Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Tervitus!
Üks õhtu koju sõites tekkis kiiks et nüüd on vaja midagi eredamat teed näitama. Kohe interneti ja mida ma näen, pakutakse xenoone, halogeene ja mingi "blue vision"; " Ultra high", "Xtreme blue" jne pirne. Vaja on mul H7 sokliga midagi soetada aga mõtlesin et kui saab selle "xtreme blue" pirniga sama ereda tulemuse nagu xenooniga siis miks niisama tühja jändama hakata?
1 näide pakutavast: http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/7031,23310
Olen kuulnud et xenooniga hakkab valesti peegeldama reflektor (mitte luup reflektor) aga mind huvitaks esialgu valgustugevus ainult..Kes on vahetanud oma tavalise hõõgpirni lihtsalt "Xtreme white" vastu või halogeeni xenooni vastu...Rääkige mis mulje on? Niisama xenooni tema efektse nime pärast ei hakka aretama.
Parimat Eesti S*tta suusailma tsikli sõiduks!
Mark
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Olen vahetanud tavalise pirni Osrami miski super-hüper vastu.
Tulemus: lähituli hakkas kaugtulest paremini näitama. Selle peale vahetasin ka kaugtule ära. Tegemist oli H1 ja H3 pirnidega. Siiamaani peavad küll ja tulemus on OK.
Samas autol vahetasin iga poole aasta tagant neid megapirne, kuna tavaliselt saavutatakse parem valgustusjõud peenema niidiga.
Tavalise H4 pirniga pole probleeme juba paar aastat olnud.
Vist Osramil oli ka miski spets tsiklitele mõeldud seeria ..
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Vist Osramil oli ka miski spets tsiklitele mõeldud seeria ..
Tegelikult on Philipsil MotoVision seeria. http://www.lighting.philips.com/in_en/c ... ng&lang=en
Piipz-ule sai see katsetamiseks mingi aeg tagasi. Mis tulemused on, seda peab tema enda käest uurima. Hind ei olnud ka mingi päris ulme - jäi 100 ja 150 krooni vahele sõltuvelt pirni tüübist mälu järgi meenutades.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Ise kasutan R1-hel selliseid Osrami pirne (H4-i) . R1-hel on niigi minuarust head tuled aga nendega on ideaalsed. kasutan neid 1,5 aastat ja sõidan palju ka väga halbasid teid tuhateid jmv. Pole läbi läinud kumbki kuigi hoiatatakse ,et tänu peenemale niidile poole lühem tööaeg.
Rahul.
Kas Xseon oleks parem ei tea öelda.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Vahetasin tavalise pirni "blue visioni" vastu, kuna sain sõbralt tasuta ja lubati et näitab paremini ...
Ning näitabki... Võrreldes tavalisega on valgustugevus u 2x suurem, kui miskit helkivat peaks ette sattuma, siis näeb selle päris kaugelt ära, ei olegi harjunud nii kaugele ette vaatama... komplekt läks sõbral maksma mingi 739.-
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Ise just vaatan ,et Xenoonikomplekti saab 900.- aga bluevisionid on 400 kanti.. aga eks peab need imepirnud siis ära proovima:)
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
mina mõõdaks esmajärjekorras ca 2000 pöörde juures pinge akul ja pirnipesas. Ja lisaks mõõdaks sama asja töötava tulega.
