Kas kellegil kokkupuudet turboga?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Kas kellegil kokkupuudet turboga?
Samas soovi ka kõigile ilusaid ja rahulikke jõule! Sellel aastal tuleb jõulumees motikaga.
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871
Häid jõule sullegi.
-
Teema algataja
Gaaside jahutamine on vajalik lisaks sellele, et neid rohkem sisse mahuks, ka detonatsioonikindluse tõstmiseks, et mootor laiali ei lendaks.
Celica GT (tegelikult vist küll GT-4, tavaline GT ei olnud turboga) mootor on >2x suurem kui RF900, mis paneb mind arvama, et lag võib sellisel kompotil jube olla... samas on pöördeid ka rohkem, gaaside maht võibolla nii palju ei erinegi.
Igatahes edu ehitamisel, tore et selliseid asju ka tehakse. ARKi lähedale vist ei ole küll mõtet turbobikega eriti minna?
-olev-
omab ühte puhuriga autot
Väga põnev projekt igatahes.
Ja võta vaevaks ikka siin ka aegaajalt väike postitus teha - kuidas asjad lähevad, mis hästi, mis aia taha.
Mina jään huviga ootama ja pöialt hoidma.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Sunny 1.8-le on tehtud ilma coolerita süsteem, kuid masinal turbokolvid(madalama surveastme saavutamiseks).
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... c&start=15
Anyway, see veel ulmelisem projekt, kui Zoom`il oma Nissan Sunnyga, aga kui see välja tuleb ja töötama ka jääb, sis tõesti - ütlen sulle kõva häälega RESPECT
good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...
edit: natuke lugemist http://www.homemadeturbo.com
ehk on abi...
-
Teema algataja
Siit saab boosted rataste kohta infot: http://www.totalkaosperformance.com/pp.htm
Kui inglise keelega tülis pole siis siit foorumist saad abi 101% http://www.superkaos.com/phpbb/
OT
madallennu kodukas on imeliku aadressiga(pane neti otsingusse madallend siis leiad.See impreza turbiiniga tsikkel ei elanud pikalt.Sellest oli kunagi mingis lehes ka jutt ja minu mäletamist mööda oli omanik sõlminud mingi kihlveo(kaotas selle) ja pidi ära sööma oma saapapaelad
geaR kirjutas:Kui Eesti foorumitest abi leiad siis küll ainult siit www.tqhq.ee
Siit saab boosted rataste kohta infot: http://www.totalkaosperformance.com/pp.htm
Kui inglise keelega tülis pole siis siit foorumist saad abi 101% http://www.superkaos.com/phpbb/
OT
madallennu kodukas on imeliku aadressiga(pane neti otsingusse madallend siis leiad.See impreza turbiiniga tsikkel ei elanud pikalt.Sellest oli kunagi mingis lehes ka jutt ja minu mäletamist mööda oli omanik sõlminud mingi kihlveo(kaotas selle) ja pidi ära sööma oma saapapaelad
http://moto.kolhoos.ee/NewsItems/viewDepartment$Tehnika
Hayabusa turbost siit ja üldse turborattad siit.varavaht kirjutas:Väike OT, aga kas keegi teab, mis rõhu pealt töötab Hayabusa turboga versioon ?
Minuteada said seal kolvid kalli raha eest välja vahetatud.
siin mõned pildid ka sellest pillist:
http://www.pld.ttu.ee/~erik/avaleht.htm
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
hea foorum, pisike. sai hetkega tervikuna läbi loetudspinna kirjutas:Laias laastus ju ei ole suurt vahet, kas turbo panna bike mootorile või automootorile. Vahejahuti põhimõte peaks olema selles, et suuremat/tihedamat laadimist saavutada. Bens peaks ka olema düüside, pihustitega regullitav. Kindel ma muidugi ei ole, sest viimaste aegade pingutused mootorite juures käivadki nimelt pisiasjade kallal. Äkki leiad kellegi kogemustega entusiasti www.turboclub.ee ridadest....
