Suurem rehv kui originaal
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 778
- Liitunud: 22 Aug 2007, 20:05
- Tsikkel: Honda CBF 1000
- Asukoht: Harjumaa
Suurem rehv kui originaal
Praegu all rehv 160/60/17 ,kas on soovitav panna alla laiem rehv ja kas on sellel mingit pointi üldse.Olen uue rehvi ostu ees ja mind on kõhklema pandud.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 26 Dets 2007, 23:26
- Tsikkel: Aprilia Sx 50
- Asukoht: Tallinn/Suvel väike Muhu saar
Re: Suurem rehv kui originaal
dimi1974 kirjutas:Praegu all rehv 160/60/17 ,kas on soovitav panna alla laiem rehv ja kas on sellel mingit pointi üldse.Olen uue rehvi ostu ees ja mind on kõhklema pandud.
Mis saad sellest laiemast rehvist ? See võtab sul ju nii kiirust kui jõudu maha ju ,mu teada.Kui on kulunud osta samades mõõtudes rehv.Muidu täiesti mõtetu väljaminek aga kui välimuse fanaatik siis palun väga.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Suurem rehv kui originaal
pekk kirjutas:dimi1974 kirjutas:Praegu all rehv 160/60/17 ,kas on soovitav panna alla laiem rehv ja kas on sellel mingit pointi üldse.Olen uue rehvi ostu ees ja mind on kõhklema pandud.
Mis saad sellest laiemast rehvist ? See võtab sul ju nii kiirust kui jõudu maha ju ,mu teada.Kui on kulunud osta samades mõõtudes rehv.Muidu täiesti mõtetu väljaminek aga kui välimuse fanaatik siis palun väga.
Kuule Pekk,ära nüüd tuhandest võrdle oma moboga
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Suurem rehv kui originaal
Kas see just soovitatav on, kuid omast kogemusest: Minul on originaalis 180/55, rehvid vahelduvad 180/50 190/60 195/60 ja kõik sinna vahele. Väiksemat pole väga leidnud. Mingit vahet ka ei täheldanud. Kõiki on peale panna ühtemoodi kerge. Minu meelst pole absull vahet. Teoorias peaks võimsust kaduma, kuid kas seda per*ega ka tunneb, ei tea. Mina mitte
-
- Postitusi: 225
- Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
- Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
- Asukoht: Tallinn - Kadrina
Re: Suurem rehv kui originaal
Velg on ennekõige tehtud ühe kindla rehvimõõdu jaoks. +/- 10 mm peaks olema ok. Vahe tuleb sellest, et kui rehv veljele peale panna, on selle kuju natuke teine kui õiges mõõdus rehv oleks, mis on selle jaoks välja arvutatud jaapani tarkade inseneride poolt. Rehvi ümarus läheb teiseks ehk siis mingil määral muutub juhitavus, mis peaks justkui kallutamisel mingit mõju avaldama. Kui velg on mõeldud 160 jaoks, siis 190 mina peale ei paneks.
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Suurem rehv kui originaal
kui velg on mõeldud 160 rehvi jaoks, aga paned peale 190 siis rehv näeks välja nagu tuumaseen, ja juhitavus oleks selline et kurvi sellega minna ei tasuks..
kui nüüd jooksed uut laiemat velge vaatama siis vaata ennem kas se sinna alla ka mahub, võrdle sellega mis praegu all on ja vaata palju seal vaba ruumi on..
üldiselt 170 peaks all ilusti istuma sellisel veljel, iseasi palju neid ringi liigub..
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... attarehvid
palju hea hinnaga rehve..
Re: Suurem rehv kui originaal
Kui on 5,5 velg siis sobiks 185/55, kui 6.0 siis 190/50.
Võib ka vastupidi midagi ei juhtu. Aga kui sul all 160 jne. siis peaks velg olema
4,5, kuid sinna on 180 ka palju.
Päikest.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 18 Aug 2007, 14:32
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 750 K8
- Asukoht: Saaremaa & Tallinn
Re: Suurem rehv kui originaal
Tekib ka varsti vajadus uue tagarehvi järgi.
