Ülekande muutmine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Ülekande muutmine
Holger, ma ei saagi ju aru saada, esimeses postis ütled põhjuseks:
"Tekkis siis selline küsimus, et kui suurel määral mõjuks mu ratta kütusekulule (põhiliselt just maanteel, kuna seal põhilised kilomeetrid kogunevad) ülekande jõulisemaks muutmine?"
Ja viimases:
"Ja nendele vendadele, kes kohe mitte aru ei saa miks mul "tonnisel" vaja ülekannet muuta, siis vastus teile: et ratas läheks teise käiguga kergemini tagarattale. Pigem olgu ratas natuke teravam kui et tippkiirus (mis mul gondlite eemaldamise tõttu nii kui nii kõvasti langes) oleks mõttetult suur."
ütelnud siis kohe, et tagarattasse ajamises on probleem, mida Sa häbened (tegelikult ma seda arvasingi, sellepärast üldse norima hakkasingi )?
Re: Ülekande muutmine
h0lger kirjutas:Ok, sai selgeks, et ei ole ikka mõtet esimest vahetada.
Ja nendele vendadele, kes kohe mitte aru ei saa miks mul "tonnisel" vaja ülekannet muuta, siis vastus teile: et ratas läheks teise käiguga kergemini tagarattale. Pigem olgu ratas natuke teravam kui et tippkiirus (mis mul gondlite eemaldamise tõttu nii kui nii kõvasti langes) oleks mõttetult suur.
Pakun, et üritad kulusid kokku hoida, otsides sobivat hammakat varuosa näol, aga ära raiska oma aega. Otsi Kloostrimetsa motopoe või Dragbike'i vendade juurest endale kontakt hammahategijale ning lase endale mingi 800-1000 eest üks paras praepann teha. Samasugune nagu ühel kohalikul trikivennal, kes aeg-ajalt oma trikirattaga kokkutulekutel käib ning viimati Smashil esines. Nime ei mäleta.
Kloostrimetsast saad nö meetriga ka ketti juurde osta. Kogu eelarve läheb sul ehk sinna 2000 krooni kanti, aga vähemalt saab mure murtud ning trikid kiiremini kättetulevad.
Kusjuures suur tagahammakas pole vaid nina ülessaamiseks vaid ka selle ülevalhoidmiseks madalate mootoripöörete juures, et saaks oma ratta küljes rippuda ja muud moodi taielda.
Sry järgneva keelekasutuse pärast, aga ütlen kohe ette ära, et mitmekesi selle rattaga sõitmine saab sul olema paras n**s ja jebi. Samuti esimesed sõidud üksinda.
Ristmikult minnes ronib nina kogu aeg taevasse, samal ajal pole kiirust ollagi. Sisuliselt teed liikluskõlbuliku ratta vaid trikirattaks.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: Ülekande muutmine
See kõik on väga ilus arutlus, aga küsimu selline, et kus kohast on võimalik saada näiteks suzuki gsx'ile ette väiksemat hammasratast. Tegu siis 600'ga.
Kui kellegil midagi pakkud on siis võib saata erasõnumi.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Ülekande muutmine
See kõik on väga ilus arutlus, aga küsimu selline, et kus kohast on võimalik saada näiteks suzuki gsx'ile ette väiksemat hammasratast. Tegu siis 600'ga.
Äkki mõnest motopoest??? Või on see väga rumal idee... GSX-il on ees kõige standardsem ketiratas, mis üldse olla saab ja hästivarustatud poodides on seda alati saaval vähemalt 14,15,16 ja 17 hambaga. Tellimisel ka 13 ja 18 hambaga saada... Minu kontakte näed allpool, kui ketiratast ikka vaja.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 508
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
- Tsikkel: roheline
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Ülekande muutmine
Tsikkelröövel kirjutas:Holger, ma ei saagi ju aru saada, esimeses postis ütled põhjuseks:
"Tekkis siis selline küsimus, et kui suurel määral mõjuks mu ratta kütusekulule (põhiliselt just maanteel, kuna seal põhilised kilomeetrid kogunevad) ülekande jõulisemaks muutmine?"
