R1 -e lõppkiirus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
nostrum
Postitusi: 27
Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu

R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas nostrum » 27 Aug 2009, 23:24

Kas see on normaalne kui 1999 a. R1 jookseb kuskil 240 km/h välja? Nullist kuni 240 -ni jookseb ühtlaselt ja väga kiirelt aga siis nagu enam edasi ei lähe, kas võib olla et mingi piiraja on peal ?


B.A.D.Z.A.N
badzahn@gmail.com
Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas allan777 » 27 Aug 2009, 23:28

(lol)
okei.
äkki kontrollid alustuseks ära selle mis ülekanne(esimene ja tagumine hammakas) sul originaalis peaks olema ja mis sul tegelt peal on. aga võibolla on sul tegelt rattad kandilised :)
Viimati muutis allan777, 27 Aug 2009, 23:31, muudetud 2 korda kokku.
BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

waino
Postitusi: 58
Liitunud: 03 Apr 2008, 15:35

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas waino » 27 Aug 2009, 23:29

240 km peal on takistus väga suur, aga peaks ikka 299 minema.
R6 tippkiirus 99 aasta omaga oli mul 289 km/h.
PiltR6, R1, DR650
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 433
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: Z1000 2011'
Asukoht: Tartu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas Junzu » 27 Aug 2009, 23:29

Kui kõik on nagu tehasest, siis ei ole normaalne. Kas pöörded on põhjas 6nda käiguga?
Kui ülekanne vahetatud, siis spidokas peaks ikka ju 299 näitama? Või on speedohealer vahele pandud.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'

Jorma
Postitusi: 320
Liitunud: 18 Aug 2008, 02:55
Asukoht: Harjumaa

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas Jorma » 28 Aug 2009, 01:06

Äkki on mootor väga kohvi.

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas Siller » 28 Aug 2009, 10:11

Ma ei saa üldse aru, miks nii suuri kiiruse Eesti konarlikel teedel üldse välja lasta.
Kuid kui sa ütled, et 240ni läheb kiiresti, siis tõepoolest ehk ülekanne vahetatud?
Kasutaja avatar

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas triplekix » 28 Aug 2009, 10:21

Krt võtaks ikka pisara silma küll ,kui ostad endale R1-he ja see üle 240 välja ei lähe:)

Aga tegelikkuses võib olla põhjuseid mitu:
1) Kohvi mootor
2) vahetatud ülekanne
3) valetav spido
4) midagi muud huvitavat
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

Teema algataja
nostrum
Postitusi: 27
Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas nostrum » 28 Aug 2009, 10:24

Mootor kindlasti kohvi pole ja ülekanne minuteada originaal, ja 6 -nda käiguga pöörded põhjas pole, pmst 3 -nda käiguga läheb juba mingi 230 välja. Umbes seal 235-240 seal jäävad nagu pöörded seisma ja edasi ei lähe....
B.A.D.Z.A.N
badzahn@gmail.com
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 433
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: Z1000 2011'
Asukoht: Tartu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas Junzu » 28 Aug 2009, 10:28

nostrum kirjutas:Mootor kindlasti kohvi pole ja ülekanne minuteada originaal, ja 6 -nda käiguga pöörded põhjas pole, pmst 3 -nda käiguga läheb juba mingi 230 välja. Umbes seal 235-240 seal jäävad nagu pöörded seisma ja edasi ei lähe....
Esimeste käikudega ei ole kiirendades mingeid jõnkse või nagu jõud kaoks vahepeal ära? Veab ühtlaselt ja tugevalt?
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'
Kasutaja avatar

Teema algataja
nostrum
Postitusi: 27
Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas nostrum » 28 Aug 2009, 11:14

jep ühtlaselt, 1 käik ca. 130 km/h, 2 käik ca. 180 km/h, 3 käik ca. 230 km/h... ja kuni 230 -ni läheb nagu mega hästi ja kiiirelt, kahekesi sõiteski tuleb 200 vägagi nobedalt.
B.A.D.Z.A.N
badzahn@gmail.com
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8116
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 199 korda
Kontakt:

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas Piipz » 28 Aug 2009, 11:25

oot kas pöörded jäävad seisma või spido jääb? kui pöörded, siis mis pöördevahemikus?
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

franz125
Postitusi: 2441
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 102 korda

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas franz125 » 28 Aug 2009, 11:27

