NSRi elektrijama

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Symster
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2006, 21:00
Tsikkel: üks liiga vähe
Asukoht: Tartu

NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas Symster »

Masinaks siis honda nsr 1998 aasta ja siuke probleem et kui mootor ei tööta siis esituled põlevad väga õrnalt ja on kuulda suunatule relee häält aga näha ei ole midagi ja ka pidurituli ei tööta, kellade juures olevad tuled (neutraal,suunad,kaugtuli jne) need tuled töötavad kah väga õrnalt ... aga kui mootor töötab siis piduri ja esituli töötavad perfektselt kuid muu ikka sama -kellade juures tulukesed töötavad väga õrnalt ja suunatuled ei tööta üldse (on kuulda suunatule relee häält ) aga kui õrnalt esipidurit vajutada siis läheb plaksti kõik tööle ja töötab väga hästi ....... :roll:

seda kah et aku on kah suht tühi ja starterit ei vea absull ringi isegi häält ei tee käisin küll sõitmas mingi 45 minti sõitsin kuid aku ei laadind ennast apsoluutselt

asi juhtus pärast seda kui vahetasin ühe pirni suunatules ära ... ja sellel ajal ka teipisin isoleerteibiga juhtmed üle paljudest kohtadest

olen proovinud suunatulesi lahti ühendada ja ilma esituledeta proovinud suunda anda aga ei midagi igatpidi nii nagu eespool sai kirjeldatud

Aidake palun :wink:

Peace

NSR125R,RMZ250,RMZ450,LTR450,XV535,CBR600RR,GSXR600,650ieGARDA,650ie
Kasutaja avatar

wild
Postitusi: 166
Liitunud: 04 Apr 2007, 14:52
Tsikkel: honda vfr 800 v-tec.
Asukoht: viljandi.

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas wild »

sul mingi massi puudus kuskil armatuuri lähedal.kas miski juhe katki või ei saa raam korralikku ühendust aku miinus klemmiga.

ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel jõuab lennata.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Symster
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2006, 21:00
Tsikkel: üks liiga vähe
Asukoht: Tartu

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas Symster »

ise arvasin kah et mingi massi jama võib olla aga ei suuda üles leida ksukilt seda proovin veel juhtmeid lappida ja otsida aga seda kohta küll pole veel leidnud kus massi juhe läheb vastu raami keegi oskab natukenegi juhendada kus on tavaliselt või NSRi ga sina peal mõni juhtub teemat nägema oleks kah tore :wink:

NSR125R,RMZ250,RMZ450,LTR450,XV535,CBR600RR,GSXR600,650ieGARDA,650ie

krew
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Juun 2009, 18:35
Tsikkel: yamaha dt 125 RN

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas krew »

kõige mõtekam oleks ka juhtme kinnitused üle kontrollida ja juhtmed, endal on/oli ka juhtme jama ja mul jäigi nii et ilma mootori käimiseta esituli ei põle.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Symster kirjutas:

ise arvasin kah et mingi massi jama võib olla aga ei suuda üles leida ksukilt seda proovin veel juhtmeid lappida ja otsida aga seda kohta küll pole veel leidnud kus massi juhe läheb vastu raami keegi oskab natukenegi juhendada kus on tavaliselt või NSRi ga sina peal mõni juhtub teemat nägema oleks kah tore :wink:

Arvatavasti ei lähe massijuhe raami vaid mootori külge.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
Symster
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2006, 21:00
Tsikkel: üks liiga vähe
Asukoht: Tartu

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas Symster »

sealt kah otsisin kuna mul rolleril kah mootori küljes aga ikka ei ole veel leidnud ... aga nüüd ma siis isoleerisin veel juhtmeid ja nüüd töötavad kõik tuled palju paremini(eredamini ja suunatuled vilguvad kah) aga kui pöördeid annan ..umbes 5000 pealt ..siis enam suunatuled ei tööta ja ka teised tuled lähevad tuhmimaks ja seda kah et kui suunatuli vilgub siis samas taktis vilgub ka tagatuli kuidas seda parandada

NSR125R,RMZ250,RMZ450,LTR450,XV535,CBR600RR,GSXR600,650ieGARDA,650ie
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Symster kirjutas:

sealt kah otsisin kuna mul rolleril kah mootori küljes aga ikka ei ole veel leidnud ... aga nüüd ma siis isoleerisin veel juhtmeid ja nüüd töötavad kõik tuled palju paremini(eredamini ja suunatuled vilguvad kah) aga kui pöördeid annan ..umbes 5000 pealt ..siis enam suunatuled ei tööta ja ka teised tuled lähevad tuhmimaks ja seda kah et kui suunatuli vilgub siis samas taktis vilgub ka tagatuli kuidas seda parandada

eeldatavalt korras akuga.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

wild
Postitusi: 166
Liitunud: 04 Apr 2007, 14:52
Tsikkel: honda vfr 800 v-tec.
Asukoht: viljandi.