Ja viimases:
"Ja nendele vendadele, kes kohe mitte aru ei saa miks mul "tonnisel" vaja ülekannet muuta, siis vastus teile: et ratas läheks teise käiguga kergemini tagarattale. Pigem olgu ratas natuke teravam kui et tippkiirus (mis mul gondlite eemaldamise tõttu nii kui nii kõvasti langes) oleks mõttetult suur."
ütelnud siis kohe, et tagarattasse ajamises on probleem, mida Sa häbened (tegelikult ma seda arvasingi, sellepärast üldse norima hakkasingi )?
Võib-olla ma tõesti väljendasin ennast natuke segaselt, aga selle teema idee oli selles, et kas ma saan ülekannet muuta jõulisemaks, muutmata kütusekulu metsikuks. Kuna ratas on mul igapäevane sõiduk, siis peab tal mingisugunegi praktilisus säilima ja hetkel pole raha, et teist ratast kõrvale võtta ainult stundiks - ehk siis otsin kuldset keskteed.
-
- Postitusi: 231
- Liitunud: 27 Juun 2007, 21:18
- Tsikkel: ---
- Asukoht: Tallinn
Ülekande muutmine
Ka küsimus ülekande muutmise kohta.
Oskab keegi öelda, kas mul on mõtet hakata esimese hammaka vahetamisega jamama, et rattale just pigem metsas jõudu juurde ning kiiruse alla saaks? Rattaks on Yamaha Tenere. Hetkel on ees 14 hambaga ketiratas. Kui ette 13 hambaga ketiratas panna, kas peaks kogu ketijooksu ära vahetama või pole otsest vajadust? Linnas sõites on kolmanda käiguga kiirusel 55km/h pöörded u 3500 peal ja neljandaga samal kiirusel põhimõtteliselt sõita ei saagi, hakkab pooma. Maanteel 5. käiguga 100km/h on ka pöörded u 3500 peal.
Mikk
Honda CB500 -- Yamaha XJ 600 S -- Kawasaki KL650 A -- Yamaha XTZ 660
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Ülekande muutmine
udupeenike kirjutas:Ka küsimus ülekande muutmise kohta.
Oskab keegi öelda, kas mul on mõtet hakata esimese hammaka vahetamisega jamama, et rattale just pigem metsas jõudu juurde ning kiiruse alla saaks? Rattaks on Yamaha Tenere. Hetkel on ees 14 hambaga ketiratas. Kui ette 13 hambaga ketiratas panna, kas peaks kogu ketijooksu ära vahetama või pole otsest vajadust? Linnas sõites on kolmanda käiguga kiirusel 55km/h pöörded u 3500 peal ja neljandaga samal kiirusel põhimõtteliselt sõita ei saagi, hakkab pooma. Maanteel 5. käiguga 100km/h on ka pöörded u 3500 peal.
Võid ka tagumise hammaka vahetamisega jamada!
Vaata kumma hammaka soodsamalt saad, esimese väiksemaks tehes peaks veidi kett lõdvemaks minema, tagumise vahetamisel suuremaks muutub keti pikkus rohkem, Jämedalt peaks olema 1 esimene hammas vähem võrdub 3-4 hammast taga juures!
-
- Postitusi: 231
- Liitunud: 27 Juun 2007, 21:18
- Tsikkel: ---
- Asukoht: Tallinn
Re: Ülekande muutmine
Ma siis proovin asja ära. Eks tuleb otsida, kumb soodsam on jah. Tänud
Veidi OT, aga kas maastikul ka käite ikka oma pundiga?
Mikk
Honda CB500 -- Yamaha XJ 600 S -- Kawasaki KL650 A -- Yamaha XTZ 660
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.