Kui ylekanne originaal,ühtlaselt ja tugevalt veab,mingit elektroonilist piirajat pole siis kisub kohvi poole.On ta sul Dynos käinud,et väidad jõudu olevat.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
nostrum
Postitusi: 27
Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas nostrum » 28 Aug 2009, 11:28

nu lihtsalt nagu pöörded enam kõrgemaks ei lähe ma ei oska öelda täpselt mis pöördel aga ntx üle 8000 nde pöörde ei lähe. Pean uuesti proovima mingi aeg.
B.A.D.Z.A.N
badzahn@gmail.com
Kasutaja avatar

Teema algataja
nostrum
Postitusi: 27
Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas nostrum » 28 Aug 2009, 11:37

ei ole dynos käind, kuid see pole kll mingi suur näitaja kuid teise käiguga ilma siduritta läheb tagarattasse.....
B.A.D.Z.A.N
badzahn@gmail.com
Kasutaja avatar

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas triplekix » 28 Aug 2009, 12:08

nostrum kirjutas:ei ole dynos käind, kuid see pole kll mingi suur näitaja kuid teise käiguga ilma siduritta läheb tagarattasse.....

See küll näitaja pole. Ka rollumehed sõidavad väga eduliselt tagarattas.
Mingit pöörete piirajat ei saa ka olla, kui väidad, et esimesega ca 130 läheb.
Muidu 99-2000 R1 peaks esimesega 136 minema, teisega 189 ning kolmandaga üle 220-ne.
Seega ma pakun ikka, et mootor kohvi, et ei jõua kiirema käiguga vastu tuult sõita :D

Edit: Mine sinna http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 61#p393661
Seal saad ilusasti teada palju tegelikult läheb ja ehk oskavad teised ka hääd nõu anda.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas matti » 28 Aug 2009, 13:41

Tundub originaal olevat ei pruugi siiski tõele vastata ülekande puhul, hammas siia sinna mängib suht palju tippkiiruse puhul, loe hambad ees-taga üle parem. Muidugi võib kompressiooni erinevates püttides ära mõõta ja küünlaid võrrelda, saab selgema pildi mootori siseelust, sellega peaks ise ka hakkama saama.
Kasutaja avatar

Teema algataja
nostrum
Postitusi: 27
Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas nostrum » 28 Aug 2009, 15:47

seda juttu ma ei taha ikkagi uskuda et mootor kohvi, eelmine mootor oli ml kohvi, eelmisega võrreldes on see ikka väga püss, ses suhtes kui kiirus jookseb ühtlaselt ja kiirelt yle 200 ära ja siis jääb lihtsalt toppama mingi kiiruse peale kuigi pöördeid jaguks veel, ma ei usu küll et asi jõu taha jääb. Ja nende käikude kiirused ma panin ca. mitte täpselt.
B.A.D.Z.A.N
badzahn@gmail.com

ikkamina
Postitusi: 62
Liitunud: 20 Juun 2006, 11:31
Asukoht: Tallinn

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas ikkamina » 28 Aug 2009, 15:52

Antud juhul ei määra ülekanne mitte midagi. Probleem on siiski mingis imelikus kiirue piirajas - tuletame probleemi meelde: 240km/h kellal ja lihtsalt rohkem ei lähe! Eelmine omanik ei oska midagi selle kohta öelda?

uuggu
Postitusi: 225
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13
Asukoht: tallinn

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas uuggu » 28 Aug 2009, 15:53

Kas esimeste käikudega läheb pööre punasesse?
Kasutaja avatar

christian
Postitusi: 220
Liitunud: 07 Veebr 2009, 21:14
Tsikkel: K3 fighter

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas christian » 28 Aug 2009, 16:05

Kui ratas on aastast 1999, siis on tal ikka karpad, eks.
Niisis käin välja lolli mõtte et äkki on sinna mingi piiraja paigaldatud, või siis tsikli aju on piiratud. Autodele ju neid piirajaid tehakse.. Et juhuslikult kiirus näiteks üle 240km/h ei kasvaks.
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad :shock:
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta :?:
Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas munaz » 28 Aug 2009, 16:21

Pakun, et kütust ei tule piisavalt peale - kütusepump on väga kulunud, näiteks.
Ma ei kujuta ette, et millegi muu viga võiks olla (kui piisava koguse kütuse puudumise). Elektrooniline piiraja on ka muidugi variant.
Kasutaja avatar

Teema algataja
nostrum
Postitusi: 27
Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas nostrum » 28 Aug 2009, 17:12

esimeste käikudega ilusti punasesse, nii et tuld lööb välja summutist kui vaja, mul endal ka selline tunne nagu oleks see kuidagi piiratud, pmst ma saavutan tippkiiruse 3 -nda käiguga .... siis paned kas 4 -janda 5 -nda või 6 -nda vahet pole edasi ei lähe..jääb seal toppama
B.A.D.Z.A.N
badzahn@gmail.com
Kasutaja avatar

marx350
Postitusi: 156
Liitunud: 12 Juun 2004, 20:03
Tsikkel: Transalp 600, Suzuki RF900
Asukoht: Tartu
Tänatud: 6 korda

