`96 GSX f tagaamordi reguleerimine?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
`96 GSX f tagaamordi reguleerimine?
probleem siis selles, et tagumine ots hüppab nagu hard-tail kuna eelmine omanik oli must umbes 2x raskem, siis kas on võimalus, et tal oli lihtsalt amort jäigemaks keeratud? kas ja mismoodi oleks võimalik amorti pisut pehmemaks keerata? krt, tagumik juba valus
-
- Postitusi: 1800
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: `96 GSX f tagaamordi reguleerimine?
Saab reguleerida nii vedru kui amordi jäikust. Amordil on ülemises otsas reguleerrattake, kust saab jäikust muuta (umbes nagu esimestel). Vedru eelpingu saab ka seada spetsvõtmega või selle puudumisel tugevate torutangidega. Tuleb keerata vedru all otsas olevat sälkudega võru. See vajab päris märkimisväärselt jõudu.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: `96 GSX f tagaamordi reguleerimine?
Vedru jäikust ei saa muuta,eelpingu muutmisega reguleerid taga osa kõrgust oma kaalule vastavaks.Kui inglise keelt jagad siis võta ÖHLINS-i kodukas lahti sealt leiad selgitused kuidas ja miks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: `96 GSX f tagaamordi reguleerimine?
asjade nimi on coilover,
ja vedru eelpinget on neil võimalik muuta, samuti amordi jäikust.
aga jah, kõigepealt tuleks kontrollida, mis asendis ja kuidas see süsteem seal on.
enda gixxeril oli ka algul räme jäik kõik kuna raja peal sõitnud aparaat. Võtsin ma töökojast spetsiaalse coilide keeramise võtme ja regullisin endale kõrguse mõnusaks ja vist oli mul 8mm- võti millega sai jäikust maha keerata. samas oli asjal imelik häälestus, et ma esimesi keerasin hoopis jäigemaks.
Krt teab, vb inimeste kaaluvahe suur siis.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.