Kawasaki KL650a probleemid

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
m2rka

Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas m2rka » 20 Apr 2009, 11:33

Probleemid siis järgnevad : Ei käivitu. Hullult peab ikka starterile pihta andma, et lõpuks läbi ussim***i käivituks... Seda ka nii, et peale 3 min käiamist juhtmed juba kärssavad ja siis lubab yks 3-4 korda ja siis alles läheb käima... Soojast peast aga niikui starteri nuppu vaatad, juba käib. Proovin täna küünlavahetust aga kas selline külma/sooja mootori käivitamise erinevus sellest nii suur saab olla??

Teiseks : Läeb hirmus kiirelt kuumaks(päris keema kohe ) Kohapeal käimist 5-10 min v esimese/teise käiguga kuskil metsatukas v karjääris müramist. Ta vesijahutusega ja ilma vendita. Praegu hirmsad plaanid talle lisa vent juurde orgunnida aga ei tea täpselt millist panna... Osad arvuti omad pidid sobima. Mingi vanemate arvuti omad, kus vent on suur nagu maakera ja 0.5 A. Tekkis korra ka vaidlus et kas vent peaks (asetsedes radika sisepoolel) tõmbama või puhuma. Loogiline tundub et peaks tõmbama, aga osadel ratastel , millel juba originaali vent peal, pidavat puhuma.

Igasugune asjakohane inf oleks teretulnud :bsmile: (w)


Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1795
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas sang » 20 Apr 2009, 11:39

Külmalt käivitades peab segu olema rikas, soojalt käivitades lahja. Kas talveks lasid karpa tühjaks ja kevadel värske bensu peale? Äkki on karpa mingi kanal umbes? Proovi Carb Cleaneriga elu puhtamaks luua.

Muide, kas äkki on õli liiga paks külmalt käivitamiseks, starter lihtsalt ei jõua piisava kiirusega vedada? Kui on sees 20Wxx õli ning tsikkel seisab välistemperatuuril, siis võib see värk kah olla.
Kasutaja avatar

marx350
Postitusi: 156
Liitunud: 12 Juun 2004, 20:03
Tsikkel: Transalp 600, Suzuki RF900
Asukoht: Tartu
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas marx350 » 20 Apr 2009, 11:46

Vendi kohta niipalju et see peaks ikka tõmbama eestpoolt mootori poole õhku. Seistes poleks vahet aga kui sõidad sis ei tea kuidas see jahutus seal toimuma peaks. Arvuti vent ilmselt ei talu niipalju niiskust kui mototehnika omad. Andur vali ka selline et mootor ikka õige töötemperatuuri saavutaks.

Teema algataja
m2rka

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas m2rka » 20 Apr 2009, 11:58

Õlist nii palju, et sees 10w40. Talvel oli karpas vana kyte sees... kohati on talvel käivitatud. Kuigi karpa ja õhufiltri ja asjad peaks üle käima küll jah...
Vendi koha pealt siis nii palju, et tean paari venda, kes ka ise endurole vendi orgunnind ja ka just arvuti oma... Siiani on neil töötand korralikult. Eks paista kas leian kuskilt vana arvuti vendi. Need alumiinium kestaga veel ja veits tigedamad.
Kasutaja avatar

marx350
Postitusi: 156
Liitunud: 12 Juun 2004, 20:03
Tsikkel: Transalp 600, Suzuki RF900
Asukoht: Tartu
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas marx350 » 20 Apr 2009, 12:01

Kui arvuti vendi paned sis kindlasti pane sellele kaitse ja võimalikult täpne et midagi maha ei põleks :idea:
Kasutaja avatar

aprill
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas aprill » 20 Apr 2009, 23:12

Kütet ei ole vaja kokku hoida. Tõsta nõelad kõrgemale ja peaks parem saama.
Kärbseid teile hammastevahele.Forte

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas racerx » 20 Apr 2009, 23:54

Äkitse enne kui lisavente toppima hakata ning genekaid maha põletama, kasutaks võimalust vähemalt proovida leida rakendus on koljuluu sisse pakitud organile.
Kui tsiklile ei ole ette nähtud lisaventilaatoreid kliimatsooni number 5, siis võib viga olla siiski mujal.