Häid jõule sullegi.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Pöördemomendi peakorter on natuke eksitav nimetus - seltskond ise kipub ka meelde tuletama, et tegu siiski pigem USA autode austajatega, mitte suvaliste mootorientusiastidega. Seega saadetakse üpris kerge käega kuu peale ja lukkude taha, kui seal tsiklile turbiini pookimisest küsida. Aga teadjamehi on seal ridade taga peidus küll.Kui Eesti foorumitest abi leiad siis küll ainult siit www.tqhq.ee
Foorum on foorum...oma asi, kuidas kirjutan, kui reegleid ei riku...ural kirjutas:Äkki sellised armuavaldused jätaks SR foorumisse.varavaht kirjutas:Madallennu vendadele küll kõva häälega respect
...varavaht@ootabsradiltkamidagisellistmistedauskumapaneb
teema läheb ka käest
good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
mis see SR foorum on äää ? ja kuidas ma neid sealt lugeda saan, kui ma ei käi seal foorumis ?ural kirjutas:Äkki sellised armuavaldused jätaks SR foorumisse.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
Teema algataja
Rõhk, surveaste, täiteaste...
Eeldame et hakatakse 'turbotama' lääne tsiklit. Niisiis, on sul hetkel surveaste umbes 11? sellest saame su maksimaalse täiteaste arvutada, nimelt, kui mootor surveastmega 11 ei hakka detoneerima bensiiniga 95(det.punkt surve 9.5) siis on pööretel X maksimaalne täiteaste alla 9.5/11=0.86 jätame selle meelde ja liigume edasi turbo poole...
'oletame' et asendad kolvid 8:1 turbo kolbide vastu, ning aretad turbo külge, okei, aga pea meeles, et 8:1 surveastme(staatiline) korral ja täiteastme(eelnevalt arvutatud 0.86) korral on maksimaalne rõhk: (BENSIINI_OKTAAN / 10) / (8*0.86)=1.424(98 benaga) ehk 0.424 bar'i _üle_ normaalrõhu ('audi style' 1.424) ehk teisisõnu 6.2 psi.
nüüd siis võimsuse kasv(teoreetiline).
Kui su mootor enne arendas 50 hobust siis nende modidega arendab ta nüüd 50/11*8*1.424*1.424=73.7 hobust. (jah, selle valemi saab maha taandada, tegin lihtsalt puust ja punaseks.)
kokkuvõte:
et saada oma armsamast 50% lisajõudu on sul vaja uusi turbokolbe + turbot + aretamist jne... mis kokkuvõttes maksab rohkem kui lihtsalt oma tsikli väljavahetamine võimsama vastu.
been there, NOT done that, 'cause no point in that!
Eks ta oleneb, miks selliseid asju tehakse....Fog kirjutas:kokkuvõte: et saada oma armsamast 50% lisajõudu on sul vaja uusi turbokolbe + turbot + aretamist jne... mis kokkuvõttes maksab rohkem kui lihtsalt oma tsikli väljavahetamine võimsama vastu.
been there, NOT done that, 'cause no point in that!
Üks vennike, näed, ronis Everesti tippu, riskis eluga, külmetas, vaevles.... Tegelikult oleks võinud ju Tallinna lennujaamas lihtsalt suvalise lennuki peale minna, oleks süüa ja konjakit ka saanud, mõnusalt soojas istunud ning tunduvalt kõrgemal käinud Aga tal ei olnudki eesmärgiks lihtsalt teatud meetrite arv merepinnast, vaid ikka tegu ise koos selle rahuloluga õnnestunud saavutusest. Mis siis, et hind oli mõttetult kallis.
Muidugi ei ole mõtet asjaga tegeleda, kui lihtsalt võimsamat sõidukit tahad, aga kui eesmärgiks seada...hmm...põhjamaade kõige vingema 535 Virago ehitamine, siis.......
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
nüüd siis võimsuse kasv(teoreetiline).Fog kirjutas:Jälle see turbo.
Kui mu mootor arendab praegu 164 hobust siis nende modidega hakkaks ta arendama 164/11*8*1.424*1.424=242 hobust.
Polegi ju nii paha kui piiks ülearust pappi omaks, siis ta kindlasti teeks seda.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
-
Teema algataja
-
Teema algataja
See on siiani vist kõige parem ingliskeelne raamat antud teema kohta.
-
Teema algataja
Turbo & Gaasid
Kui ei soovi k6ike ise teha, v6id lasta spets firmal teha, kes valmistavad tsiklitele turbosarju:
PRO BOOST http://www.raaseri.fi/vara.htm neilt kull saab proboost sarju, Raaseri asub Kankaanpäällä Tampere kylje all.
/Hind vanas rahas - Hinta 18000mk Asennus 3000mk/
http://www.viaber.com/ kes esindab mc expressenin turbosarju Soomes, Viaber asub Sipoossa, Helsingi itäpoolel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.