselt läbi oli saanud
"Sain lahkudes veel märke, et lasime läbi aga järgmine aasta olgu olla"
ehk teisisõnu anti teada: oleme täna mnnid, aga järgmine aasta juba täistrad valmis ma oleksin küsinud, et mis siis järgmine aasta teistmoodi on, kas passi ilmub aasta jooksul iseenesest tähemärke juurde või äkki ülevaatuspunkt tõuseb seadusest kõrgemale...oinakari blinn