Nagu ise kirjutatud karpa ja õhufilter on kontrollimata. Kas on see raskem kui ventilaatori paigaldamine ?
Äkki paneks kohe ka suuremad radikad ning veoauto aku koos võimsama starteriga ?
Võin anda veel hulganisti ideid, ehita kodugaraazi suruõhul töötav starter, kasuta mootori jahutamiseks vedelat lämmastikku ....

need kõik on imelihtsad lahendused ja ka odavamad kui puhastada karburaator ja paigaldada uus õhufilter, või elektrisüsteemi näiteks küünlajuhtmete uuendamine, süütekontroll jne.
Kasutaja avatar

rockhell
Postitusi: 161
Liitunud: 21 Apr 2006, 20:24
Tsikkel: Honda Varadero 1000
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas rockhell » 21 Apr 2009, 00:00

racerx kirjutas:Äkitse enne kui lisavente toppima hakata ning genekaid maha põletama, kasutaks võimalust vähemalt proovida leida rakendus on koljuluu sisse pakitud organile.
Kui tsiklile ei ole ette nähtud lisaventilaatoreid kliimatsooni number 5, siis võib viga olla siiski mujal.

Nagu ise kirjutatud karpa ja õhufilter on kontrollimata. Kas on see raskem kui ventilaatori paigaldamine ?
Äkki paneks kohe ka suuremad radikad ning veoauto aku koos võimsama starteriga ?
Võin anda veel hulganisti ideid, ehita kodugaraazi suruõhul töötav starter, kasuta mootori jahutamiseks vedelat lämmastikku ....

need kõik on imelihtsad lahendused ja ka odavamad kui puhastada karburaator ja paigaldada uus õhufilter, või elektrisüsteemi näiteks küünlajuhtmete uuendamine, süütekontroll jne.

äkki võid m*nni minna?
algaja kysis siin nõu .. mitte sinusuguse genitaali mõnitamist! :evil:
ktm lc4, honda slr650, suzuki gs850, kawasaki vulcan 800, honda hornet 919, suzuki gsx600, Honda varadero 1000.

Teema algataja
m2rka

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas m2rka » 21 Apr 2009, 00:02

Vahi kui kuri ilmatark. Olen praeguseks juba jõudnud küsida paljudelt inimestelt, kel juba pool elu vesijahutusega ja ka õhkjahutusega endurolised olnud, et mis seis selle lisa vendiga siis on. Puhasta kõik jutud ära pane tutikad filtrid jutud, keema läheb ta ikkagi. Ei oska öelda mehed, kes jagavad tugevat matsu autodest ja ei opska öelda pooled mehed kel endal vesijahutusega ratas, et miks, aga teavad öelda et läheb jah. Enda tuttaval 90-date lõpu Honda XR vesijahutusega. Kohapeal 10 min. käimist ja ongi olemas kui ventikat järgi ei lülita. Ja erinevate kompressorite ehitus ideed ja muud vägevad vigurid võid PM'i posti panna ;)

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas matti » 21 Apr 2009, 00:16

Plokikaanetihend, termostaat, kor(k)(id), veepumba toimivus, radikad seest lubjakivi täis, süsteem umbes,lubjakivi, vale vedelik,- seda on vähe,õhutamata, põhjuseid võib olla mitmeid.
Üldjuhul hakka lahendusi otsima minu poolt pakutud variantidest paremalt-vasakule liikudes- tuleb odavam.
Käivitumise kohapealt, kuidas kolv, kolvirõngad, klapid ja muu selline välja näeb. :?:

Teema algataja
m2rka

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas m2rka » 21 Apr 2009, 00:23