Mõtlesin siin ka, et paneks taha laiema, et originaal on 180/55 ZR17, tahaks panna 190/50 ZR 17.
Vaatsin, et 750 GSX-R-idel aastast 96-99 on taga originaalis 190 rehv, aga aastast 2000 on 180. Huvitav !
Aga 190 peaks ju muidu vahele minema ???
Ja kas on mõtet sellist lüket teha ???
Jawa 634 1981.a
Re: Suurem rehv kui originaal
confident kirjutas:Aga 190 peaks ju muidu vahele minema ???
Ja kas on mõtet sellist lüket teha ???
190 läheb alla igal juhul, aga kas sellel on mõtet.
Vb siis tasuks laiema rehvi alla panna, kui sul kurvis kallamise peal rehvi kumerusest puudu jääb. (ühesõnaga kallutad üle rehvi ääre)
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 18 Aug 2007, 14:32
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 750 K8
- Asukoht: Saaremaa & Tallinn
Re: Suurem rehv kui originaal
westel kirjutas:confident kirjutas:Aga 190 peaks ju muidu vahele minema ???
Ja kas on mõtet sellist lüket teha ???190 läheb alla igal juhul, aga kas sellel on mõtet.
Vb siis tasuks laiema rehvi alla panna, kui sul kurvis kallamise peal rehvi kumerusest puudu jääb. (ühesõnaga kallutad üle rehvi ääre)
Ühesõnaga reaalselt ta midagi juurde ei anna, ega kehvemaks ka ei tee !?!?!
Ainult välimusele saab veits juurde
Jawa 634 1981.a
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Suurem rehv kui originaal
Originaalist laiem rehv = kehvem pidamine, ebastabiilsem, kiirem kuluvus ja tavaliselt ka kõrgem hind! Põhjendus kolmele esimesele faktile lihtne: kui pressida kitsale veljele laiem rehv, siis rehvi keskosa tõmbub oluliselt väiksema kõverusraadiusega kummi, vastu maad puutub "vähem rehvi" ja kõik see viib selleni, et rehvi kuju veljel on ebanormaalne ja seda ka silmaga vaadates.
Kellele on "TUUS" väljanägemine oluline see võib osta endale tsikli, millel originaalis tagarehv ülilai. Äkki Intruder 1800 näiteks. Seal tagarehv 240 laiusega
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Suurem rehv kui originaal
Aga üks küsimus seoses esirehviga, kui mul on originaalis ettenähtud harva esineva mõõduga 120/65 ZR17 M/C (56 W) rehv. Siis mõtlesin panna kõrgema profiiliga rehvi 120/70/17 m/c 58w - sellest ei tohiks ju midagi kardinaalselt muutuda või siiski ?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Suurem rehv kui originaal
Muudab sul tsikli ülejuhitavamaks aga suurem mure võib olla hoopis sellega, et porilaua ja rehvi vahe liiga väikeseks jääb (rehvi külge kleepuvad kivid hakkavad vastu kraapima). Tegu ilmselt ühe vahepealse aastakäigu Kawakaga, millel see kummaline mõõt tehases alla vändati. Kui tahad mingil põhjusel asendada, siis soovitaksin madalamas suunas ehk 120/60 mõõdu poole vaadata...
Aga miks sa õiget mõõtu panna ei taha? Kui küsimus on saadavauses, mina hoian seda mõõtu kogu aeg näiteks poes saadaval.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suurem rehv kui originaal
StreetMoto kirjutas:Originaalist laiem rehv = kehvem pidamine, ebastabiilsem, kiirem kuluvus ja tavaliselt ka kõrgem hind! Põhjendus kolmele esimesele faktile lihtne: kui pressida kitsale veljele laiem rehv, siis rehvi keskosa tõmbub oluliselt väiksema kõverusraadiusega kummi, vastu maad puutub "vähem rehvi" ja kõik see viib selleni, et rehvi kuju veljel on ebanormaalne ja seda ka silmaga vaadates.
Kellele on "TUUS" väljanägemine oluline see võib osta endale tsikli, millel originaalis tagarehv ülilai. Äkki Intruder 1800 näiteks. Seal tagarehv 240 laiusega
Aga originaalist kitsam?