Kui tule juures on pinge oluliselt (no näiteks üle 0.2V) madalam, vahetaks ma tule juurde tulevad juhtmed esmajärjekorras. Tegelikult isegi veaks aku pealt uue voolujuhtme (kaitse muidugi vahele) ning teeks lülituse läbi relee. Kui kaugtuld tahta ka paremaks, peab teise relee veel panema. juba 0,1V pingevahe annab halogeenil päris suure valgusviljakuse muutuse.
kui pinged korras, hakkaks alles igasugu bluuvisioone ja ksenoone aretama.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Panin kevadel kasutaja electron poolt pakutava Xenoni komplekti peale ja olen sellega väga rahul. Tunduvalt heledam kui eelmine "seasilm". Kuna mul naked, siis sobis hästi ka see, et kõik plokid on eriti väiksed; saab need bensupaagi ja raami vahele pista. Eriti positiivne muidugi ka see, et nii lähi- kui kaugtuli on nüüd Xenon.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Piipzu kommarit ootaks tõesti siis nende pirnide kohta... oma XT tule üle iseenesest ei kurda aga kui saaks paremaks siis miks mitte.
Olen ka kaalunud mingeid lisa tulesid aga krt xt-le ple ju neid peaaegu mitte kuhugi aretada
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Bixenoonind on teises hinnas juba, kawa ninjal on see süsteem et lähituli põleb ühes reflektoris ja kaugtuli teises. Aga see oli hea soovitus pingeid mõõta, teen ära.
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Kas mendid xenoni pärast huiama ei hakka?
Enda motikale panin ette miskise Narva pirni, millele oli kirjutatud et euroopas kasutada ei tohi. Silmaga igaljuhul vahet ei tee, et kas on xenon v mitte Isegi ülevaatuse mees arvas et xenon on . Motikal mul H4 ja toimib mitmendat hooaega, autol sama pirn, aga H7 ja kulub iga paari kuu tagant pirn.
Halb: H7 põleb liiga ruttu maha.
Hea: Neid müüdakse paari kaupa:=)
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Enne xenoone siis proovin need ära, tänud kõikidele!
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Minul on 4jal rattal järjest xenon olnud. Ennekõike loeb asi tule ehitusest ja selle tehnilisest olukorrast. Praega näiteks ühel rattal on reflektorid tuhmunud ja ei anna ka xenon seal sees head valgust. Teisel rattal aga näiteks on pooltulega valgus nii hea, et kaugtule effekt on väga vähe märgatav:) , samas on tuli õieti regullitud ja vastutulijaid ei pimesta.Igasugu bluevisionide jne. korral soovitaks vaadata kelle toodetud see on, kas on tõesti midagi seal teisiti kui tavapirnil või on lihtsalt nö. siniseks võõbatud tavapirn. H7 pirn on üldse võrreldes teistega lühema elueaga eriti igasugu võimsama valgustugevusega pirnid. Valge valgusega pirnide eelised tulevad eelkõige välja vihmaga ja lumega sõites ning nendega nagu ka eelpool mainitud on igasugu heledad helkivad objektid paremini näha. Samas olen täheldanud, et näiteks teatud hämardumise etapil on nendega valgustatus nagu viletsam kui tavapirni puhul.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Eks tasub seadusele pilk peale vista, millisel juhul tohib xenoone L katgooria sõidukil kasutada ja millisel mitte.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13191853
Eriti sed osa: Kood 224. Lähi- ja kaugtulelaternad, mille lampide valgusvoog ületab 2000 lm
vana Honda sõitis Philipsi bluevision pirnidega, mis olid tõesti väga head võrrelduna 40.- maksva lihtsa Osramiga.
praegult on valged xenoonid, mis on stendis reguleeritud ja jälle tuleb tunnistada, et nad on tsipa paremad kui "tavaline" H10. Samas kindlasti pole nad 2 või 3x paremad.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
2x 35W Xenon slim kit 940.- EEK
1x 35W Bi-Xenon slim kit 815.- EEK
2x 35W Xenon kit 893.- EEK
2x 55W Xenon kit 993.- EEK
2x 55W Bi-Xenon kit 1462.- EEK
Pirn H1/H3/H4/H7... värvus 3000K-30000K
Umbes aasta tagasi oli see esimene slim kit variant 1176.- EEK, hinnad langevad
35W Xenoni valgustugevus mingi eBay kirjelduse järgi:
3000K - 3200 lumens (Intense Yellow)
4300K - 3100 lumens (Extreme White)
6000K - 2900 lumens (Diamond White)
8000K - 2500 lumens (Iceberg Blue)
10000K - 2300 lumens (Brilliant Blue)
12000K - 2000 lumens (Voilet Purple)
Automaatne valgusvihu kõrguse reguleerimine, laternate hajutiklaasi puhasti - neid vist eBayst ei osta...