Kolvi ja asjadega seis pigem nutune kuid kohe kallale veel ei lähe :) Täna sai rõhku kontrollitud ja sinna 8 kanti jäi. Mingi vanarahva tarkus teadis rääkida, et proovi ka nii kui õli sisse lased. Seda tehes oli tulemus ikkagi 8. Ja kuna kylmalt ratas suitseb ka sis on tõenäoliselt klappidel tihendid vaja uute vastu ringi pista esialgu. Vähe raha juure tuleb sis kogu mootor planis yle teha. Õhufilter sai ka täna kontrollitud. Karpa läheb homme juppeks ja selle toreda karpavedeliku(kmille nime ei mäleta kohe) sisse likku. Veepump sai yle vaadatud. See nö. tiivik oli korralik torud tundusid ise-enesest puhtad. Starterit andes käis vurinal ringi ka. Igaks juhuks võin ta selle mingi katlakivi ja muu mandi vastu mõeldud vedelikuga veel läbi köhida. ja ega see ventikas ei lähe kalliks yhti ju. Praegu info juba käes, et kust ja millist ning 75 eesti raha läheb maksma see. Kuna plaanis kinnisematel metsateedel ja kohati karjääris ka uhada, siis paha ta kohe kindlasti ei tee. A ja nii palju veel et jahutusvedelik läheb kohe dest. vee vastu välja. Jahutavus pidi tunduvalt parem olema. Varemalt oli seal mingi segu sees...

4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas 4cl » 21 Apr 2009, 00:56

Endal olnud kl600.(ammu)
Käivitamisest.Sa vaata,et see toore junn seal karpa küljes liiguks lõpuni. Seda saad kontrolli nii, et kui see lenksu küljes shoke on lõpuni tõmmatud siis kõri ei "loksuks".
Kas 650 ei ole siis originaalis juba venti peal ja andurit radikas? Arvuti vendi võid panna küll a see suht porr. Kui natuke uurida siis saab ikka midagi kobedamat ja tsiklile mõeldut.
Ja siis võta see veepumba kaan maha ja vaata tiivik üle.Äkki on miskit labadega?Termostaat ka potti ja pliitale. Need asjad seal kõik ühel pool ja hea õiendada.
Edit; no sul juba puha töö tehtud senikaua kui ma siin trükin. Klapisääred ei ole on hõre a kui käib siis anna minna ja las suitseb. Ise rem. mootori(läks uus kolb--kohe kolmas rem--, puurimine,uued ketid ja see hammikas vända küljes mis veab tasakaalustusvõlli.Klapid masinasse,laagrid jne. Kui tahta vänt ka korda teha läheb ropp raha.See olli mitu a tagasi kaa.

Neid suuri saksu kes siin õiendamas käivad ei tasu tähele panna. Eks neil omavahel on miskit kraaklemist olnd ja siis see kes seekord "kolki" sai käib siin nõrgemate kallal kaagutamas.
Kasutaja avatar

Tuhkur
Postitusi: 165
Liitunud: 17 Apr 2008, 13:14

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas Tuhkur » 21 Apr 2009, 03:36

Arvuti vendist nii palju et, niiskust ta ei karda aga kui otse veega kokku puutub võib kõõga olla, ei ütleks et vanemates arvutites suuremad vendid on, kõige suurem vent on arvutil üldiselt toiteblokis, oleneb ka toitekast, kuid see käib ikka väga madalatel pööretel et midagi jahutada.. Pigem vaata kuskilt lammutusest mõni, ning ma usun et nii mõnelgi võib siin mõni venitaks kuskil vedeleda.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8200
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 203 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas Piipz » 21 Apr 2009, 05:07

kindlapeale alusta termostaadist. T2iesti v6imalik kusjuures, et mingi auto oma sobib, kisu vana v2lja ja k2i autopoodides, peaks alla 100 krooniga hakkama saama. Silma j2rgi sa ei n2e, et kas on korras v6i ei ole, parem kohe proovida uuega. Ning v6id m2ngida ka erinevate termostaatidega, osad avanevad madalamate, osad k6rgemate tempide juures.

