R1 2004, puterdab

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Tuhkur
Postitusi: 165
Liitunud: 17 Apr 2008, 13:14

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas Tuhkur » 26 Apr 2009, 02:21

eem, klapisääre tihendid äkki, või klapid on regullitud ? :roll:


Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2407
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas tramm66 » 26 Apr 2009, 02:29

Tuhkur kirjutas:eem, klapisääre tihendid äkki, või klapid on regullitud ? :roll:
Mis mõttes??


Kui lähemalt abi ei saa siis Pärnus saame aidata. Kontaktid all.
Kasutaja avatar

madjs
Postitusi: 1457
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas madjs » 26 Apr 2009, 11:52

Vaata oma temp andurid üle, kui külmalt töötab ok ja soojalt täis käib siis suht loogiline, et võib anduri viga olla.
Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas Jussike » 28 Apr 2009, 07:07

Ei ole pädev mees õpetama aga lihtsam on arvuti järgi torgata kui katsetada.
See nö. mootori tuli annabki märku andurite või juhtmooduli rikkest.
Endal pole seal midagi muud teha kui pistikute ja juhtmete olukord ja ühendused üle
vaadata.

Päikest.
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 492
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: Honda CR500AF 2T
Asukoht: Kose
Tänatud: 1 kord

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas Mait.V » 28 Apr 2009, 08:25

Tere

Vaata ka exupi klapp üle,äkki trossid katki või midagi.
51994779

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas harimal » 28 Apr 2009, 08:48

Siin ka mõned variandid ära toodud.
http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=231238

Kui ise enam leiutada ei viitsi ja Pärnu lähemal, siis Tramm, kui Tallinn lähemal, siis ära seda Yamaha keskust ka väga karda, tüüpidel kogemust jagub. Minu mõne varasema "suure mure" on 15 minutiga lahendanud.
CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

enar

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas enar » 28 Apr 2009, 09:08

Tere segu liiga rikas.Vaata mootori ploki küljes andurid üle see mis radika küljes paneb jahutus ventika tööle.
Endal oli kunagi vastubidi ei läinud käima.Aju ei saanud 4,7koomist takistust ja käima ei läinud aga ratas oli
ka teist marki.Edu nokitsemisel.

sp33dfreak

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas sp33dfreak » 29 Apr 2009, 09:30

Vähemalt autodel käib külmalt mootor ajusse sisseprogetud fuelmappide järgi
nii kui piisav temperatuur saavutatakse , lülitatakse ümber andurite kasutamisele

Võimalik , et tps ( throttle position sensor ) sensor on paigast ära

k2 gsxr 600 , k2is vähemalt nii selle seadistamine ..

aju diagnost modesse .. benapaak maha .. paremalpool all on kuuskant või tähtvõtmega kinni mingi junn .. neid oli 2 tk seal ..praegu peast ei maleta mis teine oli
igaljuhul tuli seda nii kruttida et display peal oleks C00 - kriips keskel .

diagnost modesse saad migni pistiku kokku keeramisega .. gsxril oli see sabakondlis .. niiet void uurida kuidas see sinu tsikli puhul käib

igaljuhul v6id diagnost modet kasutada .. ta peaks spidomeetri peal veakoode sulle naitama .. ja nende j2rgi saad vaadata mis katki on ..

autodega tegelt sama lugu ..et scannerit pole veakoodide lugemiseks tegelt vaja (oleneb margist ka muidugi ja aastast), piisab kui mootoritule vilkumist lugeda.
Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas allan777 » 30 Apr 2009, 00:30

kas sul displei error koodi ei anna?
nii leiab tavaliselt suurema osa asju üles...
kas siklil on originaal ECU(aju) või on mingi tuuningvidin või powercommander? sel juhul mine dynosse, ehk on segud jne asjad paigast ära.
BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

joel
Postitusi: 1478
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 50 korda

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas joel » 30 Apr 2009, 00:49

sp33dfreak kirjutas:Vähemalt autodel käib külmalt mootor ajusse sisseprogetud fuelmappide järgi
nii kui piisav temperatuur saavutatakse , lülitatakse ümber andurite kasutamisele
Ja mille järgi see temperatuur määratakse? Eks ikka temp. anduri järgi :wack: Ehk siis kui veakoodi lugemine välja arvata, siis esimese asjana võiks temp. andurit kontrollida (nagu siin juba korduvalt soovitatud on).
Joel
Kasutaja avatar

kotk
Postitusi: 340
Liitunud: 04 Mär 2005, 23:07
Tsikkel: H-D Road King `03
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas kotk » 01 Mai 2009, 02:27

Kirjelduse järgi lõhnab nagu liiga rikka segu järele e. must suits tähendab palju bensu ja vähe õhku.
Yamaha FZR 600/Suzuki GSX 600F/Suzuki RF 900R/Suzuki GSX R-750K1/Kawasaki VN 750 Vulcan/Kawasaki VN900 Custom/Harley-Davidson "Road King"
Kasutaja avatar

madjs
Postitusi: 1457
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: R1 2004, puterdab

Lugemata postitus Postitas madjs » 01 Mai 2009, 03:18

kotk kirjutas:Kirjelduse järgi lõhnab nagu liiga rikka segu järele e. must suits tähendab palju bensu ja vähe õhku.
Ju jah :arrow: vaata seda noolt, aga suunaga üless :bsmile:
Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”