gixxer jamab

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
merkk

gixxer jamab

Lugemata postitus Postitas merkk » 10 Sept 2009, 16:15

tere bikerid!
mure on selline, et gsxr 750 95 aasta käivitamisel on probleeme. kui on kaua seisnud ei taha kohe yldse käima minna. pean küünlaid puhastama ja topkat igasse silindrisse panema. siis hakkab vaikselt turtsuma ja nõrgalt käima ainult starteri abiga. niimoodi veic aega ketrata ja lõpuks käivitub. sõidu ajal probleeme pole ja järgmine päev on paugupill. kui aga nädal või 2 seisab, on jälle sama jama. tundub nagu ei tahaks kytet üles tõmmata. puhastasin karbussi ja kontrollisin vaakumvoolikud yle. kas kompressioon võib olla teema? kui nr1 silindrisse topkat panen jookseb see kuskilt välja, tundub et leegitoru vahelt. tihendid tunduvad et on ka korras. äkki kellelgi on ka taoline mure olnud ja oskab aidata. :?



Teema algataja
merkk

Re: gixxer jamab

Lugemata postitus Postitas merkk » 10 Sept 2009, 23:55

kas sellel mudelil on bensupump? olen 3 korda paagi nulli sõitnud äkki on sellega mingi jama. olen otsinud ka selle kohta netis aga pole konkreetset vastust leidnud. see mby veic loll kysimus aga olen ka alles algaja remondi kohapealt :)
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1072
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: "kick till morning" ja husky
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: gixxer jamab

Lugemata postitus Postitas makuke » 11 Sept 2009, 10:18

Mis värvi küünlad on? kas käima minemisel tuleb liiga rikak segu lõhne sumpast, sellist väga teravat bensiini lõhna. Teatub piirides on see normaalne, aga kui on liiga tugev aroom siis segu vale. Pigem ma pakuks, et segu lahja kui ei käivitu külmalt. Kuidas tal toores lahendatud on, automaatne või käsitoores? karpade puhastamine teeks ka head kindlasti, talveks lasid karpad tühjaks?
Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: gixxer jamab

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane » 11 Sept 2009, 10:52

merkk kirjutas:kas sellel mudelil on bensupump? olen 3 korda paagi nulli sõitnud äkki on sellega mingi jama. olen otsinud ka selle kohta netis aga pole konkreetset vastust leidnud. see mby veic loll kysimus aga olen ka alles algaja remondi kohapealt :)
Olen kuulnud, et paaki ei tasu kunagi tilgatuks sõita. Imeb selle pasa, mis seal põhjas on sisse ja siis hakkabki jamama. Sama õeldakse ka selle kohta, kui lähed tankima ja näed, et bensuauto paneb uut benu sinna reservuaaridesse (mis iganes need on) siis otsi ka parem uus bensukas, sest see surve millega see paakauto seda bensu sinna laseb keerab ka sita sealt reservuaari põhjast lahti ja võib hakata jupsima.

uuggu
Postitusi: 225
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13
Asukoht: tallinn

Re: gixxer jamab

Lugemata postitus Postitas uuggu » 11 Sept 2009, 15:43

levinud mure kütusepumbata rattal, karpa ujukikamber aurab/jookseb tyhjaks ja alguses ei saa bena kätte.
Kraanil eraldi asend PRI, sellele keerates laseb bena ilma mootori vaakumita läbi kraani jooksma ja täidab karpad.
Ongi mõeldud kaua seisnud tsikli käivitamiseks, aitab ka tsikli loksutamine, kui kraan on juba PRI asendis

Teema algataja
merkk

Re: gixxer jamab

Lugemata postitus Postitas merkk » 12 Sept 2009, 14:34

toores on käsitsi regullitav. bensu lõhn käivitamisel on suht nõrk kui yldse. kyynlad tunduvad ka korras olevat ja vahed on ka täpselt nii palju kui olema peaks. seda PRI asendit pole proovind see tundub päris hea mõte. kunagi vene tsiklitel sai käsitsi bensiini karbussi pumbata otsisin ka sellist kohta. kui paagi maha võtsin ja bensu välja valasin oli seal päris ohtralt roostepuru. loputasin seda päris tykk aega aga ei ole kindel et kõik kätte sain sealt. äkki on mingi teine meetod paagi puhastamiseks näiteks mingi magnetiga. põhimõtteliselt peaks rooste sinna kinni jääma. oleks see loogiline? :) karbussid tirisin ka maha peale seda ja puhastasin. tänud vastuste eest bike on maal ja paari päeva pärast lähen jamama jälle sellega. :bsmile:



Vasta

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”