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas wild »

ikkagi massi puudus.kas genekas saab massi?kust saavad suunad massi?eeldatavasti saavad tuled viled kõik oma massi ühest kohast.otsi see koht üles ja kontrolli üle.aku küljest tulev jäme massi juhe peaks jagunema kaheks,vähemalt suuremosa tsiklitel see ka nii on.üks otse raami ja teine mootori külge.edu.

ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel jõuab lennata.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Symster
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2006, 21:00
Tsikkel: üks liiga vähe
Asukoht: Tartu

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas Symster »

kuidas kontrollida kas genekas saab massi seda ma vist ei oska ise aga tagatule juures läheb küll üks massi juhe raami külge ja teine ots läheb minuarust suunatule releesse ..võin ka eksida... igaljuhul kuskile sinna tagatule juurde läheb mul üleüldiselt püalju juhtmeid kuna seal ka cdi .. see selleks aga mitut massi sellel pillil vaja on üldse :)

jah aku juurest jaguneb kohe kaheks pärast tolle üle isoleerimist läkski asi vähe paremaks aga ajasin näpuga toda juhet edasi ja ei leidnud mingeid "lekkeid"

??? kas ilma akuta peaks kõik samamoodi toimima nagu akuga kui mootor töötab???

NSR125R,RMZ250,RMZ450,LTR450,XV535,CBR600RR,GSXR600,650ieGARDA,650ie
Kasutaja avatar

wild
Postitusi: 166
Liitunud: 04 Apr 2007, 14:52
Tsikkel: honda vfr 800 v-tec.
Asukoht: viljandi.

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas wild »

kui tahad pingerelee maha põletada siis võta aku maha jah.tegelt on jah värk selles et ilma akuta ei tohi mootor töötada,pinge läheb liig suureks ja võib relee ära kärsatada.aku tasandabki voolu kuna genekalt peab tulema töötamise ajal voolu 13,5 kuni 14,5.tavaliselt jääb näit 14v ringi kui tuled põlevad.pingerelee tasandab voolu u12v peale kui see tuledesse jõuab.aga jah ega vist sinu tsiklil seda geneka massi kontrollida saagi.ainult et siis mootori üld mass peaks hea olema.tsekka testriga laadimis vool aku klemmide pealt kah ära.nagu õeldud peaks see jääma üle 13,5v aku klemmidelt.ega sul pole see jäme massi juhe ise kuskilt akuklemmi lhedalt vigane?

ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel jõuab lennata.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Symster
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2006, 21:00
Tsikkel: üks liiga vähe
Asukoht: Tartu

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas Symster »

kohe sealt klemmide juurest see miinus juhe oli küll vähe katki / narmakil aga tolle tõmbasin ilusti kinni isoleerteibiga ja sai suht hea ... aga täna enam ei jõua midagi teha ja endal testrit kah ei ole seega uurin homme asja edasi :wink:
aga ma ei saanud siis aru kuidas soovitate kas edasisi katseid teha akuga või ilma?

NSR125R,RMZ250,RMZ450,LTR450,XV535,CBR600RR,GSXR600,650ieGARDA,650ie
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Re: NSRi elektrijama

Lugemata postitus Postitas Hans »

wild kirjutas:

kui tahad pingerelee maha põletada siis võta aku maha jah.tegelt on jah värk selles et ilma akuta ei tohi mootor töötada,pinge läheb liig suureks ja võib relee ära kärsatada.aku tasandabki voolu kuna genekalt peab tulema töötamise ajal voolu 13,5 kuni 14,5.tavaliselt jääb näit 14v ringi kui tuled põlevad.pingerelee tasandab voolu u12v peale kui see tuledesse jõuab.aga jah ega vist sinu tsiklil seda geneka massi kontrollida saagi.ainult et siis mootori üld mass peaks hea olema.tsekka testriga laadimis vool aku klemmide pealt kah ära.nagu õeldud peaks see jääma üle 13,5v aku klemmidelt.ega sul pole see jäme massi juhe ise kuskilt akuklemmi lhedalt vigane?

Räägid siin pingereleest, mis tasandab voolu :shock: Pinget reguleerib ta ikka. Ja tuledesse ja igale poole mujale läheb seesama pinge, mis sa akult mõõdad, ehk siis korras laadimise puhul 13,5-14,5 Volti (miinus pingelangud juhtmetes).

Kolmefaasilisel vahelduvvoolu genekal pole massiühendust, niiet seda ei saagi kontrollida. Saad kontrollida kas regu ja aku on korralikult massis, samuti muud tarbijad.

Hans

V-MAX
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”