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
kusagil seaduses on ka nõue, et ksenoone ei tohi mingist teatud aastast uuematele üldse ise toppida, kui pole tehases sellele laternale ette nähtud. Ja vanematele tohtis panna ainult juhul, kui on nn. luuptuli. Tavalisele reflektorile ei tohi neid sisse keerata. Aastate piiri ma kahjuks peast ei mäleta (kusagil 199x kandis) ja täpset määrust või nõuet ka mitte.
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Selge selle teemaga, ei tule xenoone:) Keeran mingid Xtreme white pirnid sinna ja hea küll (esialgu )
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
mella kirjutas:kusagil seaduses on ka nõue, et ksenoone ei tohi mingist teatud aastast uuematele üldse ise toppida, kui pole tehases sellele laternale ette nähtud. Ja vanematele tohtis panna ainult juhul, kui on nn. luuptuli. Tavalisele reflektorile ei tohi neid sisse keerata. Aastate piiri ma kahjuks peast ei mäleta (kusagil 199x kandis) ja täpset määrust või nõuet ka mitte.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13191853 kood 202 1):"[---] enne 1. jaanuari 1996. a esmakordselt kasutusele võetud L kategooria sõiduki lähitule laternad peavad vastama valmistaja poolt ettenähtule", "5) lähitule värvus peab olema valge. Enne 1. oktoobrit 1994. a esmakordselt kasutusele võetud sõiduki lähitule värvus võib olla valikkollane"
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
lisaks: Alates 1. jaanuarist 1996. a esmakordselt kasutusele võetud L kategooria sõiduki lähitule laternad peavad vastama E-reegli nr 57 või nr 72 või nr 112 või nr 113 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele ja nende paigaldus E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele.
Auto kohalt tuli meelde, et mingist ajast pidid ksenoonlaternatega koos olema ka tulepesurid.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Ahah! See tulede pesur vajalik selleks, et neid tulesi ka näha oleks! Xenonid näitavad, aga neid näha ja veel mingi nurgaalt on väga kehva. Pidin ühele ksenoonikule napilt ette sõitma uduse ilmaga.Polnud absull näha, kuigi vahtisin väga tähelepanelikult. Raisk ehmatas nii räigelt, et kõik juuksed panid pealaepealt minema nahui ja pole tagasi tulnud!
Ksenoonidega näeb, aga neid pole sittagi näha!
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Meh? Uduse ilmaga peavad põlema udutuled
Mis jutt see on, et ksenooni näha pole? Need timmitakse, nii, et ei pimestaks teisi.
Kui xenon süsteemiga valgusteid kasutusele hakati võtma siis pgem vinguti, et see pimestab teisi.
Täiesti samamoodi on mittenähtav tavaline tuli tänapäeva auto/tsikli lampides kuna osatakse ilmselgelt reflektorite abil valgusvihtu täpsemalt suunata kus seda vaja on, mitte nagu siks mis säras nagu härjasilm enamvähem 360 kraadi. Loomulikult on sellesse lampi ksenooni paigaldamine keelatud.
Eks parim variant on vist ikka lisatuled?
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Mul on P21/5W. Sellega ei saa vist midagi teha? Väga palju ei näita.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
madone kirjutas:Piipzu kommarit ootaks tõesti siis nende pirnide kohta... oma XT tule üle iseenesest ei kurda aga kui saaks paremaks siis miks mitte.