jahutusvedelikuga 2ra m2ngi, osta mingi korralik valmissegu ja kasuta seda. dest vesi idee j2rgi k6lbab aga kui sa unustad selle talveks sisse, siis on sul plokiga kutu. sul on viga kindlasti kuskil mujal, mitte vedelikus. ysna amat66rv2ljend aga kasuta punast jahutusvedelikku, mitte rohelist.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Ekskavaator
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Okt 2008, 09:31
Asukoht: Viljandi

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas Ekskavaator » 21 Apr 2009, 07:25

Sellel rattal tunduvad klapid mitte pidavat, ehk vajavad soveldamist (ei paku lambist, vaid olen konkreetset pilli ka näinud).
Karpa sai maha võetud ja öökullipesa seal sees polnud, aga igaljuhul düüsid ja muu mudru carbcleaneri sisse likku.
Küünla mahavõtmisel ja selle värvuse järgi tundub küll segu paigas olevat, tegelikult isegi parema tahtmise juures nõela asendit sellel muuta ei saaks.

Paar küsimust tarkade klubile:

Palju ujukitase sellel on?

Kuidas see radika õhutamine reaalselt käib muidu?
Kasutaja avatar

aprill
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas aprill » 21 Apr 2009, 12:04

Kui õli silkusse kallasid ja surved ei tõusnud, siis viga klapiajamis. Kui edasi sõidad põletad ära nii klapid kui ka klapipesad.
Kärbseid teile hammastevahele.Forte

Teema algataja
ints97

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas ints97 » 21 Apr 2009, 12:33

Kui peaks klappideni ikka jõudma, siis sooveldamine minu arvates sulaselge
totrus. Võin abi pakkuda pesade- klappide konkreetseks lõikamisel...
-ints-
Kasutaja avatar

aprill
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas aprill » 21 Apr 2009, 13:06

ints97 kirjutas:Kui peaks klappideni ikka jõudma, siis sooveldamine minu arvates sulaselge
totrus. Võin abi pakkuda pesade- klappide konkreetseks lõikamisel...
-ints-
Kuda sa neid klappe siis teed. Lõikad klapid ja pesad üle ja paned kokku tagasi ve :wack:
Klappe ja pesasid sooveldatakse ja lõikamise asemel eelistatakse lihvimist. Nõuka ajal rinka masinatel tehti viimane sooveldus õliga, et saada ikka kõige-kõigemaks :ner:
Kärbseid teile hammastevahele.Forte

davidsoniharald
Postitusi: 1487
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald » 21 Apr 2009, 13:14

aprill kirjutas:
ints97 kirjutas:Kui peaks klappideni ikka jõudma, siis sooveldamine minu arvates sulaselge
totrus. Võin abi pakkuda pesade- klappide konkreetseks lõikamisel...
-ints-
Kuda sa neid klappe siis teed. Lõikad klapid ja pesad üle ja paned kokku tagasi ve :wack:
Klappe ja pesasid sooveldatakse ja lõikamise asemel eelistatakse lihvimist. Nõuka ajal rinka masinatel tehti viimane sooveldus õliga, et saada ikka kõige-kõigemaks :ner:
Aeg on vahepeal edasi läinud... (togi)

Tsikli klapid on enamasti kaetud õhukese kulumiskindla kihiga ja seetõttu neid ei saa soveldada! Kui see kiht läinud siis on asi ühel pool ja aitavad ainult uued klapid. Klapipesad lõigatakse üle õigesse profiili.

