`96 GSX f tagaamordi reguleerimine?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
laiskloom

`96 GSX f tagaamordi reguleerimine?

Lugemata postitus Postitas laiskloom »

probleem siis selles, et tagumine ots hüppab nagu hard-tail :) kuna eelmine omanik oli must umbes 2x raskem, siis kas on võimalus, et tal oli lihtsalt amort jäigemaks keeratud? kas ja mismoodi oleks võimalik amorti pisut pehmemaks keerata? krt, tagumik juba valus :)




joel
Postitusi: 1800
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Re: `96 GSX f tagaamordi reguleerimine?

Lugemata postitus Postitas joel »

Saab reguleerida nii vedru kui amordi jäikust. Amordil on ülemises otsas reguleerrattake, kust saab jäikust muuta (umbes nagu esimestel). Vedru eelpingu saab ka seada spetsvõtmega või selle puudumisel tugevate torutangidega. Tuleb keerata vedru all otsas olevat sälkudega võru. See vajab päris märkimisväärselt jõudu.

Joel
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: `96 GSX f tagaamordi reguleerimine?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Vedru jäikust ei saa muuta,eelpingu muutmisega reguleerid taga osa kõrgust oma kaalule vastavaks.Kui inglise keelt jagad siis võta ÖHLINS-i kodukas lahti sealt leiad selgitused kuidas ja miks.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: `96 GSX f tagaamordi reguleerimine?

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

asjade nimi on coilover,
ja vedru eelpinget on neil võimalik muuta, samuti amordi jäikust.
aga jah, kõigepealt tuleks kontrollida, mis asendis ja kuidas see süsteem seal on.
enda gixxeril oli ka algul räme jäik kõik kuna raja peal sõitnud aparaat. Võtsin ma töökojast spetsiaalse coilide keeramise võtme ja regullisin endale kõrguse mõnusaks ja vist oli mul 8mm- võti millega sai jäikust maha keerata. samas oli asjal imelik häälestus, et ma esimesi keerasin hoopis jäigemaks.
Krt teab, vb inimeste kaaluvahe suur siis.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”