Olen ka kaalunud mingeid lisa tulesid aga krt xt-le ple ju neid peaaegu mitte kuhugi aretada
Need MotoVision pirnid on küll natuke valgusjõulisemad, kui tavalised pirnid, kuid nii nagu kõikide teiste valgusjõulistema pirnidega, põles ka see nats kiiremini läbi. Peenem niit + sitemad teed = pirn ei kesta väga kaua. XT-le annab muidu päris eduliselt Xenonid aretada, pole lihtsalt veel jõudnud. Ning oma ühe pisikese tule kohta XT tegelikult valgustab päris hästi.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Kunagi oli kogemus ühe kurvasilmse Mersuga. Kuna ei olnud ksenoonlaternatega variant ja kaugtuled (H7) olid täiesti jubedad. Sa siis proovitud ka tuntud PIAA väga kalleid (miski 700,- tükk) pirne. Ühte tavaline ja teise siis PIAA sisse. Vastu seina näidates ja kumbagi laternat kordamööda kattes ei olnud praktiliselt võimalik vahet näha, lihtsalt kerge toonivahe aga ei midagi muud, valguslaik ikka väga hajus ja laiguline. Said siis ette pandud pea kõige odavamad ja pisemad Hella lisakaugtuled ja ilma mingite superpirnideta oli asi kohe ikka valge. Minu järeldus sellest on see, et valgusti kehva optikat ei paranda mingi superpirniga.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Tartus sõitis mulle hiljuti üks roller vastu , millel xenon sees. Ütleks küll, et jube hästi oli näha see ratas juba kaugelt. Uduga võib muidugi teine teema olla. Võiks proovida et lähikas panna xenon ja kaugtuli mingi paremate andmetega halogeen.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Kõige tugevamad tavapirnid, mis ma näinud olen, on Philips Xtreme Power +80%, need on tõesti päris eredad. Aga jällegi - mina neid külge ei kruti - need ei kesta kaua.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
jakim kirjutas:Tartus sõitis mulle hiljuti üks roller vastu , millel xenon sees. Ütleks küll, et jube hästi oli näha see ratas juba kaugelt. Uduga võib muidugi teine teema olla. Võiks proovida et lähikas panna xenon ja kaugtuli mingi paremate andmetega halogeen.
minul nii lähi kui ka kauge on xenon ja te võite rääkida õkskõik kui ilusat muinasjuttu tavapirnidest mitte üks tavapirn ei saa xenonile vastu
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Raiki kirjutas:minul nii lähi kui ka kauge on xenon ja te võite rääkida õkskõik kui ilusat muinasjuttu tavapirnidest mitte üks tavapirn ei saa xenonile vastu
Olen kõik varjandid aastaringselt autopeal läbi proovinud.Ja jutt vastab tõele.Xenon on xenon.Tavapirni asemele võib küll panna Night brakerid vms sellised pirnid aga xenonile neist vastast pole.Linnavahel sõites vahet pole aga sõidame öösel maanteel siis tuleb juba teine jutt.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Suti xenonist
Efficiency: 71 lumens per watt compared to 18 lumens per watt for halogen — more light for less energy
Light: 3,000 lumens in an integrating sphere compared to 1,000 lumens for 9006 halogen
Beam Pattern: More available light means that it is possible to design a better beam pattern that illuminates more of the roadway — Especially to the sides
Durability: Virtually impervious to shock and vibration because there is no filament
Life: More than 3,000 hours in an automotive application compared to 1,000 hours for halogen
Appearance: 4,100K compared to 3,200K for standard halogen — Crisper, whiter light
Consumer Preference: 92% of those who have it will order it again
Especially to the sides Täiesti välistab muinasjutu, et xenonit on kaugelt kehvem märgata......
Piipz, tellime kunagi selle komplekti ära.. ?
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Xenonid on kehvemalt märgata kui nende elu läbi hakkab saama. siis muutuvad nad viletsamaks kui tavapirn.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.