4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas 4cl » 21 Apr 2009, 14:09

aprill kirjutas:
ints97 kirjutas:Kui peaks klappideni ikka jõudma, siis sooveldamine minu arvates sulaselge
totrus. Võin abi pakkuda pesade- klappide konkreetseks lõikamisel...
-ints-
Kuda sa neid klappe siis teed. Lõikad klapid ja pesad üle ja paned kokku tagasi ve :wack:
Klappe ja pesasid sooveldatakse ja lõikamise asemel eelistatakse lihvimist. Nõuka ajal rinka masinatel tehti viimane sooveldus õliga, et saada ikka kõige-kõigemaks :ner:
Võtad klapid ja lähed Viljandis näit. Sillerisse, ulatad üle leti ja saad natukese aja pärast käiatud klapid tagasi(15 kr tk).Terasklappi kannatab korra masinasse panna, rohkem mitte.Ja siis alles soveldad nt. õli ja käiapuru seguga. Kõige parem kummivoolik klapi otsa ja käte vahel keerutad. Siis ei ole sov vaja klappi soont lõigata.
Ja siis ajad klapivahed paika kas seibidega või klappi lühemaks käiates.(ei ole soovitav--ei tea kui pikalt on klapisääre ots karastatud ja sin lasta ei tohi) Seibe saab ka koduste vahenditega õhemaks nii, et ei ole vaja joosta tarkade vahet kes sind siis siia sinna jooksutavad ja igatepidi oma tarkust tõestada püüavad.
Kui klapid läbi siis läksid mingid pemmi omad(kava 400kr tk pemm 100kr). Suht värd klapid seal sees 7mm jalg ja 39 taldrik olid vist sl. Ega ma enam hästi ei mäleta kaa.
TI klappidest siis alles unistati ja neid mitte mingil juhul ei soveldata. Pesade keeramine vastavalt vajadusele ka ikka.

Tead tõmba klapikambri kaan maha ja mõõda klapivahed. Kohe pilt selge. Siis näed ka nuka olukorra ja nukasaaled. Sellel nukasaalesid eraldi vahetada ei saa nagu suurtel kawadel. Suht debiilne süsteem.

Teema algataja
m2rka

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas m2rka » 21 Apr 2009, 14:19

Suured tänud kõikidele. Abi ja mõtteid päris palju saand siit. Nüüd tuleb aga tööle pihta anda :)

Hr. Kaaru
Postitusi: 348
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru » 21 Apr 2009, 21:38

Piipz kirjutas:ysna amat66rv2ljend aga kasuta punast jahutusvedelikku, mitte rohelist.
kasuta ikka spets tsikli jahutusvedeliku olenemata värvist,sest auto omal paisumine midagi muud.Ise kasutan üht sinist usa toodangut keemistemp mingi 130 kraadi juures1,8l maksab 375 eeku, kannatab puurida kõvasti :ner:
I love my bike, it´s amazing machine!

Teema algataja
m2rka

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas m2rka » 21 Mai 2009, 13:48

Nii. Praeguseks on rattal korda tehtud esiamordid, tagaamort, klapid soveldatud, õhupuhastid karpad asjad üle käidud ja nipet näpet veel.
Nüüd paar mure veel. Rattal puudub termostaat. Osad targad räägivad et termostaadi puudumisel käib ringlus liiga kiiresti ja radikas ei jõua vedeliku piisavalt jahutada ja selle pärast läheb keema. Teised targad aga vastu, et termostaadita hakkab ringlus kohe ratta käivitamisel ja vedelik ei jõuagi piisavalt soojaks minna ja mootor ei saavuta korraliku töötemperatuurigi. Võta siis kinni kellel õigus on, aga igatahes termostaat oleks vaja ikkagi vahele panna. Aga kust saada mõistliku hinnaga ja kas mõne auto oma ka sobiks sinna??? Samas küsimus et kas termostaadi võiks ise orgunnida natukene ta õigest asukohast ylespoole ehk siis kus see metallsõlm nagu mootori külge kinnitub(mille sees on termostaat muidu) see jätta tühjaks ja sealt maalt kus juba kummivooli hakkab sinna ise vahele aretada näit. mõne auto oma. Kas hakkaks toimima asi???