Tegu 110/80 19 versus 100/90 19...originaali hind on 2250 versus 1490 sama tootja ja sama mustri puhul.(tegu siis arusaadavalt esirattaga )
Kas ja mis sellisel juhul muutub-halveneb?(kui üldse)
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Re: Suurem rehv kui originaal
originaal mõõt 170/60,velje laiius 5,5 ,ostu ajal oli all 180/55,hetkel all 190/55,oma arvamus selline et tsikkel tundub,et on paremini juhitav,näeb parem välja ja uue rehvi hinnavahe on suhteliselt mõtetu,muidugi peab vaatama et nii lai rehv ültse aisa vahele ära mahub
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suurem rehv kui originaal
Endiselt otsin vastust oma eelnevale küsimusele...hooaeg ju läheneb, hinnavahe on aga veelgi suurenenud vahepeal.Konkreetselt tegu Metzeler tourance rehviga ja alla läheks ta DL 1000-le.Hetkel väga kahtlen mõtekuses maksta kaks korda kõrgemat hinda tehase mõõdu eest...või kuidas?
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Suurem rehv kui originaal
Rahumeeli võid neid mõõte omavahel vahetada - 110mm 80% või 100mm 90% kõrgusesse ebaoluline vahe. Üldse ei maksa mõõt edasi või tagasi väga pead vaevata sest tegelik muutus on marginaalne....
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Suurem rehv kui originaal
tramm66 kirjutas:Rahumeeli võid neid mõõte omavahel vahetada - 110mm 80% või 100mm 90% kõrgusesse ebaoluline vahe. Üldse ei maksa mõõt edasi või tagasi väga pead vaevata sest tegelik muutus on marginaalne....
Velje laius 4,5 originaal rehvilaius 160.Kas 170 või äärmisel juhul 180 peale panna on hea mõte? Tagumise kahvli vahel ruumi maa ja ilm!
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Suurem rehv kui originaal
müristaja kirjutas:tramm66 kirjutas:Rahumeeli võid neid mõõte omavahel vahetada - 110mm 80% või 100mm 90% kõrgusesse ebaoluline vahe. Üldse ei maksa mõõt edasi või tagasi väga pead vaevata sest tegelik muutus on marginaalne....
Velje laius 4,5 originaal rehvilaius 160.Kas 170 või äärmisel juhul 180 peale panna on hea mõte? Tagumise kahvli vahel ruumi maa ja ilm!
170 pole probleemi, 180 ajab ka peale küll aga suht baranka jääb - ehk siis ei soovita... velg võiks ikks 5 tolli olla aga inimeste soov vahest on vääramatu - alles sai 180 rehv 4 tollisele veljele peale aetud
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Suurem rehv kui originaal
tramm66 kirjutas:müristaja kirjutas:tramm66 kirjutas:Rahumeeli võid neid mõõte omavahel vahetada - 110mm 80% või 100mm 90% kõrgusesse ebaoluline vahe. Üldse ei maksa mõõt edasi või tagasi väga pead vaevata sest tegelik muutus on marginaalne....
Velje laius 4,5 originaal rehvilaius 160.Kas 170 või äärmisel juhul 180 peale panna on hea mõte? Tagumise kahvli vahel ruumi maa ja ilm!
170 pole probleemi, 180 ajab ka peale küll aga suht baranka jääb - ehk siis ei soovita... velg võiks ikks 5 tolli olla aga inimeste soov vahest on vääramatu - alles sai 180 rehv 4 tollisele veljele peale aetud
170 siis
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Suurem rehv kui originaal
Alex kirjutas:Endiselt otsin vastust oma eelnevale küsimusele...hooaeg ju läheneb, hinnavahe on aga veelgi suurenenud vahepeal.Konkreetselt tegu Metzeler tourance rehviga ja alla läheks ta DL 1000-le.Hetkel väga kahtlen mõtekuses maksta kaks korda kõrgemat hinda tehase mõõdu eest...või kuidas?
