Esiklaasi lõikamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
mõks
Postitusi: 5
Liitunud: 26 Veebr 2008, 18:12
Tsikkel: Midnight Star XVS1300A

Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas mõks »

Selline küsimus,et kas on võimalik lõigata orig.esiklaasi viisakalt lühemaks,klaasi kahjustamata?Esiklaas Yamul täiskõrge ja häirib silma veidi,tahaks ca 10cm lühemaks saada.Et on kellelgi kogemust sellise teemaga?

Kasutaja avatar

Prii
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas Prii »

mõks kirjutas:

Selline küsimus,et kas on võimalik lõigata orig.esiklaasi viisakalt lühemaks,klaasi kahjustamata?Esiklaas Yamul täiskõrge ja häirib silma veidi,tahaks ca 10cm lühemaks saada.Et on kellelgi kogemust sellise teemaga?

Selline küsimus, et mis materialist antud klaas on? Plastist klaasi olen lõiganud suruõhuga töötava tikksaega. Enne teed joone peale, siis kahele poole joont maalriteip, et saag üleliigseid kriime ei jätaks. Siis veel väike järeltöötlus lõikekohale peenikese liivapaberiga ja asi võiks teoorias suht viisakas välja näha. Kui aga klaas on klaasist, siis kahjuks aidata ei oska...

Braap..


alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Re: Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas alambe »

tsiklitel enamus vist mingi polükarbonaat. ise lõikasin ka samamoodi tavalise tikksaega teipide vahelt jupi maha ja jäi täitsa OK

Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Re: Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

elou
Kui tikksaega siis peab kogu aeg sael "tuure peal" hoidma, seiskuv v. aeglaselt liikuv tera võib prao teha.
Relakaga saab ka hakkama, käsi peab kindel olema ja klaas ei tohi laperdama hakata, abiline võiks toetada.
Maalriteip on abiks ja sinna peale lõikejoon joonistada, vajadusel sablooniga mõlemad pooled samasuguseks mõõta.
Peeter aka Hondarebel

Think positive

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas matti »

http://www.waterjet.ee/htm/index.php?id=1
Võid ju uurida, mis selline protseduur maksma läheb. :)


Teema algataja
mõks
Postitusi: 5
Liitunud: 26 Veebr 2008, 18:12
Tsikkel: Midnight Star XVS1300A

Re: Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas mõks »

Selge,veidi targem.Arvasin ,et tikksaega.Kunagi mingit tavalist pleksiklaasi sai saetud tikuga.Samuti peab vast olema peene hambaga metalli tera.Tänud nõu eest.


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Rauasaele on olemas teemantlaastudega nö "nöörid". Need on metallist elastsed ümara profiiliga traat mis on kaetud abrasiiv materjaliga. Sellega saad rahulikult nikerdada igas suunas, ilma rabistamata. Kui tikuga saed siis on rabistamine tunduvalt suurem ja sõltub klaasi karastusastmest, mida tugevam seda hapram, väike murdejõud lõikesuunalt kõrvale ja plõksti mõra olemas. Kui omale poest ei leia siis saan vajadusel oma laenata. Hea oleks mingi proovitükk millel katsetada.


Kotkapesa

Re: Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas Kotkapesa »

hotsepp kirjutas:

Rauasaele on olemas teemantlaastudega nö "nöörid". Need on metallist elastsed ümara profiiliga traat mis on kaetud abrasiiv materjaliga. Sellega saad rahulikult nikerdada igas suunas, ilma rabistamata. Kui tikuga saed siis on rabistamine tunduvalt suurem ja sõltub klaasi karastusastmest, mida tugevam seda hapram, väike murdejõud lõikesuunalt kõrvale ja plõksti mõra olemas. Kui omale poest ei leia siis saan vajadusel oma laenata. Hea oleks mingi proovitükk millel katsetada.

Tere,
kuidas esiklaasile praod tulevad ? Kas on siis ikka õige materjal ? Olen teinud mõned esiklaasid oma rattale ja sellist asja ei ole kohanud. Õige marerjal läheb haamriga tagudes "mõlki". Kui kedagi reklaamibüroos tuttavat ei ole, võta rauasaag ja lõika enamvähem täpselt välja, pärast lased viiliga servad üle. Võibolla ma ei oska aga rellakaga tegu on jama. Hakkab kohe sulama ja keerad raudselt klaasi tuksi.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Krt, ma tegin enda masinale polükarbonaadist lisaklaasi. Joonistasin markeriga kontuuri peale, ega kasutanud mingit teipi. Välja saagisin konkreetselt tikksaega. No ei tulnud sinna mingeid mõrasid sisse. Minu meelest ei olnud mul selle asja juures küll mingit krutskit.
Vb polnud hädalistel õige materjal?

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Ei no see, et pakutakse erinevaid variante ei tohiks kellegi egot riivata. Tore kui tikksaega õnnestub ning ka relakaga eduliselt väljakukub. Variante on veel, kuni absurdsusteni välja. Foorumi eesmärk ongi see, et pakutakse abi mitte ei üritata mingit ärapanemist teha.
Edu lõikamisel.

Kasutaja avatar

Jaanlane
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Aug 2008, 19:17
Tsikkel: Yamaha XJR 1300
Asukoht: Suure-Jaani
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Esiklaasi lõikamine

Lugemata postitus Postitas Jaanlane »

Täitsa vabalt võib lõigata tikksaega. Soovitavalt raua saagimiseks mõeldud lehega. Et klaasi ära ei kriimustaks, siis liimida talla alla ajutiselt mingi pehmem materjal. Mingeid pragusid ei teki, kui käsi kindel. Mingit teipi ka ei kasutanud. Pärast servad liivapaberiga üle ja ongi korras. Kui enne ei ole lõiganud, siis proovida proovitüki peal etteande kiirust. Saetav klaas peab olema kindlalt paigas, muidu hakkab vibrama ja võivad siis ka praod tulla.

Vjatka150, Jawa 350, Honda Shadow 600. Yamaha Drag Star 1100
Loll ei ole see, kes ei tea, vaid ei tahagi teada.
Road Devil
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”