Teine mure veel... Mootorit lahti võttes ilmnes kurb atõsiasi. Kolb ise oli korralik, rõngad tundusid ka iludsti pidavat. Kolb oli alt poolt rõngaid ilus puhas, aga lugu selles et kolvil on kahe rõnga vahelt yks tükk ära murdunud... kas tohib kolvi tagasi sisse panna kui see tykike sealt lihtsalt eemaldada... kas piirduks asi ainult väikse survekaotusega v võib hakata surve niivõrd palju rõngastele selle koha peal et miski võib järgi anda...

Paluks abi inimestelt kes suudavad enam-vähem nõu anda ja ei hakka kohe debiilikuks sõimama, et uut kolbi on vaja ja nhj sa loll selle isetehtud termostadiga nussid...

joel
Postitusi: 1486
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas joel » 21 Mai 2009, 14:07

Et termostaat avaneks, peab ta kõigepealt soojaks minema. Kui ta on kohe mootori küljes ja väike ring tema tagant läbi käib, siis seal ta soojeneb. Kui sa paned ta kuskile kaugemale keset voolikut, siis sinna soe vesi ei jõuagi üldse ja termostaat ei avane, kuigi väike ring juba keeb. Üks variant on väike auk termostaati puurida, et ka suletud termostaadi korral suures ringis väike veeringlus toimuks, aga mida kaugemal väiksest ringist, seda suuremat auku tarvis on ja kokkuvõttes ei pruugi asjast midagi head välja tulla. Kindlasti parem variant on ta ikka oma õige koha peale panna.
Joel

franz125
Postitusi: 2504
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 103 korda

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas franz125 » 21 Mai 2009, 14:54

Ma üritan olla omamoodi tark.Pane ikkagi originaal termokas,sest,kindel küll pole,süsteeme on erinevaid aga mõndadel juhtudel termostaat mingil määral või täielikult sulgeb väikse ringi.SEda selleks,et vesi ei viitsi hästi pugeda radikast läbi,väikest ringipidi on lihtsam.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas 4cl » 21 Mai 2009, 15:02

Termostaadid nn sisemise möödavooluga ja välise mv, vahet pole. Viska -ostan- termostaadi soov ülesse, kellelgi kindlasti on.
Nüüd uuematel ratastel välised termostaadid, kindlasti leiad odavalt ka sellise. Minu loogika(olematu) ütleb, et välist term. sinna panna ei saa.
Kasutaja avatar

aprill
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas aprill » 21 Mai 2009, 23:45

Põhimõtteliselt võib auto termostaadi panna küll aga enne pead selgeks tegema milline seal originaalis olema peab ja selle järgi auto oma otsima. Arvan et auto oma kordades odavam kui tsikkli oma.
Enne kui selle kolvi tagasi sisse paned, vaata et tal seal pragusid ei oleks. Praod hakkavad suurenema ja lõpuks kukub rõngaste vahesein küljest, lõhub rõngad ja kraabib pütile sooned sisse. Kui sealt mõni millimeeter vaheseina puudu on siis see ei tohiks seal miskit teha, eeldusel et rõngaste vaheseinal puuduvad praod.
Kärbseid teile hammastevahele.Forte
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Re: Kawasaki KL650a probleemid

Lugemata postitus Postitas Hans » 22 Mai 2009, 16:02

Siin on mõned Kawa termostaadid, polegi väga kallid: http://shop.wemoto.com/index.dyn?flag=1 ... thermostat Kas mõni su rattale sobib, ei tea.

Aga jah, kui termostaati pole v ta ei sulgu, jookseb vedelik läbi kogu süsteemi (ka radika) kohe peale käivitamist ja külmemate ilmadega ei pruugigi mootor piisavalt soojeneda. Mul oli nii, kuigi põhjuseks polnud vigane termostaat.

Sellist kolbi mina tagasi ei paneks - ülemine rõngas võib hakata vaikselt, kuid kindlalt uusi tükikesi ära "närima" ja tulemuseks võib olla tõsine remont.

Hans
V-MAX



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”