Mõistan, et see konkreetne küsimus sai lahendatud aga teistele, sama probleemi ees seisjatele tahaks siiski nö "sõnad peale lugeda" !
See mõõt endurodel - 110/80 ja 100/90 on väga paljudel rehvitootjatel mõeldud kahele eritüübilisele mootorrattale. See kitsam ja kergem on paljudel ka teistsuguse tootmisviisiga tehtud - ehk üks on radiaal ja teine diagonaalrehv. Samuti arvestage, et neil on üldjuhul hoopis teine kandevõime ja ka kiirusindeks.
PS! Aitavad tihti margikohased välismaised foorumid, kus rehvitootjad ka tihti asjakohaselt sõna võtavad.
Konkreetse DL-i küsimuses on isegi video olemas. Sry selle kommertsluslikkuse pärast aga hea kerge ülevaade siiski.
http://www.youtube.com/watch?v=5-ZBikC_9Us
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Suurem rehv kui originaal
Kui nüüd mõõduga mööda ei pane(ei viitsi vaatma minna) siis mul ees nt peaks olema 110-80-18 aga on 110-90-18 ja väga norm, mingeid probleeme ei esine va see et pidin porilaua vähe ülespoole kõrgemate puksikestega tõstma, lihtsalt et kivid ei kraabiks.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suurem rehv kui originaal
Panin 4.00 veljele 150 asemel 160 laia rehvi. Rehv ei paista üldse punnis, ning juhitavus jäi samaks.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Suurem rehv kui originaal
Mul originaal taga käib 160 hetkel all on 180 no problem.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Suurem rehv kui originaal
Aga kui sul oleks nüüd võimalus võrrelda kulumist täpselt sama rehvimudeliga ja originaallaiusega jõuaksid kiirelt järeldusele, et 180 kulub kiiremini kui 160 samal veljel. Ja kui sa vaatad rehvi lähemalt, siis näed kui inetult ta on jõuga servad peaaegu vertikaali kiskunud. Ja kui sa nüüd tahaksid kenasti rehvi servani kallutada, siis 160 rehviga see õnnestuks, kuid 180 läheb enne alt ära (eelmainitud servade allakiskumise tõttu) kui sama kaldeni jõuad. Ja kui sa teed jõulise kiirenduse poolmärjal asfaldil, siis originaallaius 160 hoiab su tagaratast kauem asfaldi küljes kui praegune 180, millest vastu maad puutub oluliselt kitsam "triip".
Mitte, et ma tahaks öelda, et olid "jumalast loll" , et 180 alla pigistasid aga tegelikult on ikkagi erinevus nii sõiduomadustes kui kulumises. See, et "äge" välja näeb kaldub rohkem disainivaldkonda Ehk siis - ei saa kindlasti foorumis olla positiivseks soovituseks paigaldada 2 mõõtu laiem rehv. Iseasi on see, kas saab või mitte. Loomulikult saab - mida kõrgema profiiliga, seda laiema saab paigaldada kitsale veljele. Sinu veljele venitab peale ka 200 laiuse aga kuskilt jookseb mõistlikkuse piir... Ja tavaliselt on see 1 mõõdu jagu siia/sinna, mis veel (sõidu)omadusi väga ei mõjuta.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Suurem rehv kui originaal
Ei hakkanud uut teemat tegema,küsin siit siis.Kas honda cbr 600f3 1996'le läheb 190rehv alla ja kui ei siis mis on piir.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Suurem rehv kui originaal
Eelmises postis on vastus sinu küsimusele - saab ja läheb ja mahub aga mõistlikkusest on asi juba üsna kaugel, sest velg on sinu CBR-il tehtud 160/60-17 rehvi jaoks.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Suurem rehv kui originaal
Ma ka ei hakanud uut teemat selleks tegema, et küsida - mida isegi visuaalis see laiem rehv teile annab? Jätame selle kõrvale, et tunduvalt laiem rehv keerab tuksi tsikli sõiduomadused, reeglina maksab ka rohkem ja kulub ka kiiremini.