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas marx350 » 28 Aug 2009, 17:20

nostrum kirjutas:esimeste käikudega ilusti punasesse, nii et tuld lööb välja summutist kui vaja, mul endal ka selline tunne nagu oleks see kuidagi piiratud, pmst ma saavutan tippkiiruse 3 -nda käiguga .... siis paned kas 4 -janda 5 -nda või 6 -nda vahet pole edasi ei lähe..jääb seal toppama
Vajuta 6da käiguga sõites sidurit ja gaas põhja, vaata kas põõrded tõusevad üle 8000. Võid kellegi teise ratta aju proovida veel.
Kasutaja avatar

Teema algataja
nostrum
Postitusi: 27
Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas nostrum » 28 Aug 2009, 17:33

vot see viimane variant tuleks kyll ära proovida... see et 6 -nda käiguga sidur all proovida kas tõusevad pöörded üle 8 tuhande, ja samas see ka pole välistatud et kytust ei saa piisvalt peale, kuid kas ta võtab siis madalamate käikudega vähem kytust ve ?
B.A.D.Z.A.N
badzahn@gmail.com
Kasutaja avatar

Cado
Toetajaliige
Postitusi: 840
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 6 korda

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas Cado » 28 Aug 2009, 17:50

minu rattal on nii et 240 on just see kiirus kus kütuse neelamine tõuseb väga ulmeliselt ja jääb sinna 15 sajale kanti.

Saksa paanidel sõites oli väga hästi tunda et just kuskil selles kiiruse vahemikus kütuse tarbimine tõusis julmalt.

muidu saab paagitäiega nii pea 300 km
aga seda kiirust ületades pidi tankima iga 100 km tagant..
aga eeldaks et kui kütuse probleem oleks võtaks ratta turtsuma.
õhu aknad keerad ju täitsa lahti karpadel aga kütet juurde ei tule mootor hakkab turtsuma.

autod millel on 240 km piiraja jõuavad ka piirajasse ja hakkavd turtsuma. süüde katkestatakse. Hmm äkki kõigil pole nii.
jube keeruline oleks vist paigaldada piirajat mis iga käiguga läheks lõpuni piirajasse aga kui saavutatakse kiirus 240-nd jääb ühtlaselt tööle ning kiirus ei kasva.

seda saaks teha ülekandega aga sel juhul lõhuks tahokas lõpus.

ainuke mis loogiline tundub et mootoril pole jõudu kuna tuule takistus muutub väga rajuks. :roll:
--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

-Kristo-
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Apr 2007, 15:13
Asukoht: Tartu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas -Kristo- » 28 Aug 2009, 18:19

Vaata karburaatorid üle, äkki on mõni mees püüdnud veidi "näppida" siit sealt ja midagi paigast keeranud. Õhufilter on tehase oma või sport? Karpamootoritel on sportfiltri puhul üsna tähtis ka karpa reguleerimine.
Kasutaja avatar

Teema algataja
nostrum
Postitusi: 27
Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas nostrum » 28 Aug 2009, 18:51

filter tavaline, eks ma pean proovima mingi aeg uuesti ja vaatama täpselt palju mis käiguga läheb jne, kuid ei taha siiski seda uskuda et mootor kohvi on.... :(
B.A.D.Z.A.N
badzahn@gmail.com
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8116
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 95 korda
Tänatud: 199 korda
Kontakt:

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas Piipz » 28 Aug 2009, 18:52

Cado kirjutas: jube keeruline oleks vist paigaldada piirajat mis iga käiguga läheks lõpuni piirajasse aga kui saavutatakse kiirus 240-nd jääb ühtlaselt tööle ning kiirus ei kasva.
Põhimõtteliselt annaks uuema powercommanderiga selline käkk teha, kuna saab iga käiku eraldi regullida. Ilmselt siin seda asja pole... aga lihtsalt mainisin.

ning hetkevõimsus kui sind huvitab, siis mine käi dünopingis ära...
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
nostrum
Postitusi: 27
Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas nostrum » 28 Aug 2009, 19:06

kus tlns saaks teha dyno tsiklile ja mis maksab ?
B.A.D.Z.A.N
badzahn@gmail.com
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 604
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh » 28 Aug 2009, 19:08

Helista 56241773- Risto Klausen



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”