Kas te sõidu ajal vaatate oma siklit tagantpoolt pidevalt? Või siis pargite ratta ära, käite tiiru ümber ja mõtlete - tjaa, nii kitsas rehv on all, naabrimehe siklil on ikka hoopis laiem... ja ei tea, mida ülejäänud inimesed ka mõtlevad, et ma ikka sellise kitsa rehviga sõidan. Ausalt öeldes, 99,9% inimesi ei koti üldse, mis rehv seal tsikli all on. Ja ülejäänud 0,1% on ehk samasugused rehvihullukesed. Oma CBR1000Figa (1988) sõitsin ettenähtud rehviga kenasti ja isegi ei osanud vahel vastata küsimuse peale, et kuidas sellise kitsa tagarehviga ikka üldse sõita saab? Väga hästi sai, enamik laiarehvimehi teinekord ei saanud järelegi kitsa rehviga tsiklile.
Ausalt, minu meelest hakkab see laia rehvi fetish juba haiglaseks minema.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Suurem rehv kui originaal
Yerba kirjutas:Ma ka ei hakanud uut teemat selleks tegema, et küsida - mida isegi visuaalis see laiem rehv teile annab? Jätame selle kõrvale, et tunduvalt laiem rehv keerab tuksi tsikli sõiduomadused, reeglina maksab ka rohkem ja kulub ka kiiremini.
Kas te sõidu ajal vaatate oma siklit tagantpoolt pidevalt? Või siis pargite ratta ära, käite tiiru ümber ja mõtlete - tjaa, nii kitsas rehv on all, naabrimehe siklil on ikka hoopis laiem... ja ei tea, mida ülejäänud inimesed ka mõtlevad, et ma ikka sellise kitsa rehviga sõidan. Ausalt öeldes, 99,9% inimesi ei koti üldse, mis rehv seal tsikli all on. Ja ülejäänud 0,1% on ehk samasugused rehvihullukesed. Oma CBR1000Figa (1988) sõitsin ettenähtud rehviga kenasti ja isegi ei osanud vahel vastata küsimuse peale, et kuidas sellise kitsa tagarehviga ikka üldse sõita saab? Väga hästi sai, enamik laiarehvimehi teinekord ei saanud järelegi kitsa rehviga tsiklile.
Ausalt, minu meelest hakkab see laia rehvi fetish juba haiglaseks minema.
Sa olid vist omalajal päris rebel, et enamik nn. laiarehvimehed tolmu sisse jätsid!
Aga jah rajale ma antud rehviga ei kipu küll, tuleb enne kitsam alla venitada. Kui kulumine välja jätta, siis need sõiduomadused nii kardinaalselt küll ei muutunud.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Suurem rehv kui originaal
Sõiduomaduste muutumisest saadki tihti teada alles siis, kui külg juba maas.
Mul näiteks see teema, et vanakooli baigile panin alla enduro rehvid, kuna sõidan palju kruusal.
Mõõdud on numbri järgi samad, mis manuaalis, aga ka seal on ikkagi miski vahe, sest sama mõõdu endurorehv ees oli isegi silma järgi nääpsum, kui originaal oli (originaal on sellel rattal muidugi vana kooli kohaselt veel niikuinii korraliku klotsimustriga, aga sellist pole saadaval enam näinud). Tagumine aga on lisaks numbrile ka silma järgi sama lai, kui eelmine oli.
Normaalsel sõidul ei saa midagi eriti aru, v.a kergem flapperisse minek, miska tuleb tähelepanelikum olla. Kui aga võtta tugeva kallutusega kurv, siis mingist nurgast alates tekib järsult niivõrd tugev ülejuhitavus, et kui hetkega ei reageeri, kalladki end ise külili. Ja see on kohe täpselt rehvide teema. See ka loogiline, laiema rehviga kallutades nihkub toetuspunkt taga tsikli teljest kaugemale, võrreldes esimesega ja ta peabki kurvi sisse pöörama. Nüüd see esimene mul lõpuni kulunud, aga pean hoolikalt vaatama, mis sinna alla panen. Ma arvan, et tehaseinsenerid, kes rattale rehvid alla arvutasid, on siiski targemad, kui mina. Pigem usaldan neid ja ei hakka leiutama.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.